JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221006/0038062601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej położonych w powiecie konińskim” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Koniński-Starostwo Powiatowe w Koninie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311018976</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al.1 Maja 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Konin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">63 240 32 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat.konin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.konin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej położonych w powiecie konińskim” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-945813c9-454a-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00380626</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00011851/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej położonych w powiecie konińskim”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> : https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: zamowienia@powiat.konin.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal oraz poczty elektronicznej, przy użyciu adresu e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl. <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do <br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/> Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>a.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozp. Parl. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swob. przepł. takich danych oraz uchylenia dyr. 96/46/WE ), informuję że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Koniński z siedzibą Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin; 2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych-Pani Kamila Grobelska, , z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: odo@powiat.konin.pl<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 2)odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostę-pniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74-76 ustawy prawo zamówień publicznych; dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jednocześnie w oparciu o § 38 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn zm.)po upływie pełnych dwóch lat kalendarzowych, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, dla którego powstał zbiór przesyłek w składzie, dane osobowe będą przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej, gdzie dokumentacja z zakresu zamówień publicznych przechowywana jest przez okres 5 lat.3) obowiązek podania danych osobowych dotyczących osoby fizycznej jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 4)w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; a)osoba, której danych osobowych to dotyczy posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania <br/> danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przecho- wywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza <br/> przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy osoba, której danych to dotyczy <br/>uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; b) osobie, której danych osobowych to dotyczy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobo wych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6, ust.1 lit.c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WO.272.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Ślesin. Zakres prac obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i realizację robót w zakresie wskazanym w PFU, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu po zakończeniu robót (o ile będzie ono wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego). Obiekt będący przedmiotem PFU, usytuowany jest w województwie wielkopolskim, powiat koniński, gmina Ślesin, obręb Ślesin, na działce o numerze ewidencyjnym 358/1. Obiekt tworzą 3 wolnostojące budynki: <br/>- budynek mieszkalny (segment A), <br/>- budynek główny, w którym można wydzielić segmenty administracyjno-socjalne(segmenty BiC) oraz segmenty mieszkalne wraz z komunikacją (segmenty D – J), <br/>- budynek gospodarczy (segment K).<br/>Prace termomodernizacyjne przewidywane w niniejszym postępowaniu, mają na celu poprawę efektywności energetycznej obiektu oraz zwiększenie komfortu użytkowania pomieszczeń przez podopiecznych i personel (instalacja fotowoltaiczna, wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, ocieplenie ścian i dachów z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">23 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferta będzie oceniana wg kryteriów oceny ofert. Zostanie wybrana ta oferta, która uzyska największą<br/>ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Sompolnie”<br/>Zakres prac obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i realizację robót w zakresie wskazanym w PFU, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu po zakończeniu robót (o ile będzie ono wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego).<br/>Budynek będący przedmiotem PFU, usytuowany jest w województwie wielkopolskim, powiat koniński, gmina Sompolno, obręb Sompolno, na działkach o numerach ewidencyjnych 571/14; 570/1; 569/1. Budynek można podzielić na 4 segmenty (od A do D).<br/>Prace termomodernizacyjne przewidywane w niniejszym opracowaniu mają na celu poprawę efektywności energetycznej obiektu oraz zwiększenie komfortu użytkowania pomieszczeń przez uczniów szkoły oraz zatrudniony personel (ocieplenie ścian i dachów z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferta będzie oceniana wg kryteriów oceny ofert. Zostanie wybrana ta oferta, która uzyska największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących <br/> i Technicznych w Kleczewie”<br/> Zakres prac obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i realizację robót w zakresie <br/> wskazanym w PFU, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie obiektu oraz <br/> uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie <br/> pozwolenia na użytkowanie obiektu po zakończeniu robót (o ile będzie ono wymagane <br/> zgodnie z przepisami Prawa budowlanego).<br/> Budynek będący przedmiotem opracowania usytuowany jest w województwie wielkopolskim, powiat <br/> koniński, gmina Kleczew, obręb Kleczew, na działce o numerze ewidencyjnym 444/3. Budynek <br/> można podzielić na 4 segmenty (od A do D).<br/>Prace termomodernizacyjne przewidywane w niniejszym opracowaniu mają na celu poprawę efektywności energetycznej obiektu (instalacja fotowoltaiczna, wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, ocieplenie ścian i dachów z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej) oraz poprawę komfortu termicznego w użytkowanych pomieszczeniach (instalacja klimatyzacji oraz montaż dodatkowych grzejników). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferta będzie oceniana wg kryteriów oceny ofert. Zostanie wybrana ta oferta, która uzyska największą<br/>ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie: <br/> 1/ zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, w stosunku do <br/> wszystkich części zamówienia.<br/> 2/ uprawnień do prowadzenia określonej	działalności	gospodarczej	lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, w stosunku do wszystkich części zamówienia.<br/> 3/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, w stosunku do wszystkich części zamówienia.<br/> 4/ zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi spełniać następujące <br/> warunki:<br/>Część I – „Termomodernizacja budynków Dom Pomocy Społecznej w Ślesinie”<br/> Należy wskazać do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia <br/> następujące [osoby/podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają <br/> określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia - dysponować w trakcie realizacji <br/> zadania:<br/>a.	Projektantem branży architektonicznej z uprawnieniami z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>b.	Projektantem branży budowlano-konstrukcyjnej z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z nie mniej, niż 2-letnim doświadcze-niem na tym stanowisku,<br/>c.	Projektantem branży sanitarnej, w specjalności instalacyjnej – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadcz na tym stanowisku,<br/>d.	Projektantem branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2- letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>e.	Kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej l – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2- letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>f.	Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>g.	Kierownikiem robót elektrycznych po(branży elektrycznej) <br/> w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych– wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem <br/>h.	Kierownikiem robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku.<br/>Część II – „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Sompolnie” <br/> Wskazać do [wykonania niniejsz. zamówienia następujące <br/> osoby, właściwe do realiz. określ. czynności, które posiadają określonekwalif., niezbęd. do wyk . zam. - dysponować w trakcie realizacji zadania:<br/>a.	Projektantem branży architektonicznej w specjalności architektonicznej –z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>b. Projektantem branży budowlano-konstrukcyjnej, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/> c. Projektantem branży sanitarnej, z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/> d. Projektantem branży elektrycznej z– wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, e.Kierownikiem budowy w specjalności konstr.–bud. l, niż 2- letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>f.Kierownikiem budowy w specjalności architektonicznej z nie mniej, niż 2- letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>g.Kierownikiem robót elektrycznych (branży elektrycznej) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/><br/>h.	Kierownikiem robót sanitarnych (branży sanitarnej) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku.<br/> Osoba, którą Wykonawca będzie dysponował przy wykazywaniu spełniania warunku, może posiadać więcej niż jedne uprawnienia spośród wyżej wymienionych. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/><br/> Część III – „Termomodernizacja budynków Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych <br/> w Kleczewie”<br/>Należy wskazać do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia - dysponować w trakcie realizacji zadania:<br/>a.	Projektantem branży architektonicznej z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności architektonicznej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>b.	Projektantem branży budowlano-konstrukcyjnej z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>c.	Projektantem branży sanitarnej, z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia - wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>d.	Projektantem branży elektrycznej z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>e.	Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2- letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>f.	Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2- letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>g.	Kierownikiem robót elektrycznych (branży elektrycznej) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku,<br/>h.	Kierownikiem robót sanitarnych (branży sanitarnej) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, z nie mniej, niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku.<br/><br/> Osoba, którą Wykonawca będzie dysponował przy wykazywaniu spełniania warunku, może posiadać więcej niż jedne uprawnienia spośród wyżej wymienionych. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z KRS lub CEiIoDG, w zakr. okreś. w art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przez jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) działając na podstawie § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmioto-wych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020, poz. 2415), zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności infor-macji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – Załącznik nr 3 do SWZ, c) działając na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020, poz. 2415), zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tego podmiotu, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania z art. 108 ust.1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 – dotyczy Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazali w ofercie, iż polegają na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – Załącznik nr 3a do SWZ,<br/>d) działając na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od <br/> wykonawcy (Dz. U. z 2020, poz. 2415), zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia Podwykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 –dotyczy Wykonawców, w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy niebędącego <br/>podmiotem udostępniającym zasoby- Załącznik nr 3b do SWZ,<br/> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w ust. 4 lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>1)	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym również wspólników spółki cywilnej dokument, o którym mowa w ust. 4 lit. a i b składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2)	W przypadku, gdy Wykonawca polega, na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia dokument, o którym mowa w ust. 4 lit. a i c dotyczący tych podmiotów, potwierdzający, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 3)	W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, składa on dokument, o którym mowa w ust. 4 lit. a i d dotyczący tego podwykonawcy, potwierdzający, że nie zachodzą wobec podwykonawcy podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Stosownie do art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, <br/> w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku braku podstaw do <br/> wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, <br/> którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż <br/> 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/> w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający określa kwotę wadium:<br/> - w zakresie I części w wysokości 30.000,00 złotych (trzydzieści tysięcy złotych),<br/>- w zakresie II części w wysokości 15.000,00 złotych (piętnaście tysięcy złotych).<br/> - w zakresie III części w wysokości 10.000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych).<br/> 2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.<br/> 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).<br/> 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pocztowym S.A.,nr rachunku 18 1320 1016 2790 0001 2000 0005 z dopiskiem: <br/> „wadium w postępowaniu nr WO.272.5.2022. na część ….” <br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/> 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/> 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4,wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/> 8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:<br/> 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), <br/> beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz <br/> wskazanie ich siedzib,<br/> 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,<br/> 3) kwotę gwarancji lub poręczenia,<br/> 4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),<br/>5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające <br/> oświadczenie, iż:<br/> a) wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;<br/> 6) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze<br/>7) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezen-towania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/> c) W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, <br/> sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/> warunków udziału w postępowaniu,<br/> d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, <br/> o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz <br/> braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców wspólnie <br/> ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz <br/> spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie <br/> warunków udziału w postępowaniu.<br/> e) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa <br/> każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/> f) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako <br/> pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/> g) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/> Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii <br/> umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/> h) Stosownie do treści art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do <br/> prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 <br/> ust. 2 pkt 2 Ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie <br/> ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej <br/> działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, <br/> do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/> i) Stosownie do treści art. 117 ust. 3 ustawy w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/> j) Stosownie do treści art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 8 i 9, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/> k) Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do tych Wykonawców. W konsekwencji Wykonawcy ci, w okolicznościach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zakresie uregulow w art. 454 i art. 455 ustawy Pzp oraz dopuszcza następ zmiany umowy: 1) w zakresie terminu wykonania Umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wyk i Zamaw mającyc wpływ na wyk. przedm. Umowy w nast. przyp: a.wstrzym przez Zamawi realiz Umowy,b.siły wyższej, to znaczy niezal. od Stron losow. zdarz. zewn, które było niemożl do przewidz. w momencie zawarc Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochow. należ. starann. c.zaistnienia warunk atmosf, uniemoż prowadz robót bud w tym przeprow prób i sprawdzeń, dokon odbiorów;d.wezwania przez organy adm publicz lub inne upoważ podm do uzupełn opracowań projekt;e.przekrocz przez organy adm publ przewidz przepis prawa termi trwania procedur adm, liczonych zgodnie z zasad określ w przepis prawa, w tym w kpa ;f.powstania rozbież lub niejasności w rozum pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżnościlub niejasności i doprecyzo umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez .nastąpi zmiana powszechnie obowiąz przep prawa w zakresie mającym wpływ na realiz przedm zam lub świadcz jednej lub obu stron;i.	objęcia zasob, i składników przyrody jedną z form przewidz w ustawie o ochr przyr. zmiana ich granic lub przedm ochrony;j. odkrycia zabytku lub wprow istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony;k. udzielenie przez Zamawiającego innego zamówienia istotnie wpływ na termin realizacji niniejszej umowy;2. W przyp. okresl. w ust. 1 pkt 1 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zama w terminie zawitym 14 dni od powzięcia wiadomośc o zaistn ww. sytuacji. Zam jest zobow do przedst stano w przedmsprawie w terminie 21 dni od otrzymania powiadomienia Wykonawcy. 3. W przyp wystąpienia którejkolwiek z okolicz. wym w ust. 1 pkt 1 termin wyk umowy może ulec odpow. przedłuż, o czas niezb. do zakończ wykon. jej przedm. w sposób należyty.4. Na etapie realiz Umowy Strony dopuszcz możliw zmiany podm trzecich, o których w art. 118 Ustawy Pzp, za pomocą, których Wykonawca wykazał speł war udz w postęp. W takim przypadku zaproponowany nowy Podwykonawca, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicz dotych.Podwykon. Zmiany osób funkcyj odpowiedz. za realizację przedm umowy mogą nastąpić w przyp.a.)zmiany osób realizuj przedm umowy na inne legitym się co najmniej równoważ. uprawn, o których mowa w ustawiePB, PGiG lub w innych ustawach, spełniaj war udziału w postępow;b)	zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego dośw. lub wykształc na inne legitym. się dośw lub wykształ spełn war udz w post.5. Pozostałe okoliczn mogące skutkować możli zmiany umowy: a) wystąp omyłki rachunkowej lub pisarskiej;b) zmiana praw podatk. w zakr stawki VAT;c.) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;d) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w zakre zgodn z przepis Ustawy; e) zastąpienie Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia nowym Wykonawcą gdy: - w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształ, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczas wykon lub jego przeds, o ile nowy wykon spełnia war udz w postęp,nie zachodzą wobec niego podst wykl oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stos. przep ustawy, lub - w wyniku przejęcia przez zamaw zobowiązań wykonaw względem jego podwykon, w przypad, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Ustawy. f) zmiana procentowej wartości w płatnościach określonych w § 7 ust. 6 umowy, związana ceną wybranej oferty. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-15 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com