JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/0021125801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części – etap XII/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 070019077</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lipnicka 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części – etap XII/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e84670a3-ec97-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00211258</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028920/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remonty lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/08ff5e86-a076-4c47-b7ca-2e2f83d330ad <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)przy użyciu miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/; 2) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal ,3) poczty elektronicznej pod<br/>adresem przetargi@zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza i rekomenduje składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 adres<br/>poczty elektronicznej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny został zrealizowany w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Obowiązek informacyjny został zrealizowany w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGM/DZ-JK/106/2022/ADM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w części 1 jest remont 3 lokali mieszkalnych (pustostanów).<br/><br/>1)	lokal przy ul. Kasztanowej 3/2: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 35,54 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, <br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1a do Specyfikacji, <br/>c)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,<br/>w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>2)	lokal przy ul. Tadeusza Rychlińskiego 24/15: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 57,96 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, który obejmuje także wymianę stolarki okiennej na stolarkę okienną PCW dwukskrzydłową,<br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1b do Specyfikacji, <br/>c)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,<br/>w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>3)	lokal przy ul. Szkolnej 31/2: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 27,27 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: <br/>a)	projektem budowlanym: „Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku przy ul. Szkolnej 31 w Bielsku-Białej”,<br/>b)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, który obejmuje także wymianę stolarki okiennej na stolarkę okienną zespoloną drewnianą trzykwaterową (2 &#34;typowe&#34; skrzydła + &#34;nadświetle&#34; nad nimi),<br/>c)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1c do Specyfikacji, <br/>d)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik do Specyfikacji,<br/>w terminie do 60 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 7 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/>1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60%<br/>2) okres rękojmi i gwarancji („KOrg”) 2) - waga 30%<br/>3) kara umowna za zwłokę terminowym w wykonaniu remontu lokalu („KKu”) 3) - waga 10%<br/>1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty na daną część zamówienia.<br/>2) okres rękojmi i gwarancji - wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 36 miesięcy oraz nie dłuższy niż 60 miesięcy,<br/>licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót.<br/>Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 36 miesięcy będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako<br/>niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres 60<br/>miesięcy.<br/>3) Kara umowna za zwłokę w terminowym wykonaniu remontu lokalu - kwota wybrana przez Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż<br/>100,00 zł oraz nie wyższa niż 400,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 100,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z<br/>warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 400,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 400,00 zł.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kara umowna za zwłokę terminowym w wykonaniu remontu lokalu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w części 2 jest remont 3 lokali mieszkalnych (pustostanów).<br/>1)	lokal przy ul. Cieszyńskiej 69/5: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 29,24 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych i dostaw, który obejmuje także wymianę stolarki okiennej na stolarkę okienną zespoloną drewnianą dwuskrzydłową, dwurzędową, czyli czterokwaterową,<br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2a do Specyfikacji, <br/>c)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik do Specyfikacji,<br/>w terminie do 60 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>2)	lokal przy ul. Wyzwolenia 29/2: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 26,88 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych i dostaw,<br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych i dostaw,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2b do Specyfikacji, <br/>c)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik do Specyfikacji,<br/>w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, <br/>3)	lokal przy ul. Zgody 3/15: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 31,75 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,<br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2c do Specyfikacji, <br/>c)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik do Specyfikacji,<br/>w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 7 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/>1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60%<br/>2) okres rękojmi i gwarancji („KOrg”) 2) - waga 30%<br/>3) kara umowna za zwłokę terminowym w wykonaniu remontu lokalu („KKu”) 3) - waga 10%<br/>1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty na daną część zamówienia.<br/>2) okres rękojmi i gwarancji - wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 36 miesięcy oraz nie dłuższy niż 60 miesięcy,<br/>licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót.<br/>Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 36 miesięcy będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako<br/>niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres 60<br/>miesięcy.<br/>3) Kara umowna za zwłokę w terminowym wykonaniu remontu lokalu - kwota wybrana przez Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż<br/>100,00 zł oraz nie wyższa niż 400,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 100,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z<br/>warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 400,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 400,00 zł.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kara umowna za zwłokę terminowym w wykonaniu remontu lokalu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w części 3 jest remont 4 lokali mieszkalnych (pustostanów).<br/>1)	lokal przy ul. Stefana Batorego 5/5: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 79,46 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych<br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych,<br/>c)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3a do Specyfikacji, <br/>d)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik do Specyfikacji,<br/>w terminie do 45 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>2)	lokal przy ul. Mieszka I 29/5: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 20,77 m2, przeznaczonego na lokal socjalny, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, który obejmuje także wymianę stolarki okiennej na stolarkę okienną PCW dwukskrzydłową,<br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3b do Specyfikacji, <br/>c)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik do Specyfikacji,<br/>w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>3)	lokal przy ul. Młyńskiej 52/7: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 46,08 m2, przeznaczonego na lokal tymczasowy, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych, który obejmuje także wymianę stolarki okiennej na stolarkę okienną PCW jednoskrzydłową, dwukskrzydłową oraz trzyskrzydłową,<br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych,<br/>c)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3c do Specyfikacji, <br/>d)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik do Specyfikacji,<br/>w terminie do 45 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>4)	remont lokalu przy ul. Piastowskiej 42/14: <br/>remont pustostanu o powierzchni użytkowej 33,63 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: <br/>a)	przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,<br/>b)	przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,<br/>stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3d do Specyfikacji, <br/>c)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik do Specyfikacji,<br/>w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,<br/>z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 7 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/>1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60%<br/>2) okres rękojmi i gwarancji („KOrg”) 2) - waga 30%<br/>3) kara umowna za zwłokę terminowym w wykonaniu remontu lokalu („KKu”) 3) - waga 10%<br/>1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty na daną część zamówienia.<br/>2) okres rękojmi i gwarancji - wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 36 miesięcy oraz nie dłuższy niż 60 miesięcy,<br/>licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót.<br/>Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 36 miesięcy będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako<br/>niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres 60<br/>miesięcy.<br/>3) Kara umowna za zwłokę w terminowym wykonaniu remontu lokalu - kwota wybrana przez Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż<br/>100,00 zł oraz nie wyższa niż 400,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 100,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z<br/>warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 400,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 400,00 zł.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kara umowna za zwłokę terminowym w wykonaniu remontu lokalu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:<br/>1)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2,<br/>2)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,<br/>3)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 po. 835).<br/>2.	Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy),<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy).<br/>§ 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>1.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:<br/>1)	100 000,00 zł – w odniesieniu do 1 części zamówienia,<br/>2)	50 000,00 zł – w odniesieniu do 2 części zamówienia, <br/>3)	90 000,00 zł – w odniesieniu do 3 części zamówienia .<br/>W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, warunek powyższy obejmuje posiadanie ubezpieczenia na sumę ubezpieczenia równą sumie ubezpieczeń dla wszystkich części na które Wykonawca składa ofertę.<br/>2.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez: <br/>1)	wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie i potwierdził ich wykonanie dowodami, dwie roboty budowlane w lokalach mieszkalnych, hotelowych, socjalnych itp., których przedmiotem były roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne, wodno-kanalizacyjne, gazowe, centralnego ogrzewania itp., o łącznej wartości brutto nie niższej niż:<br/>a)	60 000,00 zł – w odniesieniu do 1 części zamówienia,<br/>b)	40 000,00 zł – w odniesieniu do 2 części zamówienia, <br/>c)	50 000,00 zł – w odniesieniu do 3 części zamówienia,<br/>W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, warunek powyższy obejmuje dwie roboty budowlane o łącznej wartości odpowiadającej sumie wartości robót części, na które została złożona oferta.<br/>2)	wykazanie, że dysponuje co najmniej:<br/>a)	jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub inne równoważne,<br/>b)	jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne,<br/>c)	jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych gazowych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych lub inne równoważne,<br/>d)	dwoma pracownikami (w rozumieniu przepisów prawa pracy) do realizacji robót określonych w Rozdziale III § 7 ust. 1 pkt 1 – 3.<br/>3.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5.	Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	warunek określony w § 2 ust. 1 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej w odniesieniu do danej części przedmiotu zamówienia; <br/>2)	warunek określony w § 2 ust. 2 pkt 1 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże posiadanie łącznego doświadczenia określonego w tym warunku (tj. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>3)	warunek określony w § 2 ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym, bądź wielu Wykonawców łącznie i wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, określonych w Rozdziale V § 2 ust. 1, Wykonawca przedłoży:<br/>1)	dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>a)	100 000,00 zł – w odniesieniu do 1 części zamówienia,<br/>b)	50 000,00 zł – w odniesieniu do 2 części zamówienia, <br/>c)	90 000,00 zł – w odniesieniu do 3 części zamówienia.<br/>W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, warunek powyższy obejmuje posiadanie ubezpieczenia na sumę ubezpieczenia równą sumie ubezpieczeń dla wszystkich części na które Wykonawca składa ofertę<br/><br/>W przypadku posiadania polisy ubezpieczeniowej o wartości wyrażonej w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający, dokona przeliczenia wartości polisy wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień składania ofert.<br/>Jeżeli z dokumentu o którym mowa powyżej nie wynika ustanowienie odpowiedzialności ubezpieczyciela jeszcze przed dokonaniem opłacenia składki, Wykonawca powinien dołączyć dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej do polisy.<br/>W przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy. W przypadku zmniejszenia sumy ubezpieczenia o wysokość wypłaconego odszkodowania Wykonawca zobowiązany będzie do jej uzupełnienia, tak aby w całym okresie ubezpieczenia wynosiła wymaganą wartość ustaloną zgodnie z postanowieniami pkt 1 i niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu stosownego dokumentu potwierdzającego ten fakt,<br/>2)	Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową lub ekonomiczną innych podmiotów, przedkłada dokument ubezpieczenia dotyczący tego podmiot potwierdzający, że ten podmiot (podwykonawca) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż ustaloną zgodnie z postanowieniami pkt 1, <br/>3)	jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie warunku.<br/>3.	W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V § 2 ust. 2, Wykonawca przedłoży:<br/>1)	sporządzony wg załącznika do Specyfikacji wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, obejmujący roboty wskazane w Rozdziale V § 2 ust. 2 pkt 1<br/>2)	dowody poświadczające, że roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego,<br/>3)	sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji wykaz osób, w którym należy wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) wykaz innych, równoważnych rozwiązań, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji, oraz<br/>b) dowolne dokumenty wykazujące równoważność tych rozwiązań w stosunku do określonych w przedmiarach robót.<br/>c) (krajowe) deklaracje właściwości użytkowych lub karty katalogowe producenta wydane dla stolarki, dotyczące wykazania spełnienia przez stolarkę wymagań jakościowych i technologicznych określonych w § 1 ust. 1 pkt 2 ppkt 2.2) (stolarka PCV) i / lub w § 1 ust. 1 pkt 3 ppkt 3.2) (stolarka drewniana) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach<br/>Mieszkalnych-Pustostanach, stanowiącej załącznik do Specyfikacji. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> (krajowe) deklaracje właściwości użytkowych lub karty katalogowe producenta wydane dla stolarki, dotyczące wykazania spełnienia przez stolarkę wymagań jakościowych i technologicznych określonych w § 1 ust. 1 pkt 2 ppkt 2.2) (stolarka PCV) i / lub w § 1 ust. 1 pkt 3 ppkt 3.2) (stolarka drewniana) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach<br/>Mieszkalnych-Pustostanach, stanowiącej załącznik do Specyfikacji <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta powinna składać się z następujących dokumentów:<br/>1)	oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik na 1 do Specyfikacji,<br/>(w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem dodatkowego formularza stanowiącego załącznik nr 1a do Specyfikacji),<br/>2)	uproszczonych kosztorysów ofertowych remontu poszczególnych lokali wraz z informacją o zastosowanej stawce roboczogodziny, wysokości (%) narzutów ogólnych (od R+S), wysokości (%) narzutu na koszty zakupu materiałów (od M), wysokości (%) zysku (od R+S+KOR+KOS), sporządzone odrębnie dla każdego z lokali z uwzględnieniem postanowień Rozdziału VIII, wykonanych na podstawie przedmiarów robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opracowane uproszczoną metodą kalkulacji kosztorysowej, zawierających ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarach robót, z uwzględnieniem rodzajów zastosowanych materiałów i sprzętu z uwzględnieniem wszystkich parametrów i wymogów technologicznych ujętych w przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zawierających wyceny wszystkich pozycji przedmiarów robót i muszą być zgodne z zakresami określonymi w przedmiarach robót (pozycjami, opisami i katalogami). W przypadku, gdy którakolwiek pozycja przedmiaru zostanie skalkulowana w innej pozycji kosztorysu ofertowego, należy wskazać daną pozycję oraz pozycję, w której została skalkulowana, <br/>3)	oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik do Specyfikacji,<br/>4)	oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę,<br/>5)	Pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>6)	przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy, tj:<br/>a)	wykaz innych, równoważnych rozwiązań, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji, oraz<br/>b)	dowolne dokumenty wykazujące równoważność tych rozwiązań w stosunku do określonych w przedmiarach robót.<br/>c)	(krajowe) deklaracje właściwości użytkowych lub karty katalogowe producenta wydane dla stolarki, dotyczące wykazania spełnienia przez stolarkę wymagań jakościowych i technologicznych określonych w § 1 ust. 1 pkt 2 ppkt 2.3) (stolarka PCV) i / lub w § 1 ust. 1 pkt 3 ppkt 3.3) (stolarka drewniana) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach, stanowiącej załącznik do Specyfikacji.<br/>2.	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3.<br/>3.	W myśl postanowień art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innego podmiotu, dla wykazania braku spełniania przez nie tych warunków dołącza do oferty oświadczenie tego podmiotu oraz zobowiązanie tego podmiotu, sporządzone na formularzach stanowiących załączniki do Specyfikacji lub inny dokument potwierdzający dysponowanie przez Wykonawcę oddanymi mu zasobami. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI i VII Specyfikacji. <br/>2.	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie (umowę konsorcjum) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:<br/>1)	skład konsorcjum nie może zostać zmieniony bez uprzedniej zgody Zamawiającego w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jak również przez cały okres wykonywania umowy,<br/>2)	Wykonawcy tworzący konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni wobec Zamawiającego zarówno co do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak i w umowie zawartej w postępowaniu,<br/>3)	wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarną, niczym nie ograniczoną odpowiedzialność prawną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:<br/>1) zmiany wynagrodzenia w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, w części obejmującej wynagrodzenie brutto za usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wykonane od dnia obowiązywania nowej stawki podatku, bez zmiany wartości netto wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień przepisów wprowadzających nową stawkę podatku,<br/>2) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót zaniechanych, dodatkowych, zamiennych i odmiennych, o których mowa w § 7 ust. 1,<br/>3) zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, o których mowa w § 7 ust. 1,<br/>4) zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn i na zasadach określonych w § 2 ust. 2 oraz ust. 5,<br/>5) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży koszty wykonywania przedmiotu umowy albo skróci czas realizacji poszczególnych robót, jak i całości przedmiotu umowy,<br/>6) gdy zmiana spowodowana jest zmianą obowiązujących przepisów mających wpływ na wykonywanie przedmiotu umowy, w szczególności zmiany norm technicznych lub technologicznych, przepisów dotyczących ochrony środowiska, czy przepisów przeciwpożarowych,<br/>7) gdy zmiana jest spowodowana decyzjami właściwych organów administracji publicznej, w tym administracji zespolonej, w szczególności organów nadzoru budowlanego czy służby ochrony zabytków,<br/>8) zmiany osób wskazanych w § 3,<br/>9) wskazania nowego podwykonawcy bądź zmiany wskazanych w § 9 podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez aktualnych podwykonawców. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-30 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com