JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221114/0043770701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730097572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">9 - go Maja 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261554593</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32bltprz@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://32blt.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c05a8ec-641f-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00437707</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00064530/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego na 2023 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=36841743 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot<br/>https://portal.smartpzp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W związku z tym, Zamawiający nie będzie odpowiadał na pytania i wnioski złożone w innych językach. <br/>2.	W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP, dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32blt/<br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.<br/>4.	Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.<br/>5.	Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że: <br/>1.	Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, <br/>98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.<br/>2.	Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.<br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego”, nr ref. 08/TP2/2023.<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5.	Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6.	Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7.	W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8.	Wykonawcy przysługuje:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9.	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">08/TP2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 308943,09 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> przegląd i serwisowanie oczyszczarek lotniskowych<br/>wykonywanie napraw bieżących elementów zabudowy oraz elementów ukompletowania. <br/>- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej wynikającej z dokumentacji obsługowej.<br/>- wykonywanie napraw wynikających z elektroniczną diagnostyką.<br/>- demontaż zużytych części ( podzespołów ) zamiennych wynikających z napraw oraz ich utylizację.<br/> - montaż nowych części ( podzespołów ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 74000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16.	Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: <br/>50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 1,<br/>17.	Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta <br/>z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).<br/>18.	Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.<br/>19.	Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.<br/>20.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:<br/>maksymalna suma punktów A + B + C=100<br/>Gdzie:<br/>A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty, <br/>waga kryterium wynosi 60 %.<br/>B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>1.	Kryterium - cena oferty (A)<br/><br/> C n<br/>C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.<br/> C b<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg: <br/>C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,<br/>C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto<br/><br/>1.1.	Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.2.	Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>2.	Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)<br/>Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji <br/>w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:<br/>- 1 dzień roboczy – 20 pkt<br/>- 2 dni robocze – 15 pkt<br/>- 3 dni robocze – 10 pkt<br/>- 4 dni robocze – 5 pkt<br/>- 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>3.	Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)<br/>Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji	na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji <br/>w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta <br/>z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji liczony w miesiącach	Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:<br/>13 miesięcy	4 pkt<br/>14 miesięcy	6 pkt<br/>15 miesięcy	8 pkt<br/>16 miesięcy	12 pkt<br/>17 miesięcy	14 pkt<br/>18 miesięcy	16 pkt<br/>19 miesięcy	18 pkt<br/>20 miesięcy	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">przedłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> przegląd i serwisowanie na odkurzaczach lotniskowych<br/>wykonywanie napraw bieżących elementów zabudowy oraz elementów<br/>ukompletowania. <br/>- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej wynikającej z dokumentacji obsługowej.<br/>- wykonywanie napraw wynikających z elektroniczną diagnostyką.<br/>- demontaż zużytych części (podzespołów) zamiennych wynikających z napraw oraz ich utylizację.<br/>- montaż nowych części (podzespołów)<br/>- pod pojęciem prac blacharskich Zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wspornik, podpory itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją zabudowy różnymi technikami łączenia metali. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 64000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16.	Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 2,<br/>17.	Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta <br/>z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).<br/>18.	Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.<br/>19.	Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.<br/>20.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:<br/>maksymalna suma punktów A + B + C=100<br/>Gdzie:<br/>A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty, <br/>waga kryterium wynosi 60 %.<br/>B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>1.	Kryterium - cena oferty (A)<br/><br/> C n<br/>C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.<br/> C b<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg: <br/>C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,<br/>C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto<br/><br/>1.1.	Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.2.	Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>2.	Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)<br/>Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji <br/>w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:<br/>- 1 dzień roboczy – 20 pkt<br/>- 2 dni robocze – 15 pkt<br/>- 3 dni robocze – 10 pkt<br/>- 4 dni robocze – 5 pkt<br/>- 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>3.	Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)<br/>Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji	na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji <br/>w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta <br/>z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji liczony w miesiącach	Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:<br/>13 miesięcy	4 pkt<br/>14 miesięcy	6 pkt<br/>15 miesięcy	8 pkt<br/>16 miesięcy	12 pkt<br/>17 miesięcy	14 pkt<br/>18 miesięcy	16 pkt<br/>19 miesięcy	18 pkt<br/>20 miesięcy	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">przedłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> przeglądu i serwisowania zgarniaczy wirnikowych śniegu <br/>oraz pługów odśnieżnych<br/>- wykonywanie napraw bieżących urządzenie oraz elementów ukompletowania.<br/>- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej wynikającej z dokumentacji obsługowej.<br/>- wykonywanie napraw związanych z elektroniczna diagnostyką.<br/>- demontaż zużytych części zamiennych oraz podzespołów wynikający z napraw oraz ich utylizację.<br/>- montaż nowych części zamiennych (podzespołów).<br/>Pod pojęciem prac blacharskich Zamawiający rozumie wykonywanie prac<br/>naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia poprzez wycinanie <br/>i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów<br/>ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wspornik, podpory itp.)<br/>oraz spajanie wykonanych „wstawek„ z konstrukcją zabudowy różnymi technikami łączenia metali </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16.	Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 3,<br/>17.	Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta <br/>z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).<br/>18.	Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.<br/>19.	Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.<br/>20.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:<br/>maksymalna suma punktów A + B + C=100<br/>Gdzie:<br/>A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty, <br/>waga kryterium wynosi 60 %.<br/>B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>1.	Kryterium - cena oferty (A)<br/><br/> C n<br/>C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.<br/> C b<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg: <br/>C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,<br/>C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto<br/><br/>1.1.	Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.2.	Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>2.	Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)<br/>Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji <br/>w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:<br/>- 1 dzień roboczy – 20 pkt<br/>- 2 dni robocze – 15 pkt<br/>- 3 dni robocze – 10 pkt<br/>- 4 dni robocze – 5 pkt<br/>- 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>3.	Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)<br/>Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji	na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji <br/>w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta <br/>z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji liczony w miesiącach	Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:<br/>13 miesięcy	4 pkt<br/>14 miesięcy	6 pkt<br/>15 miesięcy	8 pkt<br/>16 miesięcy	12 pkt<br/>17 miesięcy	14 pkt<br/>18 miesięcy	16 pkt<br/>19 miesięcy	18 pkt<br/>20 miesięcy	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">przedłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> przeglądu i serwisowania polewarko zmywarek oraz rozsypywarki<br/>wykonywanie napraw bieżących urządzenie oraz elementów ukompletowania.<br/>- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej wynikającej z dokumentacji obsługowej.<br/>- wykonywanie napraw związanych z elektroniczna diagnostyką.<br/>- demontaż zużytych części zamiennych oraz podzespołów wynikający z napraw oraz ich utylizację.<br/>- montaż nowych części zamiennych (podzespołów).<br/>Pod pojęciem prac blacharskich Zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia poprzez wycinanie <br/>i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wspornik, podpory itp.)<br/>oraz spajanie wykonanych „ wstawek „ z konstrukcją zabudowy różnymi technikami łączenia metali </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 13000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16.	Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 4,<br/>17.	Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta <br/>z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).<br/>18.	Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.<br/>19.	Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.<br/>20.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:<br/>maksymalna suma punktów A + B + C=100<br/>Gdzie:<br/>A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty, <br/>waga kryterium wynosi 60 %.<br/>B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>1.	Kryterium - cena oferty (A)<br/><br/> C n<br/>C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.<br/> C b<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg: <br/>C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,<br/>C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto<br/><br/>1.1.	Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.2.	Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>2.	Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)<br/>Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji <br/>w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:<br/>- 1 dzień roboczy – 20 pkt<br/>- 2 dni robocze – 15 pkt<br/>- 3 dni robocze – 10 pkt<br/>- 4 dni robocze – 5 pkt<br/>- 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>3.	Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)<br/>Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji	na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji <br/>w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta <br/>z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji liczony w miesiącach	Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:<br/>13 miesięcy	4 pkt<br/>14 miesięcy	6 pkt<br/>15 miesięcy	8 pkt<br/>16 miesięcy	12 pkt<br/>17 miesięcy	14 pkt<br/>18 miesięcy	16 pkt<br/>19 miesięcy	18 pkt<br/>20 miesięcy	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">przedłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> przeglądu i serwisowania sprzętu agro </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 30000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:<br/>maksymalna suma punktów A + B + C=100<br/>Gdzie:<br/>A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty, <br/>waga kryterium wynosi 60 %.<br/>B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>1.	Kryterium - cena oferty (A)<br/><br/> C n<br/>C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.<br/> C b<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg: <br/>C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,<br/>C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto<br/><br/>1.1.	Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.2.	Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>2.	Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)<br/>Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji <br/>w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:<br/>- 1 dzień roboczy – 20 pkt<br/>- 2 dni robocze – 15 pkt<br/>- 3 dni robocze – 10 pkt<br/>- 4 dni robocze – 5 pkt<br/>- 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>3.	Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)<br/>Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji	na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji <br/>w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta <br/>z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji liczony w miesiącach	Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:<br/>13 miesięcy	4 pkt<br/>14 miesięcy	6 pkt<br/>15 miesięcy	8 pkt<br/>16 miesięcy	12 pkt<br/>17 miesięcy	14 pkt<br/>18 miesięcy	16 pkt<br/>19 miesięcy	18 pkt<br/>20 miesięcy	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">przedłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> przeglądu i serwisowania sprzętu silnikowego:<br/>- napraw bieżących,<br/>- wykonywanie niezbędnej obsługi techniczne wynikającej z dokumentów eksploatacyjnych sprzętu.<br/>- demontaż zużytych części zamiennych oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych.<br/>- montaż nowych części zamiennych.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do naprawy i serwisów używał części i materiałów najwyższej jakości zalecanych przez producenta danego sprzętu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:<br/>maksymalna suma punktów A + B + C=100<br/>Gdzie:<br/>A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty, <br/>waga kryterium wynosi 60 %.<br/>B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>1.	Kryterium - cena oferty (A)<br/><br/> C n<br/>C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.<br/> C b<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg: <br/>C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,<br/>C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto<br/><br/>1.1.	Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.2.	Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>2.	Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)<br/>Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji <br/>w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:<br/>- 1 dzień roboczy – 20 pkt<br/>- 2 dni robocze – 15 pkt<br/>- 3 dni robocze – 10 pkt<br/>- 4 dni robocze – 5 pkt<br/>- 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>3.	Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)<br/>Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji	na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji <br/>w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta <br/>z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji liczony w miesiącach	Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:<br/>13 miesięcy	4 pkt<br/>14 miesięcy	6 pkt<br/>15 miesięcy	8 pkt<br/>16 miesięcy	12 pkt<br/>17 miesięcy	14 pkt<br/>18 miesięcy	16 pkt<br/>19 miesięcy	18 pkt<br/>20 miesięcy	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">przedłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> przeglądu i serwisowania na zabudowie samochodów pożarniczych<br/>napraw bieżących (instalacji oraz armatury specjalnej znajdującej się na w/w zabudowach pojazdów specjalnych)<br/>- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji sprzętu,<br/>- wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw,<br/>- wykonywanie napraw wynikłych z awarii,<br/>- wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem<br/>- demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający <br/>z napraw oraz ich utylizacją,<br/>- montaż nowych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych,<br/>- pod pojęciem prac blacharskich Zamawiający rozumie wykonywanie prac<br/>naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia poprzez<br/>wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów,<br/>ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wsporniki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją zabudowy różnymi<br/>technikami łączenia metali.<br/>- pod pojęciem prac lakierniczych Zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rbh. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 170000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16.	Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 7<br/>17.	Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta <br/>z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).<br/>18.	Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.<br/>19.	Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.<br/>20.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:<br/>maksymalna suma punktów A + B + C=100<br/>Gdzie:<br/>A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty, <br/>waga kryterium wynosi 60 %.<br/>B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.<br/>1.	Kryterium - cena oferty (A)<br/><br/> C n<br/>C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.<br/> C b<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg: <br/>C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,<br/>C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto<br/><br/>1.1.	Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.2.	Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>2.	Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)<br/>Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji <br/>w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:<br/>- 1 dzień roboczy – 20 pkt<br/>- 2 dni robocze – 15 pkt<br/>- 3 dni robocze – 10 pkt<br/>- 4 dni robocze – 5 pkt<br/>- 5 dni roboczych – 0 pkt<br/>3.	Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)<br/>Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji	na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji <br/>w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta <br/>z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji liczony w miesiącach	Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:<br/>13 miesięcy	4 pkt<br/>14 miesięcy	6 pkt<br/>15 miesięcy	8 pkt<br/>16 miesięcy	12 pkt<br/>17 miesięcy	14 pkt<br/>18 miesięcy	16 pkt<br/>19 miesięcy	18 pkt<br/>20 miesięcy	20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">przedłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4.1.	W zakresie części 1 - 4 i 7 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał mobilny warsztat techniczny wraz z obsługą;<br/>Spełnienie tego warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>4.2.	W zakresie części 1, 2 i 7 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji 2 usług dotyczących napraw, serwisów i zabudowy na pojazdach specjalnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł.<br/>Spełnienie tego warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale podpisane zgodnie z zaleceniami zawartymi w ROZDZIALE 11 ust. 20 pkt 20.3 uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3.	W przypadku spółki cywilnej wspólnicy wraz z ofertą składają upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki dla jednego ze wspólników lub umowę spółki lub wszyscy wspólnicy podpisują ofertę.<br/>4.	Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.<br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy obowiązani są także złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6.	Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z art. 455 ustawy PZP <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Portal e-Usług SmartPZP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 7.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 700 000,00 zł obejmującą czas trwania niniejszej umowy, dla części 1, 2, 3 i 7 osobno

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com