JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/0019091501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NIECHLÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050630</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Głogowska 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Niechlów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-215</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@niechlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.niechlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aff92f9e-e283-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00190915</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00018150/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Niechlów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://niechlow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się<br/>za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie<br/>oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej https://niechlow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje o wymaganiach<br/>technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę<br/>na Platformie Zakupowej tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww.<br/>Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,<br/>odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://niechlow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w rozdziale XX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w rozdziale XX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRIOŚ.271.17.2023.AM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie wg. formuły „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego<br/>pn.: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW” w której w skład<br/>wchodzi:<br/>1) Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Niechlów zlokalizowany pod adresem Głogowska 31 w miejscowości Niechlów, obręb Niechlów. Zadanie będzie polegało w szczególności na:<br/>a) wymiana stolarki okiennej (5 sztuk),<br/>b) wymiana drzwi zewnętrznych (1 sztuka),<br/>c) docieplenie dachu/stropodachu wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich, opierzeń, regulacji wysokościowej<br/>istniejących kominów, wywiewek, ogniomurków, regulacji orynnowania itp.,<br/>d) wykonanie nowej instalacji odgromowej,<br/>e) wymiana poszycia dachowego - papa,<br/>f) montaż powietrznej pompy ciepła wraz z 13 –stoma jednostkami wewnętrznymi<br/>g) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,0 kWp na dachu budynku,<br/>h) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne (74 punkty).<br/>2) Termomodernizacja budynku Zespołu: Szkoły i Przedszkola w Niechlowie zlokalizowanego pod adresem Szkolna 23 w<br/>miejscowości Niechlów, obręb Niechlów. Zadanie będzie polegało w szczególności na:<br/>a) wymiana drzwi zewnętrznych (1 sztuka),<br/>b) docieplenie dachu/stropodachu wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich, opierzeń, regulacji wysokościowej<br/>istniejących kominów, wywiewek, ogniomurków, regulacji orynnowania itp.,<br/>c) wykonanie nowej instalacji odgromowej,<br/>d) wymiana poszycia dachowego – papa,<br/>e) wymiana stolarki okiennej (72 sztuki).<br/>2. W ramach zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową dla dwóch obiektów wraz z uzyskaniem w<br/>imieniu Zamawiającego Gminy Niechlów niezbędnych, opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenie na budowę lub<br/>zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz w razie konieczności decyzji pozwolenia na użytkowanie.<br/>3. Uwarunkowania dotyczące dokumentacji projektowej:<br/>Przedmiotem zamówienia w części dotyczącej prac projektowych jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej<br/>dokumentacji projektowej dla potrzeb termomodernizacji dwóch budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w<br/>gminie Niechlów, w zakresie:<br/>1) projekty budowlane,<br/>2) projekty wykonawcze.<br/>3) uzyskanie wszystkich koniecznych aktualnych map do celów projektowych (jeżeli dotyczy)<br/>4) warunków i uzgodnień, w tym między innymi z: Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, Operatorem Systemu<br/>Dystrybucji, Właściwym Urzędem Konserwatora Zabytków (jeśli zajdzie potrzeba),<br/>5) przeprowadzenie wszystkich innych koniecznych procedur administracyjnych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na<br/>budowę,<br/>4. Oferta dostarczona przez Wykonawcę powinna obejmować całość dostaw i usług koniecznych do przeprowadzenia<br/>przedsięwzięcia, aż do momentu przekazania Zamawiającemu. W przypadku korzystania z przyłączy energetycznego i<br/>wodociągowego udostępnionego przez Zamawiającego Wykonawca powinien uwzględnić koszty zużycia energii<br/>elektrycznej oraz wody zużytej na potrzeby wykonania robót budowlanych jako koszt własny (rozliczenie odbywać się<br/>będzie na podstawie odczytów z zainstalowanych na koszt Wykonawcy podliczników). Wykonawca, w swoim zakresie,<br/>ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla<br/>poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania<br/>gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania.<br/>5. Wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące,<br/>posiadające akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych, Wykonawca jest zobowiązany<br/>do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami.<br/>6. Okres gwarancji jest kryterium oceny i będzie wynikał ze złożonej oferty, przy czym Zamawiający wymaga udzielenia<br/>minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.<br/>7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego stanowiące opis przedmiotu zamówienia,<br/>zostały zawarte w:<br/>1) SWZ,<br/>2) Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SWZ),<br/>3) w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (Załącznik nr 2 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty stanowią:<br/>Cena – 60%<br/>Gwarancja Jakości – 40%<br/>2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się<br/>będzie wg następujących zasad:<br/>1) cena (C) – ocenie zostanie poddana łączna cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia obliczona przez<br/>Wykonawcę, podana w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów – 60. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie<br/>obliczona wg następującego wzoru:<br/>C= Cn/Cb x 60<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny<br/>Cn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/>2) Gwarancja jakości (G) –ocenie zostanie poddany zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty Okres gwarancji liczony od<br/>dnia podpisania protokołu odbioru końcowego według następujących zasad:<br/>Okres gwarancji (G)– waga 40%, maksymalna liczba punktów: 40.<br/>Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli Wykonawca udzieli dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>(poza wymaganą, wskazaną w rozdziale w rozdziale II pkt 3 SWZ.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.<br/>Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczona według wzoru:<br/>okres gwarancji zaoferowany w ofercie badanej<br/>G = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40 %<br/>najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i spośród badanych ofert.<br/>UWAGA !<br/>1. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji odpowiednio: 36 miesięcy oraz 60 miesięcy.<br/>2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>3. W przypadku niewypełnienia pola gwarancja w ofercie, Zamawiający przyjmuje, że zaoferowany został minimalny okres gwarancji<br/>tj. : 36 msc.<br/>4. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym<br/>przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy.<br/>5. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą sumę punktów: C + G.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>7. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą ilość punktów.<br/>8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim,<br/>Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert<br/>dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>9. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 3 do SWZ<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 3 do SWZ<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli: wykaże, że jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na kwotę nie mniejszą niż kwota oferty - na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania,<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, które polegały na budowie lub przebudowie budynków<br/>mieszkalnych lub użytkowych o wartości minimum 800 000,00 zł brutto każda (słownie: osiemset tysięcy 00/100 zł brutto), w<br/>okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane, lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, lub są wykonywane należycie w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot na rzecz którego roboty zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a które mają potwierdzić czy roboty te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty, lub<br/>oświadczenie wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.<br/>Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych – powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>(zdolność techniczna) (załącznik nr 7 do SWZ – wykaz robót budowlanych)<br/>b) Dysponuje lub dysponować będzie w trakcie realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji osoby, w szczególności<br/>odpowiedzialne za świadczenie usług w zakresie projektowania, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zdolność zawodowa) (załącznik nr 7 A do SWZ – wykaz osób) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia<br/>mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP<br/>2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835);<br/>3) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>a) wykaz robót budowlanych - (zdolność techniczna - załącznik nr 7 do SWZ)<br/>co najmniej dwie roboty budowlane, które polegały na budowie lub przebudowie budynków mieszkalnych lub użytkowych o wartości<br/>minimum 800 000,00 zł brutto każda (słownie: osiemset tysięcy 00/100 zł brutto), w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na<br/>rzecz których roboty zostały wykonane, lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały<br/>wykonane należycie, lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych. Dowodami, o których<br/>mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty zostały wykonane a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a które mają potwierdzić czy roboty te zostały wykonane lub są<br/>wykonywane w sposób należyty, lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych – powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>b) Wykaz osób - (zdolność zawodowa - załącznik nr 7A do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego zawierający dane osób, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług w zakresie projektowania, kontrolę<br/>jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy złożyć wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu<br/>zawodowego<br/>c) Polisa OC potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż kwota oferty - na jedno i<br/>wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania,<br/>d) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 10 do SWZ), o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy PZP<br/>- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Ustala się wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących form:<br/>1) Pieniądzu przelewem z konta na konto na rachunek bankowy Zamawiającego 33 8669 0001 0070 9899 2000 0006 Bank<br/>Spółdzielczy we Wschowie,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium<br/>wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data<br/>i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do<br/>oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Czynność ta skróci czas badania ofert. W formularzu ofertowym<br/>należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy z dopiskiem:<br/>RRIOŚ.271.17.2023.AM oraz nazwą postępowania: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW” 6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta tj. wadium należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i bezwarunkowe<br/>oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium. Wadium musi zabezpieczać ofertę<br/>przez cały okres związania ofertą.<br/>8. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument musi być podpisany przez upoważnionego<br/>przedstawiciela gwaranta. Do dokumentu gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego podpisanego przez osobę<br/>nieuprawnioną do reprezentacji gwaranta, powinno zostać załączone upoważnienie (na podstawie pełnomocnictwa) dla<br/>osoby podpisującej gwarancję wadialną/ poręczenie wadialne w imieniu gwaranta, udzielone przez osoby uprawnione do<br/>reprezentacji podmiotu.<br/>9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający<br/>wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza<br/>ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>10. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.<br/>12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne, konsorcja).<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowani są do ustanowienia Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>3. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem wykonawców.<br/>5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>6. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań<br/>związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy może następować wyłącznie w granicach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz na zasadach określonych poniżej.<br/>2. Warunki zmiany:<br/>1) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub<br/>słownie);<br/>2) zmiana sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika;<br/>3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy o okres zaistniałego opóźnienia, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadkach:<br/>a) wystąpienia robót dodatkowych mających wpływ na zmianę terminu - możliwa jest zmiana terminu wykonania o czas<br/>niezbędny do wykonania tych robót,<br/>b) gdy ze względów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego nie było możliwości przystąpienia do wykonania<br/>lub kontynuowania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego<br/>c) gdy ze względu na warunki atmosferyczne nie jest możliwe prowadzenie robót w terminie przewidzianym przez<br/>Zamawiającego,<br/>d) okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będących następstwem nieterminowego<br/>przekazania terenu budowy w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu<br/>zakończenia robót,<br/>e) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji<br/>państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w zakresie, w jakim<br/>ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,<br/>f) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są<br/>zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym<br/>ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,<br/>g) określonych w § 3 ust. 5 pkt 27) jeżeli termin przerwy wynosi powyżej 7 dni,<br/>4) zmiany w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu<br/>wykonania przedmiotu umowy w sytuacji:<br/>a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych<br/>wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne<br/>odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawo budowlane,<br/>5) zmiana wynagrodzenia w przypadku wyłączenia części robót objętych umową na wniosek Zamawiającego,<br/>wynagrodzenie podlega proporcjonalnemu obniżeniu, stosownie do zakresu niewykonanej części, zgodnie z zatwierdzonymi<br/>przez Nadzór Inwestorski kartami Obmiaru. Maksymalna wartość wyłączonych na wniosek Zamawiającego części robót nie<br/>może przekroczyć 10% łącznego wynagrodzenia ryczałtowego brutto, o którym mowa w § 11 ust. 1;<br/>6) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy lub zakresu realizowania przez niego robót na pisemny wniosek Wykonawcy;<br/>7) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) z przyczyn niezależnych od żadnej ze Stron lub<br/>z powodu okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, bez konieczności zmiany wynagrodzenia,<br/>8) zmiana postanowień umowy jest konieczna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwagi na<br/>okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności i których nie mógł przewidzieć, nawet przy zachowaniu<br/>należytej staranności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://niechlow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com