JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220607/0019754201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rewitalizacja centrum Gminy z budową centrum przesiadkowego z punktami handlowymi i punktem informacji turystycznej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JEJKOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258760</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 38A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jejkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324302002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">324302880</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@jejkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">jejkowice.info.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rewitalizacja centrum Gminy z budową centrum przesiadkowego z punktami handlowymi i punktem informacji turystycznej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b0ed7b55-e648-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00197542</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00006507/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rewitalizacja centrum Gminy z budową centrum przesiadkowego z punktami handlowymi i punktem informacji turystycznej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.jejkowice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp<br/>komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez<br/>środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.344).<br/>2.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, który dostępny jest pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal .<br/>5. Wykonawca, aby zaszyfrować plik, musi na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/ odnaleźć postępowanie, w którym chce złożyć<br/>ofertę. Po wejściu w jego szczegóły odnajdzie przycisk umożliwiający szyfrowanie. System miniPortal automatycznie zapamiętuje, w<br/>którym postępowaniu Wykonawca zaszyfrował ofertę. Tak przygotowany plik należy przesłać przez formularz do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku. Identyfikator postępowania jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu (Lista wszystkich<br/>postępowań) oraz na stronie Zamawiającego wraz z całą dokumentacją dotyczącą niniejszego postępowania.<br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Załączniki do formularza komunikacji muszą być zgodne z<br/>obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych.<br/>9.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz.2452) oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. poz. 2415).<br/>11.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ePUAP).<br/>13.Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są pracownicy Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych,<br/>Funduszy Zewnętrznych i Spraw Gospodarczych Urzędu Gminy Jejkowice: Arkadiusz Zimoń, Artur Szweda, w dniach od<br/>poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tel. 32 4302002 wew. 34 lub 46,<br/>14.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienia treści SWZ. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ<br/>należy przesyłać za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal.<br/>Zamawiający do wniosków o wyjaśnienia SWZ, dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej ug@jejkowice.pl.<br/>15. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać lub zmienić ofertę za pośrednictwem Formularza do<br/>wycofania oferty, zmiany oferty lub wniosku, dostępnego na ePUAP<br/>i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania, zmiany oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na<br/>miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. EU L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;RODO&#34;, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jejkowice, ul. Główna 38a,<br/>44-290 Jejkowice;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jejkowice jest Pan Marek Woźniak (kontakt do inspektora: e-mail:<br/>wozniakmarek@op.pl);<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rewitalizacja<br/>centrum Gminy z budową centrum przesiadkowego z punktami handlowymi<br/>i punktem informacji turystycznej” prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>przeprowadzenia negocjacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych publicznych (tj. Dz. U. z 2019,<br/>poz. 2019 ze<br/>zm.);<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan , że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IN.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> III.2 Przedmiot zamówienia.<br/>Przedmiotem umowy jest wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj, zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja centrum<br/>Gminy z budową centrum przesiadkowego z punktami handlowymi<br/>i punktem informacji turystycznej”.<br/>Inwestycja zlokalizowana będzie przy ul. Głównej w Jejkowicach, na dz. nr 1231/52, 1229/52, 1233/52, 1228/52, 1227/52,<br/>1474/52, 1473/52, 1714/52, 1713/52, 1712/52, 1785/52, 1784/52, 276/52.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od opracowania i<br/>zatwierdzenia dokumentacji projektowej wielobranżowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i<br/>pozwoleń, pozwolenia na budowę/zgłoszenia, poprzez realizację robót budowlanych wraz z dostawą i wbudowaniem<br/>materiałów, wykonaniem dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) wraz z powykonawczą inwentaryzacją<br/>geodezyjną, do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o niezgłoszeniu sprzeciwu do zawiadomienia o<br/>zakończeniu budowy.<br/>Zakres inwestycji:<br/>- rozbiórka istniejących obiektów usługowo-handlowych wraz z przyłączami znajdujących się na działkach: 1713/52,<br/>1712/52, 1785/52, 1784/52;<br/>- demontaż kiosku znajdującego się na działce nr 1233/52 (uwaga: demontaż kiosku zostanie wyko-nany przez właściciela<br/>obiektu);<br/>- rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z przyłączami znajdującego się na działce nr 276/52;<br/>- budowa trzech budynków usługowo-handlowych wraz z niezbędnymi przyłączami oraz instala-cjami wewnętrznymi;<br/>- budowa wiaty/zadaszenia w obrębie trzech w/w budynków usługowo-handlowych<br/>- budowa wiaty przystankowej na „wysepce” na działce nr 1233/52;<br/>- budowa wiaty na pojemniki na odpady stałe oraz wiaty na rowery i hulajnogi<br/>elektryczne;<br/>- prace związane z zagospodarowaniem terenu;<br/>- budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z punktem doładowywania pojazdów<br/>elektrycznych,<br/>- zabudowa fontanny wolnostojącej;<br/>- montaż mebli miejskich;<br/>- montaż oświetlenia zewnętrznego terenu wraz z monitoringiem;<br/>- usunięcie kolizji istniejącej sieci teletechnicznej z projektowanym budynkiem;<br/>- przebudowa lub skablowanie napowietrznej instalacji teletechnicznej i<br/>energetycznej,<br/>- wycięcie istniejących krzewów iglastych kolidujących z inwestycją,<br/>Ogólne dane charakterystyczne, wytyczne funkcjonalno-użytkowe zawarte są w Programie<br/>Funkcjonalno-Użytkowym - PFU (będącym załącznikiem do niniejszej umowy) jak i koncepcji architektonicznej stanowiącej<br/>załącznik do PFU. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">490 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3. Ofertom zostaną przyznane punkty, obliczone następująco:<br/><br/>a) kryterium – cena brutto<br/><br/>Zamawiający przyzna stosowną ilość punktów w trakcie badania ofert wg wzoru określonego poniżej:<br/><br/>L1 = (Cmin / Cbad) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>L1 - liczba punktów badanej oferty<br/>Cmin - najniższa cena brutto spośród badanych ofert<br/>Cbad – cena brutto oferty badanej<br/><br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższym kryterium otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.<br/><br/>b) kryterium – wydłużenie okresu gwarancji jakości<br/><br/>Wykonawcy będą oceniani w powyższym zakresie w następujący sposób.<br/>Podstawowy okres gwarancji jakości wynosi minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego ”bez zastrzeżeń” całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym może zadeklarować wydłużenie okresu gwarancji o 6 lub 12 miesięcy. Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert w następujący sposób:<br/>nie przedłużenie okresu gwarancji jakości [60 miesięcy] - 0 pkt.,<br/>przedłużenie gwarancji jakości o 6 miesięcy [66 miesięcy łącznie] – 15,0 pkt.,<br/>przedłużenie gwarancji jakości o 12 miesięcy [72 miesiące łącznie] - 30,0 pkt.,<br/>– maksymalnie Wykonawca może uzyskać 30 pkt.<br/><br/>L2 - Liczba punktów otrzymana przez poszczególne oferty zostanie przyznana wg powyższej punktacji<br/><br/>UWAGA:<br/>W przypadku jeżeli Wykonawca w formularzu oferty:<br/>- nie wpisze okresu udzielonej gwarancji bądź też deklarowany okres udzielonej gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy, treść oferty Wykonawcy zostanie potraktowana jako niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta zostanie odrzucona, w trybie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>- zadeklaruje okres udzielonej gwarancji przekraczający 72 miesiące, Zamawiający w ocenie oferty przyjmie maksymalny okres gwarancji tj. 72 miesiące;<br/><br/>c) kryterium – doświadczenie Kierownika budowy<br/><br/>Wykonawcy będą oceniani w powyższym zakresie w następujący sposób:<br/>Podstawowe - doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy obiektu kubaturowego na minimum 2 zadaniach o po-wierzchni użytkowej min. 150m2 każde.<br/><br/>Podana wyżej powierzchnia użytkowa dotyczy wyłącznie części nowobudowanej bądź przebudowywanej bądź objętej rozbudową w ramach zadania inwestycyjnego.<br/>Wykonawca może wykazać większe doświadczenie Kierownika budowy.<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert w następujący sposób:<br/><br/>Doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy obiektu kubaturowego na minimum 2 zadaniach <br/>o powierzchni użytkowej min. 150m2 każde. - 0 pkt.,<br/><br/>Doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy obiektu kubaturowego na minimum 3 zadaniach <br/>z czego 2 zadania o powierzchni użytkowej min. 150m2 każde. - 5 pkt.,<br/><br/>Doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy obiektu kubaturowego na minimum 4 zadaniach <br/>z czego 2 zadania o powierzchni użytkowej min. 150m2 każde. - 10 pkt.,<br/><br/>– maksymalnie Wykonawca może uzyskać 10 pkt.<br/><br/>L3 - Liczba punktów otrzymana przez poszczególne oferty zostanie przyznana wg powyższej punktacji<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów wg wzoru określonego poniżej:<br/><br/> C = L1 + L2 + L3<br/><br/>C - suma otrzymanych punktów<br/>L1 - liczba punktów w kryterium cena<br/>L2 - liczba punktów w kryterium wydłużenie gwarancji jakości<br/>L3 - liczba punktów w kryterium doświadczenie Kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z od-rębnych przepisów,<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>- określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.<br/>3. Określenie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym oraz kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów.<br/>3.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże,<br/>że:<br/>- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000,00 PLN.<br/>- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN.<br/>3.3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wykonał następującą robotę:<br/>- minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie bądź rozbudowie obiektu<br/>kubaturowego wraz z instalacją elektryczną i sanitarną oraz zagospodarowaniem terenu o powierzchni<br/>użytkowej min. 150m2 każda.<br/>Powierzchnia użytkowa dotyczy wyłącznie części nowobudowanej bądź przebudowywanej bądź objętej rozbudową w<br/>ramach zadania inwestycyjnego.<br/>W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich,<br/>Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty<br/>obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia zapytania ofertowego na stronie<br/>internetowej.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonaniu<br/>zamówienia), tj.:<br/>jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadającą:<br/>- uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.<br/>- doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź<br/>rozbudowy obiektu kubaturowego na minimum 2 zadaniach o powierzchni użytkowej min. 150m2 każde.<br/>Podana wyżej powierzchnia użytkowa dotyczy wyłącznie części nowobudowanej bądź przebudowywanej bądź objętej<br/>rozbudową w ramach zadania inwestycyjnego.<br/>jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót posiadającą:<br/>- uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.<br/>jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót posiadającą:<br/>- uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci i instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych, wentylacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.<br/>Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to Zamawiający rozumie przez to rozumie przez to uprawnienia do<br/>sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydanych na podstawie Rozporządzeni Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiadającym wymaganiom wskazanym odpowiednio w<br/>punkcie powyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub w przypadku osób będących<br/>obywatelami państw członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do<br/>wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu<br/>niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: z Ustawą z dnia 22.12.2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646) oraz<br/>Ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorzą-dach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz.<br/>1117 ze zm.)<br/>Do doświadczenia danej osoby nie będzie się zaliczać okresu pełnienia funkcji<br/>(świadczenia usług lub wykonywania obowiązków, etc.) w czasie przypadającym na tzw.<br/>okresy zgłaszania wad, gwarancji, rękojmi.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia<br/>zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy<br/>wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu<br/>czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie<br/>faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy<br/>konsorcjum, z której wynika zakres<br/>obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>3.4. Wskazany wyżej wykaz personelu stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy potwierdzające spełnianie<br/>warunków udziału w postepowaniu, (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców, w zakre-sie w jakim wykazuje<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postę-powaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje<br/>się na jego zasoby.<br/>Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifi-kowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie wa-runków udziału w postepowaniu, na<br/>dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale VI.3.<br/>1) W zakresie zdolności zawodowej - wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4<br/>do SWZ) potwierdzający, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, minimum<br/>2 roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie bądź rozbudowie obiektu<br/>kubaturowego wraz z instalacją elektryczną i sanitarną oraz zagospodarowaniem terenu o powierzchni<br/>użytkowej min. 150m2 każda.<br/>3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>(załącznik nr 5 do SWZ).<br/>Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy.<br/>5) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia to jest wykonywaniem robót budowlanych na<br/>sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000.000,00 zł. wymaganą przez Zamawiającego wraz z dowodem uiszczenia opłaty.<br/>6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posia-danych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (co najmniej 1.500.000,00zł.), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem (składaną na wezwanie Zamawiającego);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) Oświadczenie wykonawcy<br/>zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP (załącznik nr 2<br/>do SWZ).<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o<br/>którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu.<br/>Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifi-kowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,<br/>że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów (załącznik nr 3 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać,<br/>że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz<br/>określać w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane,<br/>których wskazane zdolności dotyczą.<br/>6) dokument potwierdzający wniesienie wadium – w przypadku wnoszenia wadium w<br/>formie innej niż pieniężna, w oryginale w postaci elektronicznej.<br/>4) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym (załącznik nr 6 do SWZ).<br/>7) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem (składaną na wezwanie<br/>Zamawiającego), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 10. Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:<br/>1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ<br/>– oryginał podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym,<br/>4) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy<br/>wykonawców składających ofertę wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;<br/>5) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>6) dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale<br/>w postaci elektronicznej.<br/>8. Dokumenty i informacje, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przed<br/>zawarciem umowy:<br/>a) informację o osobach, które będą podpisywać Umowę w imieniu Wykonawcy;<br/>b) pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania<br/>umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;<br/>c) w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie – umowę<br/>regulującą współpracę tych podmiotów. Wykonawcy ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy;<br/>d) informację o osobach uprawnionych do utrzymywania bieżących kontaktów w trakcie<br/>realizacji Umowy.<br/>e) kopię dokumentów potwierdzających, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy jest ubezpieczona od<br/>odpowiedzialności cywilnej i przynależy do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa lub organizacji równoważnej;<br/>f) nr konta bankowego, na które będą dokonywane płatności;<br/>g) najpóźniej w dniu podpisania umowy, przed jej zawarciem, przedstawi ważną polisę ubezpieczeniową OC z tytułu<br/>prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy na kwotę minimum 1.000.000,00 zł.<br/>h) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w układzie zgodnym z przedmiarami robót (Lp oraz pozycja<br/>katalogu z przedmiarów ). Należy wskazać nazwy materiałów, urządzeń i montowanego sprzętu , wskazując dla nich nazwy<br/>producentów oraz typ stosowany na rynku lub inne cechy podane dla tych produktów na rynku, które pozwolą w sposób<br/>jednoznaczny zidentyfikować materiał , urządzenie<br/>i sprzęt oraz dla każdego produktu należy wskazać cenę jednostkową netto. Wykaz będzie stanowił podstawę żądania od<br/>Wykonawcy użycia wskazanych materiałów, urządzeń i sprzętu na etapie realizacji inwestycji. Dopuszczamy jednak<br/>modyfikację przedmiaru (w czytelny sposób) w stosunku do dokumentacji projektowej.<br/>i) Harmonogram rzeczowo – finansowy, przygotowany w oparciu o warunki i terminy płatności zapisane w we wzorze<br/>umowy, tj. załączniku nr 9 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00zł. przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ. <br/>2. Wadium może być wniesione w następujących formach: <br/>a) pieniądzu; <br/>b) gwarancjach bankowych; <br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzo-ny zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: <br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, <br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, <br/>c) kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>d) termin ważności gwarancji/poręczenia, <br/>e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.: <br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. nr: 12 1240 4403 1111 0000 5265 3186 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do prze-targu IN.271.7.2022 na zadanie „Rewitalizacja centrum Gminy z budową centrum przesiadkowego z punktami handlowymi i punktem informacji turystycznej”<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej <br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do jego wystawienia ze strony gwaranta/poręczyciela. Odpowiedzialność za skuteczne wniesienie wadium ponosi <br/>wyłącznie Wykonawca. <br/>6. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty zaleca się dołączyć kopię polece-nia przelewu, elektroniczne potwierdzenie przelewu lub zeskanowany wydruk z przelewu elektronicznego. <br/>7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajduje się na ra-chunku Zamawiającego przed upływem oznaczonego terminu składania ofert. <br/>8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium <br/>w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, występuje odpo-wiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają<br/>Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno<br/>jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać<br/>wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na<br/>dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i odbierania poleceń dla i w<br/>imieniu każdego i wszystkich Wykonawców.<br/>2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia składa oświadczenie o nie-podleganiu<br/>wykluczeniu w zakresie określonym w SWZ oraz spełnianiu warunków udziału w postępowa-niu określonych w SWZ w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie<br/>podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie bra-ku podstaw do<br/>wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>5. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ oceniane będzie łącznie. Dokumen-ty i oświadczenia<br/>potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone przez tego lub tych z Wykonawców, którzy<br/>w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z<br/>Pełnomocnikiem.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>zrealizują te roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy dołączają do<br/>oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - według załącznika nr 7 do SWZ<br/>7. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, za-mawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W uzasadnionych przypadkach, przy ewentualnej zmianie warunków w regulaminie Rządowego Funduszu Polski Ład,<br/>dopuszcza się zmiany warunków płatności.<br/>Powyższe będzie wymagało sporządzenia stosownego aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>14. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym,<br/>czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu<br/>interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30<br/>dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie<br/>wynagrodzenia należnego za prace już wykonane.<br/>15. W przypadku odstąpienia od Umowy, w zakresie odebranego Przedmiotu umowy, Zamawiającemu będą przysługiwały<br/>wszystkie uprawnienia z tytułu udzielonej rękojmi i gwarancji, a także z tytułu przeniesienia praw autorskich, o których mowa<br/>w niniejszej umowie.<br/>16. Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>17. Zmiany Umowy nie mogą dotyczyć jej istotnych postanowień, z zastrzeżeniem ust. 18<br/>18. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie<br/>której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:<br/>a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, mających wpływ na realizację umowy,<br/>b) zmiana terminu realizacji Umowy:<br/>w przypadku następstwa działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo<br/>terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; zmiany wydanych wcześniej przez<br/>organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji,<br/>zezwoleń, uzgodnień itp.; o ile ww. okoliczności nie są następstwem winy umyślnej lub nieumyślnej Wykonawcy i o ile<br/>opóźnieniom tym Wykonawca nie mógł zapobiec działając z najwyższą starannością;<br/>w przypadku pojawienia się na etapie realizacji robót nowych warunków lub wymagań nałożonych przez właścicieli lub<br/>zarządców infrastruktury, dotyczących tych elementów, w które ingeruje lub z którymi koliduje Przedmiot umowy;<br/>− z powodu działania siły wyższej, tj.: nadzwyczajnym, nagłym i niespodziewanym zdarzeniem zewnętrznym, niezależnym<br/>od woli Wykonawcy, którego Wykonawca nie mógł przy zachowaniu należytej staranności uniknąć bądź przezwyciężyć tego<br/>zdarzenia lub jego skutków, co Wykonawca winien udowodnić za pomocą odpowiednich dokumentów lub oświadczeń.<br/>− w sytuacji gdy wystąpią niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe<br/>wykonanie robót określonych umową, w szczególności z powodu technologii realizacji prac, wymogów określonych normami<br/>lub przepisami prawa, które wymagają konkretnych warunków atmosferycznych, tj. m.in.:<br/>długotrwałe – trwające dłużej niż 3 dni lub intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2 opady atmosferyczne, klęski żywiołowe,<br/>niskie temperatury – poniżej 0oC, porywisty wiatr – powyżej 10 m/s, gruba pokrywa śnieżna, powodujące ewakuację sprzętu<br/>lub inne niż podane wyżej warunki(parametry) atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonywanie Przedmiotu<br/>umowy, co zostanie potwierdzone przez Inspektora nadzoru i zaakceptowane przez Zamawiającego;<br/>− w sytuacji gdy wystąpią niesprzyjające warunki geotechniczne, archeologiczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie<br/>robót w terminie, o którym mowa w § 11 ust.1 Umowy lub określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym tj.:<br/>• niewypały i niewybuchy,<br/>• wykopaliska archeologiczne,<br/>• wystąpienie awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z nieprawidłowego działania lub zaniechania Wykonawcy.<br/>oraz inne dalsze zapisy o zmianie umowy o których mowa między innymi w § 20 oraz § 25 wzoru umowy oraz w samej<br/>treści umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-22 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnianego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-22 14:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com