JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231204/0052936801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa Żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu na rok 2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SP4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000723017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chrobrego 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 281-22-41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sp4ksiegowosc@o2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spnr4.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa Żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu na rok 2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e811a49-76e9-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00529368</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e811a49-76e9-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja , w tym składania ofert ,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia dostępnej pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu &#34; Wykonawca &#34; na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e - Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje w zakładce <br/>&#34; Centrum Pomocy&#34;. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopia elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej ( cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. komunikacja w postepowaniu z wyłączeniem składania ofert , odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce &#34; Formularze&#34;<br/> ( Formularze do komunikacji ). Za pośrednictwem &#34; Formularze do komunikacji &#34; odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień , zadawanie pytań . Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk &#34; dodaj załącznik &#34; ). W przypadku załączników , które są zgodne z ustawa PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone zgodnie z wyborem wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia / podmiotu udostępniającego zasoby , podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego . W zależności od rodzaju podpisu i jego typu ( zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu ( typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem ( typ wewnętrzny ). W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 022 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej : https://ezamowienia.gov.pl w zakładce &#34; Zgłoś problem&#34; . <br/>W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia , Zamawiający dopuszcza komunikację ( za wyjątkiem złożenia oferty ) za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail : sp4ksiegowosc@o2.pl<br/>Wykonawca sporządza: <br/>a) Ofertę - załącznik nr 2 do SWZ<br/>b) Formularz cenowy właściwy dla danej części postepowania ( załącznik od nr1.1 SWZ do nr 1.9 SWZ ) <br/>c) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 3 do SWZ <br/>d) pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy<br/>Szczegółowe informacje i wymagania opisano w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Chrobrego 9 Tel. 32 281-30-35, adres e-mail: sp4_bytom@op.pl<br/>2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych<br/>adres: Urząd Miejski w Bytom ul. Smolenia 35, e-mail: iod_edu@um.bytom.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i<br/>zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia).<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00475158 z dnia 2022-12-05<br/>2022-12-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy<br/>(zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp)<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. Jednocześnie zamawiający przypomina o ciążącym na wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>Pełna treść klauzuli dostępna w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu :<br/>a) W związku z art. 17 ust 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych <br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych , których mowa w art. 20 RODO<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu , wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO<br/>Jednocześnie zamawiający przypomina o ciążącym na wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych , których dane przekazane zostaną zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postepowaniu , chyba , że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń , o których mowa w art. 14 ust.5 RODO<br/>Skorzystanie przez osobę , które dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia , o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą PZP. <br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania .</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP4/2632/1/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso i produkty mięsne<br/>1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.<br/>4. Wykonawca gwarantuje w szczególności, że:<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;<br/>2) dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;<br/>4) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu);<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą<br/>w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>5. Strony umowy zgodnie ustalają, iż cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to,<br/>w szczególności :<br/>1) dla mięsa: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, fragmenty kości w mięsie zamówionym<br/>b/k, obecność szkodników oraz ich pozostałości;<br/>2) dla wędlin odpowiednio: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, obecność szkodników oraz<br/>ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, objawy obniżenia jędrności i elastyczności,<br/>nie przyleganie osłonki do wędlin itp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Produkty mrożone<br/>1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.<br/>4. Wykonawca gwarantuje w szczególności, że:<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;<br/>2) dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;<br/>4) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu);<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą<br/>w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>5. Strony umowy zgodnie ustalają, iż cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to,<br/>w szczególności<br/>dla mrożonek: produkty przypominające bryłę lodu, tj. zbite w kulę (wyjątek stanowi posiekany szpinak i buraki), produkty<br/>szare, sine, mrożonki bez opakowania tzw. „na wagę”, których opakowanie nosi ślady naruszenia np. rozerwana torebka,<br/>wgniecenia na pudełku . <br/>Ryby<br/>1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.<br/>4. Wykonawca gwarantuje w szczególności, że:<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;<br/>2) dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;<br/>4) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu);<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą<br/>w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>5. Strony umowy zgodnie ustalają, iż cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to,<br/>w szczególności<br/>dla ryb: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, mętne lub wysuszone oczy, skrzela wyblakłe<br/>lub z białym nalotem, mazista tkanka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. cena<br/>2. czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku<br/>Szczegółowy opis zawiera SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Produkty mleczarskie , nabiał :<br/>1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.<br/>4. Wykonawca gwarantuje w szczególności, że:<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;<br/>2) dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;<br/>4) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu);<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą<br/>w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>5. Strony umowy zgodnie ustalają, iż cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to,<br/>w szczególności<br/>dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, mocno kwaśny, słony, stęchły, mdły; zanieczyszczenia<br/>mechaniczne, organiczne; objawy pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne, zdeformowanie, zgniecenie, porozrywanie,<br/>obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jaja:<br/>1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.<br/>4. Wykonawca gwarantuje w szczególności, że:<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;<br/>2) dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;<br/>4) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu);<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą<br/>w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>5. Strony umowy zgodnie ustalają, iż cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to,<br/>w szczególności<br/>dla jaj: roztrzaskane skorupki jaj, wgniecenia, pęknięcia skorupki, zepsucie<br/>Warzywa i owoce:<br/>1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.<br/>4. Wykonawca gwarantuje w szczególności, że:<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;<br/>2) dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;<br/>4) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu);<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą<br/>w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>5. Strony umowy zgodnie ustalają, iż cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to,<br/>w szczególności<br/>dla warzyw i owoców: zniekształcenia mechaniczne, oznaki choroby, zaparzenie, zgnicie, zbyt przerośnięte, obce zapachy,<br/>pozostałości środków ochrony roślin </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywo i wyroby piekarskie<br/>1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>4. Wykonawca gwarantuje w szczególności, że:<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;<br/>2) dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;<br/>4) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu);<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą<br/>w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>5. Strony umowy zgodnie ustalają, iż cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to,<br/>w szczególności<br/>dla pieczywa: pieczywo zdeformowane, zgniecione, uszkodzone mechanicznie; pieczywo zabrudzone, spalone; miękisz<br/>lepki niedopieczony z zakalcem z obecnością grudek mąki<br/>i soli; smak gorzki, kwaśny, zbyt słony lub niesłony; ciasta zabrudzone, spalone, niedopieczone, o wyraźnie niewłaściwej<br/>porowatości ciasta, kruszące się; objawy pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne, ciasta zdeformowane, zgniecione,<br/>porozrywane, obecność szkodników oraz ich pozostałości </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartosciowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Artykuły różne spożywcze i przyprawy<br/>1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.<br/>4. Wykonawca gwarantuje w szczególności, że:<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;<br/>2) dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;<br/>4) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu);<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą<br/>w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>5. Strony umowy zgodnie ustalają, iż cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to,<br/>w szczególności<br/>dla produktów sypkich: produkty, które po obróbce termicznej zgodnej z opisem<br/>na opakowaniu ulegają rozgotowaniu, produkty które mają obce posmaki, zapachy, których opakowanie nosi ślady<br/>naruszenia np. rozerwana torebka, wgniecenia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Garmażerka , dania gotowe<br/>Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I<br/>gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej<br/>integralną część.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli<br/>określona jest w załączniku do umowy.<br/>Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części<br/>umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw<br/>danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru,<br/>przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.<br/>Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :<br/>1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami ,<br/>normami i atestami;<br/>2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;<br/>4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje<br/>istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności<br/>do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );<br/>5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami<br/>transportowymi ;<br/>CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:<br/>1) dla dań gotowych - &#34; garmażerki &#34; : smaki kwaśny , gorzki , zbyt słony lub niesłony , obce<br/>posmaki zapachy , obce posmaki , zapachy , obecność szkodników , nalot pleśni ,<br/>niedopieczone Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe<br/>I gatunku w ilości, asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do<br/>umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie co najmniej 60 % jej wartości określonej w §<br/>5 ust.1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy,<br/>w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy<br/>określonej w § 5 ust.1 umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15894300-4 - Dania gotowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartoęciowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Soki i musy jednodniowe , owocowo - warzywne :<br/>Sok – produkt otrzymany z dojrzałych, świeżych lub przechowywanych owoców lub warzyw, jednego lub większej liczby gatunków, posiadający barwę, smak i zapach charakterystyczny dla soku z owoców lub warzyw, z których pochodzą, zdolny do fermentacji, lecz niesfermentowany. Soki mogą być produkowane z zagęszczonych soków lub przecierów przez odtworzenie udziału wody usuniętej w procesie zagęszczania soku lub przecieru i odtworzenie aromatu oraz, gdy jest to wskazane, miazgi usuniętej z soku, lecz odzyskanej w procesie technologicznym.<br/>Do soków zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi nie wolno dodawać konserwantów, barwników, słodzików i aromatów innych niż odzyskanych w procesie zagęszczania soków i przecierów. Nie wolno dodawać żadnych substancji poprawiających smak, barwę lub konsystencję soku. Barwa, smak i aromat soku musi pochodzić z owoców lub warzyw, z których sok został otrzymany. W przepisach restrykcyjnie określono ilość i rodzaj dozwolonych dodatków do soków, tj. witamin, soli mineralnych, kwasów spożywczych. Do wszystkich soków owocowych oraz pomidorowego zabroniony jest dodatek cukrów (cukru białego, syropu cukrowego, syropu glukozowo – fruktozowego, fruktozy, glukozy itd.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15320000-7 - Soki owocowe i warzywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.<br/>Szczegółowe informacje zawiera SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.<br/>Szczegółowe informacje zawiera SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się zmian modyfikujących ogólny charakter umowy oraz wprowadzania do umowy zmian istotnych, za które<br/>uważa się zmiany określone w art. 454 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w<br/>następujących przypadkach:<br/>1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto,<br/>w przypadku:<br/>a) zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,<br/>b) zmiany cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji zmian cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie<br/>częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych za<br/>poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną<br/>zmienione z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu,<br/>w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;<br/>2) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas<br/>dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może<br/>nastąpić w przypadku :<br/>a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,<br/>b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,<br/>c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,<br/>3) zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego;<br/>4) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy bądź wprowadzenie nowego<br/>podwykonawcy,<br/>5) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź<br/>działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,<br/>6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi<br/>na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej<br/>staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu<br/>przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,<br/>7) zmiany postanowień umowny w uzasadnionych przypadkach, innych niż wyżej opisanych, gdy zachodzi konieczność ich<br/>wprowadzenia z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>4. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w całym okresie obowiązywania niniejszej<br/>umowy wynosi 15 % wartości brutto wynagrodzenia określonego w niniejszej Umowie z tytułu jej realizacji.<br/>5. Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej Stronie wniosku wykazującego zasadność<br/>wprowadzenia zmian i zgody Stron na jej dokonanie. Wniosek, o który mowa powyżej winien zawierać w szczególności:<br/>1) propozycję (zakres) zmiany;<br/>2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;<br/>3) podstawę dokonania zmiany z niniejszej umowy;<br/>4) informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany.<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00475158 z dnia 2022-12-05<br/>2022-12-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>6. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. Wymaga uprzednio złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność<br/>wprowadzenia zmian i zgody na jej dokonanie.<br/>7. Wszelkie zmiany umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.<br/>8. Uprawnienia żądania zmiany wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu. W przypadku<br/>obniżenia cen lub kosztu w stosunku do cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie,<br/>powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do Zamawiającego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-13 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com