JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230529/0023700301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych dla czterech inwestycji drogowych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 299943221</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Warszawska 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Miechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413811161</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">postepowania@zdpmiechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpmiechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych dla czterech inwestycji drogowych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-edf87998-fe01-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00237003</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00051693/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1186K relacji Jelcza - Podmiejska Wola, na odcinku od km 7+067 - 7+705</p> <p class="mb-0">1.3.4 Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń zadania:Przebudowa drogi powiatowej nr1194K relacji Granica woj–Kozłów-Książ Wielki odc.w km 4+815-5+445</p> <p class="mb-0">1.3.5 Opracowanie dok. projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń zadania:Przebudowa drogi powiatowej nr1172K relacji Maków-Gołcza-Iwanowice-Zerwana, w miejsc. Cieplice, w km 1+015-1+180</p> <p class="mb-0">1.3.6 Opracowanie dok. proj. w celu uzyskania niezbędnych dec. i zezwoleń zadania:Przebudowa drogi powiatowej nr1172K relacji Maków-Gołcza-Iwanowice-Zerwana,w miejsc.Żarnowica, na odcinku od km6+435-6+885</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edf87998-fe01-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">12.1	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.oraz poczty elektronicznej postepowania@zdpmiechow.pl (za wyjątkiem składania ofert) postepowania@zdpmiechow.pl.<br/>Zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>będą udostępniane na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>bezpośredni link do postępowania został podany na stronie Zamawiającego<br/>http://www.zdpmiechow.pl/art,303,rok-2023.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1 Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.oraz poczty elektronicznej<br/>postepowania@zdpmiechow.pl<br/>2 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.p oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>4 W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za<br/>pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk<br/>„dodaj załącznik”). Komunikacja może się odbywać również za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres email<br/>postepowania@zdpmiechow.pl . We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>5 Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>6 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp,<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji<br/>elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>7 Jeżeli Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu w<br/>imieniu którego składana jest oferta.<br/>Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument elektroniczny, wykonawca przekazuje zamawiającemu ten dokument w<br/>takiej postaci w jakiej został sporządzony, wystawiony.<br/>Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument w postaci papierowej, wykonawca przekazuje zamawiającemu cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu (skan), opatrzone podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa może dokonać również notariusz.<br/>8 W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub<br/>dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>9 Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>10 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a). administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów<br/>Tel. (41)38-111-61, Fax. (41)38-318-27;<br/>b). z inspektorem ochrony danych osobowych w ZDP w Miechowie można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pisemnie na adres siedziby<br/>administratora oraz emailem: dane.osobowe@zdpmiechow.pl*;<br/>c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i<br/>2018);<br/>e). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowanie<br/>pochodzącymi ze środków zewnętrznych UE, Budżetu Państwa lub innych programów pomocowych;<br/>f). obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>h). posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i). nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SE.261.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń na wykonanie robót budowlanych<br/>dla czterech inwestycji drogowych.<br/>Zad. 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1186K relacji Jelcza - Podmiejska Wola, polegająca na budowie chodnika w<br/>miejscowości Miechów – Charsznica, na odcinku od km 7+067 - 7+705- na długości 0,638km<br/>(Wykonawca w dokumentacji projektowej posłuży się nazwą zadania wskazującą na długość odcinka lub kilometraż<br/>wyliczony na podstawie opracowania projektowego z dokładnością do 1m.) – odrębnie dla każdego zadania.<br/>1Zakres prac (wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej) obejmuje - (odrębnie dla każdego zadania):<br/>a) Projekt budowlano - wykonawczy 4 egz,. wraz z wersją elektroniczną *.pdf w wersji ostatecznej zatwierdzonej uzyskanym<br/>zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia budowlanego, wydanym przez właściwy organ architektonicznobudowlany,<br/>wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>b) Przedmiar robót (w celu identyfikacji w terenie i prawidłowego nadzorowania podczas realizacji poza nr katalogu i SST<br/>każda pozycja przedmiaru musi zawierać dodatkowy opis robót, uszczegółowienie pozycji, kilometraż lokalizacji wykonania<br/>robót lub opis lokalizacji (np. za…, przed… obustronnie…, jednostronnie….) oraz szczegółowe, matematyczne wyliczenie<br/>ilości robót, suma pozycji przedmiaru powinna zawierać sposób jej wyliczenia z poszczególnych sum składowych – wer.<br/>papierowa 4 egz. + elektroniczna;<br/>c) Kosztorys inwestorski, wer. papierowa 1egz. + elektroniczna; sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju<br/>i Technologii z 20.12.2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania<br/>planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie<br/>funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U.2021 poz.2458)<br/>d) Kosztorys ofertowy, wer. papierowa 1egz. oraz *. xls elektroniczna edytowalna;<br/>e) STWiOR, wer. papierowa 2egz.+ elektroniczna;<br/>f) Przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami (opinii, uzgodnień,<br/>zatwierdzeń itp.) w celu uzyskania zgłoszenia robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia;<br/>g) Materiały do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego wraz ze złożeniem<br/>wniosku i uzyskaniem - w imieniu i na rzecz Zamawiającego - decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia<br/>wodnoprawnego (prawomocnych) (jeśli będzie wymagane);<br/>h) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23 09.2003 r. w<br/>sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem<br/>(tekst jednolity: Dz. U z 2017 r., poz. 784), dla odcinka drogi objętego projektem;<br/>i) Aktualizację kosztorysu inwestorskiego w razie zaistnienia potrzeby na żądanie Zamawiającego, po upływie jego ważności<br/>w celu ustalenia wartości zamówienia zgodnie z zapisami ustawy Pzp;<br/>j) przekazanie praw autorskich zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą.<br/>2 Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania dokumentacji projektowej<br/>a) Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje zaprojektowanie odcinków drogowych- zgodnie z tematem zadania.<br/>Wymagane jest dopasowanie rozwiązań wysokościowych projektowanych dróg oraz dostosowanie tych rozwiązań do<br/>istniejącego terenu wraz z uwzględnieniem rozwiązań wysokościowych zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi.<br/>Dla zadania 1 dokumentację projektową należy podzielić na dwa etapy realizacji<br/>etap I: km 7+067 – 7+397, dł. 0,330km<br/>etap II: km 7+397 – 7+705, dł. 0,308km<br/>Dla powyższych odcinków (etapów) należy wykonać odrębnie:<br/>- przedmiar robót,<br/>- kosztorys inwestorski,<br/>- kosztorys ofertowy.<br/>b) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń projektowych w<br/>zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania dokumentacji, niezbędne<br/>mapy, pozyska Wykonawca.<br/>c) Dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia w celu udzielenia zamówienia publicznego na realizację<br/>robót budowlanych. Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) w swej treści nie może wskazywać poprzez<br/>nazwę, opis, znak towarowy patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę na użycie konkretnych produktów, materiałów, maszyn, urządzeń itp.<br/>d) Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację na aktualnych mapach do celów projektowych (Mapa musi być<br/>zaktualizowana i domierzona o wszystkie elementy, obiekty podziemne i naziemne w zakresie niezbędnym dla<br/>projektowanej drogi, obiektu) i przyjęta do właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej).<br/>e) Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany będzie do sporządzenia Harmonogramu rzeczowego<br/>poszczególnych etapów prac projektowych, z uwzględnieniem czasu na uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i<br/>dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram może być aktualizowany podczas<br/>trwania umowy, za zgodą Zamawiającego i z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy.<br/>f) Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym opracowaniem dokumentacji i w jego okolicy, w celu<br/>dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i w celu<br/>prawidłowego skalkulowania ceny oferty.<br/>g) Wykonawca stawi się niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w celu<br/>przedstawiania zaawansowania prac projektowych, rozstrzygnięć problemów, analizy uzgodnień, rozwiązań projektowych<br/>itp. Spotkania będą odbywać się w siedzibie ZDP lub w terenie z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu.<br/>h) Rozwiązania projektowe proponowane przez Wykonawcę muszą się mieścić w istniejącym pasie drogowym, a jedynie w<br/>przypadku konieczności stosować rozwiązania ograniczające do minimum zajmowany teren poza pasem drogowym.<br/>i) Rozwiązanie projektowe i parametry techniczne jakie należy przyjąć:<br/>- dla dróg objętych opracowaniem projektowym należy przyjąć rozwiązania jak dla dróg klasy Z, zgodnie z aktualnie<br/>obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych.<br/>j) Załączniki dokumentacji projektowej (wszystkich branż wchodzących w jej skład) muszą być podpisane oraz obite<br/>pieczęcią przez osoby/osobę uprawnioną -projektantów i sprawdzających odpowiednich branż, a także pieczęcią firmową<br/>Wykonawcy.<br/>3 Projektowane postanowienia umowy znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ<br/>4 Szczegółowy zakres robót i lokalizacja<br/>Zakres i lokalizacja opracowania projektowego określone są w zał. nr 7 (zakres opracowania projektowego) oraz zał. nr 8<br/>orientacja.<br/>Długość zadania (km początkowy i końcowy) podany jest orientacyjnie.<br/>Kilometraż szczegółowy przebudowy drogi określony zostanie w wykonanej dokumentacji projektowej.<br/>Wykonawca w dokumentacji projektowej posłuży się nazwą zadania wskazującą na długość odcinka i kilometraż wyliczony<br/>na podstawie opracowania projektowego (odrębnie dla poszczególnych zadań). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie zostaną poddane oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00216987/01 z dnia 2023-05-16<br/>2023-05-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.<br/>6. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie głównego projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń na wykonanie robót budowlanych<br/>dla czterech inwestycji drogowych.<br/>Zad. 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1194K relacji Granica woj. – Kozłów - Książ Wielki na długości 0,630km, odc. w km<br/>4+815 - 5+445;<br/>(Wykonawca w dokumentacji projektowej posłuży się nazwą zadania wskazującą na długość odcinka lub kilometraż<br/>wyliczony na podstawie opracowania projektowego z dokładnością do 1m.) – odrębnie dla każdego zadania.<br/>1 Zakres prac (wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej) obejmuje - (odrębnie dla każdego zadania):<br/>a) Projekt budowlano - wykonawczy 4 egz,. wraz z wersją elektroniczną *.pdf w wersji ostatecznej zatwierdzonej uzyskanym<br/>zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia budowlanego, wydanym przez właściwy organ architektonicznobudowlany,<br/>wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>b) Przedmiar robót (w celu identyfikacji w terenie i prawidłowego nadzorowania podczas realizacji poza nr katalogu i SST<br/>każda pozycja przedmiaru musi zawierać dodatkowy opis robót, uszczegółowienie pozycji, kilometraż lokalizacji wykonania<br/>robót lub opis lokalizacji (np. za…, przed… obustronnie…, jednostronnie….) oraz szczegółowe, matematyczne wyliczenie<br/>ilości robót, suma pozycji przedmiaru powinna zawierać sposób jej wyliczenia z poszczególnych sum składowych – wer.<br/>papierowa 4 egz. + elektroniczna;<br/>c) Kosztorys inwestorski, wer. papierowa 1egz. + elektroniczna; sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju<br/>i Technologii z 20.12.2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania<br/>planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie<br/>funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U.2021 poz.2458)<br/>d) Kosztorys ofertowy, wer. papierowa 1egz. oraz *. xls elektroniczna edytowalna;<br/>e) STWiOR, wer. papierowa 2egz.+ elektroniczna;<br/>f) Przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami (opinii, uzgodnień,<br/>zatwierdzeń itp.) w celu uzyskania zgłoszenia robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia;<br/>g) Materiały do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego wraz ze złożeniem<br/>wniosku i uzyskaniem - w imieniu i na rzecz Zamawiającego - decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia<br/>wodnoprawnego (prawomocnych) (jeśli będzie wymagane);<br/>h) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23 09.2003 r. w<br/>sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tekst jednolity: Dz. U z 2017 r., poz. 784), dla odcinka drogi objętego projektem;<br/>i) Aktualizację kosztorysu inwestorskiego w razie zaistnienia potrzeby na żądanie Zamawiającego, po upływie jego ważności<br/>w celu ustalenia wartości zamówienia zgodnie z zapisami ustawy Pzp;<br/>j) przekazanie praw autorskich zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą.<br/>2. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania dokumentacji projektowej<br/>a) Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje zaprojektowanie odcinków drogowych- zgodnie z tematem zadania.<br/>Wymagane jest dopasowanie rozwiązań wysokościowych projektowanych dróg oraz dostosowanie tych rozwiązań do<br/>istniejącego terenu wraz z uwzględnieniem rozwiązań wysokościowych zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi.<br/>b) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń projektowych w<br/>zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania dokumentacji, niezbędne<br/>mapy, pozyska Wykonawca.<br/>c) Dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia w celu udzielenia zamówienia publicznego na realizację<br/>robót budowlanych. Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) w swej treści nie może wskazywać poprzez<br/>nazwę, opis, znak towarowy patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub<br/>usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę na użycie konkretnych produktów, materiałów, maszyn, urządzeń itp.<br/>d) Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację na aktualnych mapach do celów projektowych (Mapa musi być<br/>zaktualizowana i domierzona o wszystkie elementy, obiekty podziemne i naziemne w zakresie niezbędnym dla<br/>projektowanej drogi, obiektu) i przyjęta do właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej).<br/>e) Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany będzie do sporządzenia Harmonogramu rzeczowego<br/>poszczególnych etapów prac projektowych, z uwzględnieniem czasu na uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i<br/>dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram może być aktualizowany podczas<br/>trwania umowy, za zgodą Zamawiającego i z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy.<br/>f) Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym opracowaniem dokumentacji i w jego okolicy, w celu<br/>dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i w celu<br/>prawidłowego skalkulowania ceny oferty.<br/>g) Wykonawca stawi się niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w celu<br/>przedstawiania zaawansowania prac projektowych, rozstrzygnięć problemów, analizy uzgodnień, rozwiązań projektowych<br/>itp. Spotkania będą odbywać się w siedzibie ZDP lub w terenie z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu.<br/>h) Rozwiązania projektowe proponowane przez Wykonawcę muszą się mieścić w istniejącym pasie drogowym, a jedynie w<br/>przypadku konieczności stosować rozwiązania ograniczające do minimum zajmowany teren poza pasem drogowym.<br/>i) Rozwiązanie projektowe i parametry techniczne jakie należy przyjąć:<br/>- dla dróg objętych opracowaniem projektowym należy przyjąć rozwiązania jak dla dróg klasy Z, zgodnie z aktualnie<br/>obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych.<br/>j) Załączniki dokumentacji projektowej (wszystkich branż wchodzących w jej skład) muszą być podpisane oraz obite<br/>pieczęcią przez osoby/osobę uprawnioną -projektantów i sprawdzających odpowiednich branż, a także pieczęcią firmową<br/>Wykonawcy.<br/>3. Projektowane postanowienia umowy znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ<br/>4.Szczegółowy zakres robót i lokalizacja<br/>Zakres i lokalizacja opracowania projektowego określone są w zał. nr 7 (zakres opracowania projektowego) oraz zał. nr 8<br/>orientacja.<br/>Długość zadania (km początkowy i końcowy) podany jest orientacyjnie.<br/>Kilometraż szczegółowy przebudowy drogi określony zostanie w wykonanej dokumentacji projektowej.<br/>Wykonawca w dokumentacji projektowej posłuży się nazwą zadania wskazującą na długość odcinka i kilometraż wyliczony<br/>na podstawie opracowania projektowego (odrębnie dla poszczególnych zadań). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie zostaną poddane oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00216987/01 z dnia 2023-05-16<br/>2023-05-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.<br/>6. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie głównego projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń na wykonanie robót budowlanych<br/>dla czterech inwestycji drogowych.<br/>Zad. 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1172K relacji Maków - Gołcza -Iwanowice - Zerwana, w miejscowości Cieplice, na<br/>odcinku od km 1+015 - 1+180- na długości 0,165km;<br/>(Wykonawca w dokumentacji projektowej posłuży się nazwą zadania wskazującą na długość odcinka lub kilometraż<br/>wyliczony na podstawie opracowania projektowego z dokładnością do 1m.) – odrębnie dla każdego zadania.<br/>1 Zakres prac (wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej) obejmuje - (odrębnie dla każdego zadania):<br/>a) Projekt budowlano - wykonawczy 4 egz,. wraz z wersją elektroniczną *.pdf w wersji ostatecznej zatwierdzonej uzyskanym<br/>zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia budowlanego, wydanym przez właściwy organ architektonicznobudowlany,<br/>wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>b) Przedmiar robót (w celu identyfikacji w terenie i prawidłowego nadzorowania podczas realizacji poza nr katalogu i SST<br/>każda pozycja przedmiaru musi zawierać dodatkowy opis robót, uszczegółowienie pozycji, kilometraż lokalizacji wykonania robót lub opis lokalizacji (np. za…, przed… obustronnie…, jednostronnie….) oraz szczegółowe, matematyczne wyliczenie<br/>ilości robót, suma pozycji przedmiaru powinna zawierać sposób jej wyliczenia z poszczególnych sum składowych – wer.<br/>papierowa 4 egz. + elektroniczna;<br/>c) Kosztorys inwestorski, wer. papierowa 1egz. + elektroniczna; sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju<br/>i Technologii z 20.12.2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania<br/>planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie<br/>funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U.2021 poz.2458)<br/>d) Kosztorys ofertowy, wer. papierowa 1egz. oraz *. xls elektroniczna edytowalna;<br/>e) STWiOR, wer. papierowa 2egz.+ elektroniczna;<br/>f) Przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami (opinii, uzgodnień,<br/>zatwierdzeń itp.) w celu uzyskania zgłoszenia robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia;<br/>g) Materiały do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego wraz ze złożeniem<br/>wniosku i uzyskaniem - w imieniu i na rzecz Zamawiającego - decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia<br/>wodnoprawnego (prawomocnych) (jeśli będzie wymagane);<br/>h) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23 09.2003 r. w<br/>sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem<br/>(tekst jednolity: Dz. U z 2017 r., poz. 784), dla odcinka drogi objętego projektem;<br/>i) Aktualizację kosztorysu inwestorskiego w razie zaistnienia potrzeby na żądanie Zamawiającego, po upływie jego ważności<br/>w celu ustalenia wartości zamówienia zgodnie z zapisami ustawy Pzp;<br/>j) przekazanie praw autorskich zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą.<br/>2. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania dokumentacji projektowej<br/>a) Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje zaprojektowanie odcinków drogowych- zgodnie z tematem zadania.<br/>Wymagane jest dopasowanie rozwiązań wysokościowych projektowanych dróg oraz dostosowanie tych rozwiązań do<br/>istniejącego terenu wraz z uwzględnieniem rozwiązań wysokościowych zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi.<br/>b) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń projektowych w<br/>zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania dokumentacji, niezbędne<br/>mapy, pozyska Wykonawca.<br/>c) Dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia w celu udzielenia zamówienia publicznego na realizację<br/>robót budowlanych. Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) w swej treści nie może wskazywać poprzez<br/>nazwę, opis, znak towarowy patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub<br/>usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę na użycie konkretnych produktów, materiałów, maszyn, urządzeń itp.<br/>d) Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację na aktualnych mapach do celów projektowych (Mapa musi być<br/>zaktualizowana i domierzona o wszystkie elementy, obiekty podziemne i naziemne w zakresie niezbędnym dla<br/>projektowanej drogi, obiektu) i przyjęta do właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej).<br/>Dla zadania 3. Zamawiający w postępowaniu załączył mapę do celów projektowych.<br/>e) Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany będzie do sporządzenia Harmonogramu rzeczowego<br/>poszczególnych etapów prac projektowych, z uwzględnieniem czasu na uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i<br/>dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram może być aktualizowany podczas<br/>trwania umowy, za zgodą Zamawiającego i z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy.<br/>f) Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym opracowaniem dokumentacji i w jego okolicy, w celu<br/>dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i w celu<br/>prawidłowego skalkulowania ceny oferty.<br/>g) Wykonawca stawi się niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w celu<br/>przedstawiania zaawansowania prac projektowych, rozstrzygnięć problemów, analizy uzgodnień, rozwiązań projektowych<br/>itp. Spotkania będą odbywać się w siedzibie ZDP lub w terenie z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu.<br/>h) Rozwiązania projektowe proponowane przez Wykonawcę muszą się mieścić w istniejącym pasie drogowym, a jedynie w<br/>przypadku konieczności stosować rozwiązania ograniczające do minimum zajmowany teren poza pasem drogowym.<br/>i) Rozwiązanie projektowe i parametry techniczne jakie należy przyjąć:<br/>- dla dróg objętych opracowaniem projektowym należy przyjąć rozwiązania jak dla dróg klasy Z, zgodnie z aktualnie<br/>obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych.<br/>j) Załączniki dokumentacji projektowej (wszystkich branż wchodzących w jej skład) muszą być podpisane oraz obite<br/>pieczęcią przez osoby/osobę uprawnioną -projektantów i sprawdzających odpowiednich branż, a także pieczęcią firmową<br/>Wykonawcy.<br/>3 Projektowane postanowienia umowy znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ<br/>4. Szczegółowy zakres robót i lokalizacja<br/>Zakres i lokalizacja opracowania projektowego określone są w zał. nr 7 (zakres opracowania projektowego) oraz zał. nr 8<br/>orientacja.<br/>Długość zadania (km początkowy i końcowy) podany jest orientacyjnie.<br/>Kilometraż szczegółowy przebudowy drogi określony zostanie w wykonanej dokumentacji projektowej.<br/>Wykonawca w dokumentacji projektowej posłuży się nazwą zadania wskazującą na długość odcinka i kilometraż wyliczony<br/>na podstawie opracowania projektowego (odrębnie dla poszczególnych zadań). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie zostaną poddane oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00216987/01 z dnia 2023-05-16<br/>2023-05-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.<br/>6. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie głównego projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń na wykonanie robót budowlanych<br/>dla czterech inwestycji drogowych.<br/>Zad. 4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1172K relacji Maków - Gołcza -Iwanowice - Zerwana, w miejscowości Żarnowica,<br/>na odcinku od km 6+435 - 6+885- na długości 0,45km.<br/>(Wykonawca w dokumentacji projektowej posłuży się nazwą zadania wskazującą na długość odcinka lub kilometraż<br/>wyliczony na podstawie opracowania projektowego z dokładnością do 1m.) – odrębnie dla każdego zadania.<br/>1Zakres prac (wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej) obejmuje - (odrębnie dla każdego zadania):<br/>a) Projekt budowlano - wykonawczy 4 egz,. wraz z wersją elektroniczną *.pdf w wersji ostatecznej zatwierdzonej uzyskanym<br/>zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia budowlanego, wydanym przez właściwy organ architektonicznobudowlany,<br/>wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>b) Przedmiar robót (w celu identyfikacji w terenie i prawidłowego nadzorowania podczas realizacji poza nr katalogu i SST<br/>każda pozycja przedmiaru musi zawierać dodatkowy opis robót, uszczegółowienie pozycji, kilometraż lokalizacji wykonania<br/>robót lub opis lokalizacji (np. za…, przed… obustronnie…, jednostronnie….) oraz szczegółowe, matematyczne wyliczenie<br/>ilości robót, suma pozycji przedmiaru powinna zawierać sposób jej wyliczenia z poszczególnych sum składowych – wer.<br/>papierowa 4 egz. + elektroniczna;<br/>c) Kosztorys inwestorski, wer. papierowa 1egz. + elektroniczna; sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju<br/>i Technologii z 20.12.2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania<br/>planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie<br/>funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U.2021 poz.2458)<br/>d) Kosztorys ofertowy, wer. papierowa 1egz. oraz *. xls elektroniczna edytowalna;<br/>e) STWiOR, wer. papierowa 2egz.+ elektroniczna;<br/>f) Przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami (opinii, uzgodnień,<br/>zatwierdzeń itp.) w celu uzyskania zgłoszenia robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia;<br/>g) Materiały do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego wraz ze złożeniem<br/>wniosku i uzyskaniem - w imieniu i na rzecz Zamawiającego - decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia<br/>wodnoprawnego (prawomocnych) (jeśli będzie wymagane);<br/>h) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23 09.2003 r. w<br/>sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem<br/>(tekst jednolity: Dz. U z 2017 r., poz. 784), dla odcinka drogi objętego projektem;<br/>i) Aktualizację kosztorysu inwestorskiego w razie zaistnienia potrzeby na żądanie Zamawiającego, po upływie jego ważności<br/>w celu ustalenia wartości zamówienia zgodnie z zapisami ustawy Pzp;<br/>j) przekazanie praw autorskich zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą.<br/>2. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania dokumentacji projektowej<br/>a) Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje zaprojektowanie odcinków drogowych- zgodnie z tematem zadania.<br/>Wymagane jest dopasowanie rozwiązań wysokościowych projektowanych dróg oraz dostosowanie tych rozwiązań do<br/>istniejącego terenu wraz z uwzględnieniem rozwiązań wysokościowych zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi.<br/>b) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń projektowych w<br/>zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania dokumentacji, niezbędne<br/>mapy, pozyska Wykonawca.<br/>c) Dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia w celu udzielenia zamówienia publicznego na realizację<br/>robót budowlanych. Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) w swej treści nie może wskazywać poprzez<br/>nazwę, opis, znak towarowy patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub<br/>usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę na użycie konkretnych produktów, materiałów, maszyn, urządzeń itp.<br/>d) Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację na aktualnych mapach do celów projektowych (Mapa musi być<br/>zaktualizowana i domierzona o wszystkie elementy, obiekty podziemne i naziemne w zakresie niezbędnym dla<br/>projektowanej drogi, obiektu) i przyjęta do właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej).<br/>Dla zadania 4. Zamawiający w postępowaniu załączył mapę do celów projektowych.<br/>e) Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany będzie do sporządzenia Harmonogramu rzeczowego<br/>poszczególnych etapów prac projektowych, z uwzględnieniem czasu na uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i<br/>dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram może być aktualizowany podczas<br/>trwania umowy, za zgodą Zamawiającego i z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy.<br/>f) Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym opracowaniem dokumentacji i w jego okolicy, w celu<br/>dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i w celu<br/>prawidłowego skalkulowania ceny oferty.<br/>g) Wykonawca stawi się niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w celu<br/>przedstawiania zaawansowania prac projektowych, rozstrzygnięć problemów, analizy uzgodnień, rozwiązań projektowych<br/>itp. Spotkania będą odbywać się w siedzibie ZDP lub w terenie z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu.<br/>h) Rozwiązania projektowe proponowane przez Wykonawcę muszą się mieścić w istniejącym pasie drogowym, a jedynie w<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00216987/01 z dnia 2023-05-16<br/>2023-05-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>przypadku konieczności stosować rozwiązania ograniczające do minimum zajmowany teren poza pasem drogowym.<br/>i) Rozwiązanie projektowe i parametry techniczne jakie należy przyjąć:<br/>- dla dróg objętych opracowaniem projektowym należy przyjąć rozwiązania jak dla dróg klasy Z, zgodnie z aktualnie<br/>obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych.<br/>j) Załączniki dokumentacji projektowej (wszystkich branż wchodzących w jej skład) muszą być podpisane oraz obite<br/>pieczęcią przez osoby/osobę uprawnioną -projektantów i sprawdzających odpowiednich branż, a także pieczęcią firmową<br/>Wykonawcy.<br/>3. Projektowane postanowienia umowy znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ<br/>4. Szczegółowy zakres robót i lokalizacja<br/>Zakres i lokalizacja opracowania projektowego określone są w zał. nr 7 (zakres opracowania projektowego) oraz zał. nr 8<br/>orientacja.<br/>Długość zadania (km początkowy i końcowy) podany jest orientacyjnie.<br/>Kilometraż szczegółowy przebudowy drogi określony zostanie w wykonanej dokumentacji projektowej.<br/>Wykonawca w dokumentacji projektowej posłuży się nazwą zadania wskazującą na długość odcinka i kilometraż wyliczony<br/>na podstawie opracowania projektowego (odrębnie dla poszczególnych zadań). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie zostaną poddane oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00216987/01 z dnia 2023-05-16<br/>2023-05-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.<br/>6. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie głównego projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób - załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:<br/>Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą –<br/>Główny projektant - projektant branży drogowej,<br/>która posiada minimalne kwalifikacje:<br/>• osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta - projektanta branży drogowej winna posiadać uprawnienia<br/>budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w<br/>budownictwie w zakresie projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne<br/>oraz<br/>• wykonała w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert co najmniej 1 zadanie polegające na opracowaniu<br/>dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy, odbudowy lub budowy drogi publicznej, klasy co najmniej L wraz z<br/>uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia budowlanego lub decyzji pozwolenia na budowę, lub<br/>decyzji ZRID.<br/>Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawcę (usługi) dokumentacji projektowej zrealizowanej w ramach<br/>szerszego zakresu zamówienia obejmującego inne elementy projektowe, jak również wykonanych w ramach zamówienia na<br/>roboty budowlane w formule „zaprojektuj-wybuduj” .<br/>Wraz z wykazem osób w stosunku do głównego projektanta Wykonawca składa oświadczenie, że zaproponowana osoba<br/>posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby<br/>nakłada Prawo budowlane (oświadczenie zawarte w zał. Nr 5 - wykaz osób).<br/>Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021r. poz. 1646 t.j.) przynależność<br/>do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do<br/>posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby<br/>samorządu zawodowego.<br/>W celu wykazania spełnienia warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku składania oferty na kilka zadań Wykonawca może wskazać tę samą osobę jako głównego projektanta i może wykazać się wykonaniem co<br/>najmniej 1 zadania polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej zgodnie z postawionym warunkiem. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W<br/>zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 6.3 SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w<br/>celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1<br/>SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi (roboty) wykonają poszczególni Wykonawcy jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować będą poszczególni<br/>Wykonawcy - Zał. 1c do SWZ.<br/>4. W celu wykazania iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie<br/>okoliczności wskazanych w rozdziale VIII SWZ, wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na<br/>wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta/ wspólnika spółki cywilnej oddzielnie.<br/>5. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby<br/>doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale VI pkt 6.3 SWZ - w zakresie wykonanych robót, wykazał się konsorcjant, który<br/>będzie wykonywał kluczowy zakres robót. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we<br/>wzorze Projektowych postanowień umowy, stanowiącym Zał. nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com